Προς το περιεχόμενο

Επτά στις δέκα μάρκες αυτοκινήτων μοιράζονται δεδομένα οδηγών με τρίτους σύμφωνα με έρευνα


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, vagdesign είπε

Όχι αν έχεις βενζινοκίνητο 20ετίας :D

Σκεφτόμουν να κάνω αναβάθμιση, αλλά από τι βλέπω θα τα αναβάλλω 🤣😂🤣😂

Επεξ/σία από kinhthra
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, freegr είπε

Με αλλά λόγια η είδηση μιλά ανοιχτά για καρτέλ ακόμα και στην αυτοκινητοβιομηχανία βεβαίως, βεβαίως…

Καρτελ μονο στην Ελλαδα, την Κολομβια της Ευρωπης. Αλλου δεν εχει καρτελ. Ε, @nzeppos;;

2 ώρες πριν, neced2 είπε

Σε λίγο καιρό, οι εγγυήσεις στα καινούρια αυτοκίνητα φαίνεται πως δεν αποκλείεται τελικά να είναι custom ανά πελάτη...
-Εσείς κύριε 6 μήνες εγγύηση γιατί τα στατιστικά του καρτέλ μας, δείχνουν ότι ζητάτε εντός εγγυήσεως να σας διορθώσουν όλες τις εργοστασιακές ατέλειες, κάνετε late braking, νευριάζετε όταν βλέπετε μλκς στο δρόμο, κάνετε προσπεράσεις πάνω στα βουνά και το χειρότερο από όλα, τολμάτε να παρκάρετε στο πάρκινγκ πίστας αυτοκινήτων.
-Εσείς κύριε 7 χρόνια εγγύηση γιατί τα στατιστικά του καρτέλ μας, έδειξαν ότι είστε χάπατο, δηλαδή ο αγαπημένος μας πελάτης.

Προφανώς θα ζηλέψουν και οι ασφάλειες αυτοκινήτων...

Το κανουν ηδη, δες την Toyota εδω:

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Black Demis είπε

στην ελλαδα ελαχιστα εχουμε 20+ χρονων αμαξια

Ξέρω ήδη δύο θείους μου και άλλους δύο γνωστούς που έχουν. Ως ποσοστό επί του συνόλου δύσκολα θα μάθουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το zastava τελικα ειναι πιο αξιοπιστο απο τα e- ρουφιανο cars Δε θα γινουμε τελειως αμερικανακια κουφαλες για τουλαχιστο 2 δεκαετιες :D

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, amigagr είπε

η fiat παλι δεν μοιραζει τιποτε. μαλλον δεν εχει την τεχνολογια!🙃

Ευρωπαϊκή εταιρεία. Οι αλλοι θα πρέπει να "αποδείξουν" οτι ο πελάτης ηταν ενήμερος αλλιώς το πρόστιμο στη  Google θα θυμίζει χαρτζιλίκι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, dbrillis said:
8 hours ago, freegr said:

Με αλλά λόγια η είδηση μιλά ανοιχτά για καρτέλ ακόμα και στην αυτοκινητοβιομηχανία βεβαίως, βεβαίως…

Καρτελ μονο στην Ελλαδα, την Κολομβια της Ευρωπης. Αλλου δεν εχει καρτελ. Ε, @nzeppos;;

Δεν πιστεύω να έθιξε τους "δικούς" σου ο δάσκαλος Μαρινάκης; Επίσης ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ "υπάρχει καρτέλ και κάποια στιγμή το διαλύουν" με το "υπάρχει καρτέλ και συνεχίζει ακάθεκτο για δεκαετίες γιατί καμιά κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα". 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, freegr είπε

Με αλλά λόγια η είδηση μιλά ανοιχτά για καρτέλ ακόμα και στην αυτοκινητοβιομηχανία βεβαίως, βεβαίως…

Που ακριβώς υφίσταται το καρτελ;

Αναφορά σε κείμενο

Καρτέλ ονομάζεται η ρητή σύμπραξη (συμφωνία) μεγάλων κυρίως επιχειρήσεων εταιρικής μορφής δραστηριοποιούμενων στον ίδιο κλάδο, δηλαδή ανταγωνιστικών, με σκοπό την αποφυγή του μεταξύ τους ανταγωνισμού δια κοινής διαμόρφωσης ενιαίας τιμής των προσφερομένων υπηρεσιών ή των προϊόντων τους, ή και με πολύ ελάχιστες μεταξύ τους διαφορές τιμών.

Εδώ μιλάμε για τον κλασικό τρόπο του consent σε 600 σελίδες agreement που δεν διαβάζει κανείς. Κάποια στιγμή πρέπει να μπει νομοθεσία ώστε να είναι ξεκάθαρο σε 1 παράγραφο ότι αφορά τα δεδομένα μας. Φυσικα με ένα πρόστιμο στο 5% του κέρδους από τα data μας θα «αποδοθεί» δικαιοσύνη…..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, dbrillis said:

Οριστε;

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Epishmo-Sthn-Ellada-o-pio-gerasmenos-stolos-sthn-Eyrwph_240453.asp

Αν βγάλουμε και τα εκατομμύρια νοικιάρικα που υπάρχουν, τότε σίγουρα ο μέσος όρος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι 25 + έτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Που ακριβώς υφίσταται το καρτελ;

Εδώ μιλάμε για τον κλασικό τρόπο του consent σε 600 σελίδες agreement που δεν διαβάζει κανείς. Κάποια στιγμή πρέπει να μπει νομοθεσία ώστε να είναι ξεκάθαρο σε 1 παράγραφο ότι αφορά τα δεδομένα μας. Φυσικα με ένα πρόστιμο στο 5% του κέρδους από τα data μας θα «αποδοθεί» δικαιοσύνη…..

Ή, αν τους συμφέρει, θα το πληρώνουν για πάντα. Άλλο ένα πολύ σοβαρό θέμα αυτό που έθιξες: τα πρόστιμα θα πρέπει να πονάνε και όχι να μπαίνουν στα λειτουργικά έξοδα.

Στο θέμα: είναι ντροπή να περνάνε όλα αυτά κάτω από το χαλί. Είναι δυνατό να μοιράζονται δεδομένα πχ με ασφαλιστικές εταιρείες; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη εμένα με ενοχλεί ότι οι καταναλωτές αγοράζουν τα αυτοκίνητα που τους "κλέβουν" τα δεδομένα. Δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο με ενεργή σύνδεση στο internet δική του. Ισως το αγόραζα αν είχα την δυνατότητα - δικαίωμα (χωρίς να χάσω την εγγύηση) να αποσυνδέσω το σύστημα μεταφοράς δεδομένων. Αν αυτό το κάνουμε αρκετοί οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα προσαρμοστούν. Με λίγα λόγια στον καπιταλισμό είμαστε προστάτες της ελευθερίας μας και αν δεν το κάνουμε τότε την χάνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Axelq είπε

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Epishmo-Sthn-Ellada-o-pio-gerasmenos-stolos-sthn-Eyrwph_240453.asp

Αν βγάλουμε και τα εκατομμύρια νοικιάρικα που υπάρχουν, τότε σίγουρα ο μέσος όρος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι 25 + έτη.

διαβασες σε τι απάντησα "οριστε;"; 

Ισως ήθελες να κάνεις παράθεση σε καποιον αλλο. 

1 ώρα πριν, Tlykog είπε

Ή, αν τους συμφέρει, θα το πληρώνουν για πάντα. Άλλο ένα πολύ σοβαρό θέμα αυτό που έθιξες: τα πρόστιμα θα πρέπει να πονάνε και όχι να μπαίνουν στα λειτουργικά έξοδα.

Στο θέμα: είναι ντροπή να περνάνε όλα αυτά κάτω από το χαλί. Είναι δυνατό να μοιράζονται δεδομένα πχ με ασφαλιστικές εταιρείες; 

Δεν περνάνε κατω απο το χαλί, πανε σταθερά προς τα εκει που θέλουν. Να μην έχει κανείς ιδιόκτητο αυτοκίνητο, να το εχεις με leasing για αρχή και πιο μετα σαν υπηρεσία οπως τα shared σκούτερς. 

Το παίρνεις, το οδηγεις, κανεις τη δουλειά σου και το αφήνεις. Η ασφαλιστική και ο κατασκευαστής θα βλεπουν σε πραγματικό χρόνο αν παραβιασες το οριο ταχύτητας, νυσταζεις, έφαγες σκόρδο κτλ. Επίσης θα παιζουν και διαφημίσεις στις οθόνες οταν θα εισαι σταματημενος στο φανάρι ή καπου αλλου, πχ, οταν φορτιζεις. 

Τέλος θα μπορούν να το απεμλνεφγοποιησουν απομακρυσμενα αν δεν ακολουθείς τους ορους χρησης. 

Επεξ/σία από dbrillis
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...