Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για εμένα, ή βασικότερη επικινδυνοτητα του αυτοκινήτου είναι το το μπορεί να προκαλέσει στα μάτια αλλά και την ψυχολογική ζημιά σε οποιονδήποτε έχει γούστο.

Φαντάζεστε τώρα αυτή η απαράδεκτη κακογουστιά να περνάει από τις κεντρικές λεωφόρους της Βουδαπέστης, ή ξέρω γω δίπλα στα Ηλύσια πεδία, ή σε μια εργατογειτονια του Δουβλίνου, με βικτωριανα σπίτια; Μου κάηκε ο αμφιβληστροειδής μόνο που το σκέφτηκα. Εδώ δεν είμαστε Αμερική που δεν πέρασε Διαφωτισμό, δυστυχώς δεν περνάνε τα πάντα. 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 5
  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, panathatube είπε

Όπως απαγορεύεται σε κάποια κινεζικές ή ινδικές μάρκες με ανεπαρκή παθητική ασφάλεια να κυκλοφορούν στην Ευρώπη το ίδιο θα πρέπει να συμβαίνει και με τις αμερικανικές. 

Αυτο ακριβως. Καποτε και στην Ευρωπη κυκλοφορουσαν επικίνδυνα αμαξια αλλα με τα χρονια και με κανονισμους φτασαμε στο σημερα. Λοιπον σημερα αυτο το εκτρωμα (αισθητικης και επικινδυνοτητας) δεν εχει θεση στην Ευρωπη. 

Υ. Γ: Αυτο που καποιοι υπερασπιζονται καποιες εταιριες, που κανουν βλακειες για το κερδος, με παθος λες και ειναι μετοχοι ή ιδιοκτητες, με ξεπερναει. 

  • Like 10
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, HAS1972 είπε

Υ. Γ: Αυτο που καποιοι υπερασπιζονται καποιες εταιριες, που κανουν βλακειες για το κερδος, με παθος λες και ειναι μετοχοι ή ιδιοκτητες, με ξεπερναει. 

Ρουβίτσες του Μuskαρά είναι μην δίνεις σημασία.

  • Like 2
  • Haha 4
Δημοσ.
17 minutes ago, dtk-386 said:

Ρουβίτσες του Μuskαρά είναι μην δίνεις σημασία.

Φτωχές Ρουβίτσες βασικά, ούτε λεφτά για μπλε τικ στο τούιτερ δεν έχουν να δώσουν.

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, HAS1972 είπε

 

Υ. Γ: Αυτο που καποιοι υπερασπιζονται καποιες εταιριες, που κανουν βλακειες για το κερδος, με παθος λες και ειναι μετοχοι ή ιδιοκτητες, με ξεπερναει. 

Και ποιος σου ειπε οτι δεν ειναι...

Επεξ/σία από ScorpioX777
  • Haha 1
Δημοσ.

Εδώ κυκλοφορεί το smart στην Αμερική και η καλή μας Ευρώπη νοιάζεται για τον αντίπαλο του hammer και όχι για το hammer το ίδιο…

Δημοσ.

Ναι παιδιά, ας αφήσουμε ελεύθερα να κυκλοφορούν ημι φορτηγά τριών-τεσσάρων τόνων με προφυλακτήρες από ανοξείδωτο ατσάλι και επιτάχυνση 0-100 σε 2.7, 4.8 και 6.7 δευτερολέπτων στους στενούς ως επί το πλείστον ευρωπαϊκούς δρόμους με δεκάδες από αυτούς να περνάνε μέσα από πυκνό κατοικημένες περιοχές με αμέτρητους πεζούς να δούμε τι θα γίνει. Πάντως δεν μπορώ να πω φαίνεται ιδανικό για χρήση από ποινικούς του σκληρού εγκλήματος ή τίποτα αλάχου άκμπαρ τρομοκράτες.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 hours ago, gliogas said:

Δεν έχουν άδικο φίλτατε συμφουρίτη πρόκειται για έκτρωμα 4 τόνων με ρόδες...όσο ότι δεν αφήνουν άλλες αγορές να πουλήσουν τα προϊόντα τους και αυτό λίγο υπερβολή κοίταξε λίγο γύρω σου και απαρίθμησε μου τι απο αυτά ειναι made in Europe???

4 τόνων δεν λέι κάτη όταν κυκλοφορούν φορτηγά και νταλίκες 20-40 τόνων, για άλλο λόγο το κάνουν.

