Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Δεν πιστεύω να μην έβλεπαν όλοι αυτοί αυτό που έκανε μπαμ σε όλους μας. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβά. Πήρα Golf 2016 με φυσικό αέριο στα 23.000 τότε και είναι φουλ οικονομικό και ποιοτικό. Τι παίρνεις σήμερα με αυτά τα λεφτά; Όλα στον ουρανό και τα ηλεκτρικά ακόμα πιο πολύ. 

Όταν στην αγορά κοιτάνε για αυτοκίνητα στα 14-18 χιλιάρικα τι βγαίνεις και λες για 25; Τι θα καταφέρεις; Δεν είναι όλες οι αγορές σαν την Ελλάδα βέβαια αλλά δεν βρέχει λεφτά παίδες και όλα έχουν αυξηθεί. 

Όλοι οι κατασκευαστές κοιτούσαν μια όχι μικρή αλλά περιορισμένη αγορά που μπορεί να δώσει 40-50 χιλιάρικα αλλά η δεξαμενή αυτή τελείωσε γρήγορα. 

Από το 2016 μέχρι σήμερα έχουμε πληθωρισμό 23% στα αυτοκίνητα. Οπότε είναι λογικό τα 23 χιλιάρικα του 16 να είναι 29 το 24. Συνολικά ο πληθωρισμός ήταν παραπάνω, κοντά στο 45%. Ειδικά για τρόφιμα, έχει φτάσει το 60%. Τα νούμερα αυτά είναι από τη στατιστική υπηρεσία της Λετονίας αλλά παρόμοια είναι σε όλη την Ευρωζώνη.

https://tools.csb.gov.lv/cpi_calculator/en

 

  • Like 4
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που δεν καταλαβαίνω πραγματικά είναι πως είναι δυνατόν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Αθήνα και Πειραιά. Μα τόσα ΠΟΛΛΑ. Βασικά όπου και να γυρίσεις να κοιτάξεις είτε στο δρόμο που κυκλοφορώ με το σκούτερ είτε παρκαρισμένα (περισσότερο στον Πειραιά) βλέπεις αυτοκίνητα 30+ χιλιάδων ευρώ είτε ηλεκτρικών είτε hybrid είτε φυσικό αέριο να υπερτερούν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ των παλαιών μεταχειρισμένων βενζινοκίνητων. 

Αναρωτιέμαι. Που τα βρίσκει τα λεφτά ο περισσότερος κόσμος. Γιατί δεν μιλάμε για Κηφισιά η άλλες ακριβές περιοχές. Εκεί το καταλαβαίνω. Αλλά για Πειραιά κυρίως που μου κάνει εντύπωση. Πως γίνεται αυτό πραγματικά κάποιος να μου πει. Προφανώς και είμαι της χαμηλής τάξης η έστω της μικρομεσαίας. Αλλά τι στο καλό... μιλάμε για τουλάχιστον το 60+ % να υπερτερούν τα ακριβά καινούρια αυτοκίνητα έναντι των παλαιότερων. 

Οπότε το εδώ άρθρο τι να πω. Έχει μια λογική. Κάτι έχουμε χάσει εμείς οι ταπεινοί πολίτες? Έχουν μετακομίσει όλοι οι εύποροι των βορείων προαστίων προς τα εμάς? Χρειάζεται μελέτη για το μυστήριο πραγματικά!

Και βρε παιδί μου δεν είναι μόνο τα αμάξια. Ακόμη και τα σκούτερ!!!!.. Βλέπεις σκούτερ 10+ χιλιάδων ευρώ μιλιούνια στον Πειραιά!!!!! Για μοτοσυκλέτες δεν θα μιλήσω γιατί δεν συμφέρουν προφανώς για κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Αλλά έως 800 κυβικά από 10 χιλιάδες μέχρι και 20+ χιλιάδες ευρώ υπάρχουν σε αντιστοιχία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50/50 με απλά σκουτεράκια 125-200 κυβικών παλαιών και νέων. Ένα απίστευτα δύσχρηστο αλλά ταυτόχρονα κορυφαίας τεχνολογίας σκούτερ το γνωστό πλέον C04 της bmw αξίας 14 χιλιάδων... έχω δει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καμιά 15αριά στον Πειραιά. ε????

Τι να πω... 

Επεξ/σία από georgiosmag
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, malakudi είπε

Από το 2016 μέχρι σήμερα έχουμε πληθωρισμό 23% στα αυτοκίνητα. Οπότε είναι λογικό τα 23 χιλιάρικα του 16 να είναι 29 το 24. Συνολικά ο πληθωρισμός ήταν παραπάνω, κοντά στο 45%. Ειδικά για τρόφιμα, έχει φτάσει το 60%. Τα νούμερα αυτά είναι από τη στατιστική υπηρεσία της Λετονίας αλλά παρόμοια είναι σε όλη την Ευρωζώνη.

https://tools.csb.gov.lv/cpi_calculator/en

 

Συμφωνώ αλλά οι μισθοί δεν ακολούθησαν την ίδια αύξηση κι έτσι πάλι η εξίσωση δεν βγαίνει. 

  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, alejsalonica είπε

Συμφωνώ αλλά οι μισθοί δεν ακολούθησαν την ίδια αύξηση κι έτσι πάλι η εξίσωση δεν βγαίνει. 

Κι όμως στον κατώτατο ακολούθησαν, από 586 το 2016 φτάσαμε στα 830 το 2024, 42%. Τώρα η περίπτωση του καθενός διαφέρει.

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, music_lover είπε

Κοίτα να δείς τι σου κάνει ο ανταγωνισμός από τους Κινέζους που δεν ανήκουν στο καρτέλ των Ευρωπαίων κατασκευαστών..

αλλά ανήκουν στο καρτέλ του ΚΚΚ

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, georgiosmag είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνω πραγματικά είναι πως είναι δυνατόν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Αθήνα και Πειραιά. Μα τόσα ΠΟΛΛΑ. Βασικά όπου και να γυρίσεις να κοιτάξεις είτε στο δρόμο που κυκλοφορώ με το σκούτερ είτε παρκαρισμένα (περισσότερο στον Πειραιά) βλέπεις αυτοκίνητα 30+ χιλιάδων ευρώ είτε ηλεκτρικών είτε hybrid είτε φυσικό αέριο να υπερτερούν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ των παλαιών μεταχειρισμένων βενζινοκίνητων. 

Αναρωτιέμαι. Που τα βρίσκει τα λεφτά ο περισσότερος κόσμος. Γιατί δεν μιλάμε για Κηφισιά η άλλες ακριβές περιοχές. Εκεί το καταλαβαίνω. Αλλά για Πειραιά κυρίως που μου κάνει εντύπωση. Πως γίνεται αυτό πραγματικά κάποιος να μου πει. Προφανώς και είμαι της χαμηλής τάξης η έστω της μικρομεσαίας. Αλλά τι στο καλό... μιλάμε για τουλάχιστον το 60+ % να υπερτερούν τα ακριβά καινούρια αυτοκίνητα έναντι των παλαιότερων. 

Οπότε το εδώ άρθρο τι να πω. Έχει μια λογική. Κάτι έχουμε χάσει εμείς οι ταπεινοί πολίτες? Έχουν μετακομίσει όλοι οι εύποροι των βορείων προαστίων προς τα εμάς? Χρειάζεται μελέτη για το μυστήριο πραγματικά!

Και βρε παιδί μου δεν είναι μόνο τα αμάξια. Ακόμη και τα σκούτερ!!!!.. Βλέπεις σκούτερ 10+ χιλιάδων ευρώ μιλιούνια στον Πειραιά!!!!! Για μοτοσυκλέτες δεν θα μιλήσω γιατί δεν συμφέρουν προφανώς για κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Αλλά έως 800 κυβικά από 10 χιλιάδες μέχρι και 20+ χιλιάδες ευρώ υπάρχουν σε αντιστοιχία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50/50 με απλά σκουτεράκια 125-200 κυβικών παλαιών και νέων. Ένα απίστευτα δύσχρηστο αλλά ταυτόχρονα κορυφαίας τεχνολογίας σκούτερ το γνωστό πλέον C04 της bmw αξίας 14 χιλιάδων... έχω δει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καμιά 15αριά στον Πειραιά. ε????

Τι να πω... 

Η απάντηση είναι ίδια με αυτήν στην ερώτηση "Πως πουλάνε τόσο πολύ τα iPhone στην Ελλάδα". Και αυτή είναι:

"Δεν παίρνουν όλοι 800€ και 900€ μισθούς"

Πχ λες στον Πειραιά ότι έχεις δει καμια 15αρια σκουτερ των 14 χιλιάδων. Γιατί σου κάνει τόση εντύπωση; Δηλαδή αν πάρουμε μόνο τον πληθυσμό του Πειραιά, στους 170.000 κατοίκους σου φαίνεται περίεργο ότι υπάρχουν 15 πχ που έχουν άνετα τα λεφτά να πάρουν τα σκουτερ που λες; 

Ταυτόχρονα ακόμα και για αμάξι που λες. Αν μιλάμε για ζευγάρι παράδειγμα που είναι και οι 2 έστω λίγο πιο πάνω μισθολογικά από τον μέσο όρο, το να βγει μια δόση 300-400€ τον μήνα για αυτοκίνητο δεν ειναι κάτι τόσο δύσκολο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/10/2024 στις 12:45 ΜΜ, georgiosmag είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνω πραγματικά είναι πως είναι δυνατόν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Αθήνα και Πειραιά. Μα τόσα ΠΟΛΛΑ. Βασικά όπου και να γυρίσεις να κοιτάξεις είτε στο δρόμο που κυκλοφορώ με το σκούτερ είτε παρκαρισμένα (περισσότερο στον Πειραιά) βλέπεις αυτοκίνητα 30+ χιλιάδων ευρώ είτε ηλεκτρικών είτε hybrid είτε φυσικό αέριο να υπερτερούν ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ των παλαιών μεταχειρισμένων βενζινοκίνητων. 

Αναρωτιέμαι. Που τα βρίσκει τα λεφτά ο περισσότερος κόσμος. Γιατί δεν μιλάμε για Κηφισιά η άλλες ακριβές περιοχές. Εκεί το καταλαβαίνω. Αλλά για Πειραιά κυρίως που μου κάνει εντύπωση. Πως γίνεται αυτό πραγματικά κάποιος να μου πει. Προφανώς και είμαι της χαμηλής τάξης η έστω της μικρομεσαίας. Αλλά τι στο καλό... μιλάμε για τουλάχιστον το 60+ % να υπερτερούν τα ακριβά καινούρια αυτοκίνητα έναντι των παλαιότερων. 

Οπότε το εδώ άρθρο τι να πω. Έχει μια λογική. Κάτι έχουμε χάσει εμείς οι ταπεινοί πολίτες? Έχουν μετακομίσει όλοι οι εύποροι των βορείων προαστίων προς τα εμάς? Χρειάζεται μελέτη για το μυστήριο πραγματικά!

Και βρε παιδί μου δεν είναι μόνο τα αμάξια. Ακόμη και τα σκούτερ!!!!.. Βλέπεις σκούτερ 10+ χιλιάδων ευρώ μιλιούνια στον Πειραιά!!!!! Για μοτοσυκλέτες δεν θα μιλήσω γιατί δεν συμφέρουν προφανώς για κυκλοφορία μέσα στην πόλη. Αλλά έως 800 κυβικά από 10 χιλιάδες μέχρι και 20+ χιλιάδες ευρώ υπάρχουν σε αντιστοιχία ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50/50 με απλά σκουτεράκια 125-200 κυβικών παλαιών και νέων. Ένα απίστευτα δύσχρηστο αλλά ταυτόχρονα κορυφαίας τεχνολογίας σκούτερ το γνωστό πλέον C04 της bmw αξίας 14 χιλιάδων... έχω δει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ καμιά 15αριά στον Πειραιά. ε????

Τι να πω...  https://5gringos.app/el/ - διαβάστε την πλήρη κριτική μου εδώ

Πολλοί άνθρωποι επιδιώκουν πλέον ένα υψηλότερο βιοτικό επίπεδο και είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν σημαντικά χρηματικά ποσά για να το πετύχουν.

Επεξ/σία από TitoU
Δημοσ.
6 ώρες πριν, TitoU είπε

Πολλοί άνθρωποι επιδιώκουν πλέον ένα υψηλότερο βιοτικό επίπεδο και είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν σημαντικά χρηματικά ποσά για να το πετύχουν.

Με δάνεια?? Σοφό..

Δημοσ.
12 ώρες πριν, georgiosmag είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνω πραγματικά είναι πως είναι δυνατόν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Αθήνα και Πειραιά.

Instacar, flexcar και όλες οι σχετικές leasing εταιρείες προωθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτός που θα έπαιρνε BMW 3 / Merc C-Class / Audi A4 άλλο ένα SUV πλέον θα σκεφτεί να πάρει το Model 3 ή άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πιθανότατα είναι και "χορτασμένος" από ICE αυτοκίνητα αντίστοιχων προδιαγραφών και θέλει να δει κάτι "διαφορετικό". 

Δημοσ.

Όσοι απορούν πως γίνεται να κυκλοφορούν τόσα πολυτελή αυτοκίνητα και σκουτερ στους ελληνικους δρόμους μάλλον δεν θυμούνται ή δεν έζησαν το ότι η ελληνική κοινωνία το 2007 έκανε την νεόπλουτη και σε τρία χρόνια το 2010 έκανε την εξαθλιωμένη. Τα ίδια ακριβώς άτομα. Φυσικά δεν ήταν τίποτα από τα δύο. Πολλά τα παράδοξα της ψυχολογίας του έλληνα, μην προσπαθείτε να τα λύσετε.

Δημοσ.

Επειδή βλέπω ρωτάτε για το πολλά αυτοκίνητα νέα στους δρόμους παρά τις χαμηλές αμοιβές. Τα τελευταία χρόνια όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις προωθούσαν το leasing με διάφορους τρόπους. Αυτό είναι το αποτέλεσμα. Ένα μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που κυκλοφορούν πλέον είναι με leasing κυρίως μέσω εταιρειών. Θα είχε ενδιαφέρον να μας πει κάποιος τι ποσοστό των νέων κυκλοφοριών είναι καθαρά ΙΧ και τι leasing. 

Προφανώς αυτό το κομμάτι της πίτας έβλεπαν οι ευρωπαίοι ότι θα κρατήσουν, εταιρικά αυτοκίνητα και leasing.

Δημοσ.
Στις 17/10/2024 στις 10:16 ΜΜ, alejsalonica είπε

Έπεσες και σε περίπτωση τώρα να μιλάς με Διπλ. Μηχανολόγο Μηχανικό Πολυτεχνικής σχολής. Που φαγάμε τα ΜΕΚ και στοιχεία μηχανών με το κουτάλι. Για πες μας λοιπόν για την τρύπα; Είμαι σίγουρος ότι η άποψη σου θα μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Διπλωματούχε, πως γίνεται η εγκατάσταση του συστήματος για καύση υγραερίου ; 

Δημοσ.

Μάθε πρώτα την διαφορά ανάμεσα σε υγραέριο και φυσικό αέριο, μετά μάθε και τις διαφορές ανάμεσα σε συστήματα εργοστασιακά και μετατροπές. Όρεξη και χρόνο να έχεις...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...