Προς το περιεχόμενο

Οι τιμές των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να μειωθούν κατά 50% έως το 2026


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 minutes ago, panther_512 said:

Αν δοκιμάσεις να κατουράς πολύ αργά? 

Σε 30~40 λεπτά που θέλουν τα περισσότερα για να φτάσουν στο 80% πατάς και ένα χέσιμο άνετα.

  • Like 1
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 hours ago, basilis_k6 said:

οι lfp συντομα θα φορτιζουν 20-80% σε 15 λεπτακια. δεν ειναι το θεμα η φορτιση αλλα το κοστος φορτισης. ακομα και να πεσει το κοστος αγορας στα επιπεδα θερμικου, οσο η κυβερνηση αφηνει ανεξελεγκτες τις τιμες ρευματος και οι ταχυφορτιστες ειναι στα 60 λεπτα την kwh (αυριο μπορει να ειναι και 70) δεν κανουμε δουλεια. Επισης που ειναι η νομοθετικη ρυθμιση με την οποια θα μπορει ο κατοχος ηλεκτρικου να φορτισει (στην ιδια εταιρία που διατηρει οικιακο συμβολαιο) στο δρομο με τιμες σπιτιου συν ενα μικρο ποσο λογω εξυπηρετησης? 

αυτες ειναι οι αλλγες που θελουμε.

αυτο δεν μπορει να γινει καθος οτι φορος πεφτει τωρα στην βενζινη σιγα σιγα θα παει στα ηλεκτρικα οσο πλυθαινουν καθος τα εξοδα που φευγουν απο εναν τομεα θα πρεπει να βγουν απο αλλου..... αλλις δεν βγαινει το πραγμα........ η αλλιος το χρημα.... και οπως ξερεις ζουμε σε μια χωρα που δεν εχει τπτ ετσι φρολογια στα παντα ειναι κατι κρισιμο στην λειτουργεια της η καλυτερα να πω υπαρξη της χωρας

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, elpenor said:

Ε ναι φυσικά, οι πολίτες του Κονγκό φταίνε που ψήφισαν λάθος και οι γονείς που δεν έμαθαν πως να είναι καλοί γονείς όταν δούλευαν και αυτοί στα ορυχεία από τα 8.

Ή μπορεί να μην ψήφισαν και είναι χούντες με χρήματα και όπλα από τη δύση που κάνει τα πάντα για να μην πέσει η ανάπτυξη. Σε αφήνω να επιλέξεις μόνος σου.

ναι αλλά 15/19  οριχεία κοβαλτίου στο Κογκό τα έχουν.Κινέζοι και όχι η "κακιά δύση". ;)

Είναι πιο πολύπλοκο το θέμα. Μη οριμες πολι6ικά και πολιτισμικά κοινωνίες αυτοκαταστρέφονται. Φταίει και ο λαός και η κουλτούρα που κουβαλάει που βέβαια φταίει και το κράτος που δεν του την αλλάζει πχ μέσα από εκπαίδευση δλδ είναι και κύκλος. Δεν μπορείς να συγκρίνεις έναν μέσο κογκολέζο με έναν μέσο Νορβιγό στην πολιτική οριμότητα και "παιδεία". Καμία σχέση η "πολιτική οριμότητά" του. Τα ίδια και Ελλάδα που ήμαστε κάπου στην μέση για αυτό μας άγουν και μας φέρουν. Οι εκλογές εκεί είναι ας ψηφίζουν αυτούς που πρέπει και ας "κατασπαράζουν" οποιους επιδιώκουν την καταπίεσή τους δλδ λαικιστές τσαρλατάνους. 

Το θέμα είναι πιο πολύπλοκο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, CyanBlue είπε

Είτε μας αρέσει είτε όχι, ανεξαρτήτως κόστους απόκτησης, η βούληση της Ε.Ε. είναι η πλήρης αντικατάσταση των οχημάτων θερμικών κινητήρων με ηλεκτρικά, οριστικά το 2035

πώληση νέων οχημάτων αναφέρει , δυστυχώς δεν μας άφησαν στην Ελλάδα που ζητήσαμε να γίνει πολύ νωρίτερα μιας και είμαστε αναπτυγμένοι 😛

7 ώρες πριν, CyanBlue είπε

Νομίζω πως τα αμέσως επόμενα χρόνια τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα για όσους έχουν παλαιό συμβατικό αυτοκίνητο και δε μπορούν για οικονομικούς φυσικά λόγους να το αντικαταστήσουν. Θα αρχίσουμε τις... πατέντες?!

