Προς το περιεχόμενο

Τι μπορώ να ελέγξω σε αγορά μεταχειρισμένου?


snowman7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου λένε οι φίλοι διάφορες συμβουλές: να το πας σε μηχανικό δικό σου, να το βάλει σε μηχάνημα, να το δεί από κάτω, να το οδηγήσεις, να είναι οκ το βιβλίο service , να δεις ΚΤΕΟ, να δεις κριτικές στο internet.....

Τελικά ρε παιδιά επειδή δεν είμαι ο τύπος "δεν ήξερες, δεν ρώταγες?" όταν πάω να αγοράσω μεταχειρισμένο αμάξι ποιά είναι τα ελάχιστα που πρέπει να ελέγξω σχολαστικά?

Κάτι σαν οδηγός για αρχάριους στην αγορά μεταχειρισμένου 

γιατί έχω μπερδευτεί λίγο...

Θέλω να πάω να δω στην τάδε πόλη ένα κλουβακι να αγοράσω Euro 6 ή Euro 5 και προφανώς πρέπει να γίνει σωστά ή όσο καλύτερα γίνεται τουλάχιστον!

Επεξ/σία από snowman7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαιρετε.Τα γενικα ειναι να εχει βιβλιο σερβις με υπογραφές. Να εχει το εγχειρίδιο οδηγού. Να μην εχει σκωριες ή σπασιματα στο αμαξωμα και δη χαμηλα (απο κατω), αρα πρεπει να υψωθει με υψωτικο για να ελεγθει. Τα τζαμια να είναι ολα κοινης γνησιας μαρκας.

Οπωσδηποτε να ειναι ενταξει τα εγγραφα (αδεια, κτεο κλπ) π.χ. μην ειναι η αδεια κυκλοφορίας ασαφης ή ανήκει σε αλλους κλπ.

 

Αν εχει πολλα διανυθεντα χιλιόμετρα ή ειναι παλαιοτερο δεκαετιας να εχει κανει μεγαλα σερβις (αλλαγη ιμαντα κλπ).

Καλον ειναι να ελεγχθει απο μηχανικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εισαι μονος σου θα προτεινα:

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

οποσδηποτε πεσε απο κατω με ενα φακο για να δεις: ιχνη για σκουρια ή καθε ειδους υγρα (λαδια/αντιψυκτικο) δες την εξατμιση (ο μεγαλος σωληνας που φευγει απο τη μηχανη και παει προς το πισω μερος του οχηματος) για σκουριες, σημαδια/χτυπηματα και βεβαια κοπανα την με το χερι σου να δεις αν κουνιεται (πρεπει να ειναι σχεδον μασιφ).

Δες αν ο σειριακος στη μηχανη ή κατω απο το παμπριζ ειναι ιδιος με την αδεια κυκλοφοριας. Δες προφανως βιβλιαρακι με εργασιες. Δες τα λαστιχα τοσο για ημερομηνια παραγωγης οσο και το πελμα/αν εχουν τιποτα χαρακιες ή σκισιματα.

Ανοιξε καπω, δες που ειναι η ραβδος λαδιου δες σταθμη και χρωμα (αν ειναι βενζινοκινητο να μην ειναι πολυ μαυρο) και κυριως ριξε μια σταγονα στο χερι και δες αν ειναι αρκετα λιπαρο. Ανοιξε τη ταπα του ψυγειου/αντιψυκτικου και δες καλα για σημαδια (πορτοκαλι/κιτρινο) ή βαλε το χερι να δεις αν ειναι λιπαρο. Πρεπει να ειναι πεντακαθαρο σα νερο

πριν βαλεις μπροστα, γυρισε διακοπτη να δεις αν εχει τιποτα λυχνιες αναμενες για προβλημα. Βαλε μπροστα, περιμενε να δεις για σφαλματα και ταυτοχρονα ανοιξε καπω και ακου μηχανη αν ακουγεται ομαλα χωρις ασυντονιστους ηχους. Ταυτοχρονα δες πισω αν εχεις καπνο απο εξατμιση.

Δες μηχανη για τυχον χτυπηματα εσωτερικα στις λαμαρινες ή αν εχεις καπου αλλο χρωμα (βαμμενο)

ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ

δες για σκισηματα στα καθισματα, δες ουρανο ταπετσαρια αν ειναι καθαρη/κρεμεται.

Ανοιξε πορτ μπαγκαζ και βγαλτα ολα και φτασε μεχρι λαμαρινα. Δες αν υπαρχουν ιχνη σκουριας ή ειναι καπως υγρο/βρεγμανο. Κανε το ιδιο με τα πατακια οδηγου συνοδηγου και δες σε ολα τα σημεια αν υπαρχει υγρασια.

Δες αν οι ταχυτητες μπαινουν ευκολα οταν πατας συμπλεκτη. Δες αν εχει ρεζερβα/κιτ για λαστιχο και ολα τα απαραιτητα (φαρμακειο/πυροσβεστηρα) για να καταλαβεις αν ασχολιοταν καποιος ή ηταν στα @@του

 

σταματαω εδω. εγχειριδιο ιχ δεν ειναι σημαντικο γιατι ευκολα μπορεις να το βρεις απο ιντερνετ ή απο αντιπροσωπια. Δε μπορεις να κατηγορησεις πωλητη για λαμογια. Αυτο για τα τζαμια εγω προσωπικα ποτε δεν εχω κατσει να ελεγξω τα σημαδακια.

Ολα τα παραπανω ειναι για ασχετο απο μηχανικα ιχ και χωρις την αναγκη καποιου εξοπλισμου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, θεωρώ ότι αυτά που γράψατε μπορώ να τα τσεκαρω.

Θεωρούμε απαραίτητο μετά να το δεί μηχανικός το αμάξι?

Δηλαδή οκ ένα έμπειρο μάτι θα χρειαστεί, πρέπει να συνδεθεί σε μηχάνημα για έλεγχο ηλεκτρονικών εγκεφάλου ξέρω γω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/10/2024 στις 12:08 ΜΜ, snowman7 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, θεωρώ ότι αυτά που γράψατε μπορώ να τα τσεκαρω.

Θεωρούμε απαραίτητο μετά να το δεί μηχανικός το αμάξι?

Δηλαδή οκ ένα έμπειρο μάτι θα χρειαστεί, πρέπει να συνδεθεί σε μηχάνημα για έλεγχο ηλεκτρονικών εγκεφάλου ξέρω γω?

Το πάς σε συνεργείο δικό σου ή αντιπροσωπεία .

Έλεγχο σε ράμπα το σύστημα διεύθυνσης , συμπίεση κυλίνδρων να έχεις εικόνα για το μοτέρ του , και έλεγχο σε διαγνωστικό εννοείται

Ένας έμπειρος θα το δεί το αμάξι απο τη πρώτη στιγμή , και εαν πωλητής δε θέλει να κρύψει ιστορικό το φέρνει . Ειναι συμφωνία αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχουν διαφορες εταιριες που αναλαμβανουν επιτοπου να πανε εκει που βρισκεται το αυτοκινητο να το ελεγξουν.Δυο φορες που το χρησιμοποιησα εμεινα απολυτα ευχαριστημένος ελεγξε τα παντα.Εβαλε φισα,ειδε χρωμα,δισκους,δισκους-πλατο.Επεσε σε ολα μεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλαράκο πρώτα απ'ολα το πας σε ένα συνεργείο και έπειτα σε έναν φανοποιο.

Εξασφαλίζεις έτσι ότι τουλάχιστον είναι ατρακαριστο και ότι δεν έχει κάτι χοντρό μηχανικά.

Έπειτα αυτά που λένε οι παραπάνω.

Γενικά η κατάσταση του οχήματος λέει πολλά για το πώς το μεταχειρίστηκαν.

Επίσης η εικόνα του ιδιοκτήτη... Καταλαβαίνεις πολλά από το παρουσιαστικό ενός ιδιοκτήτη. Αν δεν σου γεμίζει το μάτι τότε μην του δίνεις τα λεφτά σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιστορικό ΚΤΕΟ για να δεις αν είναι πραγματικά τα χιλιόμετρα, βιβλίο σέρβις με σφραγίδες και αντιπροσωπία για να το τσεκάρει. Θα σου πρότεινα να μην πας σε μάστορα "της γειτονιάς", ακόμα και αν είναι ο θείος σου. Δεν γίνεται να γνωρίζει όλα τα αυτοκίνητα καλά, και επίσης το οτι είναι γνωστός ή συγγενής δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι και καλός στην δουλειά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...