Προς το περιεχόμενο

Οι τιμές των μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να μειωθούν κατά 50% έως το 2026


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, BlueBlade είπε

Το ίδιο και εγώ. Καλά όχι απαραίτητα και 10 λεπτά αλλά και σε 30-40 λεπτά να μπορεί να φορτίσει 0-100% και να μου βγάζει μια 400αρα χιλιόμετρα θα είμαι ευχαριστημένος.

Διαφορετικά απλά δεν είναι εφικτό για όλους εμάς (πλειοψηφία στην Ελλάδα σίγουρα, για να μην πω για ολόκληρη την Ευρώπη) που ζούμε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν έχουμε σίγουρη θέση και πρόσβαση σε φορτιστή κάτω από το σπίτι μας.

Οταν ταξιδευω να περιμενω 30-40 λεπτα σε σταθμο φορτισης εγω δεν το αντεχω...

Επεξ/σία από ScorpioX777
  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το 2100 που δε θα υπάρχει κοβάλτιο και λίθιο ούτε για δείγμα στον πλανητάκο μας πόσο θα φθάσει? Αν υπάρχει πλανητάκος βεβαιώς βεβαίως εώς τότε.

Α της Goldman Sachs είναι η έρευνα? Μάλιστα...

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 minutes ago, BlueBlade said:

Το ίδιο και εγώ. Καλά όχι απαραίτητα και 10 λεπτά αλλά και σε 30-40 λεπτά να μπορεί να φορτίσει 0-100% και να μου βγάζει μια 400αρα χιλιόμετρα θα είμαι ευχαριστημένος.

Διαφορετικά απλά δεν είναι εφικτό για όλους εμάς (πλειοψηφία στην Ελλάδα σίγουρα, για να μην πω για ολόκληρη την Ευρώπη) που ζούμε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν έχουμε σίγουρη θέση και πρόσβαση σε φορτιστή κάτω από το σπίτι μας.

αν δεν μειωθει τοσο οσο να κανεις ενα κατουρημα στο βενζιναδικο και να φευγεις, δεν αξιζει τον κοπο!🙃

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ScorpioX777 είπε

Οταν φτασουν στο σημειο να φορτιζουν σε 10 λεπτα ισως αγορασω...

καλυτερα να φορτιζουν σε 10 ωρες και να πρεπει να δουλεψω 1 για να το πληρωσω αντι για το αντιθετο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι lfp συντομα θα φορτιζουν 20-80% σε 15 λεπτακια. δεν ειναι το θεμα η φορτιση αλλα το κοστος φορτισης. ακομα και να πεσει το κοστος αγορας στα επιπεδα θερμικου, οσο η κυβερνηση αφηνει ανεξελεγκτες τις τιμες ρευματος και οι ταχυφορτιστες ειναι στα 60 λεπτα την kwh (αυριο μπορει να ειναι και 70) δεν κανουμε δουλεια. Επισης που ειναι η νομοθετικη ρυθμιση με την οποια θα μπορει ο κατοχος ηλεκτρικου να φορτισει (στην ιδια εταιρία που διατηρει οικιακο συμβολαιο) στο δρομο με τιμες σπιτιου συν ενα μικρο ποσο λογω εξυπηρετησης? 

αυτες ειναι οι αλλγες που θελουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά έπρεπε να είναι πάμφθηνα σε σχέση με τα θερμικά καθώς έχουν ενα μοτέρ και μια.. ταμπλέτα και αυτό  (νταξ και μερικά ακόμα)

Τα θερμικά έχουν της κακομοίρας από μηχανικά, υδραυλικά, ηλεκτρικά υποσυστήματα. Και όμως είναι φτηνότερα!!!

