kostas_anes Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2024 13 λεπτά πριν, NickTG είπε Πως το απέδειξε? Είναι γενικά γνωστό πως το ατμοσφαιρικό 208 με το turbo έχουν διαφορετικά κιβώτια. Εχεις δικιο, το turbo ειναι 6ταχυτο. 25 λεπτά πριν, NickTG είπε https://zeperfs.com/en/duel10308-8190.htm Επετρεψε μου να το θεωρω ανακριβες μεχρι αηδιας, οταν δινει χρονους μικροτερους απο οσο δινει η Peugeot στο προσπεκτους. Το 1 δευτερο το λεω για πραγματικες συνθηκες με τους μεσους οδηγους. Δεν ξερω αν νομιζει οτι ειναι τοσο χερας κανενας, αλλα τα θεωρητικα του αμαξιου με manual δεν τα πιανετε. Θελει πολυ εκπαιδευση για να καταφερεις να κανεις ολες τις αλλαγες στο βελτιστο σημειο και χωρις να χασεις χρονο.
1988panos2171 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Αν μιλάμε για βενζίνη Peugeot τότε καλύτερα μακριά, Peugeot παίρνουμε μόνο diesel. Από κει και πέρα πάντα αγοράζουμε τα περισσότερα άλογα που μπορούμε. Ναι σαφώς και τα 75 θα πάνε παντού αλλά το θέμα είναι πως θα πάνε. Η αδυναμία τούς θα φανεί σε ανηφόρες και σε φόρτωμα ατόμων και λειτουργία Ac. Προσωπικά σε καμία περίπτωση δε θα έδινα πάνω από 3-4k και να κλείνω ac για να ανέβω μια ανηφόρα λες και είμαστε στο 1990. 2
mechpanos Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Εγώ ήμουν πάντα υπέρ των αλόγων για έναν αναχρονιστικό ίσως λόγο, αλλά θα τον μοιραστώ. Έχοντας μάθει να οδηγώ στην Πατρών Πύργου και σε όσα ταξίδια έκανα πάντοτε περνούσα από την Κορίνθου Πατρών (την παλιά την ορθόδοξη), είχα υπόψη μου την διαθέσιμη ισχύ σαν παράγοντα ενεργητικής ασφάλειας. Είσαι κολλημένος πίσω από την νταλίκα που πάει με 80, βγαίνεις να προσπεράσεις, πρέπει να μπορείς να το κάνεις στον συντομότερο δυνατόν χρόνο, προτού έρθει ο άλλος από απέναντι... Τώρα βέβαια εμάς μας έβαλαν κολωνάκια, στην Κορίνθου Πατρών έχει στηθαίο στην μέση, αλλά η αίσθηση ασφάλειας που μου δίνει το να έχω ισχύ να κλείσω γρήγορα την προσπέραση, παραμένει. Υπόψη δεν μιλάμε για τίποτα τέρατα, Corsa με 90ps και Golf με 122ps οδηγάω. Αλλά οτιδήποτε κάτω από 90 άντε 85 ps που μου φαίνεται ότι (και όντως) δεν τραβάει, με γεμίζει ανασφάλεια. Τώρα για τα turbo/μή turbo, σαφώς turbo αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. Πάντως σε κατανάλωση όταν ανοίγει το turbo πίνει το καύσιμο σαν νεράκι. Πιο πρίν δεν καίει τίποτα (αλλά δεν τραβάει κιόλας) 3
madboy Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Ακριβώς τους ίδιους δρόμους είχα και εγώ υπόψιν καθώς κάνω αυτή την διαδρομή 20 χρόνια. Και έχουν δει πολλά τα μάτια μου από οδηγούς που ξεκινούσαν μια προσπέραση με χαλαρούς ρυθμούς ή από αργά αυτοκίνητα και τελικά έφθαναν να προσπερνούν στο χιλιοστό από δίπλα σου και να γλυτώνεις την μετωπική σύγκρουση στο παραπέντε. Επίσης μην ξεχνάμε και τους επαρχιακούς δρόμους που και εκεί μπορεί να μιλάμε για μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και τα νόμιμα σημεία προσπέρασης να είναι ελάχιστα.
achilles_g_ Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Εγώ θα πήγαινα στα 100 άλογα. Αύριο μεθαύριο οι ανάγκες μπορεί να αλλάξουν. 2
elgol Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Το space star καινουργιο εχει τοσο με τοσα χρηματα γιατι να παρεις μεταχειρισμενο χωρις εγγυηση, του 18 μοντελα βρισκεις και με τα μισα
NickTG Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 9 hours ago, kostas_anes said: Εχεις δικιο, το turbo ειναι 6ταχυτο. Επετρεψε μου να το θεωρω ανακριβες μεχρι αηδιας, οταν δινει χρονους μικροτερους απο οσο δινει η Peugeot στο προσπεκτους. Το 1 δευτερο το λεω για πραγματικες συνθηκες με τους μεσους οδηγους. Δεν ξερω αν νομιζει οτι ειναι τοσο χερας κανενας, αλλα τα θεωρητικα του αμαξιου με manual δεν τα πιανετε. Θελει πολυ εκπαιδευση για να καταφερεις να κανεις ολες τις αλλαγες στο βελτιστο σημειο και χωρις να χασεις χρονο. Μπορείς να θεωρείς ό,τι θες. Δεν θα αλλάξει το γεγονός πως δεν έχουν επαφή στο δρόμο. 1
tutuyo Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 16 hours ago, barrcode said: Yaris και ειδικά υβριδικό ξεφευγεις σε τιμή . Επίσης δεν νομίζω ότι θα αποσβέσω την κατανάλωση καθώς το θέλω για κοντινές αποστάσεις. Δεν θα κάνω πάνω απο 7 χλμ την μέρα . Παλαιοτερα οδηγουσα το C3 με τον ατμοσφαιρικο των 83hp συνδυασμενο με το 5αρι κιβωτιο και δεν μπορω να πω οτι ειχα μεινει ευχαριστημενος. Δεν λεω οτι δεν ηταν ικανοποιητικος, απλα μου φαινοταν πολυ λιγος για το αυτοκινητο, ειδικα σε μεγαλες ανηφορες που κινουμαι δεν ηταν και οτι καλυτερο. Ανεβαινα, αλλα με 1η Με 5η, πανω απο 100-110 ακουγοταν αρκετα. Εντελως λυση αναγκης. Αληθινη καταναλωση,τα παντα ολα, περιξ του 8 Μετα (ευτυχως) μεταπηδησα σε 208 με τον 1.2, η μερα με την νυχτα απο καθε αποψη. Σπιρταδα και ανεση με το 6αρι κιβωτιο, σιγουρα πιο ανετη κινηση του αυτοκινητου. Αληθινη καταναλωση, τα παντα ολα περιξ του 7 1
dsi44 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Αφου εχεις 14κ δεν αξιζει να πας σε δευτερο χερι. Παρε καινουργια i10,picanto
mikesf Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Την ίδια ερώτηση έκανε η γυναίκα μου πριν χρόνια(πολλά😂) που πήρε το lancia ipsilon. 1.2 80hp ή 1.4 95hp και κάνει παρόμοια χλμ την ημέρα με σένα. Την πίεσα για το 1.4. Το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη πετάει, και σε κάποια φάση έπεσε στα χέρια της ένα punto 1.2 για τρεις μέρες. Γύρισε σπίτι και μου έφτιαξε το αγαπημένο μου φαγητό και με ευχαρίστησε που την συμβούλεψα σωστά. Όπως και να το κάνουμε η ιπποδύναμη, και ερχόμενος από μοτοσυκλέτα, είναι αναντικατάστατη. Μια διασταύρωση, μια προσπέραση, θα σε ανταμείψει. 1
madboy Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Για τον φίλο @kostas_anes Συγκριση ατμοσφαιρικου Corsa 75 άλογα με turbo 100 άλογα. https://www.auto-data.net/en/opel-corsa-f-1.2-75hp-37422 https://www.auto-data.net/en/opel-corsa-f-1.2-turbo-100hp-37423 Επιτάχυνση 0-100 Km/h 13.2 δευτερολεπτα ατμόσφαιρα 9,9 το turbo. 3.3 δευτερόλεπτα δήλαδη. Ψιλοπράγματα που δεν πρόκειται να καταλάβει ο οδηγός. 😂😂😂 Ροπή 118 Nm το ατμοσφαιρικό στις 2750 στροφές, 205 Nm το turbo στις 1750 στροφές. 