kostasgr78 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Γειά χαρά στην παρέα. Ανοίγω ένα θέμα για να συζητάμε για τις Euro NCAP πιστοποιήσεις ασφάλειας για τα αυτοκίνητα. Μπορούμε να συζητάμε και για τις αξιολογήσεις που έλαβαν συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων. 1
kostasgr78 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Από τις πιο πρόσφατες αξιολογήσεις, μού έχει κάνει εντύπωση ότι το αρκετά ευπώλητο Jeep Avenger πέτυχε μόλις 3 αστέρια. https://www.euroncap.com/en/results/jeep/avenger/52562
kostasgr78 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 3 αστέρια και για το νέο Dacia Duster. https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/51909
Psycho13 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 3 αστέρια και το δημοφιλές suzuki swift Suzuki Swift
aionnou Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δεν πρεπει να μένει εξω το καλύτερο όλων με τα 0 αστέρια 🐼 https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191
kostasgr78 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, aionnou είπε Δεν πρεπει να μένει εξω το καλύτερο όλων με τα 0 αστέρια 🐼 https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191 Δεν θα το πίστευα με τίποτα και να μού το έλεγε κάποιος, αν δεν το έβλεπα στη σελίδα αυτή. Απίστευτο!
basilis_k6 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 8 ώρες πριν, kostasgr78 είπε 3 αστέρια και για το νέο Dacia Duster. https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/51909 Μονο τα πρωτα δυο νουμερα εχουν σημασια. 70 ειναι μετριο σκορ αλλα κομπλε. Δεν θα σκεφτομουν να μην το παρω λογω αυτου. 1
Black Demis Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου ο κινεζος που μαρεσει παντος βλεπω σαρωνει https://www.euroncap.com/en/results/byd/dolphin/50011
kostasgr78 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 54 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Μονο τα πρωτα δυο νουμερα εχουν σημασια. 70 ειναι μετριο σκορ αλλα κομπλε. Δεν θα σκεφτομουν να μην το παρω λογω αυτου. Το 70% δεν το λες και αδιάφορο αξιολόγησης και σκέψης. Επίσης, πέρα από τα νούμερα έχει σημασία να ανοίξει την καρτέλα κανείς και να δει σε ποιά σημεία του σώματος των ανδρείκελων υπήρξε χαμηλή προστασία. Στο Duster, ο θώρακας του οδηγού είναι καφέ. Bad, very bad.
basilis_k6 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Το 70% δεν το λες και αδιάφορο αξιολόγησης και σκέψης. Επίσης, πέρα από τα νούμερα έχει σημασία να ανοίξει την καρτέλα κανείς και να δει σε ποιά σημεία του σώματος των ανδρείκελων υπήρξε χαμηλή προστασία. Στο Duster, ο θώρακας του οδηγού είναι καφέ. Bad, very bad. Παλι πρωτο σε πωλησεις θα βγει. Δεν ασχολείται ο κοσμος με αυτα και μεταξύ μας δεν τον αδικω. Εγω που το γλυκοκοιταω, θα ηθελα να ειναι 80 αλλα οκ, δεν θα το απορριψω γιαυτο.