  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, mkp είπε

4 τόνων δεν λέι κάτη όταν κυκλοφορούν φορτηγά και νταλίκες 20-40 τόνων, για άλλο λόγο το κάνουν.

Τα φορτηγά και οι νταλίκες, απαγορεύεται να κυκλοφορούν μέσα στον αστικό ιστό…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.

ερώτημα, αν σκάσει πάνω σου δηλαδή ένα Defender 90 και είσαι πεζός θα μείνεις ζωντανός, ενώ θα σκοτωθείς μόνο με το Cybertruck? 

Η αν πέσει πάνω σου μια Ferrari ας πούμε με 50χλμ δε θα σου κόψει τα πόδια απ΄τον αστράγαλο και δε θα σε πετάξει 8 μέτρα στον αέρα ε? 

Και λέω 50, γιατί οτιδήποτε πάνω από 60χλμ και να σε ακουμπήσει έχεις γίνει χαλκομανία χωρίς να το καταλάβεις οπότε δεν έχει νόημα. 

Ούτε εμένα μ'αρέσει το Cybertruck και δεν θα το έπαιρνα, αλλά κάπου είναι γελοίο όλο αυτό με την ασφάλεια, παραπάνω απ'τα μισά αυτοκίνητα ΙΧ στο δρόμο είναι ακατάλληλα για πεζούς. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, milos_ είπε

Τι σχέση έχει η ιπποδύναμη ενός αυτοκινήτου με τις αιχμηρές γωνίες του συγκεκριμενου που μοιάζει με ιδιοκατασκευή μαθητή επαλ

Υπάρχει ένα τραγούδι των Depeche mode που έγινε διασκευή από Rammstein, που έχει ένα στίχο που πάει κάπως έτσι:

"Let me hear you make decisions
Without your television"

Ήρθες εσύ δηλαδή σε ένα forum ως ο αρχισχεδιαστής της Lamborghini να δηλώσεις ευθαρσώς (ελέω pop κουλτούρας και κάμποσων memes θα υποθέσω) πως το Cybertruck μοιάζει με "ιδιοκατασκευή μαθητή ΕΠΑΛ". Αυτό που το πουλιέται σαν ζεστό ψωμί (κάτι κουτόφραγκοι φαντάζομαι το αγοράζουν) γιατί είναι αυτό που είναι. Προφανώς αν πήγαινες σε καμία εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο και έβλεπες κάτι από τα άπειρα έξαλλα της πασαρέλας, τότε θα εξέφραζες γνώμη και γι΄αυτά, σωστά;

Άνθρωποι που διαμόρφωσαν την βιομηχανία (Giorgetto Giugiaro) κάνουν λάθος που τους αρέσει αυτό που βγάζει το Cybertruck, μάλλον. Αλλά εντάξει, τί να κλάσει κι αυτός συγκρινόμενος με τους 20 κολλητούς του μικρόκοσμου μας, σωστά;

Είναι η ανθρώπινη φύση να παπαγαλίζουμε αυτά που λένε οι άλλοι για να νιώθουμε σπουδαίοι. Κράζουμε τα Vista χωρίς να τα έχουμε δουλέψει ποτέ (πάνε βάλε Windows7 σε 256MB RAM PC να δεις αν θα πάει καλύτερα), κράζουμε ότι κράζουν οι άλλοι. Δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση πως τα Vista ήταν υπέροχα ή πως το Cybertruck είναι η επιτομή της ασφάλειας, αλλά εντάξει, υπάρχουν και όρια - ας μιλήσουν οι ειδικότεροι σε κάποιο θέμα και οι λοιποί ας σιωπούν.

Και για απαντήσω στις δύο σου επισημάνσεις, θα σου πω τα εξής:

1. Η ιπποδύναμη φυσικά και έχει σχέση με την ασφάλεια. Όταν φτιάχνεις αυτοκίνητα-πυραύλους, φυσικό δεν είναι να υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να σκοτώσεις ή/και να σκοτωθείς; Από τη στιγμή που τα όρια στην ΕΕ (πλην autobahn) είναι συγκεκριμένα, γιατί να δίνεται άδεια σε ένα αμάξι να μπορεί να πιάσει τα 250χλμ/ω ή παραπάνω; Ένας κόφτης στο όριο θα ήταν το πιο απλό. Εδώ λοιπόν, καταδεικνύεται η υποκρισία της ΕΕ. Σιγά μην επέτρεπαν Mercedes/BMW/Porsche/Ferrari + όλοι οι έχοντες που τα αγοράζουν, να πετσοκόψεις τα status-cars τους, έστω και αν βγαίνουν από το εργοστάσιο με καταφανώς ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ δυνατότητες. Κανονιστικές αρχές my ass. Εδώ και δεκαετίες οι εκπομπές ρύπων Euro ήταν ένας υπέροχος τρόπος η ΕΕ να προστατέψει τις αυτοκινητοβιομηχανίες της. Και τώρα που ήρθε η ώρα των ηλεκτρικών, η ΕΕ μη έχοντας άλλη δικαιολογία (γιατί δεν υπάρχουν άλλα πρότυπα ασφάλειας ή εκπομπών ρύπων που να επικαλεστούν), απλά βάζουν φόρους χωρίς προφάσεις (εκτός από το να λένε πως η Κίνα προστατεύει τους κατασκευαστές της - που είναι το καλύτερο ανέκδοτο που ακούστηκε ποτέ από Ευρωπαϊκή κανονιστική αρχή). Long story short, η ΕΕ δεν δίνει δεκάρα για την ασφάλεια σου. Δίνει δεκάρα  για το lobby των κατασκευαστών εντός Ευρώπης.

2. Η ομορφιά είναι υποκειμενική. Εσένα μια Lamborghini Countach σου μοιάζει ζωγραφιά ΕΠΑΛ. Άλλος την θεωρεί αριστούργημα. Than being told, το να μπορείς να αποδεχτείς το νέο - αυτό που προκαλεί, είναι ικανότητα. Προφανώς πριν σχεδόν ενάμιση αιώνα, οι γελαδάρηδες έβλεπαν τους ανθρώπους να οδηγούν στους δρόμους τα πρώτα αυτοκίνητα και γελούσαν μαζί τους.

 

  • Like 1
  • Confused 3
Δημοσ.
30 minutes ago, AtiX said:

Τα φορτηγά και οι νταλίκες, απαγορεύεται να κυκλοφορούν μέσα στον αστικό ιστό…

Μια χαρά κυκλοφορούν  λεωφορεία, φορτηγά και νταλίκες σε αστικό ιστό για να παραδώσουν εμπορεύματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, poulinos είπε

εγω θα βγω με αυτο στους δρομους να τελειωνουμε.ετσι και αλλιως για εκει παει η δουλεια. πρωτα ηταν της μοδας τα sport car τωρα suv για βολτα μεχρι το περιπτερο. 3000cc για να ειναι κολλημενος στην κινηση στην κηφισιας :P

Leopard_2_A7.JPG

27361 cc για να είμαστε συγκεκριμένοι. Το λες και οικονομικό. Ωστόσο η κίνηση στην Κηφισίας δεν θα αποτελεί ποτέ πρόβλημα

Επεξ/σία από orfibous
  • Haha 3
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, teodoreh είπε

Υπάρχει ένα τραγούδι των Depeche mode που έγινε διασκευή από Rammstein, που έχει ένα στίχο που πάει κάπως έτσι:

"Let me hear you make decisions
Without your television"

Ήρθες εσύ δηλαδή σε ένα forum ως ο αρχισχεδιαστής της Lamborghini να δηλώσεις ευθαρσώς (ελέω pop κουλτούρας και κάμποσων memes θα υποθέσω) πως το Cybertruck μοιάζει με "ιδιοκατασκευή μαθητή ΕΠΑΛ". Αυτό που το πουλιέται σαν ζεστό ψωμί (κάτι κουτόφραγκοι φαντάζομαι το αγοράζουν) γιατί είναι αυτό που είναι. Προφανώς αν πήγαινες σε καμία εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο και έβλεπες κάτι από τα άπειρα έξαλλα της πασαρέλας, τότε θα εξέφραζες γνώμη και γι΄αυτά, σωστά;

Άνθρωποι που διαμόρφωσαν την βιομηχανία (Giorgetto Giugiaro) κάνουν λάθος που τους αρέσει αυτό που βγάζει το Cybertruck, μάλλον. Αλλά εντάξει, τί να κλάσει κι αυτός συγκρινόμενος με τους 20 κολλητούς του μικρόκοσμου μας, σωστά;

Είναι η ανθρώπινη φύση να παπαγαλίζουμε αυτά που λένε οι άλλοι για να νιώθουμε σπουδαίοι. Κράζουμε τα Vista χωρίς να τα έχουμε δουλέψει ποτέ (πάνε βάλε Windows7 σε 256MB RAM PC να δεις αν θα πάει καλύτερα), κράζουμε ότι κράζουν οι άλλοι. Δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση πως τα Vista ήταν υπέροχα ή πως το Cybertruck είναι η επιτομή της ασφάλειας, αλλά εντάξει, υπάρχουν και όρια - ας μιλήσουν οι ειδικότεροι σε κάποιο θέμα και οι λοιποί ας σιωπούν.

Και για απαντήσω στις δύο σου επισημάνσεις, θα σου πω τα εξής:

1. Η ιπποδύναμη φυσικά και έχει σχέση με την ασφάλεια. Όταν φτιάχνεις αυτοκίνητα-πυραύλους, φυσικό δεν είναι να υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να σκοτώσεις ή/και να σκοτωθείς; Από τη στιγμή που τα όρια στην ΕΕ (πλην autobahn) είναι συγκεκριμένα, γιατί να δίνεται άδεια σε ένα αμάξι να μπορεί να πιάσει τα 250χλμ/ω ή παραπάνω; Ένας κόφτης στο όριο θα ήταν το πιο απλό. Εδώ λοιπόν, καταδεικνύεται η υποκρισία της ΕΕ. Σιγά μην επέτρεπαν Mercedes/BMW/Porsche/Ferrari + όλοι οι έχοντες που τα αγοράζουν, να πετσοκόψεις τα status-cars τους, έστω και αν βγαίνουν από το εργοστάσιο με καταφανώς ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ δυνατότητες. Κανονιστικές αρχές my ass. Εδώ και δεκαετίες οι εκπομπές ρύπων Euro ήταν ένας υπέροχος τρόπος η ΕΕ να προστατέψει τις αυτοκινητοβιομηχανίες της. Και τώρα που ήρθε η ώρα των ηλεκτρικών, η ΕΕ μη έχοντας άλλη δικαιολογία (γιατί δεν υπάρχουν άλλα πρότυπα ασφάλειας ή εκπομπών ρύπων που να επικαλεστούν), απλά βάζουν φόρους χωρίς προφάσεις (εκτός από το να λένε πως η Κίνα προστατεύει τους κατασκευαστές της - που είναι το καλύτερο ανέκδοτο που ακούστηκε ποτέ από Ευρωπαϊκή κανονιστική αρχή). Long story short, η ΕΕ δεν δίνει δεκάρα για την ασφάλεια σου. Δίνει δεκάρα  για το lobby των κατασκευαστών εντός Ευρώπης.

2. Η ομορφιά είναι υποκειμενική. Εσένα μια Lamborghini Countach σου μοιάζει ζωγραφιά ΕΠΑΛ. Άλλος την θεωρεί αριστούργημα. Than being told, το να μπορείς να αποδεχτείς το νέο - αυτό που προκαλεί, είναι ικανότητα. Προφανώς πριν σχεδόν ενάμιση αιώνα, οι γελαδάρηδες έβλεπαν τους ανθρώπους να οδηγούν στους δρόμους τα πρώτα αυτοκίνητα και γελούσαν μαζί τους.

 

Καλα ομορφο δεν το λες...Σχεδιο μαθητη του ΕΠΑΛ και πολυ του ειναι.Τωρα αυτα με τα windows απλα τρικυμια εν κρανιω(βασικα ολο το ποστ).Εντωμεταξυ αναφερεις γιατι η ΕΕ δεν απαγορευει στους εχοντες να αγοραζουν super cars επειδη και καλα μη τη χαλασουμε στους πλουσιους.Λες και το Cybertruck απεθυνεται στους μη εχοντες,στη πλεμπα..Μαλιστα.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mkp είπε

Μια χαρά κυκλοφορούν  λεωφορεία, φορτηγά και νταλίκες σε αστικό ιστό για να παραδώσουν εμπορεύματα.

Όλα αυτά έχουν πιστοποιηθεί και έχουν λάβει άδεια λειτουργίας για συγκεκριμένη δουλειά και ώρα κυκλοφορίας…

πιστεύεις ότι το συγκεκριμένο όχημα δεν πρέπει να έχει τέτοια άδεια?

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...