Προς το περιεχόμενο

Η Volkswagen σχεδιάζει να κυκλοφορήσει οκτώ νέα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2027


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οκτώ νέα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα σχεδιάζει να φέρει στην αγορά η Volkswagen μέχρι το 2027, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της αυτοκινητοβιομαχηνίας, Thomas Schaefer, σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης.

Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στη σημαντική πτώση των πωλήσεων που αντιμετωπίζει η εταιρεία στην Ευρώπη και την Κίνα.

Η στροφή προς τα οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι κάτι νέο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, όταν οι υψηλές τιμές του πετρελαίου είχαν μειώσει δραστικά τη ζήτηση για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Volkswagen είχε επενδύσει σε ένα σύστημα μπαταρίας που τροφοδοτούσε το πρώτο της ηλεκτρικό πρωτότυπο, το Elektro Bus.

Σήμερα, η εταιρεία αντιμετωπίζει παρόμοιες προκλήσεις και στρέφεται και πάλι στην ηλεκτροκίνηση. Ο Thomas Schaefer τόνισε την ανάγκη για κερδοφόρα παραγωγή οχημάτων σε προσιτές τιμές, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική σημασία της κίνησης αυτής για τη Volkswagen.

Ένα από τα μοντέλα που βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής είναι το ID.2all, ένα hatchback του οποίου η ανάπτυξη επιταχύνεται σημαντικά. Ο χρόνος ανάπτυξης του οχήματος μειώνεται από 50 σε 36 μήνες, με στόχο την κυκλοφορία του το 2025 σε τιμή κάτω των 25.000 ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Larry Blume, έχει επίσης αναφερθεί στην πιθανότητα κυκλοφορίας ενός ηλεκτρικού οχήματος με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ μετά το 2025. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές ποια από αυτά τα μοντέλα θα φτάσουν στην αμερικανική αγορά.

Η Volkswagen America έχει ανακοινώσει σχέδια για την κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού οχήματος με τιμή κάτω των 35.000 δολαρίων στις ΗΠΑ μέχρι το 2027. Ωστόσο, η επίτευξη αυτού του στόχου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κόστος των μπαταριών, το οποίο αποτελεί ένα από τα κύρια εμπόδια στη μείωση του κόστους παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων.

Για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης, η Volkswagen αναπτύσσει τη δική της τεχνολογία μπαταρίας (κυψέλη) σε διάφορα εργοστάσια στην Ευρώπη, καθώς και σε ένα εργοστάσιο στο Οντάριο του Καναδά. Ωστόσο, για να μπορέσουν οι υποψήφιοι αγοραστές στις ΗΠΑ να επωφεληθούν από την φορολογική έκπτωση 7.500 δολαρίων που προβλέπεται από τον Νόμο για τη Μείωση του Πληθωρισμού (Inflation Reduction Act), το όχημα και τα εξαρτήματά του, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας, πρέπει να παράγονται, τουλάχιστον εν μέρει, εντός των ΗΠΑ.

Η Volkswagen διαθέτει ήδη ένα εργοστάσιο στο Chattanooga του Tennessee και σχεδιάζει ένα νέο εργοστάσιο στη Νότια Καρολίνα. Ωστόσο, δεν είναι ακόμη σαφές αν οι νέες ενιαίες κυψέλες μπαταριών θα κατασκευάζονται ή θα συναρμολογούνται σε αυτές τις εγκαταστάσεις.

Η στροφή της Volkswagen προς τα προσιτά ηλεκτρικά οχήματα αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Καθώς οι κυβερνήσεις παγκοσμίως θεσπίζουν αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων και προωθούν την ηλεκτροκίνηση, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάζονται να προσαρμοστούν και να καινοτομήσουν.

Άλλωστε οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι  η Volkswagen έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή του ID.4, του πρώτου της ηλεκτρικού SUV, στο εργοστάσιό της στο Chattanooga του Tennessee.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα να δείς τι σου κάνει ο ανταγωνισμός από τους Κινέζους που δεν ανήκουν στο καρτέλ των Ευρωπαίων κατασκευαστών..

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω να μην έβλεπαν όλοι αυτοί αυτό που έκανε μπαμ σε όλους μας. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβά. Πήρα Golf 2016 με φυσικό αέριο στα 23.000 τότε και είναι φουλ οικονομικό και ποιοτικό. Τι παίρνεις σήμερα με αυτά τα λεφτά; Όλα στον ουρανό και τα ηλεκτρικά ακόμα πιο πολύ. 

Όταν στην αγορά κοιτάνε για αυτοκίνητα στα 14-18 χιλιάρικα τι βγαίνεις και λες για 25; Τι θα καταφέρεις; Δεν είναι όλες οι αγορές σαν την Ελλάδα βέβαια αλλά δεν βρέχει λεφτά παίδες και όλα έχουν αυξηθεί. 

Όλοι οι κατασκευαστές κοιτούσαν μια όχι μικρή αλλά περιορισμένη αγορά που μπορεί να δώσει 40-50 χιλιάρικα αλλά η δεξαμενή αυτή τελείωσε γρήγορα. 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, music_lover είπε

Κοίτα να δείς τι σου κάνει ο ανταγωνισμός από τους Κινέζους που δεν ανήκουν στο καρτέλ των Ευρωπαίων κατασκευαστών..

Aργει λιγο ο κοσμος να καταλαβει σε πολλα πραγματα οτι εχει το πανω χερι στη συγκεκριμενη περιπτωση με την εισοδο των Κινεζων με BYD MG κτλ τους εχουν γονατισει παρολο τους φορους παλι ειναι φθηνοτερα απο τα Ευρωπαϊκα πανακριβα αυτοκινητα οποτε εχει αρχισει να τους ποναει. Παντου στο δρομο θα δεις αρκετα MG BYD TESLA τα τελευταια δεν ειναι φθηνα αλλα ειναι φθηνοτερα απο τα καλα Γερμανικα οποτε τα προτιμαει ο κοσμος. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, music_lover said:

Κοίτα να δείς τι σου κάνει ο ανταγωνισμός από τους Κινέζους που δεν ανήκουν στο καρτέλ των Ευρωπαίων κατασκευαστών..

Να βάλουμε τα ευρωπαϊκά εργοστάσια να δουλεύουν 9-9-6 να δεις τιμές που θα έχουν μετά; Και να τους επιτρέψουμε να πουλάνε κάτω του κόστους & μετά να επιδοτούμε τη χασούρα; Golf με 15κ θα παίρνεις...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μήπως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κάπου το έχει χάσει ? στο Paris Motor Show που γίνεται ακριβώς τώρα πολύ θετικά σχόλια έχουν αποσπάσει η Renault και η Citroen με τα προσιτά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τους τα οποία ό[ως δείχνουν θα πάνε και πολύ καλά και σε πωλήσεις , εδώ και 2 χρόνια μας ταλαιπωρεί η VW  με αυτό το id2all και ακόμη να το βγάλει στην αγορά.

 

Επεξ/σία από ethereum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, nat10 είπε

Στο μεταξύ λένε τις τιμές έτσι..Λες κ αγοράζεις κάνα ps5.. Κάτω των 35 χιλιάδες για wv🤣

Μια χαρά είναι τα vw τα καλύτερα αυτοκίνητα 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Να βάλουμε τα ευρωπαϊκά εργοστάσια να δουλεύουν 9-9-6 να δεις τιμές που θα έχουν μετά; Και να τους επιτρέψουμε να πουλάνε κάτω του κόστους & μετά να επιδοτούμε τη χασούρα; Golf με 15κ θα παίρνεις...

Καπως ετσι δουλευουν οι μισες επιχειρησεις στην Ελλαδα. Αλλα οι τιμες παλι στο θεο ειναι.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Να βάλουμε τα ευρωπαϊκά εργοστάσια να δουλεύουν 9-9-6 να δεις τιμές που θα έχουν μετά; Και να τους επιτρέψουμε να πουλάνε κάτω του κόστους & μετά να επιδοτούμε τη χασούρα; Golf με 15κ θα παίρνεις...

Κοίτα να δεις όμως πως ξαφνικά η vw ανακάλυψε τον τρόπο να παράγει σαν τους Κινέζους φθηνά ηλεκτρικά οχήματα και μάλιστα χωρίς την εργασία του 9-9-6..θαύμα? Θαύμα!

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, billgeo είπε

Ναι. Βγάλανε “προσιτό” αμάξι 40000€,  και vw κιόλας! Ουστ ρε. Βγάλετε κάνα φθηνό PHEV ρεεεε ζώα

Τα Phev ειναι ολα πιο ακριβα απο τα EV.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Να βάλουμε τα ευρωπαϊκά εργοστάσια να δουλεύουν 9-9-6 να δεις τιμές που θα έχουν μετά; Και να τους επιτρέψουμε να πουλάνε κάτω του κόστους & μετά να επιδοτούμε τη χασούρα; Golf με 15κ θα παίρνεις...

Όπως φαίνεται λίγοι το σκέφτονται έτσι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...