Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Ήρθες εσύ δηλαδή σε ένα forum ως ο αρχισχεδιαστής της Lamborghini να δηλώσεις ευθαρσώς (ελέω pop κουλτούρας και κάμποσων memes θα υποθέσω) πως το Cybertruck μοιάζει με "ιδιοκατασκευή μαθητή ΕΠΑΛ". Αυτό που το πουλιέται σαν ζεστό ψωμί (κάτι κουτόφραγκοι φαντάζομαι το αγοράζουν) γιατί είναι αυτό που είναι. Προφανώς αν πήγαινες σε καμία εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο και έβλεπες κάτι από τα άπειρα έξαλλα της πασαρέλας, τότε θα εξέφραζες γνώμη και γι΄αυτά, σωστά;

οχι το cybertruck δεν μοιαζει με "ιδιοκατασκευή μαθητή ΕΠΑΛ", αλλα με "ιδιοκατασκευή μαθητή 1ης δημοτικου". Γιατι αν πας κ ψαξεις απο που εμπνευστικε το σχεδιασμο του cybertyruck, το εχει πει κ ο ιδιος απο το 5χρονο γιο του. Anyways, Idc about these, το προβλημα του οχηματος ειναι:

1. Οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν ξερετε τη διαφορα Αμερικνικου και ευρωπαικου αμαξιου. Αλλους δρομους εχουμε εμεις, αλλους οι βοροιοαμερικανοι, το cybertruck ειναι μεγαλο αμαξι ακομα και για τους αμερικανους, φαντασου στους ευρωπαικους δρομους. Επισης, πολλα αμερικανικα αμαξια δεν κυκλοφορουν στην Ευρωπη, κανενας δεν μιλαει για αυτο ομως εε; Αλλα αμα το απαγορευσουν στην Ελον τον θεο, σημαινει οτι τον εχουν βαλει στο ματι κ τον φοβουνται κτλ κτλ. Οι περισσοτεροι δεν εχετε μπει σε αμερικανικο αυτοκινητο κ φαινεται στα comments.

2. Οι γωνιες του αμαξιου ειναι επικινδυνες. Ολοι το πατε στο τερματικο, ναι οταν τρεξω εγω με το nissan almera μ στα 150, κ το ελονας με το cybertruck στα 150 μαντεξε, αμα χτυπησουμε καποιον, κ στις 2 περιπτωσεις ξερετε τι θα γινει. Η διαφορα ειναι, οταν εγω παω με 30 κ ο ελονας με 30, σε εμενα θα σπασει κανα ποδι ο ανθρωπος αντε να κατσει σπιτι κανα 20ημερο, στη περιπτωση του ελονα να εχει το ιδιο αποτελεσμα με οταν πηγαινε 150. Επισης, αλλο επικυνδινο του cybertruck δεν ειναι μονο οι γωνιες, αλλα κ το ποσο μεγαλο το αμαξι ειναι, εγω θα τον χτυπουσα τον ανθρωπο στα γονατα ισως κ λιγο πιο πανω, ο αδελφος ελονας στον θωρακα, καθως κ το υλικο που ειναι "stainless steel".

3. Περα απο την ασφαλεια του πεζου, ειναι κ η ασφαλεια του οδηγου. Ο λογος που ενα αμαξι γινεται κομματακια θρυψαλλα οταν τρακερνει, ειναι για να προστατεψει τον ιδιο τον οδηγο. Οταν κανεις το αμαξι σ με ενα τοσο σκληρο υλικο, οταν τρακαρεις, ο αλλος οδηγος θα ειναι καλα, εσυ ομως οχι κ τοσο.

4. Η ομορφιά είναι υποκειμενική, οπως τα λες συμφωνο. οποιος το κραζει για θεμα ομορφιας ειναι loser. Εγω προσωπικα δεν μ αρεσει το design, εχω αλλο στιλ κ ειναι οκ, κανενα θεμα σε αυτο.

  • Like 5
  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 minutes ago, AtiX said:

Όλα αυτά έχουν πιστοποιηθεί και έχουν λάβει άδεια λειτουργίας για συγκεκριμένη δουλειά και ώρα κυκλοφορίας…

πιστεύεις ότι το συγκεκριμένο όχημα δεν πρέπει να έχει τέτοια άδεια?

Ναι άμα σε πατήσει νταλίκα 40 τόνων που έχει δελτίο αποστολής(συγκεκριμένη δουλειά και ώρα) είναι όλα ΟΚ, Άλλα άμα σε πατήσει Cybertruck 4 τόνων είναι πρόβλημα?
Εδώ τα περισσότερα βανάκια είναι 3-4 τόνων τι να λέμε τώρα...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mkp είπε

4 τόνων δεν λέι κάτη όταν κυκλοφορούν φορτηγά και νταλίκες 20-40 τόνων, για άλλο λόγο το κάνουν.

Ναι οκ για άλλο λόγο το κάνουν γιατι μπλεκουμε τις νταλίκες στην κουβέντα?

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, mkp είπε

Ναι άμα σε πατήσει νταλίκα 40 τόνων που έχει δελτίο αποστολής(συγκεκριμένη δουλειά και ώρα) είναι όλα ΟΚ, Άλλα άμα σε πατήσει Cybertruck 4 τόνων είναι πρόβλημα?
Εδώ τα περισσότερα βανάκια είναι 3-4 τόνων τι να λέμε τώρα...

Πάμε πάλι να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα γιατί κάπου έχεις μπερδευτεί…

κανένα επαγγελματικό όχημα, ακόμα και τα μικρά βανάκια, δεν κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα, σε αντίθεση με τα ΙΧ οχήματα…

το δελτίο αποστολής είναι αποδεικτικό ότι η χρήση του μεταφορικού είναι δικαιολογημένη όχι η ικανότητα του οδηγού…

όλα τα οχήματα περνάνε από ελέγχους πρώτα για την ασφάλεια των επιβατών και μετά για την ασφάλεια των υπολοίπων…

στη διαβάθμιση και κατηγοριοποίηση των οχημάτων παίζει σημαντικό ρόλο το βάρος τους…

τα επαγγελματικά οχήματα έχουν πολλαπλάσιους ελέγχους ανάλογα την χρήση τους…

δεν έχει καμια σχέση μια νταλίκα με αυτό το όχημα…

η ασφάλεια θα έπρεπε να είναι το πρώτο μέλημά μας…

αντί να λέμε, επειδή κυκλοφορούν οχήματα που είναι επικίνδυνα ας κυκλοφορίσει και αυτό, να λέμε να μην κυκλοφορούν επικίνδυνα οχήματα…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 10
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mkp είπε

Ναι άμα σε πατήσει νταλίκα 40 τόνων που έχει δελτίο αποστολής(συγκεκριμένη δουλειά και ώρα) είναι όλα ΟΚ, Άλλα άμα σε πατήσει Cybertruck 4 τόνων είναι πρόβλημα?
Εδώ τα περισσότερα βανάκια είναι 3-4 τόνων τι να λέμε τώρα...

Τι λες αλήθεια τώρα ?? Η νταλίκες φίλε μου είναι παγκόσμιο μέσο μεταφοράς αγαθών για να έχεις εσύ την δυνατότητα να μην ψωμολυσσάξεις και να μην σου λείψει τίποτα, η νταλίκα έχει ταχογράφο και κόφτη χιλιομέτρων και οδηγείται μονο από οδηγούς που έχουν την πιστοποίηση και γενικά έχει πολλούς μα μα πάρα πολλούς περιορισμούς χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν συμβαίνουν ατυχήματα με νταλίκες αλλά είναι αναγκαίο κακό....αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή υπάρχουν νταλίκες για μεταφορά αγαθών θα βγάλουμε και "νταλίκες-cybertruck" για να κόβουν βόλτες μέσα στην Αθήνα....

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς όσους λένε για φορτηγά, νταλίκες και ιστορίες: πες μου ότι είσαι άσχετος από μεταφορές χωρίς να μου πεις ότι είσαι άσχετος από μεταφορές...

Οι νταλίκες και τα φορτηγά χρειάζονται ειδικές πιστοποιήσεις, ειδικό δίπλωμα, έχουν άλλα όρια ταχύτητας, άλλες επιτρεπτές λωρίδες στην εθνική, μέρες και ώρες που απαγορεύεται να κυκλοφορούν (ω ναι) και ένα σωρό περιορισμούς που δεν έχουν τα επιβατικά αυτοκίνητα. Είστε οκ με αυτά για το cybertruck? Αν ναι μαζί σας, καλώς να έρθει, αλλιώς οι συγκρίσεις είναι αστείες.

Edit: για δευτερόλεπτα με πρόλαβε ο αποπανω :D, δηλαδή πιο προφανές δεν γίνεται 

Επεξ/σία από anonymous999
  • Like 9
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, kajwbtfe είπε

Καλα ομορφο δεν το λες...Σχεδιο μαθητη του ΕΠΑΛ και πολυ του ειναι.Τωρα αυτα με τα windows απλα τρικυμια εν κρανιω(βασικα ολο το ποστ).Εντωμεταξυ αναφερεις γιατι η ΕΕ δεν απαγορευει στους εχοντες να αγοραζουν super cars επειδη και καλα μη τη χαλασουμε στους πλουσιους.Λες και το Cybertruck απεθυνεται στους μη εχοντες,στη πλεμπα..Μαλιστα.

Εντάξει, αφού μιλάς με επιχειρήματα, πάω πάσο!
Αν αυτό κατάλαβες εσύ από όλο το post, ok. Λέλα, ένα μήλο...

36 λεπτά πριν, vonnabe7 είπε

οχι το cybertruck δεν μοιαζει με "ιδιοκατασκευή μαθητή ΕΠΑΛ", αλλα με "ιδιοκατασκευή μαθητή 1ης δημοτικου". Γιατι αν πας κ ψαξεις απο που εμπνευστικε το σχεδιασμο του cybertyruck, το εχει πει κ ο ιδιος απο το 5χρονο γιο του. Anyways, Idc about these, το προβλημα του οχηματος ειναι:

1. Οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν ξερετε τη διαφορα Αμερικνικου και ευρωπαικου αμαξιου. Αλλους δρομους εχουμε εμεις, αλλους οι βοροιοαμερικανοι, το cybertruck ειναι μεγαλο αμαξι ακομα και για τους αμερικανους, φαντασου στους ευρωπαικους δρομους. Επισης, πολλα αμερικανικα αμαξια δεν κυκλοφορουν στην Ευρωπη, κανενας δεν μιλαει για αυτο ομως εε; Αλλα αμα το απαγορευσουν στην Ελον τον θεο, σημαινει οτι τον εχουν βαλει στο ματι κ τον φοβουνται κτλ κτλ. Οι περισσοτεροι δεν εχετε μπει σε αμερικανικο αυτοκινητο κ φαινεται στα comments.

2. Οι γωνιες του αμαξιου ειναι επικινδυνες. Ολοι το πατε στο τερματικο, ναι οταν τρεξω εγω με το nissan almera μ στα 150, κ το ελονας με το cybertruck στα 150 μαντεξε, αμα χτυπησουμε καποιον, κ στις 2 περιπτωσεις ξερετε τι θα γινει. Η διαφορα ειναι, οταν εγω παω με 30 κ ο ελονας με 30, σε εμενα θα σπασει κανα ποδι ο ανθρωπος αντε να κατσει σπιτι κανα 20ημερο, στη περιπτωση του ελονα να εχει το ιδιο αποτελεσμα με οταν πηγαινε 150. Επισης, αλλο επικυνδινο του cybertruck δεν ειναι μονο οι γωνιες, αλλα κ το ποσο μεγαλο το αμαξι ειναι, εγω θα τον χτυπουσα τον ανθρωπο στα γονατα ισως κ λιγο πιο πανω, ο αδελφος ελονας στον θωρακα, καθως κ το υλικο που ειναι "stainless steel".

3. Περα απο την ασφαλεια του πεζου, ειναι κ η ασφαλεια του οδηγου. Ο λογος που ενα αμαξι γινεται κομματακια θρυψαλλα οταν τρακερνει, ειναι για να προστατεψει τον ιδιο τον οδηγο. Οταν κανεις το αμαξι σ με ενα τοσο σκληρο υλικο, οταν τρακαρεις, ο αλλος οδηγος θα ειναι καλα, εσυ ομως οχι κ τοσο.

4. Η ομορφιά είναι υποκειμενική, οπως τα λες συμφωνο. οποιος το κραζει για θεμα ομορφιας ειναι loser. Εγω προσωπικα δεν μ αρεσει το design, εχω αλλο στιλ κ ειναι οκ, κανενα θεμα σε αυτο.

0. Εγώ που έψαξα την μέγα έρευνα των 30" βρήκα αυτό: "According to Musk, the design of the Cybertruck was inspired by Blade Runner and "Wet Nellie", the Lotus Esprit driven by James Bond in The Spy Who Loved Me, which doubled as a submarine.". Μάλιστα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αγόρασε ο Musk το 2013.

1. Εσύ πιστεύεις δηλαδή πως αν πάρει άδεια το Cybetruck θα γεμίσει ο κόσμος από αυτό στην αγροτιά; Πόσες Cayenne συναντάς κάθε μέρα;

2/3. Υποθέσεις. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ:


 

Δημοσ.
49 minutes ago, AtiX said:

Πάμε πάλι να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα γιατί κάπου έχεις μπερδευτεί…

κανένα επαγγελματικό όχημα, ακόμα και τα μικρά βανάκια, δεν κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα, σε αντίθεση με τα ΙΧ οχήματα…

το δελτίο αποστολής είναι αποδεικτικό ότι η χρήση του μεταφορικού είναι δικαιολογημένη όχι η ικανότητα του οδηγού…

όλα τα οχήματα περνάνε από ελέγχους πρώτα για την ασφάλεια των επιβατών και μετά για την ασφάλεια των υπολοίπων…

στη διαβάθμιση και κατηγοριοποίηση των οχημάτων παίζει σημαντικό ρόλο το βάρος τους…

τα επαγγελματικά οχήματα έχουν πολλαπλάσιους ελέγχους ανάλογα την χρήση τους…

δεν έχει καμια σχέση μια νταλίκα με αυτό το όχημα…

η ασφάλεια θα έπρεπε να είναι το πρώτο μέλημά μας…

αντί να λέμε, επειδή κυκλοφορούν οχήματα που είναι επικίνδυνα ας κυκλοφορίσει και αυτό, να λέμε να μην κυκλοφορούν επικίνδυνα οχήματα…

Αυτό δεν σημαίνει τίποτα, μεγάλα οχήματα με βάρος μια τάξει μέγεθους μεγαλύτερα από Cybertruck είναι αντικειμενικά πιο επικίνδυνα. Επίσης βανάκια που έχουν παρόμοιο βάρος με το Cybertruck δεν χρειάζονται επαγγελματικό δίπλωμα, ούτε παραπάνω έλεγχους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι συγκρίσεις με φορτηγά και super cars είναι εντελώς άσχετες. Το πρόβλημα του cybertruck, είναι ότι στην βασική του έκδοση ζυγίζει 3 τόνους,με 600 άλογα μοτέρ. Όχι πεζοί, ούτε καν τα εθνικά μέτρα ασφαλείας της χώρας μας( μπάρες,φράχτες κλπ)δεν επαρκούν για να εκτονωσουν αυτή την δύναμη πρόσκρουσης. Το συγκεκριμένο όχημα αποτελεί φονικό όπλο, σε μια ελληνική επαρχιακή λεωφόρο. Η επιτάχυνση του,δεν αφήνει κανένα περιθώριο αντίδρασης. 

Επεξ/σία από Rebel21
  • Like 2
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, mkp είπε

Αυτό δεν σημαίνει τίποτα, μεγάλα οχήματα με βάρος μια τάξει μέγεθους μεγαλύτερα από Cybertruck είναι αντικειμενικά πιο επικίνδυνα. Επίσης βανάκια που έχουν παρόμοιο βάρος με το Cybertruck δεν χρειάζονται επαγγελματικό δίπλωμα, ούτε παραπάνω έλεγχους.

Για πες μερικά παραδείγματα…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, teodoreh είπε

Εντάξει, αφού μιλάς με επιχειρήματα, πάω πάσο!
Αν αυτό κατάλαβες εσύ από όλο το post, ok. Λέλα, ένα μήλο...

0. Εγώ που έψαξα την μέγα έρευνα των 30" βρήκα αυτό: "According to Musk, the design of the Cybertruck was inspired by Blade Runner and "Wet Nellie", the Lotus Esprit driven by James Bond in The Spy Who Loved Me, which doubled as a submarine.". Μάλιστα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το αγόρασε ο Musk το 2013.

1. Εσύ πιστεύεις δηλαδή πως αν πάρει άδεια το Cybetruck θα γεμίσει ο κόσμος από αυτό στην αγροτιά; Πόσες Cayenne συναντάς κάθε μέρα;

2/3. Υποθέσεις. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ:


 

Λολα να ένα μήλο είναι κάθε σου ποστ σε αυτό το thread.Οσων αφορά τα επιχειρήματα έχεις δίκιο αλλά συμπάθα με,τι επιχειρήματα να σου παραθέσω σε αυτά που γράφεις😂?Εδώ χαρακτηρίζεις τα αυτοκίνητα που έχουν τελική πάνω από 250χλμ ουσιαστικά παράνομα γιατί έχουν παράνομες δυνατότητες και το τονίζεις και με κεφαλαία..Καλά αυτό με τα Vista εκεί σηκώνω τα χέρια .Με νικησες..Κατηγορείς το παιδί πιο πάνω ότι αυτός δε ξέρει και ότι επηρεάζεται από τα meme(😳)και από το ότι γράφουν στο ίντερνετ.Ενω και εσύ κάνεις το ίδιο και θεωρείς ότι κακώς απαγορεύουν την κυκλοφορία του εκτρώματος στην ΕΕ λες και εσύ ξέρεις καλύτερα από αυτούς στην ΕΕ για τους λόγους που πήραν αυτή την άδικη,για εσένα ,αποφαση.Μαλιστα.Χαραμιζεσαι.Ειναι κρίμα 

10 λεπτά πριν, kajwbtfe είπε

 

 

Επεξ/σία από kajwbtfe
Δημοσ.

Και μόνο που γίνεται σύγκριση νταλίκας με cybertruck καταλαβαίνεις ότι κάτι πάει λάθος…

Μπορεί όντως στην ΕΕ κάποιες νομοθεσίες να περιορίζουν την ελεύθερη αγορά (AI Act, Data Act, Cyber Resilience Act και ο κατάλογος είναι μακρύς), αλλά καλύτερα αυτό από ένα φαρ ουέστ άκρατου καπιταλισμού στο όνομα της καινοτομίας.

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...