μέχρι το 2050 βλέπουμε , προς το παρών μέχρι το 2040 που θα κλείσει 20ετία το δικό μου ελπίζω να υπάρχει κάποια σπουδαία εξέλιξη στις μπαταρίες . Οι πατέντες που λες θα ήταν η καλύτερη λύση (μετατροπή σε ηλεκτρικό) αλλά αποκλείεται να το αφήσουν να τσουλήσει ή θα είναι τόσο ακριβό που δε θα αξίζει

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα που σταμάτησε η παραγωγή αυτοκινήτων με φυσικό αέριο (cng), φοβερό καύσιμο και τιμή όσοι τα αγοράσαμε ξέρουμε αλλά δυστυχώς η Ε.Ε άλλαξε τα σχέδια της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, CyanBlue είπε

Είτε μας αρέσει είτε όχι, ανεξαρτήτως κόστους απόκτησης, η βούληση της Ε.Ε. είναι η πλήρης αντικατάαταση των οχημάτων θερμικών κινητήρων με ηλεκτρικά, οριστικά το 2035.  Σε αυτό το διάστημα όσοι έχουν "συμβατικά" οχήματα θα προσπαθήσουν να τα πουλήσουν όσο ακόμα κρατούν τιμή, ενώ υπάρχει η βούληση στο να επιβαρύνονται όλο και περισσότερο με αυξημένο κόστος καυσίμων και τελών κυκλοφορίας. Την ίδια στιγμή η δυναμική είσοδος των Κινέζων με πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη ανακόπτεται με αυξημένους φόρους σε αυτά, για να προστατευθούν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές που έχουν στόχο πολλών εκατομυρίων μονάδων ως το 2050. Νομίζω πως τα αμέσως επόμενα χρόνια τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα για όσους έχουν παλαιό συμβατικό αυτοκίνητο και δε μπορούν για οικονομικούς φυσικά λόγους να το αντικαταστήσουν. Θα αρχίσουμε τις... πατέντες?!

spacer.png

Καλα η ΕΕ ας έχει ότι βούληση θέλει. Είμαι σίγουρος ότι το 2035 θα γίνει 2040 και βλέπουμε. Ο μέσος κάτοικος Ελλάδας και Βαλκανίων δεν έχει φράγκο για να δώσει με τις τιμές που έχουνε τα ηλεκτρικά. Αμφιβάλλω βέβαια και για την οικονομική δυνατότητα του μέσου δυτικοευρωπαιου, μπορεί να έχουν καλύτερες οικονομίες από εδώ αλλά επικρατεί ανασφάλεια. Είτε θα παίρνει ΜΜΜ ο κόσμος είτε παίζει να γίνουν της μόδας ποδήλατα και ίσως ηλεκτροκινητα. Ειδικά εδώ που οι τράπεζες έχουν σταματήσει να χορηγούν και δάνεια, 2040-45 λέω εγώ. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, mariosnik_ said:

Καλα η ΕΕ ας έχει ότι βούληση θέλει. Είμαι σίγουρος ότι το 2035 θα γίνει 2040 και βλέπουμε. Ο μέσος κάτοικος Ελλάδας και Βαλκανίων δεν έχει φράγκο για να δώσει με τις τιμές που έχουνε τα ηλεκτρικά. Αμφιβάλλω βέβαια και για την οικονομική δυνατότητα του μέσου δυτικοευρωπαιου, μπορεί να έχουν καλύτερες οικονομίες από εδώ αλλά επικρατεί ανασφάλεια. Είτε θα παίρνει ΜΜΜ ο κόσμος είτε παίζει να γίνουν της μόδας ποδήλατα και ίσως ηλεκτροκινητα. Ειδικά εδώ που οι τράπεζες έχουν σταματήσει να χορηγούν και δάνεια, 2040-45 λέω εγώ. 

Οσο δεν ανακαλύπτεται μία "φοβερή" μπαταρία με πολύ γρήγορη φόρτιση (όχι το 15 λεπτά για έξτρα 100χλμ είναι πολλά) και με μικρό κόστος και μικρό βάρος και μεγάλη αυτονομία τα ηλεκτρικά δεν μπορούν να γίνουν "κύρια" αυτοκίνητα μίας ευρώπης που ο μέσος κάτοικός της ΔΕΝ έχει δικό του πάρκινγκ κάτω από το σπίτι του. Για ταξίδια με την οικογένια τα θερμικά θα έχουμε. Τώρα για μέσα στην πόλη με μέτρα και επιβολές (δακτυλίους) ίσως μικρά ηλεκτρικά είναι "ρεαλιστικά" για μια ικανή ομάδα πληθυσμού.

Οαο για το "οικονομικά" στο καύσιμο (δλδ ενέργεια) αυτό το έχουμε πει απλά δεν παίζει. Το κράτος εισπράττει 1€/λιτρο από τα καύσιμα (τουλάχιστον 6€ τα 100χλμ δλδ αν το ανάγεις σε αυτονομία) και είναι ΒΕΒΑΙΟ κάποια στιγμή ΘΑ περάσει στα ηλεκτρικά ισοδύναμο (πχ φόρος τελών με το χλμ να βγάζει το ταμείο τα ίδια). Το είδαμε σε χώρες με πολλά ηλεκτρικά πως αρχίσαν και παίρνουν πίσω προνόμια όπως απαλλαγή τελών και διοδίων. Προσωρινό κίνητρο είναι η "φτήνια" μετακίνησης. Βέβαια για να ήμαστε δίκαιοι δε θα εξαρτάσαι από κάθε "άραβα" πόσο θα πάει το πετρέλαιο το λίτρο γιατί τόσα του λείπουνε και αυτού (βλέπε πετρελαική κρίση του 70) αλλά θα έχεις άλλες εξαρτήσεις πχ από Κινέζους πόσο θα πάνε το λίθιο που θα ελέγχουν κτλ... εκτός είπαμε αν φτιάξουν καλές μπαταρίες από.. ξέρω "χώμα" και τότε όλοι έχουμε.. 

Σίγουρα το μακρινό μέλλον είναι ηλεκτρικά καθώς είναι ανώτερα παντού εκτός από τις μπαταρίες και τα προβλήματα που φέρνουν  (και δίκτυο δευτερευόντως) αλλά που θα πάει κάποια στιγμή θα το λύσουνε ή "συμμαζέψουνε". Απλά δεν βλέπω να είναι το 2035 ή ακόμα ούτε και το 45. Ασφαλώς θα δούμε.. (ας δούμε και "ας τρώγομε πέτρας" 😛 δλδ την υγειά μας να έχουμε να τα δούμε :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα πρόσφατα Ολλανδία. Και διαπίστωσα πως τεράστιο ποσοστό πλέον επι του πληθυσμού είναι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Και μάλιστα μοντέλων πολυτελείας που δεν τα έχω δει στους ελληνικούς δρόμους. Βέβαια εκεί έχουν περίπου τριπλάσιο ύψος στους μισθούς τους και αυτό έχει την σημασία του, όπως επίσης και η καμπάνια και πριμοδότηση ως προς την αγορά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, pant13 said:

Όσα δεν φτάνει η αλεπού....

Άμεσο συμπέρασμα έβγαλες εσύ

Αν ο ανθροπος είναι κλασσικός κάτοικος μιας πόλης οπως Θεσσαλονίκη Αθήνα που περρισοτεροι δεν έχουν δικό τους παρκινγ ούτε στην δουλειά ούτε στο σπίτι και βαράνε άπειρες ώρες στην δουλειά έτσι δεν έχουν χρόνο ούτε μετά την δουλειά να πάνε να τον χαλάνε, και το μόνο σουπερμάρκετ που βλέπουν είναι μισή ώρα κάνα lidl η της γειτονιάς μάντεψε μόνο μια Κυριακή έχουν να το πάνε για φόρτιση και δεν νωμιζω κάποιος θα χαλάσει μια5μιαναδικη μέρα που έχει για να πάει κάνα ταξίδι κλπ για να φορτησει το αμάξι.

Ηλεκτρικά όπως είναι τώρα στην Ελλάδα παραμείνουν για λίγους η αυτούς που μένουν στο δικό τους σπίτι με parking (ή στην δουλειά) η για αυτούς που δεν τους λείπει € και κάνουν ότι γουστάρουν οπότε γουστάρουν (δλδ έχουν χρόνο)

Προφανος τα πράγματα σε άλλες χώρες όπως Ολλανδία Ελβετία κλπ είναι διαφορετικά (όσο αφορά όλο αυτό καθος πολύ λιγότερο άτομα είναι σε αυτή την άσχημη θέση), αλλά εμείς ζούμε σε μια Ελλάδα και αυτό έχουμε εδώ και για την ώρα βάση αυτού θα αγοράζουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, NT1G είπε

Γιατί το ένα είναι ενέργεια (kWh, Joule, eV), το άλλο είναι χωρητικότητα (Ah).

Γιατί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχεις τα ίδια βόλτ γενικά στις μπαταρίες.

H BMW έβγαζε πριν μερικά χρόνια το ηλεκτρικό i3. Η "απλή" 'εκδοση είχε μπαταρία 60 Ah. Πιστεύεις ότι ήταν συγκρίσιμη με την μπαταρία των 60 Ah που έχεις στο αμάξι για να αρχίζει το πρωί;

Τα Ah δεν δηλώνουν χωρητικότητα αλλά τα αμπέρ που μπορεί να σου δώσει (θεωρητικά) σε μια ώρα, τώρα αν μπορεί να σου τα δώσει μαζεμένα για μια ώρα συνέχεια ή λίγα λίγα σε πολλές αυτό είναι θέμα ποιότητας και είδους κατασκευής, και μη ξεχνάς χωρητικότητα=farad.Οσο για τα 60Ah της BMW που λες γιατί να μη μην είναι συγκρίσιμη αφού το λέει 60Ah (εννοείτε πάντα με την ίδια τάση), εντάξει δεν μπορείς να συγκρίνεις μια βαθιάς εκφόρτισης με μία διαφορετικού είδους η μια θα στα δώσει γρήγορα αλλά θα γεμίσει και γρήγορα η άλλη αργά αλλά θα γεμίσει και αργά.

Επεξ/σία από toxoths73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Franklin99 είπε

Κρίμα που σταμάτησε η παραγωγή αυτοκινήτων με φυσικό αέριο (cng), φοβερό καύσιμο και τιμή όσοι τα αγοράσαμε ξέρουμε αλλά δυστυχώς η Ε.Ε άλλαξε τα σχέδια της.

επιλέξαμε "ανάπτυξη" δυστυχώς ....

2 ώρες πριν, Black Demis είπε

Προφανος τα πράγματα σε άλλες χώρες όπως Ολλανδία Ελβετία κλπ είναι διαφορετικά (όσο αφορά όλο αυτό καθώς πολύ λιγότερο άτομα είναι σε αυτή την άσχημη θέση), αλλά εμείς ζούμε σε μια Ελλάδα και αυτό έχουμε εδώ και για την ώρα βάση αυτού θα αγοράζουμε

χαζοπέφτουν οι τιμές με τους κινέζους , μετά απο τόσα χρόνια βλέπουμε τα πρώτα σημάδια "φθηνών" ηλεκτρικών (byd, leapmotors) , φυσικά με την κίνηση ματ που κάνανε (εκτόξευση τιμών θερμικών) ο κόσμος νομίζει οτι είναι και φθηνά .

ϊιισως βελτιωθούν τα πράγματα σε 5-10 χρόνια για τους λίγους που μπορούν να αγοράσουν καινούριο αμάξι και τους ακόμα λιγότερους που έχουν τη δυνατότητα φόρτισης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...