kostasgr78 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Γι' αυτό - και για άλλους λόγους - άνοιξα το θέμα. Για να παρακολουθούμε ενδιαφέρουσες περιπτώσεις ευπώλητων μοντέλων που έχουν χαμηλές επιδόσεις σε αυτές τις αξιολογήσεις ασφάλειας. Καλό είναι μαθαίνουμε όλοι, όλο και περισσότερα για την ασφάλεια στις μετακινήσεις. Ακόμα κι αν δεν το κάναμε στο παρελθόν. 1
korakios Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Spoiler 2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Δεν θα το πίστευα με τίποτα και να μού το έλεγε κάποιος, αν δεν το έβλεπα στη σελίδα αυτή. Απίστευτο! αληθινό και παντελώς αδιάφορο για μένα (το ήξερα πριν το αγοράσω 😛) 4 ώρες πριν, aionnou είπε Δεν πρεπει να μένει εξω το καλύτερο όλων με τα 0 αστέρια 🐼 https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/34191 έχει σταματήσει εδώ και κάποια χρόνια να παράγεται η συγκεκριμένη έκδοση που είχε 4 αστέρια παλιότερα
MikhailBakurin Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 19 minutes ago, korakios said: Reveal hidden contents αληθινό και παντελώς αδιάφορο για μένα (το ήξερα πριν το αγοράσω 😛) έχει σταματήσει εδώ και κάποια χρόνια να παράγεται η συγκεκριμένη έκδοση που είχε 4 αστέρια παλιότερα 4 αστέρια είχε παλαιότερα γιατί ήταν χαμηλότερα τα στάνταρς. Άμα τα τότε 4 αστέρια βρουν μπροστά τους τίποτα σημερινών 5 αστεριών (BYD, Vitara, κι ένα σωρό άλλα), θα γίνουν πεπιεσμένος τσίγκος χοντρικής. 2
korakios Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Δημοσ. 24 Οκτωβρίου Spoiler Μόλις τώρα, MikhailBakurin είπε 4 αστέρια είχε παλαιότερα γιατί ήταν χαμηλότερα τα στάνταρς. Άμα τα τότε 4 αστέρια βρουν μπροστά τους τίποτα σημερινών 5 αστεριών (BYD, Vitara, κι ένα σωρό άλλα), θα γίνουν πεπιεσμένος τσίγκος χοντρικής. S* happens ....
Barbattilas Δημοσ. 27 Οκτωβρίου Δημοσ. 27 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Στις 24/10/2024 στις 8:28 ΜΜ, kostasgr78 είπε Γι' αυτό - και για άλλους λόγους - άνοιξα το θέμα. Για να παρακολουθούμε ενδιαφέρουσες περιπτώσεις ευπώλητων μοντέλων που έχουν χαμηλές επιδόσεις σε αυτές τις αξιολογήσεις ασφάλειας. Καλό είναι μαθαίνουμε όλοι, όλο και περισσότερα για την ασφάλεια στις μετακινήσεις. Ακόμα κι αν δεν το κάναμε στο παρελθόν. Οι δικές μου προτεραιότητες είναι η ασφάλεια ενηλίκων και παιδιών. Τα αστεράκια είναι κάπως αποπροσανατολιστικά τελευταία διότι περισσότερο δίνουν βάρος σε ραντάρ και συστήματα επαγρύπνησης του οδηγού, αυτόματη διόρθωση λωρίδας ή αυτόματο φρενάρισμα παρά την αντοχή του αμαξώματος ή την προστασία στην περίπτωση σύγκρουσης. Επίσης τα νέα οχήματα αποσπούν την προσοχή του οδηγού με τις οθόνες που έχουν παντού και τα πολύπλοκα μενού στις οθόνες αφής τους και προσπαθούν να εξισορροπήσουν όλη αυτή την απόσπαση με συστήματα ασφαλείας που και ακριβα είναι στην αγορά και εξαιρετικά δαπανηρά σε βάθος χρόνου αν χαλάσουν. Κυνηγάνε τα κινητά ως υπαίτια των ατυχημάτων και βάζουν οθόνες μεγαλύτερες από ότι είχαν τα σαλόνια των σπιτιών πριν 30 χρόνια. Μας δουλεύετε; Καλά χρυσά (ή και όχι) τα συστήματα ασφαλείας για κατοικίδια, περιστέρια, ηλεκτρικά πατίνια, ποδηλάτες και νυχτερίδες αλλά προτεραιότητα έχουν οι επιβαίνοντες κι αυτό είναι το βασικό κριτήριο. Τυχαίνει σε αρκετά μοντέλα το αυτόματο φρενάρισμα να είναι υπερευαίσθητο