Jiakometi Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 5 λεπτά πριν, elpenor είπε Άρα η Goldman Sachs έχει πληροφορίες ότι θα μειωθεί το κόστος για τους 40.000 ανήλικους σκλάβους στα ορυχεία Κοβαλτίου του Κονγκό. Ίσως να σταματήσουν να τους ταϊζουν και να αρχίσουν απλά να τους αντικαθιστούν. (A child at a cobalt mine in the Democratic Republic of Congo. courtesy Siddharth Kara, CNN) Άτοπη (και συνηθισμένη) επίκληση στο συναίσθημα. Σαφώς το παραπάνω ΔΕΝ έπρεπε να συμβαίνει τον 21ο αιώνα. Είναι απάνθρωπο. ΑΛΛΑ Πρωτίστως υπεύθυνοι είναι η (εκάστοτε) κυβέρνηση του (όποιου) Κογκό , και κατά δεύτερον οι γονείς τους. Ειλικρινά θλίβομαι με αυτό αλλά δεν αισθάνομαι ένοχος, όταν οι κυβερνήσεις τους (warlords) βγάζουν εκατομμύρια και οι λαοί τους λιμοκτονούν. Αυτοί πότε και από ποιους θα κληθούν να λογοδοτήσουν ? Για όλα φταίει η «κακή» δύση ….. Οπότε όχι, καλή η προσπάθεια μεταφοράς της ενοχής αλλά δεν δουλεύει …. Sorry 7 3 1 2
elpenor Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, Jiakometi said: Άτοπη (και συνηθισμένη) επίκληση στο συναίσθημα. Σαφώς το παραπάνω ΔΕΝ έπρεπε να συμβαίνει τον 21ο αιώνα. Είναι απάνθρωπο. ΑΛΛΑ Πρωτίστως υπεύθυνοι είναι η (εκάστοτε) κυβέρνηση του (όποιου) Κογκό , και κατά δεύτερον οι γονείς τους. Ειλικρινά θλίβομαι με αυτό αλλά δεν αισθάνομαι ένοχος, όταν οι κυβερνήσεις τους (warlords) βγάζουν εκατομμύρια και οι λαοί τους λιμοκτονούν. Αυτοί πότε και από ποιους θα κληθούν να λογοδοτήσουν ? Για όλα φταίει η «κακή» δύση ….. Οπότε όχι, καλή η προσπάθεια μεταφοράς της ενοχής αλλά δεν δουλεύει …. Sorry Ε ναι φυσικά, οι πολίτες του Κονγκό φταίνε που ψήφισαν λάθος και οι γονείς που δεν έμαθαν πως να είναι καλοί γονείς όταν δούλευαν και αυτοί στα ορυχεία από τα 8. Ή μπορεί να μην ψήφισαν και είναι χούντες με χρήματα και όπλα από τη δύση που κάνει τα πάντα για να μην πέσει η ανάπτυξη. Σε αφήνω να επιλέξεις μόνος σου. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από elpenor 10 3 1
nepomuk Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, BlueBlade είπε ζούμε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν έχουμε σίγουρη θέση και πρόσβαση σε φορτιστή κάτω από το σπίτι μας. Εχει να δουλεψει μπαλαντεζα , θα παει συννεφο και οι μερακληδες θα την περνανε με αναμονη κατω απο το πεζοδρομιο , πριν φτασουμε στους λαικους φορτιστες για ολα τα βαλαντια . Οπως οι Κινεζοι μας αλλαξανε κυριολεκτικα τα φωτα με τα λεντ , το ιδιο θα γινει και μετα αυτοκινητα , αφου πρωτα βελτιωθουν θεαματικα οι μπαταριες . Χωρις τους Κινεζους θα ειμασταν ακομα με τις λαμπες πυρακτωσεως και φθορισμου. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από nepomuk 5 1
elpenor Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 4 minutes ago, Jiakometi said: Οπότε όχι, καλή η προσπάθεια μεταφοράς της ενοχής αλλά δεν δουλεύει …. Sorry Καλά αν ο δυτικός είχε έστω και οποιαδήποτε ενοχή δεν θα είμασταν εδώ που είμαστε, δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό. 6 1
Jiakometi Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, elpenor είπε Ε ναι φυσικά, οι πολίτες του Κονγκό φταίνε που ψήφισαν λάθος και οι γονείς που δεν έμαθαν πως να είναι καλοί γονείς όταν δούλευαν και αυτοί στα ορυχεία από τα 8. Ή μάλλον δεν ψήφισαν και είναι χούντες με χρήματα και όπλα από τη δύση που κάνει τα πάντα για να μην πέσει η ανάπτυξη. Σε αφήνω να επιλέξεις μόνος σου. Δεν έχεις εντελώς άδικο, αλλά είναι μια συζήτηση που δεν μπορούμε να κάνουμε εδώ. Παντως και στην Κίνα, που δεν την λες και υποανάπτυκτη, η 12 ώρα εργασία σε εργοστάσια ή η παιδική εργασία θα μπορούσε να απαγορευθεί. Αλλά δεν …. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από Jiakometi 1 1
nepomuk Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 12 λεπτά πριν, sellsoap είπε Δουλεύω στην αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία 30 χρόνια (όχι σε εμπόρους, μόνο σε εισαγωγείς Ελλάδας & εξωτερικού). 1) Και να μειωθούν οι τιμες των μπαταριών ΔΕΝ συνεπάγεται ότι θα μειωθούν οι τιμές των αυτοκινήτων...όταν οι κατασκευαστές χρειάζονται τρις για να εξελίξουν όλο το σύστημα EV (εργοστάσια, κλπ), χωρίς να το θέλουν 2) Δεν είναι τυχαίο που έσκασαν παρόμοια άρθρα τον τελευταίο μήνα, που οι πωλήσεις EV παγκόσμια μειώνονται ή έχουν παγώσει σε πολλές χώρες μόλις κόπηκαν οι κρατικές επιδοτήσεις.... Μήπως προσπαθούν να πουσάρουν τον κόσμο??. Παράλληλα, οι τελευταίες έρευνες στην Αμερική λένε ότι το 60% που πήραν EV γυρνάνε στα hybrids ή θερμικά. Eπιπλέον, η απαξίωση των EV είναι 60% μέσα σε ένα χρόνο. Ακόμη και έτσι, κανείς δεν αγοράζει μεταχερισμένο EV (η Hertz τα σκοτώνει για 1/3 της τιμής και δεν τα αγγίζει κανείς. Αρα, κολλάνε σε πολλαπλά επίπεδα. Δυστυχώς όλο αυτό έγινε από άσχετους πολιτικούς στην Ευρώπη χωρίς κανένα σχεδιασμό & αναλύση το εάν είναι εφικτή η μετάβαση σε EV. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2030 θα πάει 2040.......και αν απαγορευτούν ποτέ οι θερμικοί..... 3) Τα τέρατα (ΒΜW, ΤΟΥΟΤΑ, SΤΕLLΑΝΤΙS, FORD, κ.α.) εδώ και 6 μήνες πάνε για άλλες τεχνολογίες & όχι για EV....... υδρογόνο με EV, κινητήρες νερού, κ.ά. Εϊδωμεν Δηλ ο εισαγωγεας δεν ειναι εμπορας ; Μπρικια κολαει ; Να τον πουμε Μεγαλεμπορα ; Χονδρεμπορα μηπως ; Οι παραγωγοι δεν εχουν και εμπορικο τμημα για να διαθεσουν την πραματεια τους ; Κατα τα λοιπα ναι η Ευρωπη βιαστηκε να βγαλει ανακοινωσεις , απο την αλλη οι μπαταριες δεν ειχαν την γρηγορη εξελιξη που αρκετοι προεξοφλησαν .Ειναι θεμα χρονου , δηλ μιας επιπλεον πενταετιας αντε δεκαετιας για τους καθυστερημενους και τα ηλεκτρικα θα παρουν κεφαλι.
jaguar13 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 34 λεπτά πριν, sellsoap είπε Δουλεύω στην αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία 30 χρόνια (όχι σε εμπόρους, μόνο σε εισαγωγείς Ελλάδας & εξωτερικού). 1) Και να μειωθούν οι τιμες των μπαταριών ΔΕΝ συνεπάγεται ότι θα μειωθούν οι τιμές των αυτοκινήτων...όταν οι κατασκευαστές χρειάζονται τρις για να εξελίξουν όλο το σύστημα EV (εργοστάσια, κλπ), χωρίς να το θέλουν 2) Δεν είναι τυχαίο που έσκασαν παρόμοια άρθρα τον τελευταίο μήνα, που οι πωλήσεις EV παγκόσμια μειώνονται ή έχουν παγώσει σε πολλές χώρες μόλις κόπηκαν οι κρατικές επιδοτήσεις.... Μήπως προσπαθούν να πουσάρουν τον κόσμο??. Παράλληλα, οι τελευταίες έρευνες στην Αμερική λένε ότι το 60% που πήραν EV γυρνάνε στα hybrids ή θερμικά. Eπιπλέον, η απαξίωση των EV είναι 60% μέσα σε ένα χρόνο. Ακόμη και έτσι, κανείς δεν αγοράζει μεταχερισμένο EV (η Hertz τα σκοτώνει για 1/3 της τιμής και δεν τα αγγίζει κανείς. Αρα, κολλάνε σε πολλαπλά επίπεδα. Δυστυχώς όλο αυτό έγινε από άσχετους πολιτικούς στην Ευρώπη χωρίς κανένα σχεδιασμό & αναλύση το εάν είναι εφικτή η μετάβαση σε EV. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2030 θα πάει 2040.......και αν απαγορευτούν ποτέ οι θερμικοί..... 3) Τα τέρατα (ΒΜW, ΤΟΥΟΤΑ, SΤΕLLΑΝΤΙS, FORD, κ.α.) εδώ και 6 μήνες πάνε για άλλες τεχνολογίες & όχι για EV....... υδρογόνο με EV, κινητήρες νερού, κ.ά. Εϊδωμεν Οκ βρες μου ένα tesla m3 άντε και Y ενός έτους με 60% κάτω και το παίρνω χθες.... καλό είναι να μη γράφουμε μόνο για να γράφουμε... 7
Socratis_g Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Αντε μπας και βγει κανένα τεσλα κάτω απο 30κ χωρίς επιδοτήσεις.
sellsoap Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, jaguar13 said: Οκ βρες μου ένα tesla m3 άντε και Y ενός έτους με 60% κάτω και το παίρνω χθες.... καλό είναι να μη γράφουμε μόνο για να γράφουμε... Σου βρήκα...... The majority of Hertz’s used Teslas were 2022 and 2023 Model 3 sedans, which when new had a driving range of 270 miles for the base version and around 350 miles for the long-range one. The Hertz Teslas were priced between $21,000 and $36,000. Και εδώ το στοκ.......https://www.hertzcarsales.com/used-tesla.htm?geoZip=&geoRadius=0 Μάλλον εσύ γράφεις για να γράφεις χωρίς να ψάξεις λίγο..... Μιλάμε για Hertz USA. Aν νόμιζες για Ευρώπη, ξεκάθαρα δεν γνωρίζεις τι συμβαίνει....... Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου από sellsoap 4
basilis_k6 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 22 λεπτά πριν, nepomuk είπε Δηλ ο εισαγωγεας δεν ειναι εμπορας ; Μπρικια κολαει ; Να τον πουμε Μεγαλεμπορα ; Χονδρεμπορα μηπως ; Οι παραγωγοι δεν εχουν και εμπορικο τμημα για να διαθεσουν την πραματεια τους ; Κατα τα λοιπα ναι η Ευρωπη βιαστηκε να βγαλει ανακοινωσεις , απο την αλλη οι μπαταριες δεν ειχαν την γρηγορη εξελιξη που αρκετοι προεξοφλησαν .Ειναι θεμα χρονου , δηλ μιας επιπλεον πενταετιας αντε δεκαετιας για τους καθυστερημενους και τα ηλεκτρικα θα παρουν κεφαλι. 5ετια ουτε στην αμερικη. για ευρωπη απιθανο επισης. 10ετια ναι ειναι πολυ πιθανο να ειναι 50% Plugin hybrids/hybrids και 50% ev.
sellsoap Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Tα τελευταία projections των κατασκευαστών δείχνουν ότι τα EV δεν θα ξεπεράσουν ποτέ μερίδιο αγοράς άνω του 30% παγκόσμια....
CyanBlue Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Είτε μας αρέσει είτε όχι, ανεξαρτήτως κόστους απόκτησης, η βούληση της Ε.Ε. είναι η πλήρης αντικατάαταση των οχημάτων θερμικών κινητήρων με ηλεκτρικά, οριστικά το 2035. Σε αυτό το διάστημα όσοι έχουν "συμβατικά" οχήματα θα προσπαθήσουν να τα πουλήσουν όσο ακόμα κρατούν τιμή, ενώ υπάρχει η βούληση στο να επιβαρύνονται όλο και περισσότερο με αυξημένο κόστος καυσίμων και τελών κυκλοφορίας. Την ίδια στιγμή η δυναμική είσοδος των Κινέζων με πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη ανακόπτεται με αυξημένους φόρους σε αυτά, για να προστατευθούν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που έχουν στόχο πολλών εκατομυρίων μονάδων ως το 2050. Νομίζω πως τα αμέσως επόμενα χρόνια τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα για όσους έχουν παλαιό συμβατικό αυτοκίνητο και δε μπορούν για οικονομικούς φυσικά λόγους να το αντικαταστήσουν. Θα αρχίσουμε τις... πατέντες?! 1 1
Jiakometi Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 4 λεπτά πριν, CyanBlue είπε Είτε μας αρέσει είτε όχι, ανεξαρτήτως κόστους απόκτησης, η βούληση της Ε.Ε. είναι η πλήρης αντικατάαταση των οχημάτων θερμικών κινητήρων με ηλεκτρικά, οριστικά το 2035. Σε αυτό το διάστημα όσοι έχουν "συμβατικά" οχήματα θα προσπαθήσουν να τα πουλήσουν όσο ακόμα κρατούν τιμή, ενώ υπάρχει η βούληση στο να επιβαρύνονται όλο και περισσότερο με αυξημένο κόστος καυσίμων και τελών κυκλοφορίας. Την ίδια στιγμή η δυναμική είσοδος των Κινέζων με πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη ανακόπτεται με αυξημένους φόρους σε αυτά, για να προστατευθούν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που έχουν στόχο πολλών εκατομυρίων μονάδων ως το 2050. Νομίζω πως τα αμέσως επόμενα χρόνια τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα για όσους έχουν παλαιό συμβατικό αυτοκίνητο και δε μπορούν για οικονομικούς φυσικά λόγους να το αντικαταστήσουν. Θα αρχίσουμε τις... πατέντες?! Ναι γιατί όχι Το παρακάτω video δείχνει λίγες περισσότερες λεπτομέρειες 1
vasbk75 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, kalmik είπε Το λογικό θα ήταν να μειωθούν, ώστε να αυξηθεί η ζήτηση ΕV Και μόλις αρχίσει η ζήτηση...200% πάνω. 1
jaguar13 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 32 λεπτά πριν, sellsoap είπε Σου βρήκα...... The majority of Hertz’s used Teslas were 2022 and 2023 Model 3 sedans, which when new had a driving range of 270 miles for the base version and around 350 miles for the long-range one. The Hertz Teslas were priced between $21,000 and $36,000. Και εδώ το στοκ.......https://www.hertzcarsales.com/used-tesla.htm?geoZip=&geoRadius=0 Μάλλον εσύ γράφεις για να γράφεις χωρίς να ψάξεις λίγο..... Μιλάμε για Hertz USA. Aν νόμιζες για Ευρώπη, ξεκάθαρα δεν γνωρίζεις τι συμβαίνει....... Έψαξες πολύ και μπράβο σου...Κοροιδευόμαστε μου φαίνεται. Πόσο κάνει ένα καινούργιο Tesla στην Ελλάδα (ναι Ελλάδα γιατί εκεί μένω και δεν σκοπεύω να πάω ταξίδι στο Αμέρικα)? Κάνει το φθηνότερο 40.000. Για να δούμε, με 60% μείωση όπως λες, ααα ναι μωρέ βγαίνει στα 16.000 περίπου. Αν βρείς από Ελλάδα κανένα μεταχείρο ενός χρόνου (που να μην είναι σαράβαλο εννοείται) το παίρνω χθες σου ξαναλέω. Το τι μπορείς να βρείς στην Αμερική και στην Αυστραλία με αφήνει αδιάφορο. Φιλικά πάντα. 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα