Προς το περιεχόμενο

Kärcher Outlet


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι ελληνικες παπατζες βλεπουμε παλι. Τα 5 χρονια εγγυηση ισχυουν λεει μονο με αποδειξη και οχι με τιμολογιο. 

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, VasKag είπε

Τι ελληνικες παπατζες βλεπουμε παλι. Τα 5 χρονια εγγυηση ισχυουν λεει μονο με αποδειξη και οχι με τιμολογιο. 

Πραγματικά απίστευτο. Δηλαδή ο επαγγελματίας που αγοράζει το ίδιο προϊόν με έναν ιδιώτη δεν δικαιούται το ίδιο support.

Αλλά το ίδιο δεν κάνει και το κράτος στους επαγγελματίες?..(βλέπε προκαταβολές φόρου-πιο ακριβά τιμολόγια ρεύματος κλπ)

Επεξ/σία από Despotas
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, VasKag είπε

Τι ελληνικες παπατζες βλεπουμε παλι. Τα 5 χρονια εγγυηση ισχυουν λεει μονο με αποδειξη και οχι με τιμολογιο. 

 

50 λεπτά πριν, Despotas είπε

Πραγματικά απίστευτο. Δηλαδή ο επαγγελματίας που αγοράζει το ίδιο προϊόν με έναν ιδιώτη δεν δικαιούται το ίδιο support.

Αλλά το ίδιο δεν κάνει και το κράτος στους επαγγελματίες?..(βλέπε προκαταβολές φόρου-πιο ακριβά τιμολόγια ρεύματος κλπ)

Το εχω ξανα γραψει. Ο νομος δεν διαχωριζει τους ιδιωτες με τους επαγγελματιες, ολοι ειναι το ιδιο καταναλωτες. Μεχρι στιγμης απο οτι φαινεται δεν εχει χρειαστει καποιος επαγγελματιας να διεκδικησει επιπλεον χρονο στην εγγυηση

Δημοσ.

Ο νόμος λέει δύο χρόνια υποχρεωτική εγγύηση, αυτό ισχύει για όλους. Από εκεί και πέρα, υποψιάζομαι, πως τα 3 έξτρα χρόνια τα δίνει σε ιδιώτες για οικιακή χρήση, μιας και κάνουν πιο ελαφριά χρήση του μηχανήματος σε σχέση με έναν επαγγελματία που θα το χρησιμοποιήσει σαφώς περισσότερο. Αν διαβάσεις τις λεπτομέρειες ουσιαστικά σου δίνει επέκταση εγγύησης για 3 χρόνια στο πακέτο της προσφοράς. Σκέψου λοιπόν ένα πλυστικό αυτοκινήτου για οικιακή χρήση που θα πλένει 1-4 φορές τον μήνα και σύγκρινε την χρήση με το ίδιο πληκτικό σε ένα κατάστημα που θα κάνει 10 πλήσεις την ημέρα και θα καταλάβεις γιατί η διαφοροποίηση. 

  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ.

Είχα αγοράσει από το site της Karcher πλυστικό σε προσφορά (με πληρωμή με χρήση πιστωτικής). Ξαφνικά διαπίστωσαν ότι δεν είχαν στοκ και αντί να προχωρήσουν σε αντικατάσταση με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν, μου πρότειναν να πληρώσω διαφορές σε τιμή ή να επιστραφεί η αξία. Έχασα πολύτιμο χρόνο μέσω αυτής της διαδικασίας και κατ' επέκταση χρήμα (πέρα του του μη νόμιμου του να πουλάς όταν δεν έχεις stock).

Προσωπικά δεν ξαναγοράζω προϊόν τους και προτείνω σε όλους να μείνουν μακριά. Υπάρχουν άλλες αξιόλογες εταιρίες με αντίστοιχα / καλύτερα ανταγωνιστικά προϊόντα για όποιον ενδιαφέρεται.

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, fmarkos είπε

Ο νόμος λέει δύο χρόνια υποχρεωτική εγγύηση, αυτό ισχύει για όλους. Από εκεί και πέρα, υποψιάζομαι, πως τα 3 έξτρα χρόνια τα δίνει σε ιδιώτες για οικιακή χρήση, μιας και κάνουν πιο ελαφριά χρήση του μηχανήματος σε σχέση με έναν επαγγελματία που θα το χρησιμοποιήσει σαφώς περισσότερο. Αν διαβάσεις τις λεπτομέρειες ουσιαστικά σου δίνει επέκταση εγγύησης για 3 χρόνια στο πακέτο της προσφοράς. Σκέψου λοιπόν ένα πλυστικό αυτοκινήτου για οικιακή χρήση που θα πλένει 1-4 φορές τον μήνα και σύγκρινε την χρήση με το ίδιο πληκτικό σε ένα κατάστημα που θα κάνει 10 πλήσεις την ημέρα και θα καταλάβεις γιατί η διαφοροποίηση. 

Επειδη ειδα τωρα τους ορους, βασικα στελνεις φορμα και αποδειξη για να παρεις τα +3 χρονια, οποτε σε αυτην την περιπτωση δεν υπαρχει καμια συγχυση. Το προβλημα υπαρχει σε αλλα καταστηματα που στους ορους τους αναφερουν εγγυηση 1 ετος στα τιμολογια. Εδω ισχυουν κανονικα τα 2 νομιμα ετη για ολους. Αν ομως πουλουσαν εξαρχης τα προιοντα με 5 ετη, επρεπε να την δωσουν σε ολους χωρις κανεναν διαχωρισμο. 

/οφφτοπικ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, darklightawakening είπε

Είχα αγοράσει από το site της Karcher πλυστικό σε προσφορά (με πληρωμή με χρήση πιστωτικής). Ξαφνικά διαπίστωσαν ότι δεν είχαν στοκ και αντί να προχωρήσουν σε αντικατάσταση με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν, μου πρότειναν να πληρώσω διαφορές σε τιμή ή να επιστραφεί η αξία. Έχασα πολύτιμο χρόνο μέσω αυτής της διαδικασίας και κατ' επέκταση χρήμα (πέρα του του μη νόμιμου του να πουλάς όταν δεν έχεις stock).

Προσωπικά δεν ξαναγοράζω προϊόν τους και προτείνω σε όλους να μείνουν μακριά. Υπάρχουν άλλες αξιόλογες εταιρίες με αντίστοιχα / καλύτερα ανταγωνιστικά προϊόντα για όποιον ενδιαφέρεται.

Συμφωνω κι επαυξανω.

Η Ελληνικη αντιπροσωπεια την εχει δει καπως γενικα και αυτή η ασυδοσια και πολιτικες πρεπει καπως να σταματησουν (βλεπε επισης πολιτική διαφοροποιησης ιδιωτων απο επαγγελματιες στα δικαιωματα της εγγυησης)...

Αρκετές κριτικές στο google πιστοποιούν γενικά το mindset και το after sales support της αντιπροσωπείας.

Προτιμηστε πιο σοβαρες λυσεις/αντιπροσωπειες.

9 ώρες πριν, fmarkos είπε

Ο νόμος λέει δύο χρόνια υποχρεωτική εγγύηση, αυτό ισχύει για όλους. Από εκεί και πέρα, υποψιάζομαι, πως τα 3 έξτρα χρόνια τα δίνει σε ιδιώτες για οικιακή χρήση, μιας και κάνουν πιο ελαφριά χρήση του μηχανήματος σε σχέση με έναν επαγγελματία που θα το χρησιμοποιήσει σαφώς περισσότερο. Αν διαβάσεις τις λεπτομέρειες ουσιαστικά σου δίνει επέκταση εγγύησης για 3 χρόνια στο πακέτο της προσφοράς. Σκέψου λοιπόν ένα πλυστικό αυτοκινήτου για οικιακή χρήση που θα πλένει 1-4 φορές τον μήνα και σύγκρινε την χρήση με το ίδιο πληκτικό σε ένα κατάστημα που θα κάνει 10 πλήσεις την ημέρα και θα καταλάβεις γιατί η διαφοροποίηση. 

Δεν ειναι παντα ετσι τα πραγματα. Υπαρχουν και επαγγελματικες σειρες που ειναι για βαρια χρηση (π.χ. σειρά Puzzi σε σκούπες πλυστικές).

Ενας με ατομικη επιχειριση ή μικρη εταιρια που θα κανει πολυ απλη χρηση επισης, δε δικαιουνται λοιπον να παρουν σκουπα ή πλυστικο και να αντιμετωπιζονται ισαξια με εναν ιδιωτη?

Δεν εχουν ολοι στολο αυτοκινητων ή καναπεδων να πλενουν και σιγουρα ουτε ιδιωτη καλυπτει η εγγυηση για βαρια χρηση ενος οικιακου τυπου μηχανηματος...

Επεξ/σία από panoulix

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...