και να ενεργοποιηθεί στα καλά καθούμενα. Εκεί όχι απλά τρομάζεις αλλά μπορεί να κινδυνεύσεις πραγματικά, να γυρίσεις απότομα τιομόνι κλπ ή και να καρφωθεί κάποιος πίσω σου. Για να αναφέρω ένα παράδειγμα που έτυχε σε φίλο, πήρε η σύζυγος του το νέο Toyota C-HR. Το αμάξι έχει αισθητήρες περιμετρικά που εντοπίζει πεζούς και οχήματα. Όταν κάποιος με μηχανάκι περάσει κοντά, εμποδίζει όχι απλά τους ελιγμούς αλλά και το να βάλει εμπρός από ότι μου είπε για την προστασία του δικυκλιστή. Εντέλει πήγε σε έναν μηχανικό της Toyota που επειδή ήταν μεγάλης ηλικίας δεν τον πίστευε και τον αγνοούσε. Εντέλει βρήκε ότι δεν είναι καθόλου σπάνιο φαινόμενο κι ότι είναι ένα πρόβλημα προγραμματισμού των αισθητήρων του νέου CHR στο πόσο μακρυά βλέπουν. Σκεφτείτε παρόμοια bugs να δημιουργηθούν και με τα νέα συστήματα ασφαλείας που πλέον είναι προεγκατεστημένα για την αποφυγή οδήγησης με μέθη, στα οποία πρέπει να φυσάς για να πάρει μπρος. Να τρως τζατζίκι ξερωγώ ή κάτι άλλο και να βραχυκυκλώνει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και να μην παίρνει μπρος... Να κάνεις κυριολεκτικά γαργάρες για να μπορέσεις να το πείσεις να πάρει μπρος! ΥΓ. Κατα τα άλλα υπάρχουν συγκεκριμένες μάρκες που δεν τα πάνε καλά με τον NCAP. Suzuki, Fiat, Jeep, Dacia έχουν διαχρονικά μοντέλα με 3 αστέρια και κάτω, συνήθως στα μικρά τους μοντέλα. Επίσης αρκετές φορές κάποια ιαπωνικά πάνε σχεδόν στις 2 ρόδες σε τεστ ταράνδου. Εδώ κανείς μπορεί να βρει βαθμολογίες πριν το 2016. Υπάρχουν μοντέλα που έχουν αξιολογηθεί το 2009 και κυκλοφόρησαν 5-6-7 χρόνια. Τα κριτήρια αξιολόγησης τους ήταν διαφορετικά και πιο πραγματιστικά αν κι έχουν γενικότερα αυστηροποιηθεί οι έλεγχοι αλλά κυρίως σε συστήματα υποβοήθησης οδηγού κι όχι στην δομική αντοχή των οχημάτων ή την αποτελεσματικότητα των αερόσακων, κλπ. https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/safest-family-cars/#?selectedMake=0&selectedMakeName=Select a make&selectedModel=0&selectedStar=&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=All&selectedProtocols=-1&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1203,1198,1179,40250,1197,1204&allClasses=false&allProtocols=false&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=&thirdRowFitment=false Πχ. το Hyundai i20 το προπροηγούμενο μοντέλο του 2009 φαίνεται ασφαλέστερο των 2 επόμενων(!). Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 2009 είχει 5* ενώ του 2015 αλλά και του 2021 έχει 4*. Πολύ αμφιβάλω ότι του 2009 είναι ασφαλέστερο απλά δίνουν μεγαλύτερη σημασία στα συστήματα επαγρύπνησης και ημιαυτόνομης οδήγησης που το αμάξι ουσιαστικά παίρνει ημιενεργά τον έλεγχο. Hyundai i20 76% Adult Occupant 82% Child Occupant 76% Pedestrian 67% Safety Assist Hyundai i20 2015 85% 73% 79% 64% Hyundai i20 2009 88% 83% 64% 86% Άλλο παράδειγμα το Citroen C1 (αδελφάκι των Aygo, 108). Μέσα σε 2 χρόνια ανέβηκε η ασφάλεια επιβαινόντων αλλά έπεσε των συστημάτων ασφαλείας; C1 2014 Adult Occupant 80% Child Occupant 80% Pedestrian 62% Safety Assist 56% C1 2012 Adult Occupant 68% Child Occupant 73% Pedestrian 53% Safety Assist 71% Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου από Barbattilas ο τρόπος μέτρησης αστεριών στο NCAP πρέπει να ανασκευαστεί. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα