Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

Είμαι εντελώς αρχάριος με τις επενδύσεις, παρόλα αυτά στόχος μου είναι να κάνω αποταμίευση και κάθε μήνα να βάζω 200-500 ευρώ σε επένδυση με ορίζοντα 10-15 χρόνια.
Μετά από πολύ διάβασμα κατέληξα στην IBKR σαν την πιο αξιόπιστη πλατφόρμα.
Θέλω να κάνω πολύ απλά πράγματα, απλώς να αγοράζω κάθε μήνα VUAA και τίποτα άλλο.
Έφτιαξα λογαριασμό cash και επέλεξα tiered.

Ακόμα δεν έχω βάλει λεφτά αλλά δοκιμαστικά πήγα να κάνω preview μιας αγοράς και μου έβγαλε έξοδα 9 ευρώ. Είναι φυσιολογικό; Μήπως έχω κάνει κάτι λάθος; Εκτός από λογαριασμό cash και tiered δεν έχω κάνει κάτι άλλο, είναι όλα default.
Μήπως πρέπει να κάνω κάποια ρύθμιση;
Ανεβάζω και μια φωτογραφία.

Ευχαριστώ πολύ για την όποια βοήθεια.

Screenshot_20241014-103523~2.png

Δημοσ.

Δοκίμασε να αγοράσεις 1.1 units απο το ETF που διάλεξες.
Είχα βρει αυτό το comment κάποια στιγμή και μετά απο διαφορες αγορές κατάλαβα ότι ισχύει:
"Using market buy order requires a hidden extra amount of available funds or it doesn't allow you to buy, around 5-10% more than the actual cost of your orders. Limit orders don't require this so you can have less leftover cash after buying."
Κατάλαβα ότι αν αγοράσεις 1.1, το διαχειρίζεται σαν 2 ξεχωριστές αγορές, και πιάνει σαν τελευταία σου αγορά το 0.1, το οποίο είναι ~10 ευρώ, και έτσι το 5-10% βγαίνει περίπου 50 λεπτά με 1 ευρώ.(τα χρήματα που πρέπει να μείνουν μέσα στο account σου μετά την αγορά)

• Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/10/2024 στις 4:39 ΜΜ, cgkakiou είπε

Δοκίμασε να αγοράσεις 1.1 units απο το ETF που διάλεξες.
Είχα βρει αυτό το comment κάποια στιγμή και μετά απο διαφορες αγορές κατάλαβα ότι ισχύει:
"Using market buy order requires a hidden extra amount of available funds or it doesn't allow you to buy, around 5-10% more than the actual cost of your orders. Limit orders don't require this so you can have less leftover cash after buying."