Αρα κάτι δεν πάει καλά. Ειτε όντως οι μπαταρίες είναι πανάκριβες (μερικώς αληθές) είτε (ή/και) είναι φούσκα κέρδοσκοπίας να φάνε επιδοτήσεις κατά την μετάβαση. Οι Κινέζοι στα ηλεκτρονικά είναι πιο γάτες από τους ευρωπαίους τους οποίους στα θερμικά ΔΕΝ μπορούσαν να φτάσουν για πολλούς λόγους. 

Ας περιμένουμε τα ηλεκτρικά κουβαδάκια να πέσουν πχ ένα μικρό με 500χλμ πραγματική αυτονομία να στοιχίζει 15.000 (και πολλά είναι) και τα ξαναλέμε. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα η Goldman Sachs έχει πληροφορίες ότι θα μειωθεί το κόστος για τους 40.000 ανήλικους σκλάβους στα ορυχεία Κοβαλτίου του Κονγκό.

 (A child at a cobalt mine in the Democratic Republic of Congo. courtesy Siddharth Kara, CNN)

211217202144-dr-congo-mining.webp.00c39cce6c12e0e603a1a37d0ec76268.webp

Ή αν το δούμε πιο αισιόδοξα μπορεί να φύγουν εντελώς από το Κοβάλτιο και να πάνε μόνο σε Λίθιο (LFP κλπ) όπου στα ορυχεία (Αργεντινή) δεν επιτρέπουν παιδιά σκλάβους. Εκεί απλά έχουν καταστρέψει όλη την περιοχή (Puna region) και τις κοινότητες γύρω της με μόλυνση στο νερό και τη γη.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλεύω στην αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία 30 χρόνια (όχι σε εμπόρους, μόνο σε εισαγωγείς Ελλάδας & εξωτερικού). 

1) Και να μειωθούν οι τιμες των μπαταριών ΔΕΝ συνεπάγεται ότι θα μειωθούν οι τιμές των αυτοκινήτων...όταν οι κατασκευαστές χρειάζονται τρις για να εξελίξουν όλο το σύστημα EV (εργοστάσια, κλπ), χωρίς να το θέλουν

2) Δεν είναι τυχαίο που έσκασαν παρόμοια άρθρα τον τελευταίο μήνα, που οι πωλήσεις EV παγκόσμια μειώνονται ή έχουν παγώσει σε πολλές χώρες μόλις κόπηκαν οι κρατικές επιδοτήσεις.... Μήπως προσπαθούν να πουσάρουν τον κόσμο??. Παράλληλα, οι τελευταίες έρευνες στην Αμερική λένε ότι το 60% που πήραν EV γυρνάνε στα hybrids ή θερμικά. Eπιπλέον, η απαξίωση των EV είναι 60% μέσα σε ένα χρόνο. Ακόμη και έτσι, κανείς δεν αγοράζει μεταχερισμένο EV (η Hertz τα σκοτώνει για 1/3 της τιμής και δεν τα αγγίζει κανείς. Αρα, κολλάνε σε πολλαπλά επίπεδα. Δυστυχώς όλο αυτό έγινε από άσχετους πολιτικούς στην Ευρώπη χωρίς κανένα σχεδιασμό & αναλύση το εάν είναι εφικτή η μετάβαση σε EV. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το 2030 θα πάει 2040.......και αν απαγορευτούν ποτέ οι θερμικοί..... 

3) Τα τέρατα (ΒΜW, ΤΟΥΟΤΑ, SΤΕLLΑΝΤΙS, FORD, κ.α.) εδώ και 6 μήνες πάνε για άλλες τεχνολογίες & όχι για EV....... υδρογόνο με EV, κινητήρες νερού, κ.ά.

Εϊδωμεν

  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικο νεο αρκει να μην μικρυνει η ασφαλεια τους αυτο δεν το θελει κανεις. Η μειωση 50% θα φερει και πολυ χαμηλοτερες τιμες στα αυτοκινητα οποτε ολα θα γινουν πιο οικονομικα. Με φωτοβολταικα στη σκεπη ο καθενας θα μπορει να κινείται δωρεαν σε λιγα χρονια. Με το καλο. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...