Xristaras12 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, AntonisKo είπε Εννοείται ότι ΔΕΝ πας στο ατμοσφαιρικό! Είναι τάφος και παίζει να έχει και μεγαλύτερη κατανάλωση από αντίστοιχο χιλιαρι τούρμπο. Ψάξε και για Fiesta η VAG. έχεις κάπου τα νούμερα για το συγκεκριμένο; Αυτό για την κατανάλωση κυρίως. Στο i20 1000αρι Turbo βλέπω σε κίνηση κάτι ωραία 9 λιτρα με ερκοντίσιον ανοιχτό, ΜΟΥΡΛΙΑ. Αντίθετα στο 1200αρι i10 όμως έχω δει στην ιδια συνθήκη οριακά 6 (βέβαια μιλάμε και για σημαντική διαφορά στα κιλά του οχήματος) 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barrcode Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, NickTG είπε Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις με τα 75 άλογα εκτός αν είναι σημαντικά φθηνότερο. ειναι 1500 - 2000 € φθηνότερο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tliako Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, AntonisKo said: Εννοείται ότι ΔΕΝ πας στο ατμοσφαιρικό! Είναι τάφος και παίζει να έχει και μεγαλύτερη κατανάλωση από αντίστοιχο χιλιαρι τούρμπο. Ψάξε και για Fiesta η VAG. Για το τάφος δεν εχω κάτι να πω , για τη κατανάλωση όμως το 1000αρι turbo fiesta 100ps που εχω δεν πέφτει κάτω απο 8lt/100km εντός Αθήνας. Ο μόνος τρόπος να κάψει λιγότερο ειναι το eco mode με το οποίο το αμάξι συμπεριφέρεται σαν ενα Polo του 1998 που ειχε η μάνα μου με 55 άλογα το οποίο για να ανέβει ανηφόρα στο Παγκράτι έπρεπε να πάρει φόρα. Γνωστός με VAG TSI 1000αρι τα ίδια. Αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση ενα 1200άρι ατμόσφαιρα θα καίει σίγουρα λιγότερο απο 1000άρι turbo εντός πόλης ,απλά δεν θα βγάζει χαμόγελα. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου από tliako 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis11 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Χαίρετε. Προτιμοτερο να αγορασεις παλαιοτερο σε σχετικα ενταξει κατασταση που θα ειναι φθηνοτερο παρά κατι τριετιας-τετραετιας που θα ειναι ακριβο. Παντοτε εχεις υποψιν και καινουργιο dacia. Ωστοσο αφου αναζητας με αυτα τα χαρακτηριστικά τοτε και με 75-80 ιπ. για απλη χρηση υπερ το δεον ενταξει ειναι. Φιεστα 70 ιπ. εχει ταξιδεψει μιση Ευρωπη φορτωμενο. Οπως και Daewoo πηγαινοέρχεται Σουηδια. 75-80 ιπ. δεν εχουν την ανεση των 100 συν ιπ. αλλα για αυτα που επιθυμεις ικανοποιητικα ειναι. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου από meletis11 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madboy Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Και το καλοκαίρι με τον κλιματισμό σε λειτουργία θα βγάζεις πόδι εξω για επτάχυνση. Γιατί αλλίως θα πρέπει να κάνεις εκκίνηση με πάνω απο 2000 στροφές για να ξεκινήσει νορμάλ. Με κλειστά μάτια πας στους 100 ίππους. Προσωπικά για τις αποστάσεις που θες δεν θα σκεφτόμουν καν να πάρω αυτοκίνητο και μάλιστα σε αυτά τα χρήματα. Ουτε που θα προλαβαίνει να φορτίσει η μπαταρία στα 5 λεπτά οδήγησης. Ασε που θα εχεις πάντα υψηλή κατανάλωση καθώς δεν θα ζεσταίνεται ποτέ ο κινητήρας. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skritikos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Στις εποχές που ζούμε, για τόσο μικρές αποστάσεις, μόνο ποδαράκια ή άντε ποδήλατο. Μέχρι να βάλεις μπροστά τον κινητήρα θα έχεις φτάσει, τι να το κάνεις άλλο ένα (μεγάλο όταν τα υπολογίσεις όλα) έξοδο; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Από αυτά που διαβάζω, είτε εδώ μέσα οι περισσότεροι οδηγάνε κάρα με 150+HP, είτε δεν έχουν συναίσθηση του τι πάει να πει τουρμπισμένο 1200αράκι. Τι για παραπάνω καταναλώσεις του ατμοσφαιρικού είδα, τι για πόδι σε εκκινήσεις με a/c ανοιχτό... Για αρχή όπως λέει ο άνθρωπος, η έκδοση με τα 100HP είναι ακριβότερη. Πέραν αυτού, έχει και αυξημένες καταναλώσεις και κόστη συντήρησης. Η τουρμπίνα σαν ανταλλακτικό αν πάθει κάτι είναι πολύ μεγάλο έξοδο, ενώ θέλει και πιο συχνά λάδια γιατί τα καταπονεί, καθαρισμό αν είναι VGT γιατί θα αρχίσει να κολλάει σε κάποια φάση και μετά και ούτω καθ' εξής. Συν την έξτρα καταπόνηση στην μηχανή λόγω υψηλότερων πιέσεων. Περί εκκίνησης από στάση δεν έχω να πω κάτι... λογικά το ατμοσφαιρικό το μοτέρ που δίνει ροπή/ιπποδύναμη γραμμικά, θα είναι χειρότερο από το turbo που ανεβάζει ισχύ μόνο όταν πιάσει 2-2.5k στροφές και αρχίσει να βγάζει καυσαέρια. Έχετε τραβήξει την υπερβολή από τα μαλλιά. Με τα λεγόμενα σας, Punto, Panda, Seicento, Saxo, C1, C2, Corsa, Astra, Getz, Accent, i10, i20 και δεν ξέρω γω πόσα άλλα αυτοκίνητα που έχει το 80% της Ελλάδας και είναι από 50 μέχρι 85HP, πρέπει να τα σπρώχνει και κάποιος από πίσω για να ανέβουν μία ανηφόρα... Είσαστε σοβαροί; Με Panda 75 ίππους έχει οργώσει ο πατέρας μου την μισή Ροδόπη! Με Saxo 55άρι η κολλητή ανεβοκατεβαίνει Καλάβρυτα-Πάτρα για την δουλειά. Αλήθεια κάνουμε debate για το αν 75 άλογα είναι αρκετά για να πάει στην δουλειά και για καφέ μετά; Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου από kostas_anes 13 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aionnou Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Να πω και εγώ τη γνώμη μου , μην κοιτάς τα 75 .. πας απευθείας στα 100 , για τα χλμ που θα κάνεις δεν υπάρχει απτή διαφορά στη κατανάλωση. Σίγουρα μπορείς να βρεις σε αυτά τα λεφτά yaris 2019 1.5 111hp. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madboy Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, kostas_anes said: Από αυτά που διαβάζω, είτε εδώ μέσα οι περισσότεροι οδηγάνε κάρα με 150+HP, είτε δεν έχουν συναίσθηση του τι πάει να πει τουρμπισμένο 1200αράκι. Τι για παραπάνω καταναλώσεις του ατμοσφαιρικού είδα, τι για πόδι σε εκκινήσεις με a/c ανοιχτό... Για αρχή όπως λέει ο άνθρωπος, η έκδοση με τα 100HP είναι ακριβότερη. Πέραν αυτού, έχει και αυξημένες καταναλώσεις και κόστη συντήρησης. Η τουρμπίνα σαν ανταλλακτικό αν πάθει κάτι είναι πολύ μεγάλο έξοδο, ενώ θέλει και πιο συχνά λάδια γιατί τα καταπονεί, καθαρισμό αν είναι VGT γιατί θα αρχίσει να κολλάει σε κάποια φάση και μετά και ούτω καθ' εξής. Συν την έξτρα καταπόνηση στην μηχανή λόγω υψηλότερων πιέσεων. Περί εκκίνησης από στάση δεν έχω να πω κάτι... λογικά το ατμοσφαιρικό το μοτέρ που δίνει ροπή/ιπποδύναμη γραμμικά, θα είναι χειρότερο από το turbo που ανεβάζει ισχύ μόνο όταν πιάσει 2-2.5k στροφές και αρχίσει να βγάζει καυσαέρια. Έχετε τραβήξει την υπερβολή από τα μαλλιά. Με τα λεγόμενα σας, Punto, Panda, Seicento, Saxo, C1, C2, Corsa, Astra, Getz, Accent, i10, i20 και δεν ξέρω γω πόσα άλλα αυτοκίνητα που έχει το 80% της Ελλάδας και είναι από 50 μέχρι 85HP, πρέπει να τα σπρώχνει και κάποιος από πίσω για να ανέβουν μία ανηφόρα... Είσαστε σοβαροί; Με Panda 75 ίππους έχει οργώσει ο πατέρας μου την μισή Ροδόπη! Με Saxo 55άρι η κολλητή ανεβοκατεβαίνει Καλάβρυτα-Πάτρα για την δουλειά. Αλήθεια κάνουμε debate για το αν 75 άλογα είναι αρκετά για να πάει στην δουλειά και για καφέ μετά; 20 χρόνια οδήγησης 350,000 χιλιομετρα συνολικά με 2 αυτοκίνητα Opel Astra και Corsa με 90 άλογα. Επέτρεψε μου να εχω μια πολύ καλή άποψη του τι σημαίνει να οδηγάς αυτοκίνητο με 90 ίππους. Δγλαδή μόνο για τον καφέ του θα πηγαίνει; Να πάει μια κοντινή βόλτα στην δίπλα πόλη ή το καλοκαίρι να πάει με την παρέα του για μπανιο και να ανάψει κλιματισμό; Βέβαια μπορεί κάποιος να μην χρειαστεί ποτέ να προσπεράσει ή να θεωρεί αναφαίρετο του δικαίωμα να προσπερνάει όπως οι νταλικές. Να πηγαίνει ο ενας 89 Km/h και ο άλλος 90. Σε λίγο θα προτείνεις και κανα Citroen Ami που στην ανηφόρα το περνάει και κάποιος με τζοκινγκ. Για πες μας ρε φιλε τι παραπάνω κόστος συντήρησης έχει ενα 1400αρι με ενα 1200αρι για να μαθουμε και εμεις. Το οτι σε μια ανοιχτη διαδρομή το 75αρι για να πιασει το οριο ταχύτητας θα δουλευει σε υψηλότερες στροφές και αυτό σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση σου λέει κατι; Και κλείνω με μια ερώτηση. Εχεις οδηγήσει ή είσαι κάτω των 18; Γιατί δεν είδα πουθενα να αναφέρεις δικές σου εμπειρίες. Παλια και με Yugo και Lada όργωναν την Ελλάδα. Μηπως να γυρίσουμε σε αυτά. Οσο για το τουρμπο που αναφέρεις οτι πιανει ροπή μετα τις 2.5 χιλιάδες στροφές, το ατμοσφαιρικό τι νομίζεις οτι κάνει. Εκτός και αν οδηγάει κάποιος μεχρι τις 2000 στροφές. Αν συγκρίνεις το φάσμα στροφών γυρω στις 3000 προφανώς και το τουρμπο έχει περισσοτερη ροπή. Εν ετη 2024 μιλάς για αυτοκίνητα με 55 και 75 άλογα. Οκ. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου από madboy 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 11 ώρες πριν, barrcode είπε Η ερώτηση μου είναι η εξής : Αξίζει σε αυτά τα 2 αμάξια που ανέφερα η απλή έκδοση των 75hp ( 1200 cc ) ή θα το μετανιώσω και να κοιτάξω για 100 hp? Δεν είμαι τύπος που τρέχει και ουσιαστικά θέλω ενα αμάξι να μην βρέχομαι και να είμαι άνετος στις μικρές αποστάσεις που κάνω . για τη χρήση που το θες (την οποία δε διάβασαν οι περισσότεροι) , βρες οτιδήποτε στην καλύτερη κατάσταση , τώρα αν τύχει και είναι στην ίδια κατάσταση , πάρε το φθηνότερο , δε σε ενδιαφέρουν τα άλογα Πάρε και ένα φορτιστή μπαταρίας να υπάρχει Πάντως πεταμένα λεφτά τα 14χιλιάρικα , καλύτερα χρέπι με 4000 μαξ χωρίς πολλά τέλη που απλά να κινείται (πάντα για τη χρήση που το θες) και κρατάς τα 10 για γούστα 7 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Makis38 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 100 και αχρείαστα, που δεν θα μείνουν βέβαια. Άλλο στήσιμο τουτού 100 ίππων. Στην στραβή, που δεν θα/να μην σου τύχει ποτέ, αλλιώς το 100άρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 35 λεπτά πριν, Makis38 είπε 100 και αχρείαστα, που δεν θα μείνουν βέβαια. Άλλο στήσιμο τουτού 100 ίππων. Στην στραβή, που δεν θα/να μην σου τύχει ποτέ, αλλιώς το 100άρι. Ειναι κυριολεκτικα το ιδιο αμαξι, αλλα με turbo στο μοτερ. Τι αλλο στησιμο; 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalmik Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Με ελάχιστα παραπάνω χρήματα (υποθέτω αυτά που έχεις είναι μετρητά) και μια πολύ μικρή χρηματοδότηση κοίτα για καινούργιο π.χ. ένα Kia Picanto. Αλλιώς για κάτι πιο αξιόπιστο όπως ένα Swift 2ετίας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, madboy είπε 20 χρόνια οδήγησης 350,000 χιλιομετρα συνολικά με 2 αυτοκίνητα Opel Astra και Corsa με 90 άλογα. Επέτρεψε μου να εχω μια πολύ καλή άποψη του τι σημαίνει να οδηγάς αυτοκίνητο με 90 ίππους. Δγλαδή μόνο για τον καφέ του θα πηγαίνει; Να πάει μια κοντινή βόλτα στην δίπλα πόλη ή το καλοκαίρι να πάει με την παρέα του για μπανιο και να ανάψει κλιματισμό; Ναι μόνο για τον καφέ και την δουλειά το θέλει, όπως λέει ο ίδιος, για τα άλλα υπάρχει το Leon. Επίσης, Corsa Ε 1.3 95HP οδηγάω και εγώ, το έχω πάει στα 120HP. Έλα έβγα σε μία διασταύρωση χωρίς να ανεβάσεις στροφές στα 1750 που πιάνει η τουρμπίνα και πες μου αν θέλει 1.5-2 δεύτερα το αμάξι να επιταχύνει από στάση. Και αυτό με το πρόγραμμα, χωρίς πρέπει να ανέβεις στις 2000. Ποτέ δεν είχα αυτό το θέμα με το Accent στα 85HP, στοκ, ούτε με το Saxo στα 57HP, ούτε με το Παντάκι. 2 ώρες πριν, madboy είπε Βέβαια μπορεί κάποιος να μην χρειαστεί ποτέ να προσπεράσει ή να θεωρεί αναφαίρετο του δικαίωμα να προσπερνάει όπως οι νταλικές. Να πηγαίνει ο ενας 89 Km/h και ο άλλος 90. Μπορείς να του πετάξεις τα μάτια έξω περισσότερο, πιστεύω σε εσένα. Μόλις μας λες ότι η μισή Ελλάδα δεν προσπερνάει και πριν από 20 χρόνια δεν προσπέρναγε κανένας. Ξαναλέω, σοβαρευτείτε με τις υπερβολές, 25 HP διαφορά ΔΕΝ το κάνουν dragster . Άντε να κόψεις 1 δεύτερο στα 0-100. 2 ώρες πριν, madboy είπε Για πες μας ρε φιλε τι παραπάνω κόστος συντήρησης έχει ενα 1400αρι με ενα 1200αρι για να μαθουμε και εμεις. Ο 1400άρης από που προέκυψε; Η "συζήτηση" γίνεται πάνω σε 1.2 4κύλινδρο NA vs 1.2 3κύλινδρο Turbo και ανέλυσα που έχει ψηλότερο κόστος συντήρησης το turbo. 2 ώρες πριν, madboy είπε Το οτι σε μια ανοιχτη διαδρομή το 75αρι για να πιασει το οριο ταχύτητας θα δουλευει σε υψηλότερες στροφές και αυτό σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση σου λέει κατι; Το ότι σε τι στροφές δουλεύει ένας κινητήρας, για μια συγκεκριμένη ταχύτητα, έχει να κάνει με το κιβώτιο ταχυτήτων και τις σχέσεις του σασμάν, απέδειξες περίτρανα πως δεν σου λέει κάτι. Το Κορσάκι τα 130 με 5η τα κάνει στις ~2500 στροφές, είτε το έχω στα 95HP, είτε στα 120HP. Για να αλλάξει ο αριθμός στροφών θέλει να αλλάξω το F17 το σασμάν που φοράει και να βάλω κάποιο άλλο (πχ Μ33). Η ιπποδύναμη και η ροπή εκφράζουν 2 πράγματα, επιτάχυνση και τελική ταχύτητα. Αυτό που αλλάζει στην περίπτωση ενός πιο δυνατού μοτέρ (με το ίδιο σασμάν πάντα), είναι πως έχει μικρότερο φορτίο, στον ίδιο αριθμό στροφών. Την μέγιστη αποδοτικότητα την έχεις πάντα με μεγάλο φορτίο, διότι στους περισσότερους χάρτες εκεί επιτυγχάνεται η ιδανική στοιχειομετρική αναλογία, έχεις μικρότερα pumping losses κτλ. 2 ώρες πριν, madboy είπε Και κλείνω με μια ερώτηση. Εχεις οδηγήσει ή είσαι κάτω των 18; Γιατί δεν είδα πουθενα να αναφέρεις δικές σου εμπειρίες. Nα' σαι καλά οδηγάω εδώ και 4 χρόνια κανονικά και το τελευταίο 6μηνο αγωνιστικά. 2 ώρες πριν, madboy είπε Παλια και με Yugo και Lada όργωναν την Ελλάδα. Μηπως να γυρίσουμε σε αυτά. Μήπως αν θες κάτι για να κάνεις μία δουλειά Χ, να πάρεις κάτι που σου κάνει την δουλειά που θες και όχι κάτι ακριβότερο με παραπάνω δυνατότητες, μπααααααας και τις χρειαστείς ποτέ; Αυτή η λογική έχει καταστρέψει την χώρα. Προφάνως και το τραβάς πάλι από τα μαλλιά, γιατί μιλάμε για αμάξια 4 χρόνων με ότι ανέσεις έχουν να προσφέρουν, απλώς διαφορετική ιπποδύναμη. Πάρε BMW X5 να το έχεις μέσα στην πόλη, γιατί μπορεί 1 φορά τον χρόνο να θες να πας κάνα ταξίδι 🤷♀️ 2 ώρες πριν, madboy είπε Οσο για το τουρμπο που αναφέρεις οτι πιανει ροπή μετα τις 2.5 χιλιάδες στροφές, το ατμοσφαιρικό τι νομίζεις οτι κάνει. Εκτός και αν οδηγάει κάποιος μεχρι τις 2000 στροφές. Αν συγκρίνεις το φάσμα στροφών γυρω στις 3000 προφανώς και το τουρμπο έχει περισσοτερη ροπή. Ρε εσύ δεν έλεγες πριν για ξεκινήματα από στάση, άρα 800 στροφές ρελαντί; Μέχρι να φτάσεις τις 3000, χαιρέτα μου τον πλάτανο. Επίσης που νομίζεις ότι οδηγάει ο κόσμος; 2-2.5 χιλιάδες στροφές είναι η καθημερινή οδήγηση, 1.5-2 στα πετρέλαια. Ρότορα οδηγάς και έχεις για ρητό "ένας κόφτης την ημέρα, το μηχανικό τον κάνει πέρα"; Επίσης εσύ ο ίδιος εξηγείς τον λόγο που τα turbo καίνε παραπάνω 😅 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 4 minutes ago, kostas_anes said: Το ότι σε τι στροφές δουλεύει ένας κινητήρας, για μια συγκεκριμένη ταχύτητα, έχει να κάνει με το κιβώτιο ταχυτήτων και τις σχέσεις του σασμάν, απέδειξες περίτρανα πως δεν σου λέει κάτι. Πως το απέδειξε? Είναι γενικά γνωστό πως το ατμοσφαιρικό 208 με το turbo έχουν διαφορετικά κιβώτια. 8 minutes ago, kostas_anes said: Ξαναλέω, σοβαρευτείτε με τις υπερβολές, 25 HP διαφορά ΔΕΝ το κάνουν dragster . Άντε να κόψεις 1 δεύτερο στα 0-100. https://zeperfs.com/en/duel10308-8190.htm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα