mariosnik_ Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 6 ώρες πριν, keysmith είπε Οσο δεν ανακαλύπτεται μία "φοβερή" μπαταρία με πολύ γρήγορη φόρτιση (όχι το 15 λεπτά για έξτρα 100χλμ είναι πολλά) και με μικρό κόστος και μικρό βάρος και μεγάλη αυτονομία τα ηλεκτρικά δεν μπορούν να γίνουν "κύρια" αυτοκίνητα μίας ευρώπης που ο μέσος κάτοικός της ΔΕΝ έχει δικό του πάρκινγκ κάτω από το σπίτι του. Για ταξίδια με την οικογένια τα θερμικά θα έχουμε. Τώρα για μέσα στην πόλη με μέτρα και επιβολές (δακτυλίους) ίσως μικρά ηλεκτρικά είναι "ρεαλιστικά" για μια ικανή ομάδα πληθυσμού. Οαο για το "οικονομικά" στο καύσιμο (δλδ ενέργεια) αυτό το έχουμε πει απλά δεν παίζει. Το κράτος εισπράττει 1€/λιτρο από τα καύσιμα (τουλάχιστον 6€ τα 100χλμ δλδ αν το ανάγεις σε αυτονομία) και είναι ΒΕΒΑΙΟ κάποια στιγμή ΘΑ περάσει στα ηλεκτρικά ισοδύναμο (πχ φόρος τελών με το χλμ να βγάζει το ταμείο τα ίδια). Το είδαμε σε χώρες με πολλά ηλεκτρικά πως αρχίσαν και παίρνουν πίσω προνόμια όπως απαλλαγή τελών και διοδίων. Προσωρινό κίνητρο είναι η "φτήνια" μετακίνησης. Βέβαια για να ήμαστε δίκαιοι δε θα εξαρτάσαι από κάθε "άραβα" πόσο θα πάει το πετρέλαιο το λίτρο γιατί τόσα του λείπουνε και αυτού (βλέπε πετρελαική κρίση του 70) αλλά θα έχεις άλλες εξαρτήσεις πχ από Κινέζους πόσο θα πάνε το λίθιο που θα ελέγχουν κτλ... εκτός είπαμε αν φτιάξουν καλές μπαταρίες από.. ξέρω "χώμα" και τότε όλοι έχουμε.. Σίγουρα το μακρινό μέλλον είναι ηλεκτρικά καθώς είναι ανώτερα παντού εκτός από τις μπαταρίες και τα προβλήματα που φέρνουν (και δίκτυο δευτερευόντως) αλλά που θα πάει κάποια στιγμή θα το λύσουνε ή "συμμαζέψουνε". Απλά δεν βλέπω να είναι το 2035 ή ακόμα ούτε και το 45. Ασφαλώς θα δούμε.. (ας δούμε και "ας τρώγομε πέτρας" 😛 δλδ την υγειά μας να έχουμε να τα δούμε ) Συμφωνούμε λοιπόν σε όλα. Ίσως το μακρινο μέλλον.... Για το κοντινό δεν παίζει. Μπορεί να γίνει τίποτε και να επικρατήσει η τεχνολογία υδρογόνου, αλλά προς το παρόν κι αυτό δύσκολο. Το πιο ρεαλιστικό είναι να υπάρχουν αμάξια υβριδικά με ΦΑ και μπαταρία. Δεν βγαίνει η κατάσταση από την μία τιμές στον θεό από την άλλη φθηνά κινέζικα που και αυτά θα είναι στον θεό λόγω δασμών. 5 ώρες πριν, Homecinemakias είπε Πήγα πρόσφατα Ολλανδία. Και διαπίστωσα πως τεράστιο ποσοστό πλέον επι του πληθυσμού είναι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και μάλιστα μοντέλων πολυτελείας που δεν τα έχω δει στους ελληνικούς δρόμους. Βέβαια εκεί έχουν περίπου τριπλάσιο ύψος στους μισθούς τους και αυτό έχει την σημασία του, όπως επίσης και η καμπάνια και πριμοδότηση ως προς την αγορά τους. Λίγη σημασία έχει, στις περισσότερες εξ αυτών των χωρών είναι υψηλότερο το κόστος ζωής και τα ενοίκια με πολύ κόσμο και εκεί να τα βγάζει τσίμα τσίμα και να κάνει κάποιες αποταμιευσεις για ώρα ανάγκης η διακοπές. Ο βασικός λόγος που βλέπεις νέα αμάξια, είναι ότι δίνουν δάνεια για αυτά. Απλά εκεί φροντίζουν και τα πληρώνουν, οπότε λειτουργεί καλύτερα η τραπεζική αγορά και υπάρχει εμπιστοσύνη στους πελάτες, όχι όπως εδώ με όσα ακολούθησαν τα προηγούμενα χρόνια, αν δεν έχεις τα κατάλληλα περιουσιακά η οικονομικά στοιχεία για να σε κρίνει η τράπεζα αξιόπιστο και φερέγγυο, δάνειο γιοκ για το 80% του πληθυσμού.
Black Demis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 4 hours ago, korakios said: επιλέξαμε "ανάπτυξη" δυστυχώς .... χαζοπέφτουν οι τιμές με τους κινέζους , μετά απο τόσα χρόνια βλέπουμε τα πρώτα σημάδια "φθηνών" ηλεκτρικών (byd, leapmotors) , φυσικά με την κίνηση ματ που κάνανε (εκτόξευση τιμών θερμικών) ο κόσμος νομίζει οτι είναι και φθηνά . ϊιισως βελτιωθούν τα πράγματα σε 5-10 χρόνια για τους λίγους που μπορούν να αγοράσουν καινούριο αμάξι και τους ακόμα λιγότερους που έχουν τη δυνατότητα φόρτισης Το κακό με τους Κινέζους είναι ότι στην αρχή μάς βολεύει αφάνταστα καθος προσφέρουν πολύ καλά οχήματα σε καλές τημες αλλά αυτό αυτόματος σημαίνει ότι ευρωπαϊκές βιομηχανίες που δεν μπορουν με κανέναν τρόπο να αντσγωνιστουν κινεζο καθος τεχνολογία πρώτες ηλες κλπ όλα τα έχουν ντόπια, θα αρχίσουν να κλείνουν ένα μετά το άλλο τα εργοστάσια, εμ που σχεδόν όλη η Ευρώπη ζει από αυτό, εμ που είμαστε και εμείς στη Ευρώπη και ζούμε από τουρισμό που κάνουν όλοι τους και μας φέρνουν χρήμα όπως και κάποιες εξαγωγές που κάνουμε πρως εκεί, εμ που δεν θα έχουμε αυτό αν βουλιαξουν...
korakios Δημοσ. 16 Οκτωβρίου Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 55 λεπτά πριν, Black Demis είπε Το κακό με τους Κινέζους είναι ότι στην αρχή μάς βολεύει αφάνταστα καθος προσφέρουν πολύ καλά οχήματα σε καλές τημες αλλά αυτό αυτόματος σημαίνει ότι ευρωπαϊκές βιομηχανίες που δεν μπορουν με κανέναν τρόπο να αντσγωνιστουν κινεζο καθος τεχνολογία πρώτες ηλες κλπ όλα τα έχουν ντόπια, θα αρχίσουν να κλείνουν ένα μετά το άλλο τα εργοστάσια, εμ που σχεδόν όλη η Ευρώπη ζει από αυτό, εμ που είμαστε και εμείς στη Ευρώπη και ζούμε από τουρισμό που κάνουν όλοι τους και μας φέρνουν χρήμα όπως και κάποιες εξαγωγές που κάνουμε πρως εκεί, εμ που δεν θα έχουμε αυτό αν βουλιαξουν... Κοιτα , η Stellantis (fiat και PSA group) , κάνανε κοινή εταιρία με την κινεζική leapmotors , δλδ κάτι τέτοιο θα κάνει και το group vag κτλ Σίγουρα δεν ήταν η όλη φάση για το καλό μας ( που δυστυχώς μερικοί το πιστεύουν κιόλας ) 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα