Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα 24μηνο συμβόλαιο τον Απρίλιο στη Nova. Όλα καλά μέχρι τον Αύγουστο.

Από Σεπτέμβρη ξαφνικά μια εβδομάδα δεν έχω καθόλου ίντερνετ. Ήρθε ο τεχνικός μετά από 2 μέρες μου έρχεται μήνυμα ότι επιλύθηκε το πρόβλημα.  Συνεχίζω να μην έχω ίντερνετ. 

Συνεχίζετε μέχρι και σήμερα αυτό που με κάποιες αναλαμπές κάποιες μέρες έχω χαμηλή ταχύτητα κ τις υπόλοιπες καθόλου. 

Έχω βάλει ήδη Inalan οπτική.  

Γνωρίζει κανείς εφόσον υπάρχει βλαβη τόσο καιρό αν δικαιούμαι να κάνω διακοπή συμβολαίου χωρίς να πληρώσω πρόστιμο?

Δημοσ.

διαβαστε το συμβολαιο σας. σιγουρα θα αναφερει τι ακριβως συμβαινει σε περιπτωσεις βλαβης. Ομως αν ο τεχνικος τα βρηκε ολα καλα, δεν σας βλεπω πολυ καλα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...