Προς το περιεχόμενο

Φτηνό αυτοκίνητο=ταλαιπωρία;


jim_66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ότι είναι πριν το Euro4 έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί. Ένα Euro3 έχει υπερδιπλάσιες εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα και οξειδίων του αζώτου απ' ότι ένα Euro5, Euro6.

το κρατος εχει υπολογιζει 1.5 δισ καθε χρονο απο τα τελει κυκλοφοριας .. αν ακανει αυτο που λεσ θα ανοιξηει τρυπα στον προυπολογισμο που θα πρεπει να σου βαλει ενφια χ3 για να την κλεισει... τι λες?

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, kostakis81 είπε

το κρατος εχει υπολογιζει 1.5 δισ καθε χρονο απο τα τελει κυκλοφοριας .. αν ακανει αυτο που λεσ θα ανοιξηει τρυπα στον προυπολογισμο που θα πρεπει να σου βαλει ενφια χ3 για να την κλεισει... τι λες?

Τα οχήματα προ Euro4 είναι όσα κατασκευάστηκαν πριν το 2006. Πόσα δηλαδή είναι αυτά που θα χαθούν όλα τα τέλη; Δεν είπα να απαγορευτούν όλα, μίλησα για πολύ παλιά σαπάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Φασισμός είναι να θες να μου μολύνεις την ατμόσφαιρα που αναπνέω, όχι το ανάποδο. Φασισμός είναι να γουστάρεις να καπνίζεις τους καρκινοσωλήνες παντού, αδιαφορώντας για τον δίπλα σου. Για το 2ο λοιπόν επιβλήθηκαν νόμοι, ορισμένα ζώα φυσικά ακόμα κάνουν ότι γουστάρουν. Ε κάποια στιγμή θα επιβληθεί η λογική και για τα παλιά αυτοκίνητα.

η ελλαδα ρυπαινει 0.0001% αυτα πες τα στην κινα και διπλα στην τουρκια και ασε εμας ειμαστε μικρο μεγεθος ...

Μόλις τώρα, malakudi είπε

Τα οχήματα προ Euro4 είναι όσα κατασκευάστηκαν πριν το 2006. Πόσα δηλαδή είναι αυτά που θα χαθούν όλα τα τέλη; Δεν είπα να απαγορευτούν όλα, μίλησα για πολύ παλιά σαπάκια.

κοιτα με σημα που πληρωνω εγω με μερσεντες 2500κκ 1050 ε του 1999 .για να τα παρει αυτα τα λεφτα θελει σχεδον 10 αυτοκινητα καινουργια. το jeep μου 1400 εχει 140 ευρω τελει ... αν αποσυρω το δεινοσαυρο το κρατος για να παρει τα λεφτα του θελει 10 νεα αυτοκινητα .. που αν ειναι και υβριδικα αστα βραστα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kostakis81 είπε

η ελλαδα ρυπαινει 0.0001% αυτα πες τα στην κινα και διπλα στην τουρκια και ασε εμας ειμαστε μικρο μεγεθος ...

Μπερδεύετε τις εκπομπές CO2 με τους ρύπους από τα αυτοκίνητα μέσα στο αστικό ιστό που ζούμε. Δεν είναι το ίδιο. Τα παλιά αυτοκίνητα (προ Euro4) μολύνουν υπερβολικά το χώρο στον οποίο ζούμε. Τι σχέση έχει η Κίνα ή το πόσο μολύνει το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος στη Πτολεμαϊδα (εκτός φυσικά για όσους μένουν στη Πτολεμαϊδα);

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ότι είναι πριν το Euro4 έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί. Ένα Euro3 έχει υπερδιπλάσιες εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα και οξειδίων του αζώτου απ' ότι ένα Euro5, Euro6.

Ακριβώς. Κλάιν δηλαδή. Ήταν ήδη πολύ χαμηλά.

11 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

μασ το φυσικο αεριο δεν βγαζει ντουμανια !!! μονο ατμο βγαζει ...

Υδρογόνο+άνθρακας+ αέρας ->Οξείδια του άνθρακα+ νερό + οξείδια του αζώτου+ κάποιος ακαυστος άνθρακας+νερό...

Αυτό λέει η στοιχειομετρία της καύσης...

Αν κλείσουν 1 εκατομμύριο λέβητες, γιατί μπορούμε να πάμε τις ανωτέρω εκπομπές στο μηδέν, δεν θα ήταν πολύ ωραία; 

Αλλά επιδοτείται η αγορά μονάδων αερίου, ενώ δεν θα έπρεπε, γιατί παίζεται από πίσω χοντρό ενεργειακό παιχνίδι...

Επεξ/σία από mechpanos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Μπερδεύετε τις εκπομπές CO2 με τους ρύπους από τα αυτοκίνητα μέσα στο αστικό ιστό που ζούμε. Δεν είναι το ίδιο. Τα παλιά αυτοκίνητα (προ Euro4) μολύνουν υπερβολικά το χώρο στον οποίο ζούμε. Τι σχέση έχει η Κίνα ή το πόσο μολύνει το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος στη Πτολεμαϊδα (εκτός φυσικά για όσους μένουν στη Πτολεμαϊδα);

μιλω γενικα για ρυπανση ... 

στην τουρκια πχ δεν εχουν περιβαλοντικα τερτιπια και χυνουν τα αποβλητα στο διπλα ρεμα ...

1 λεπτό πριν, mechpanos είπε

Ακριβώς. Κλάιν δηλαδή. Ήταν ήδη πολύ χαμηλά.

Υδρογόνο+άνθρακας+ αέρας ->Οξείδια του άνθρακα+ νερό + οξείδια του αζώτου+ κάποιος ακαυστος άνθρακας...

Αυτό λέει η στοιχειομετρία της καύσης...

Αν κλείσουν 1 εκατομμύριο λέβητες, γιατί μπορούμε να πάμε τις ανωτέρω εκπομπές στο μηδέν, δεν θα ήταν πολύ ωραία; 

Αλλά επιδοτείται η αγορά μονάδων αερίου, ενώ δεν θα έπρεπε, γιατί παίζεται από πίσω χοντρό ενεργειακό παιχνίδι...

λογο αεριολεβιτα στο σπιτη σας λεω οτι το ντουμανι δεν το καταλαβαινει κανενας ουτε εσυ ... βγαινει διπλα στο λεβιτα και ουτε μυριζη ουτε τιποτα ....πρακτικα καθαρο ειναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

μιλω γενικα για ρυπανση ... 

στην τουρκια πχ δεν εχουν περιβαλοντικα τερτιπια και χυνουν τα αποβλητα στο διπλα ρεμα ...

Εγώ μιλάω όχι γενικά αλλά ειδικά για τα παλιά οχήματα σαν αυτό που έδειξε ο νηματοθέτης. Ε αυτά καλό είναι να απαγορευτούν να κυκλοφορούν κάποια στιγμή. Και επειδή δε μπορεί να γίνει με απαγορευτική απόφαση, προφανώς ο τρόπος είναι τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας και η απαγόρευση κίνησης εντός δακτυλίου - αστικών κέντρων κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

μιλω γενικα για ρυπανση ... 

στην τουρκια πχ δεν εχουν περιβαλοντικα τερτιπια και χυνουν τα αποβλητα στο διπλα ρεμα ...

λογο αεριολεβιτα στο σπιτη σας λεω οτι το ντουμανι δεν το καταλαβαινει κανενας ουτε εσυ ... βγαινει διπλα στο λεβιτα και ουτε μυριζη ουτε τιποτα ....πρακτικα καθαρο ειναι 

Εγώ ξέρω καλά πόσο είναι. Αλλά θα ήταν καλύτερο να μην υπήρχε. Και δεν λέω να κοπεί μαχαίρι η χρήση τους. Το συγκρίνω με το ότι καθόμαστε και κουβεντιάζουμε τώρα ότι ρυπαίνουν τα παλιά αυτοκίνητα (που οκ ρυπαίνουν, αλλά το ίδιο ρυπαίνουν και τα καινούργια μή ηλεκτρικά), την ώρα που επιδοτούμε με εξοικονομώ, την τοποθέτηση λεβήτων, εν έτει 2024...(Για να μην αναφερθώ στο αισθητικό του πράγματος... γέμισαν όλες οι όψεις, με μπουριά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, malakudi said:

Για να μη ρυπαίνουν 3-4 φορές παραπάνω από ένα πρόσφατο; Θα πρέπει να ανεχόμαστε τη βρώμα των παλιών οχημάτων και την επιβάρυνση στην υγεία όλων επειδή κάποιοι δε μπορούν να αγοράσουν νέο;

Θα πρέπει να ανεχόμαστε τη βρώμα του καθενός που θέλει αυτοκίνητο αντί να πάει με ΜΜΜ, ποδήλατο και πόδια? 

Επεξ/σία από NickTG
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ακριβώς. Κλάιν δηλαδή. Ήταν ήδη πολύ χαμηλά.

Κλάιν το υπερδιπλάσιο; ΟΚ έχουμε διαφορετική αντίληψη της αύξησης, όταν σχεδόν 3 προ Euro3 ισοδυναμούν σε ρύπους με ένα Euro5, ακόμα και 10% να είναι του συνόλου, αν τα απαγορεύσεις θα μειώσεις 20% τις συνολικές εκπομπές. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, malakudi said:

Το φυσικό αέριο για θέρμανση αντί του πετρελαίου ή ακόμα χειρότερα των ξύλων είναι ΟΚ. Φυσικά καλύτερο πολύ οι αντλίες θερμότητας.

Θα πρέπει να ανέχομαι εγώ τη βρώμα του καθενός που δεν αντέχει το κρύο? 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Θα πρέπει να ανεχόμαστε τη βρώμα του καθενός που θέλει αυτοκίνητο αντί πάει με ΜΜΜ, ποδήλατο και πόδια? 

Το περίμενα αυτό το επιχείρημα. Είναι κλασικό. Αυτό που λες είναι πως αντί να κάνουμε κάτι - να αποκλείσουμε τα προ Euro4 λόγω της υπερβάλλουσας μόλυνσης που προκαλούν - να μη κάνουμε τίποτα. Γιατί προφανώς δε γίνετα να καταργήσουμε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.

 

9 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Εγώ ξέρω καλά πόσο είναι. Αλλά θα ήταν καλύτερο να μην υπήρχε. Και δεν λέω να κοπεί μαχαίρι η χρήση τους. Το συγκρίνω με το ότι καθόμαστε και κουβεντιάζουμε τώρα ότι ρυπαίνουν τα παλιά αυτοκίνητα (που οκ ρυπαίνουν, αλλά το ίδιο ρυπαίνουν και τα καινούργια μή ηλεκτρικά), την ώρα που επιδοτούμε με εξοικονομώ, την τοποθέτηση λεβήτων, εν έτει 2024...(Για να μην αναφερθώ στο αισθητικό του πράγματος... γέμισαν όλες οι όψεις, με μπουριά).

Το υπερδιπλάσιο δεν είναι "το ίδιο".

Καλύτερα αντλίες θερμότητας, αλλά αν είναι να μπουν στη ζυγαριά καυστήρες πετρελαίου / πέλετ/ τζάκια vs φυσικό αέριο, χίλιες φορές φυσικό αέριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, malakudi said:

Το περίμενα αυτό το επιχείρημα. Είναι κλασικό. Αυτό που λες είναι πως αντί να κάνουμε κάτι - να αποκλείσουμε τα προ Euro4 λόγω της υπερβάλλουσας μόλυνσης που προκαλούν - να μη κάνουμε τίποτα. Γιατί προφανώς δε γίνετα να καταργήσουμε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα.

Μια χαρά γίνεται. Επειδή δεν βολεύει εσένα? 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NickTG είπε

Μια χαρά γίνεται. Επειδή δεν βολεύει εσένα? 

 

Εγώ έχω ηλεκτρικό, δεν έχω πρόβλημα. Καταργείστε τα όλα τα ΜΕΚ, even better.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, malakudi said:

Εγώ έχω ηλεκτρικό, δεν έχω πρόβλημα. Καταργείστε τα όλα τα ΜΕΚ, even better.

Ποιος μίλησε μόνο για ΜΕΚ? 

Γιατί να καταλαμβάνεις χώρο και να δημιουργείς κίνηση? 

Γιατί να έχουμε δρόμο σε σημεία που θα μπορούσε να είναι ένα ωραίο πεζοδρόμιο με πράσινο? 

Κανένα αυτοκίνητο μέσα στις πόλεις. 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...