Προς το περιεχόμενο

Φτηνό αυτοκίνητο=ταλαιπωρία;


jim_66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε όλες τις συζητήσεις εμφανίζονται πλέον διάφοροι που θεωρούν δικαίωμά τους να ορίζουν τι σπίτι, τι αυτοκίνητο, τι υπολογιστή, τι κινητό θα έχει ο άλλος με διάφορα σενάρια και επιχειρήματα. Στο τέλος θα πουν "κι αν έχω ξεχάσει το κινητό μου σπίτι και θέλω να κάνω επείγουσα κλήση και μου δανείσει το δικό του και κολλήσει ποιος θα με αποζημιώσει;" Λοιπόν σας πληροφορώ ότι αυτή η στάση είναι αντικοινωνική συμπεριφορά κι όχι του βιοπαλαιστή που δεν του περισσεύουν ούτε για τα τετράδια των παιδιών και έχει ανάγκη το αυτοκίνητο γιατί δουλεύει στην άκρη του κόσμου.

  • Like 15
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 minutes ago, MikhailBakurin said:

Αν κάποιος δε μπορεί να διασφαλίσει ότι το όχημά του είναι ασφαλές, συντηρημένο και σύγχρονο αρκετά ώστε να μπει όχι μόνο ο ίδιος, αλλά και τα παιδιά του, να μην έχει αυτοκίνητο. Ξέρεις πόσες εκατοντάδες χιλιάδες ώρες χάνονται κάθε μέρα στον Κηφισό από χρέπια που κολλάνε στο μποτιλιάρισμα και μετά δεν ξαναπαίρνουν μπρος, με αποτέλεσμα να μποτιλιάρεται Χ10 ο δρόμος; Αυτό λέγεται αντικοινωνική συμπεριφορά.

Sorry to break it to you, αλλά δε χρειάζεται να έχουμε όλοι αυτοκίνητα.

Μαλλον ξεχασατε οτι απευθηνεστε σε νεοελληνες.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Αν κάποιος δε μπορεί να διασφαλίσει ότι το όχημά του είναι ασφαλές, συντηρημένο και σύγχρονο αρκετά ώστε να μπει όχι μόνο ο ίδιος, αλλά και τα παιδιά του, να μην έχει αυτοκίνητο. Ξέρεις πόσες εκατοντάδες χιλιάδες ώρες χάνονται κάθε μέρα στον Κηφισό από χρέπια που κολλάνε στο μποτιλιάρισμα και μετά δεν ξαναπαίρνουν μπρος, με αποτέλεσμα να μποτιλιάρεται Χ10 ο δρόμος; Αυτό λέγεται αντικοινωνική συμπεριφορά.

Sorry to break it to you, αλλά δε χρειάζεται να έχουμε όλοι αυτοκίνητα.

εγω συμφωνω να μην εχουμε αυτοκινητα παλια αλλα το κρατος υπολογιζει στον προυπολογισμο του τα λεφτα απο τα τελη κυκλοφοριας ειτε απο παλια ειτε απο καινουρια  - πως λοιπον θα σου φαινοτανε πραγματι να μην εχουμε ολοι αυτοκινητα και τα συνολικα τελη του προυπολογισμου να τα πληρωνανε οσοι ειναι ενεργοί στο δρομο - αρα να μπουνε τα τελη στην βενζινη οπως γινεται στην ευρωπη...γιατι εγω να τιμωρηθω που εχω >10 ετων  ιχ αλλα δεν το χρησιμοποιω καθε μερα στην αθηνα γιατι παιρνω μετρο καθε μερα  αλλα το χρησιμοποιω το καλοκαιρι στις διακοπες. 

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, NickTG said:

Πόσες? 

Θα βοηθούσε το επιχείρημα αν έβαζες συγκεκριμένο νούμερο και την αντίστοιχη πηγή. 

οποιος κυκλοφορει καθημερινα δεν χρειαζετε στατιστικα....ειναι σαν να ρωτας εαν εχει βγει ο ηλιος 12 το μεσημερι....

