milos_ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Εννοείτε θα πάρεις αυτό με τα 100hp. Στο πρώτο προσπέρασμα θα καταλάβεις την διαφορά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Makis38 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 17 Οκτωβρίου Επειδή αναφέρθηκε, για να μην κάνω quote τώρα, ότι τα 25hp άντε να πάρεις 1 sec στα 0-100, ναι σωστά μπορεί και ούτε το 1, αλλά θα πάρεις στο 80-110 ρεπρίζ, εκεί είναι το προσπέρασμα, το άλλο αδιάφορο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Εγω να πω την εμπειρια μου με το μικρο μοτερ. Οταν εχω aircondition κανει διακοπες στην επιταχυνση και αυτα που γραφουν οι προηγουμενοι οτι κανει προσπεραση μια χαρα ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ. Προσωπικα εχω ξεχασει τι θα πει προσπεραση. Και δεν μιλαω για εθνικη οδο, μιλαω για ολο το υπολοιπο δικτυο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Η απάντηση είναι απλή. Παίρνεις οτι καλύτερο μπορείς για το budget σου. Αν τα χρήματα αρκούν για 100hp, τότε το παίρνεις. Αν όχι, βλέπεις πόσο θα χρειαστεί να κάνεις την υπέρβαση, και αποφασίζεις αν το ποσό υπέρβασης είναι εφικτό να καλυφθεί ή όχι. Βέβαια, επειδή αναφέρεις οτι η χρήση θα είναι κυρίως για μέσα στην πόλη, και δεν σε απασχολεί να βγεις εκτός με το συγκεκριμένο αμάξι, εννοείται οτι μια χαρά κινείσαι με 75 άλογα. Επεξ/σία 18 Οκτωβρίου από Sorath 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου @kiriakostjet για πες για την αμαξαρα με τα 75 αλογα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dsi44 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου ολοι φανταζεστε φανταστικα σεναρια βασει του μικροκοσμου σας,καλυτερα διαβαστε το αρχικο ποστ του φιλου και το λογο που θελει το αυτοκινητο ως μηχανοβιος που ειναι. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kiriakostjet Δημοσ. 18 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 4 ώρες πριν, tzotzo είπε @kiriakostjet για πες για την αμαξαρα με τα 75 αλογα Θα το βάλω φωτιά να γλυτώσω.. 1 ώρα πριν, dsi44 είπε ολοι φανταζεστε φανταστικα σεναρια βασει του μικροκοσμου σας,καλυτερα διαβαστε το αρχικο ποστ του φιλου και το λογο που θελει το αυτοκινητο ως μηχανοβιος που ειναι. Στον μικρόκοσμό μας δεν δίνουμε 14 χιλιάρικα για 5 χιλιόμετρα κι αυτό όταν θα βρέχει..και ναι αν είναι να τα δώσουμε δεν θα τα δώσουμε για 75 άλογα. Δεν θα έδινα ούτε τα μισά για αμάξι 75 άλογα. Και δεν είναι φανταστικό σενάριο, το ζω καθημερινά με εταιρικό αμάξι. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dsi44 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Αν στο ενα χιλιομετρο για τη δουλεια και στα 3 χλμ για καφε σε ενδιαφερει η προσπεραση τοτε ...ενταξει..υπαρχουν αλλα θεματα.Σιγουρα παντως δεν τρως τη βροχη το χειμωνα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 19 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Για την χρήση που αναφέρεις και αυτό με τα 75 θα σε καλύψει, προσωπικά πάντως θα απέφευγα τα 75 άλογα, αν και από μόνα τους σαν αριθμός δεν λένε όλη την αλήθεια. Παίζει ρόλο και το βάρος του αυτοκινήτου, οι σχέσεις στο κιβώτιο, το μέγεθος της ζάντας, η ροπή του κλπ. Απ'ότι βλέπω πρόχειρα, δεν είναι βαρύ αλλά δεν το λες και πούπουλο στα 1067 κιλά, ζάντες έχει μάλλον 15ρες, αν δεν έχει κοντό σασμάν ίσως σε κουράσει ακόμα και μέσα στην πόλη. Σε ταξίδι θα θέλει ακόμα παραπάνω υπομονή σε προσπεράσεις, αν είσαι φορτωμένος με a/c θα χρειάζεσαι πιο συχνά κατεβάσματα, με λίγα λόγια την δουλειά του θα την κάνει, το θέμα είναι πόσο είσαι έτοιμος εσύ να ταλαιπωρηθείς για να γλυτώσεις κάποια χρήματα στην αγορά του. Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 2 πριν αποφασίσεις. Επίσης, όπως ήδη ειπώθηκε, για την χρήση που το προορίζεις, μπορείς να πάρεις λίγο παλαιότερο αυτοκίνητο (π.χ 8ετίας) σε αυτή την τιμή και να κερδίσεις πολλά σε εξοπλισμό, επιδόσεις και τιμή. edit: Κάτι διάβασα λάθος, 980 κιλά είναι μάλλον. Επεξ/σία 19 Οκτωβρίου από liopyr 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nabuko Δημοσ. 20 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Στις 16/10/2024 στις 10:32 ΠΜ, barrcode είπε Εχω ενα budget 14000€ και τα 2 δύο αυτοκίνητα που κοιτάω λόγω εμφάνισης καθαρά είναι το Peugeot 208 και το Opel Corsa . Και τα 2 μοντέλα του 2020 και έπειτα. Και το Ford Fiesta είναι ωραίο με τα 125 άλογα. Πάντως με 14χιλ παίρνεις καινούριο το Mitsubishi Space star. Και υποθέτω ότι έχεις αποκλείσει Panda, Micra, Clio λόγω εμφάνισης. Και εδώ έχω το εξής ερώτημα. Αφού το θες μόνο για να μην βρέχεσαι και για το κρύο τότε τι σε νοιάζει η εμφάνιση? Μήπως κατά βάθος ψάχνεις κάτι περισσότερο? Επεξ/σία 20 Οκτωβρίου από Nabuko Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators stormrain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Moderators Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Σε αναλογο δίλημμα ίππων ήμουν κι εγώ, με παρόμοιες ανάγκες καθημερινών χιλιομέτρων, με λιγο χαμηλότερο budget και αλλο αυτοκίνητο στο μυαλο (Fiat 500 1,4 ή 1,2) Τελικα πηρα το 1,2 με τους 70 ίππους επειδη κατα τ'αλλα ηταν ακριβώς οπως το ηθελα και σε αψογη κατασταση και πιο πλούσιο εξοπλισμό εναντι του 1,4. Επειδη ειχα το ιδιο αμαξι, αλλης χρονολογίας, πριν καμια 10ρια χρονια (don't ask 😛 ), μπορω να σου πω πως για εντός πολης ειμαι υπέρκαλυμμενος με τα λιγότερα αλογα. Εχω κανει και "ταξιδια" τυπου 50km που και παλι δεν μπορω να πω οτι με κουρασε. Προφανώς και σε προσπεραση ανεβαζει στροφές και καιει παραπανω, αλλα ενταξει, δεν χαλασε και ο κοσμος. Συγκριτικά τωρα, εκεινο με τους 100 ιππους ηταν σαφως πιο σπιρτοζικο. Θα με χαλαγε η εξτρα ιπποδυναμη? Φυσικα και οχι. Κατέληξα να βρίζω την ωρα και την στιγμή που το πηρα? Σε καμία περίπτωση. Οπότε η δική μου γνώμη ειναι να αγορασεις αυτο που θα βρεις σε καλύτερη overall κατασταση αφου μιλαμε για μεταχειρισμένο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 15 ώρες πριν, Nabuko είπε Και εδώ έχω το εξής ερώτημα. Αφού το θες μόνο για να μην βρέχεσαι και για το κρύο τότε τι σε νοιάζει η εμφάνιση? Μήπως κατά βάθος ψάχνεις κάτι περισσότερο? Εντάξει θα πάρεις κάτι να σου καλύψει την ανάγκη μετακίνησης από το σημείο Α στο Β, αλλά να γουστάρεις και λίγο τί πήρες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madboy Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 1 hour ago, stormrain said: Σε αναλογο δίλημμα ίππων ήμουν κι εγώ, με παρόμοιες ανάγκες καθημερινών χιλιομέτρων, με λιγο χαμηλότερο budget και αλλο αυτοκίνητο στο μυαλο (Fiat 500 1,4 ή 1,2) Τελικα πηρα το 1,2 με τους 70 ίππους επειδη κατα τ'αλλα ηταν ακριβώς οπως το ηθελα και σε αψογη κατασταση και πιο πλούσιο εξοπλισμό εναντι του 1,4. Επειδη ειχα το ιδιο αμαξι πριν καμια 10ρια χρονια (don't ask 😛 ), μπορω να σου πω πως για εντός πολης ειμαι υπέρκαλυμμενος με τα λιγότερα αλογα. Εχω κανει και "ταξιδια" τυπου 50km που και παλι δεν μπορω να πω οτι με κουρασε. Προφανώς και σε προσπεραση ανεβαζει στροφές και καιει παραπανω, αλλα ενταξει, δεν χαλασε και ο κοσμος. Συγκριτικά τωρα, εκεινο με τους 100 ιππους ηταν σαφως πιο σπιρτοζικο. Θα με χαλαγε η εξτρα ιπποδυναμη? Φυσικα και οχι. Κατέληξα να βρίζω την ωρα και την στιγμή που το πηρα? Σε καμία περίπτωση. Οπότε η δική μου γνώμη ειναι να αγορασεις αυτο που θα βρεις σε καλύτερη overall κατασταση αφου μιλαμε για μεταχειρισμένο. Συγγνώμη κιόλας σε απόσταση 50 χλμ τι άκριβώς να προλάβει να σε κουράσει; Με νορμάλ οδήγηση και χωρίς κίνηση ουσιαστικά μιλάμε για 40 λεπτά ή και λιγότερο οδήγησης, Ειδικά αν μιλάμε για ευθεία δρόμο, Ναι μεν το έχεις σε εισαγωγικά και το αντιλαμβάνομαι αυτό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν το λες αντιπροσωπευτικό δείγμα αν ενα αμάκι είναι ξεκούραστο σε ενα κανονικό ταξίδι. Προφανώς και αυτά τα χλμ τα έκανες σε κατάσταση ζεν γιατί αν το ζόριζες λίγο το αμάξι θα καταλάβαινες οτι τα άλογα του είναι ανεπαρκή. Το καλοκαίρι απο δυτικά προάστια πήγαινα Νεα Μάκρη για μπάνιο. 3 άτομα στο αυτοκίνητο και στην επιστροφή το να ανέβεις την Πεντέλη με 90 άλογα ήταν φουλ κουραστικό . Ξεχνάς βέβαια κλιματισμό και έπρεπε να οδηγάς με πάνω απο 4000 στροφές για να κρατάς μια νορμαλ ταχύτητα, με τον αντιστοιχο κουραστικό θόρυβο λόγω ζορίσματος της μηχανής. Και ολα αυτά με δευτέρα γιατι αν έβαζες τρίτη ταχύτητα το αμάξι κρέμαγε και έμενες απο γκάζι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators stormrain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου Moderators Share Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 41 λεπτά πριν, madboy είπε Συγγνώμη κιόλας σε απόσταση 50 χλμ τι άκριβώς να προλάβει να σε κουράσει; Με νορμάλ οδήγηση και χωρίς κίνηση ουσιαστικά μιλάμε για 40 λεπτά ή και λιγότερο οδήγησης, Ειδικά αν μιλάμε για ευθεία δρόμο, Ναι μεν το έχεις σε εισαγωγικά και το αντιλαμβάνομαι αυτό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν το λες αντιπροσωπευτικό δείγμα αν ενα αμάκι είναι ξεκούραστο σε ενα κανονικό ταξίδι. Προφανώς και αυτά τα χλμ τα έκανες σε κατάσταση ζεν γιατί αν το ζόριζες λίγο το αμάξι θα καταλάβαινες οτι τα άλογα του είναι ανεπαρκή. Το καλοκαίρι απο δυτικά προάστια πήγαινα Νεα Μάκρη για μπάνιο. 3 άτομα στο αυτοκίνητο και στην επιστροφή το να ανέβεις την Πεντέλη με 90 άλογα ήταν φουλ κουραστικό . Ξεχνάς βέβαια κλιματισμό και έπρεπε να οδηγάς με πάνω απο 4000 στροφές για να κρατάς μια νορμαλ ταχύτητα, με τον αντιστοιχο κουραστικό θόρυβο λόγω ζορίσματος της μηχανής. Και ολα αυτά με δευτέρα γιατι αν έβαζες τρίτη ταχύτητα το αμάξι κρέμαγε και έμενες απο γκάζι. Καταλαβαίνω τι λες, γιαυτό και τα "", δεν το θετω ως αντιπροσωπευτικο δειγμα, απλα το αφηνω κι αυτο εδω ως εμπειρια μήπως βοηθήσει τον TS. Ενταξει ζεν οχι τοσο, του δινω και καταλαβαινει συνηθως (με αναλογη καταναλωση, το τονιζω αυτο) και εχει και στροφιλικια η διαδρομη αυτη, προφανως εκει τα παραπανω αλογα θα ηταν καλη φαση, δεν το συζηταμε. Παντως το αιρκοντησο το δουλευα στο full 😂 Τωρα προφανως αν ηθελα να κανω χιλιόμετρα καθε μέρα λογω δουλειάς, εκει δεν θα πήγαινα στην χαμηλη ιπποδυναμη. Αλλα για μια στο τοσο ειναι οκ, εκει θελω να καταληξω. Ειναι το αντίστοιχο του να μενεις Πειραια και να δουλεύεις Ελευσινα ξερωγω και μια στο τοσο να θελεις να κυκλοφορήσεις εντος πολης. Ε θα παρεις το ντουκι αμαξι και οταν κατσει μια στο τοσο να λιωσεις στην κινηση, θα την παλεψεις 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Barbattilas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Κάνε ένα τεστ ντράιβ και μην δίνεις μεγάλη βάση στο τί λένε οι άλλοι όσο η δική σου εμπειρία. Εξωτερικά όμορφο το 208 αλλά οδηγικά δεν έχω ακούσει καλά λόγια. Το έχω οδηγήσει ελάχιστα, δεν με εντυπωσίασε και με χαλάει το μικρό τιμονάκι. Γενικά από τα Peugeot που έχω οδηγήσει, με χαλάει το ασαφές κιβώτιο των χειροκίνητων αν και τα 2008, 3008 σε αυτόματα είναι μία χαρά. Τα 75 άλογα είναι οριακά και συνήθως μεταχειρισμένα προέρχονται από leasing & rent a car. Από την άλλη τα ατμοσφαιρικά μοτέρ είναι πιο αξιόπιστα και με λιγότερες απρόοπτες ακριβές βλάβες (τούρμπο). Για μέσα στην πόλη θα είσαι εντάξει. Απλά στις προσπεράσεις θα πρέπει να δουλεύεις καλά το σασμάν. Εγώ θα πρότεινα να δεις ένα Hyundai i20 1250 κυβικά στα 84-85 ατμοσφαιρικά άλογα. Πιο άνετο, πιο αξιόπιστο κι από τα δύο. Ίσως καίει ελάχιστα παραπάνω από το 208, λιγότερο από το Corsa. Στο ταξίδι θα είναι κάπου στην μέση. Μου αρέσει και το Fiesta, ιδίως οδηγικά είναι καλύτερο όλων ακόμη και στην ατμοσφαιρική έκδοση των 80 αλόγων. Τι φάση και δεν το βλέπω στο site; Το κατάργησε η Ford σαν μοντέλο; Σε κάθε περίπτωση περί γούστου κι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου από Barbattilas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα