Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτά τα ακούμε από το 2020 και πίσω όμως και πήγε 2024

Η πλειονότητα επίσης έχει φτάσει 30Κ+ για αμάξια που προ 5ετιας που έκαναν 20-24Κ..

Οι Μισθοί σταθερά στο 2012, τιμες στο σούπερ μάρκετ από το μέλλον περίπου στο 2080 κ αυτοί εδώ μας λένε 25Κ για ηλεκτρικό που στην Ελλάδα θα έρθει για 35κ σίγουρα από τα καρτέλ μας, λες και έχουμε λεφτόδεντρα να τα πάρουμε 🌳 

 

  • Like 10
  • Thanks 3
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, alejsalonica είπε

Δεν πιστεύω να μην έβλεπαν όλοι αυτοί αυτό που έκανε μπαμ σε όλους μας. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβά. Πήρα Golf 2016 με φυσικό αέριο στα 23.000 τότε και είναι φουλ οικονομικό και ποιοτικό. Τι παίρνεις σήμερα με αυτά τα λεφτά; Όλα στον ουρανό και τα ηλεκτρικά ακόμα πιο πολύ. 

Όταν στην αγορά κοιτάνε για αυτοκίνητα στα 14-18 χιλιάρικα τι βγαίνεις και λες για 25; Τι θα καταφέρεις; Δεν είναι όλες οι αγορές σαν την Ελλάδα βέβαια αλλά δεν βρέχει λεφτά παίδες και όλα έχουν αυξηθεί. 

Όλοι οι κατασκευαστές κοιτούσαν μια όχι μικρή αλλά περιορισμένη αγορά που μπορεί να δώσει 40-50 χιλιάρικα αλλά η δεξαμενή αυτή τελείωσε γρήγορα. 

Το 2016 έδωσες 23 χιλιάδες για να πάρεις ένα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητο με τρύπα στο κινητήρα ; Για αυτό έφτασαν εκεί που έφτασαν οι τιμές ! 

Δημοσ.

"Άλλωστε οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι  η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή του ID.4, του πρώτου της ηλεκτρικού SUV, στο εργοστάσιό της στο Chattanooga του Tennessee."

Δεν ξέρω από πότε είναι οι "τελευταίες πληροφορίες" σας, αλλά η chattanooga έχει από καιρό ξεκινήσει να βγάζει ηλεκτρικά στις ΗΠΑ...και τώρα που μιλάμε έχει υποχρεωτικό stop sale και αναμενόμενο recall των id4 λόγω προβλήματος στα χερούλια της πόρτας.

Η VW βασικά έχει καεί ως μάρκα ηλεκτρικών στις ΗΠΑ, και βαδίζει ολοταχώς για το ίδιο και στις ευρωπαϊκές χώρες εκτός Γερμανίας, κυρίως λόγω software των οχημάτων.

Δημοσ.

Αφού έχουν μπετωσει η πωλήσεις στης μεγάλες χώρες της Ευρώπης βγάζουμε προσιτά μοντέλα !!!

1 ώρα πριν, ethereum είπε

μήπως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κάπου το έχει χάσει ? στο Paris Motor Show που γίνεται ακριβώς τώρα πολύ θετικά σχόλια έχουν αποσπάσει η Renault και η Citroen με τα προσιτά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τους τα οποία ό[ως δείχνουν θα πάνε και πολύ καλά και σε πωλήσεις , εδώ και 2 χρόνια μας ταλαιπωρεί η VW  με αυτό το id2all και ακόμη να το βγάλει στην αγορά.

 

Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς εργοστάσια στην Γερμανία το πάνε πολύ καλά. Στη Γερμανία μένω γι’ αυτό το ξέρω!! Οι γραμμές παραγωγής μικραίνουν τα περισσότερα εργοστάσια φεύγουν

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, loulakion είπε

Το 2016 έδωσες 23 χιλιάδες για να πάρεις ένα μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητο με τρύπα στο κινητήρα ; Για αυτό έφτασαν εκεί που έφτασαν οι τιμές ! 

Έπεσες και σε περίπτωση τώρα να μιλάς με Διπλ. Μηχανολόγο Μηχανικό Πολυτεχνικής σχολής. Που φαγάμε τα ΜΕΚ και στοιχεία μηχανών με το κουτάλι. Για πες μας λοιπόν για την τρύπα; Είμαι σίγουρος ότι η άποψη σου θα μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

€25k (τιμή στη Γερμανία) για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πιθανότατα θα είναι πιο μικρό και από το polo, ενώ για μείωση του κόστους η αυτονομία θα είναι κατάλληλη μόνο για αυτοκίνητο πόλης, είναι απλά αστείο. Αν με €25k δε φτάσουν τα ηλεκτρικά να δίνουν πάνω από 600km πραγματική αυτονομία με aircondition ανοιχτό, υψηλές ταχύτητες και 15 λεπτά φόρτισης μαξ για επιπλέον 500km αυτονομία, δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις ΜΕΚ. Σήμερα οδηγάω 750km Θεσσαλονίκη-Σπάρτη με μια στάση 15 λεπτά για φαΐ και βενζινη, και άλλη μια 5λεπτη αν χρειαστεί. Οπότε, Θεσσαλονίκη-Σπάρτη βγαίνει σε κάτω από 8 ώρες. Αν με ένα φθηνό ηλεκτρικό κάθε 200 χιλιόμετρα πρέπει να σταματάς 30 λεπτά με μια ώρα για φόρτιση, μιλάμε στο παραπάνω παράδειγμα για τουλάχιστον ένα επιπλέον δίωρο χαμένος χρόνος για τον κάτοχο φθηνού ηλεκτρικού. Αυτός ο διαχωρισμός στο χρόνο που απαιτείται για να φτάσει κάποιος στον προορισμό του δε συμβαίνει σε καμία περίπτωση με θερμικό. Και ένα μεταχειρισμένο polo του 2000 να πάρω με 2 χιλιάρικα, αν υποθέσουμε πως ακολουθώ τα όρια ταχύτητας, τον ίδιο χρόνο θα κάνω με κάποιον που έχει αυτοκίνητου του 2024 των €100k. Κοινώς, είναι η πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες στην αυτοκίνηση, που πλούσιος και φτωχός, πέραν της άνεσης, έχουν και τόσο μεγάλη διαφορά στο χρόνο ταξιδιού.

Επεξ/σία από jimex
  • Like 4
Δημοσ.

Οι επενδύσεις στην μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε σοβαρά στην κίνα στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, 10+ χρόνια πριν.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες τότε έκαναν πάρτι με τεράστια κέρδη πουλώντας τεχνολογία της οποίας το r&d ειχε ξεπληρωθεί αρκετά χρόνια πριν.

Τώρα είναι αργά.

  • Like 4
Δημοσ.

Οι ευρωπαίοι ήταν πρωτοπόροι στην εξέλιξη, το σχεδιασμό, τις επιδόσεις (με μικρούς σχετικά κινητήρες) και την ποιότητα κατασκευής οχημάτων όπως τα ξέραμε ως σήμερα. Τα ηλεκτρικά οχήματα ως τεχνολογία είναι κάτι άλλο. Η Ασία έχει το πάνω χέρι στα ηλεκτρονικά (παλαιότερα η Ιαπωνία, τώρα η Κίνα). Σε ένα κόσμο που συνεχώς αλλάζει, πλέον το ζητούμενο δεν είναι η "αθάνατη" ποιότητα κατασκευής αλλά η οικονομία σε χρήση και απόκτηση, αφού όλα πλέον έχουν μικρό κύκλο ζωής με ανακυκλώσιμα (λέγε βιώσιμα) υλικά. Τα παραδοσιακά brands έχουν δεχτεί κλονισμό από νέα και πιο ευέλικτα, που παρουσιάζουν φρέσκα οχήματα, προηγμένα τεχνολογικά και πιο προσιτά. Η Ασία θα βρει τρόπο να αντισταθεί στα φορολογικά "φράγματα" της Ε.Ε. όπως είχε γίνει και παλαιότερα, όταν ευρωπαϊκές χώρες είχαν επιβάλει υψηλούς δασμούς τα ιαπωνικά οχήματα για να προστατεύσουν τη δική τους παραγωγή.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Να βάλουμε τα ευρωπαϊκά εργοστάσια να δουλεύουν 9-9-6 να δεις τιμές που θα έχουν μετά; Και να τους επιτρέψουμε να πουλάνε κάτω του κόστους & μετά να επιδοτούμε τη χασούρα; Golf με 15κ θα παίρνεις...

εννοεις να ξαναγυρισουμε στην Αγγλια του 1850?

Δημοσ.

Ετσουξαν οι Κινέζοι τετοια νιλα δε την ειχαν προβλεψει. Προσιτα τωρα θαχουν 19.000 με μανιβέλα στα παραθυρα κ εσωτερικο απο dacia κ θα καπελωσουν κανα 10ρικο φορο στα κινέζικα 

Δημοσ.

Σε 2 χρόνια θα μειωθούν οι τιμές όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το 40% του κόστους ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου οφείλεται στις μπαταρίες (https://www.reuters.com/business/autos-transportation/battery-test-race-work-out-what-used-evs-are-really-worth-2023-10-23/ ).

Το κόστος των μπαταριών αναμένεται να μειωθεί 50% στα επόμενο 2 έτη ( https://www.insomnia.gr/articles/transport/cars/oi-times-ton-batarion-ilektrikon-oximaton-anamenetai-na-meiothoun-kata-50-eos-to-2026/ ).

Άρα μέσα σε 2 χρόνια θα μειωθεί περίπου 20% το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οπότε δεν είναι απίθανο να δούμε την πτώση και στις τιμές πώλησης λιανικής.

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Δεν πιστεύω να μην έβλεπαν όλοι αυτοί αυτό που έκανε μπαμ σε όλους μας. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβά. Πήρα Golf 2016 με φυσικό αέριο στα 23.000 τότε και είναι φουλ οικονομικό και ποιοτικό. Τι παίρνεις σήμερα με αυτά τα λεφτά; Όλα στον ουρανό και τα ηλεκτρικά ακόμα πιο πολύ. 

Όταν στην αγορά κοιτάνε για αυτοκίνητα στα 14-18 χιλιάρικα τι βγαίνεις και λες για 25; Τι θα καταφέρεις; Δεν είναι όλες οι αγορές σαν την Ελλάδα βέβαια αλλά δεν βρέχει λεφτά παίδες και όλα έχουν αυξηθεί. 

Όλοι οι κατασκευαστές κοιτούσαν μια όχι μικρή αλλά περιορισμένη αγορά που μπορεί να δώσει 40-50 χιλιάρικα αλλά η δεξαμενή αυτή τελείωσε γρήγορα. 

To 2009 με 22Κ πήρα Golf highline 160ps με full alcantara (το παλιό το χοντρό και μαλακό με όλο το κάθισμα καλυμενο) με cc-dcc και ενα σωρό συστήματα. Ενα όχημα που το οδηγας και σήμερα και έιναι απίθανο σε όλα του. Το νέο golf για αντιστοιχα πράγματα κάνει 32.500 !!! τωρα πήρα προσφορά. Οι άνθρωποι ειναι τρελοί ! Και τα καθίσματα εχουν μονο στο 40% τους alcantara. Ξεφτ'ύλες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, StavrosD είπε

Σε 2 χρόνια θα μειωθούν οι τιμές όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το 40% του κόστους ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου οφείλεται στις μπαταρίες (https://www.reuters.com/business/autos-transportation/battery-test-race-work-out-what-used-evs-are-really-worth-2023-10-23/ ).

Το κόστος των μπαταριών αναμένεται να μειωθεί 50% στα επόμενο 2 έτη ( https://www.insomnia.gr/articles/transport/cars/oi-times-ton-batarion-ilektrikon-oximaton-anamenetai-na-meiothoun-kata-50-eos-to-2026/ ).

Άρα μέσα σε 2 χρόνια θα μειωθεί περίπου 20% το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οπότε δεν είναι απίθανο να δούμε την πτώση και στις τιμές πώλησης λιανικής.

 

μην ελπίζεις σε κάποια μείωση. Η ευρώπη έχει αποδείξει πολλές φορές , πως όλες οι θεωρίες μέσα σε μία αιθουσα πανεπιστημίου , δε σημαίνουν τίποτα. θα μειωθεί το κόστος , θα αυξήσουν πάλι τιμές. Μία το ένα γκατζετάκι που θα βάλουν πάνω , μία το άλλο άχρηστο γκατζετάκι , νασου το 10χίλιαρο παραπάνω.

Ότι έγινε και με τις αναρτήσεις. Έχουν κολλήσει όλοι στο κλασσικό γόνατο mcpherson (ανάρτηση από το 1927!) και πίσω στρεπτό άξονα (ανάρτηση κάρου του 19ου αιώνα). Οι δύο αυτές λύσεις αξιοποιούνται για μείωση κόστους κατασκευής , που ποτέ δεν μεταφράστηκε σε μείωση τιμών αλλά σε γενναία αύξηση. Και φτάσαμε να δίνουμε 50.000 για γόνατα μπροστά και στρεπτό (ημιάκαμπτο) πίσω!!!

Ξεφτίλα

Επεξ/σία από gdriver
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...