  • Confused 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

Ξέρεις πόσες εκατοντάδες χιλιάδες ώρες χάνονται κάθε μέρα στον Κηφισό από χρέπια που κολλάνε στο μποτιλιάρισμα και μετά δεν ξαναπαίρνουν μπρος, με αποτέλεσμα να μποτιλιάρεται Χ10 ο δρόμος;

Απο τις καραμπολες και τις νταλικες που καβαλαν τα κρασπαιδα γινεται το μποτιλιάρισμα στο κηφησο

2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

οποιος κυκλοφορει καθημερινα δεν χρειαζετε στατιστικα....ειναι σαν να ρωτας εαν εχει βγει ο ηλιος 12 το μεσημερι....

Οταν σε ρωτανε απαντας με επιχηρημα και οχι με αλλη ερωτηση>>>>>>>>

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, NickTG said:

Το ότι έκανες βέβαια ταξίδια ή ό,τι άλλο δεν αλλάζει το γεγονός πως είναι ένας κουβάς με τραγική συμπεριφορά στο δρόμο. 

Ακόμα και τις εποχές που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα με λεφτα απο τα πακέτα Ντελόρ και τα Α Β Γ κοινοτικα πλαίσια στήριξης ο κόσμος αγοράζε matiz,atos,seicento,picanto , και άλλα λοιπά μικρομεσαία. 

Με αυτούς τους κουβάδες μάθαμε να οδηγούμε, και με αυτούς τους κουβάδες γυρίσαμε όλη την Ελλάδα.

Για να παει κάποιος καθημερινά στη δουλειά του είναι μια χαρά αυτοκίνητο. Αρκεί να μην δημιουργεί πρόβλημα στον οδηγο του και στους γύρω οδηγούς.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην σκους κανεναν και πήγαινε παρε αυτα πιυ αγοράζουν οι γύφτοι δλδ ατος χιουνται και Τογιότα ,,,

το μόνο πράγμα που δεν μπορείς να κάνεις στη ζωή σου είναι να κοροϊδέψεις γύφτο

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια  μερα  πριν  κανα  6μηνο  ρωτησα  τον  οδηγο  του  συνεργειου  καθαρισμου  της  απεναντι

πολυκατοικιας  ποσα  χλμ   εχει  κανει  το  ατος  που  μετακινουνται...

345,000  χλμ!!!!!

ΥΓ.Τα  νοικιαρικα  -στα  νησια  τουλαχιστον-  πωλουνται  το  πολυ  με  70-80 χιλ   χλμ  καθοτι  απο  κει  και  μετα 

θεωρουνται  προβληματικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tutuyo είπε

20ετιας αυτοκίνητο πρέπει να πάει προς πρέσα και όχι προς πώληση 

Βέβαια στην ανωσαχαρια Αφρική αυτα είναι ψιλά λόγια

Στην "ανωσαχάρια Αφρική" όπως λες ο μ.ο ηλικίας των αυτοκινήτων είναι 17,3 χρόνια ενώ στις πολύ πιο προηγμένες ΗΠΑ είναι μόλις 3,5 χρόνια λιγότερο.

 

 usa.jpg.820a6db3a628e5b5ef28eecd09d05ad0.jpg

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης  εχουμε  τον  χαμηλοτερο  δεικτη  διανυθεντων  χλμ   τον  χρονο  στην  εε  (15,000)  οποτε

ειναι  λογικο  να  κραταμε  τ  αυτοκινητο   μεγαλυτερο  χρονικο  διαστημα.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, tutuyo είπε

20ετιας αυτοκίνητο πρέπει να πάει προς πρέσα και όχι προς πώληση 

Βέβαια στην ανωσαχαρια Αφρική αυτα είναι ψιλά λόγια

Noμίζεις ότι δεν κυκλοφορούν 20ετίας στην βόρεια Ευρώπη? 🤣

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...