karabou Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 Έκανα 24μηνο συμβόλαιο τον Απρίλιο στη Nova. Όλα καλά μέχρι τον Αύγουστο. Από Σεπτέμβρη ξαφνικά μια εβδομάδα δεν έχω καθόλου ίντερνετ. Ήρθε ο τεχνικός μετά από 2 μέρες μου έρχεται μήνυμα ότι επιλύθηκε το πρόβλημα. Συνεχίζω να μην έχω ίντερνετ. Συνεχίζετε μέχρι και σήμερα αυτό που με κάποιες αναλαμπές κάποιες μέρες έχω χαμηλή ταχύτητα κ τις υπόλοιπες καθόλου. Έχω βάλει ήδη Inalan οπτική. Γνωρίζει κανείς εφόσον υπάρχει βλαβη τόσο καιρό αν δικαιούμαι να κάνω διακοπή συμβολαίου χωρίς να πληρώσω πρόστιμο?
verylife78 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 διαβαστε το συμβολαιο σας. σιγουρα θα αναφερει τι ακριβως συμβαινει σε περιπτωσεις βλαβης. Ομως αν ο τεχνικος τα βρηκε ολα καλα, δεν σας βλεπω πολυ καλα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα