Προς το περιεχόμενο

Η Volkswagen σχεδιάζει να κυκλοφορήσει οκτώ νέα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2027


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Δεν πιστεύω να μην έβλεπαν όλοι αυτοί αυτό που έκανε μπαμ σε όλους μας. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβά. Πήρα Golf 2016 με φυσικό αέριο στα 23.000 τότε και είναι φουλ οικονομικό και ποιοτικό. Τι παίρνεις σήμερα με αυτά τα λεφτά; Όλα στον ουρανό και τα ηλεκτρικά ακόμα πιο πολύ. 

Όταν στην αγορά κοιτάνε για αυτοκίνητα στα 14-18 χιλιάρικα τι βγαίνεις και λες για 25; Τι θα καταφέρεις; Δεν είναι όλες οι αγορές σαν την Ελλάδα βέβαια αλλά δεν βρέχει λεφτά παίδες και όλα έχουν αυξηθεί. 

Όλοι οι κατασκευαστές κοιτούσαν μια όχι μικρή αλλά περιορισμένη αγορά που μπορεί να δώσει 40-50 χιλιάρικα αλλά η δεξαμενή αυτή τελείωσε γρήγορα. 

Από το 2016 μέχρι σήμερα έχουμε πληθωρισμό 23% στα αυτοκίνητα. Οπότε είναι λογικό τα 23 χιλιάρικα του 16 να είναι 29 το 24. Συνολικά ο πληθωρισμός ήταν παραπάνω, κοντά στο 45%. Ειδικά για τρόφιμα, έχει φτάσει το 60%. Τα νούμερα αυτά είναι από τη στατιστική υπηρεσία της Λετονίας αλλά παρόμοια είναι σε όλη την Ευρωζώνη.

https://tools.csb.gov.lv/cpi_calculator/en

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που δεν καταλαβαίνω πραγματικά είναι πως είναι δυνατόν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Αθήνα και Πειραιά. Μα τόσα ΠΟΛΛΑ. Βασικά όπου και να γυρίσεις να κοιτάξεις είτε στο δρόμο που κυκλοφορώ με το σκούτερ είτε παρκαρισμένα (περισσότερο στον Πειραιά) βλέπεις αυτοκίνητα 30+ χιλιάδων ευρώ είτε ηλεκτρικών είτε hybrid είτε φυσικό αέριο να υπερτερούν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ των παλαιών μεταχειρισμένων βενζινοκίνητων. 

Αναρωτιέμαι. Που τα βρίσκει τα λεφτά ο περισσότερος κόσμος. Γιατί δεν μιλάμε για Κηφισιά η άλλες ακριβές περιοχές. Εκεί το καταλαβαίνω. Αλλά για Πειραιά κυρίως που μου κάνει εντύπωση. Πως γίνεται αυτό πραγματικά κάποιος να μου πει. Προφανώς και είμαι της χαμηλής τάξης η έστω της μικρομεσαίας. Αλλά τι στο καλό... μιλάμε για τουλάχιστον το 60+ % να υπερτερούν τα ακριβά καινούρια αυτοκίνητα έναντι των παλαιότερων. 

Οπότε το εδώ άρθρο τι να πω. Έχει μια λογική. Κάτι έχουμε χάσει εμείς οι ταπεινοί πολίτες? Έχουν μετακομίσει όλοι οι εύποροι των βορείων προαστίων προς τα εμάς? Χρειάζεται μελέτη για το μυστήριο πραγματικά!

Και βρε παιδί μου δεν είναι μόνο τα αμάξια. Ακόμη και τα σκούτερ!!!!.. Βλέπεις σκούτερ 10+ χιλιάδων ευρώ μιλιούνια στον Πειραιά!!!!! Για μοτοσυκλέτες δεν θα μιλήσω γιατί δεν συμφέρουν προφανώς για κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Αλλά έως 800 κυβικά από 10 χιλιάδες μέχρι και 20+ χιλιάδες ευρώ υπάρχουν σε αντιστοιχία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50/50 με απλά σκουτεράκια 125-200 κυβικών παλαιών και νέων. Ένα απίστευτα δύσχρηστο αλλά ταυτόχρονα κορυφαίας τεχνολογίας σκούτερ το γνωστό πλέον C04 της bmw αξίας 14 χιλιάδων... έχω δει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καμιά 15αριά στον Πειραιά. ε????

Τι να πω... 

Επεξ/σία από georgiosmag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Από το 2016 μέχρι σήμερα έχουμε πληθωρισμό 23% στα αυτοκίνητα. Οπότε είναι λογικό τα 23 χιλιάρικα του 16 να είναι 29 το 24. Συνολικά ο πληθωρισμός ήταν παραπάνω, κοντά στο 45%. Ειδικά για τρόφιμα, έχει φτάσει το 60%. Τα νούμερα αυτά είναι από τη στατιστική υπηρεσία της Λετονίας αλλά παρόμοια είναι σε όλη την Ευρωζώνη.

https://tools.csb.gov.lv/cpi_calculator/en

 

Συμφωνώ αλλά οι μισθοί δεν ακολούθησαν την ίδια αύξηση κι έτσι πάλι η εξίσωση δεν βγαίνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...