87 Nm περισσότερα σε χαμηλότερες στροφές.Πάλι με το δικό σου σκέπτικο μια χαρά είναι τα 75 άλογα. Who cares??? 🤣🤣😂 Τελική ταχύτητα δεν μας ενδιαφέρει γιατί είμαστε νόμιμοι, αλλα η μεταξύ τους διαφορά είναι 14 Km/h για οποιον ενδιαφέρεται. Πιθανόν να φοράει και καλύτερα φρένα το turbo και να έχει και κάποιες μικροαλλαγές στο στήσιμο του. Δεν ενδιαφέρομαι για το συγκεκριμμένο αυτοκίνητο, δεν πρόκειται να ψάξω τυχόν διαφορές στο στήσιμο του. Οπως είπαν και πιο πάνω σίγουρα οι ανάγκες αλλάζουν. Και εφόσον θα πάρει αμάξι 4ετιας, προφανώς θα το κρατήσει και κάποια χρόνια. Είναι λάθος σκεπτικό να πείς οτι δεν με νοιάζει τι θα γίνει στο μέλλον. Προσωπικά το Astra ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και μάλιστα σαν νεος οδηγός. Οταν σε σύντομο διάστημα έμαθα το αυτοκίνητο και τα 90 άλογα μου φαίνονταν λίγα, η μόνη λύση ήταν να το πουλήσω για να πάρω ενα αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ιπποδύναμη ή μετατροπή σε δίλιτρο. Τέλος είναι και ο θόρυβος στο ταξίδι. Για να ακολουθήσω τα όρια ή να κίνηθω ελάχιστα πιο γρήγορα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, ο ήχος του κινητήρα γίνεται τραχύς και απο ενα σημείο και μετά κουραστικός και ολα αυτά οταν στα 120 εχω 3000 στροφές. Προφανώς παίζει ρόλο και το CR κιβώτιο του. Σε Golf 4αρι 1600 κυβικά κάτω απο 3000 στροφές εχει 140 Km/h και ούτε που ακούς τον κινητήρα. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2024 από madboy 1
phanispal Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Meanwhile, Συνεχίστε εσείς να τις μετράτε ποιος έχει τα πιο πολλά άλογα και πόσα χρειάζονται για 2 χιλιόμετρα απόσταση. 1 1
NickTG Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 4 minutes ago, phanispal said: Meanwhile, Συνεχίστε εσείς να τις μετράτε ποιος έχει τα πιο πολλά άλογα και πόσα χρειάζονται για 2 χιλιόμετρα απόσταση. Meanwhike: https://www.iefimerida.gr/stories/ekane-gyro-toy-kosmoy-7-hronia-perpatontas-me-skylo Συνεχίστε εσείς να λέτε πως χρειάζονται μεταφορικά μέσα για οπουδήποτε. 6
madboy Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Για να το τελείωνουμε εδω πάντως εγώ προτείνω να κάνει το ίδιο με ενα γνωστό μου. Κάτοχος 1000αρας μηχανής, πήρε ενα Autobianchi και ξεμπέρδεψε.
csontheline Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Σε τόσο μικρές αποστάσεις, αφού θέλεις κουτί, πάρε ένα μικρό ηλεκτρικό. Ή περίμενε 1-2 χρόνια να βγουν μοντέλα πόλης ή κοίτα και μεταχειρισμένα. Βρήκα leaf του 2015 με αυτονομία ~120χλμ, στα 5,5Κ €. Πριν το αποφασίσεις, είτε βρες μόνος σου, είτε μπες στο fb και ρώτα για τεχνικούς για τις μπαταρίες (χοντρικά, με 2Κ € βάζεις καινούρια (όχι από την αντιπροσωπεία) και σε πάει άλλα τόσα χρόνια). Ούτε να ζεσταίνεις μηχανή, ούτε να ανεβαίνουν λάδια, ξύδια, ρίγανες. Μπαίνεις, πατάς γκάζι, φεύγεις. Κάτι χαρτόκουτα atos, picanto κλπ ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τα ηλεκτρικά microcars. ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ από την πόλη. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2024 από csontheline
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα