Προς το περιεχόμενο

Φτηνό αυτοκίνητο=ταλαιπωρία;


jim_66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Παντού σε όλο τον κόσμο, αυτή η έννοια επικρατεί. Βγάλε πχ το "προστασία" και βάλε "πυροπροστασία" (κατασκευής). Ενεργητική πυροπροστασια = καταιονιστήρες ( sprinkler), παθητική πυροπροστασία = αντοχή των υλικών - λόγω ιδιοτήτων - της κατασκευής, έναντι πυρκαγιάς (αργή διάδοση φωτιάς).

Αυτά που αναφέρεις εσύ, είναι χαρακτηριστικά της συνολικής διάταξης. Δεν μπορεί να θεωρηθεί το καλό ρεπριζ ως ενεργητική προστασία, ούτε και τα δυνατά φρένα.

Επιμένεις και απορώ που υπάρχει οδηγός που δεν γνωρίζει τον όρο ενεργητική ασφάλεια ,όπως έγραψα, και όχι προστασία που αναλύεις.

Ακόμη κι αν ποτέ σου δεν διάβασες άρθρα του Κ. Καββαθά, Σ. Χατζηπαναγιώτου, Α. Σταθάκη ,Ιαβέρη ,Τζέρεμι Κλάρκσον και άλλων, ακόμη κι αν δεν παρακολούθησες ποτέ σου εκπομπές αυτοκινήτου, αρκεί ένα γκουγκλάρισμα  του όρου στα Ελληνικά ή Αγγλικά για να σε διαφωτίσει πλήρως τι σημαίνει παγκοσμίως ο όρος  ενεργητική ασφάλεια αυτοκινήτου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 minutes ago, northjohn said:

Επιμένεις και απορώ που υπάρχει οδηγός που δεν γνωρίζει τον όρο ενεργητική ασφάλεια ,όπως έγραψα, και όχι προστασία που αναλύεις.

Ακόμη κι αν ποτέ σου δεν διάβασες άρθρα του Κ. Καββαθά, Σ. Χατζηπαναγιώτου, Α. Σταθάκη ,Ιαβέρη ,Τζέρεμι Κλάρκσον και άλλων, ακόμη κι αν δεν παρακολούθησες ποτέ σου εκπομπές αυτοκινήτου, αρκεί ένα γκουγκλάρισμα  του όρου στα Ελληνικά ή Αγγλικά για να σε διαφωτίσει πλήρως τι σημαίνει παγκοσμίως ο όρος  ενεργητική ασφάλεια αυτοκινήτου.

Ναι. Έδωσα κάποιες παραπομπές παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/10/2024 στις 5:06 ΜΜ, jim_66 είπε

Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

Αμα δεν ξερεις λιγο απο μηχανολογικα ωστε να παιρνεις εσυ τα ανταλλακτικα και ενας τιμιος μηχανικος να σου κανει την εργασια μην ασχοληθεις..

 

Επεξ/σία από PLACEBO_89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 14/10/2024 at 17:03, Ukforthemoment said:

Φασιστικό είναι η επιδότηση για τα ηλεκτρικά.

και το γελοιο που δειχνει τη σαπιλα της χωρας μας ειναι οπως διαβασα σε ενα site οτι το επιδομα για αγορα ηλεκτρικου ειναι υψηλοτερο απο το επιδομα τεκνων ,ειδικα σε μια χωρα που ο πληθυσμος μειωνεται συνεχως θα επρεπε να υπαρχει σοβαροτητα απο ψηφοφορους και πολιτικους σε ενα τοσο σοβαρο θεμα.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/10/2024 στις 6:47 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε

Ναι. Έδωσα κάποιες παραπομπές παραπάνω.

Και αν διάβαζες τις παραπομπές σου, θα καταλάβαινες ότι είσαι λάθος.

Οποιοδήποτε χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου βοηθάει στην αποφυγή σύγκρουσης/ατυχήματος, είναι μέρος της ενεργητικής ασφάλειας, άσχετα αν απαιτεί ενέργεια του οδηγού, αν δρα αυτόματα (πχ ABS/ESP/Collision Detection κτλ) ή αν απλά είναι μέρος της κατασκευής/υλικών (διάταξη σασσί/ανάρτησης, κατανομή & χαμηλό κέντρο βάρους, πρόσφυση ελαστικών κτλ).

Χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας είναι αυτά που μειώνουν τις συνέπειες στην περίπτωση που συμβεί ένα ατύχημα.

Αναφορά σε κείμενο

In the automotive sector the term active safety (or primary safety) refers to safety systems that are active prior to an accident. ... This compares with passive safety (or secondary safety), which are active during an accident.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Zaknafein said:

Χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας είναι αυτά που μειώνουν τις συνέπειες στην περίπτωση που συμβεί ένα ατύχημα.

 

1 hour ago, Zaknafein said:

This compares with passive safety (or secondary safety), which are active during an accident.

Δεν βρίσκω πολλά κοινά στην (ελεύθερη) μετάφρασή σου, αλλά δεν πειράζει, καλή καρδιά. Δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ και παραπάνω, ούτε και με απασχολεί να πείσω κάποια μερίδα ανθρώπων, πέραν της αρχικής μου θέσης ("πόσο μάλλον με χαρακτηρισμούς τύπου "είσαι λάθος" και άλλα τέτοια).  Διατύπωσα την άποψή μου και παραμένω σε αυτή. Όποιος δεν συμφωνεί, την προσπερνάει και πάει παρακάτω. Είναι πολύ απλά τα πράγματα σε αυτή τη ζωή.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα είναι όντως πολύ απλά, αν είναι να κάνω μια προσπέραση, θα προτιμήσω το αμάξι Α που θα χρειαστεί 5" για να εκτελέσει τον ελιγμό, έναντι του αυτοκινήτου Β που θα χρειαστεί 7" ή 10".

Επίσης αν χρειαστεί να φρενάρω, θα προτιμήσω το αμάξι Α που έχει 100-0 36μ από το αμάξι Β που έχει 100-0 42μ.

Και στις 2 περιπτώσεις, το αμάξι Α προσφέρει περισσότερη ενεργητική ασφάλεια.

@MauroPaltoudias ο χαρακτηρισμός "είσαι λάθος" είναι όντως σφάλμα από μέρους μου, το σωστό είναι ότι λάθος είναι η άποψή σου και η διατύπωση περί του ορισμού της ενεργητικής ασφάλειας στα αυτοκίνητα, ειδικά δε όταν αφενός προσπαθείς να μας πείσεις ότι ισχύει "παντού στον κόσμο" και αφετέρου όταν η παραπομπή που ο ίδιος παρέθεσες έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον ισχυρισμό σου.

Οπότε καλή καρδιά, αλλά όταν παραθέτεις κάποια πηγή και λέει το αντίθετο από αυτό που λες εσύ, ε μην σου κάνει εντύπωση που επισημαίνεται, το παράλογο θα ήταν το αντίθετο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dsi44 είπε

οπως διαβασα σε ενα site οτι το επιδομα για αγορα ηλεκτρικου ειναι υψηλοτερο απο το επιδομα τεκνων

9000 για να πάρεις ηλεκτρικό και 2400 για να κάνεις παιδί. 

Ονομάζεις το παιδί Tesla. Problem solved 😄

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dsi44 είπε

και το γελοιο που δειχνει τη σαπιλα της χωρας μας ειναι οπως διαβασα σε ενα site οτι το επιδομα για αγορα ηλεκτρικου ειναι υψηλοτερο απο το επιδομα τεκνων ,ειδικα σε μια χωρα που ο πληθυσμος μειωνεται συνεχως θα επρεπε να υπαρχει σοβαροτητα απο ψηφοφορους και πολιτικους σε ενα τοσο σοβαρο θεμα.

αυτό που δείχνει τη σαπίλα και την κατάντια της χώρας μας είναι άλλο.

Είναι το γεγονός ότι έχουμε ξεφτυλιστεί τόσο και δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση αν δεν πάρουμε επιδότηση.

  • Επιδότηση για ρεύμα
  • επιδότηση για θέρμανση
  • επιδότηση για ενοίκιο
  • επιδότηση για παιδιά
  • επιδότηση για αυτοκίνητο
  • επιδότηση για διακοπές
  • επιδότηση, επιδότηση επιδότησ.........

 

Όσο γι αυτό που λες για τον πληθυσμό, γι αυτό κάνουμε εισαγωγές. Και τι εισαγωγές. Την αφρόκρεμα...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, Zaknafein said:

Τα πράγματα είναι όντως πολύ απλά, αν είναι να κάνω μια προσπέραση, θα προτιμήσω το αμάξι Α που θα χρειαστεί 5" για να εκτελέσει τον ελιγμό, έναντι του αυτοκινήτου Β που θα χρειαστεί 7" ή 10".

Επίσης αν χρειαστεί να φρενάρω, θα προτιμήσω το αμάξι Α που έχει 100-0 36μ από το αμάξι Β που έχει 100-0 42μ.

Και στις 2 περιπτώσεις, το αμάξι Α προσφέρει περισσότερη ενεργητική ασφάλεια.

@MauroPaltoudias ο χαρακτηρισμός "είσαι λάθος" είναι όντως σφάλμα από μέρους μου, το σωστό είναι ότι λάθος είναι η άποψή σου και η διατύπωση περί του ορισμού της ενεργητικής ασφάλειας στα αυτοκίνητα, ειδικά δε όταν αφενός προσπαθείς να μας πείσεις ότι ισχύει "παντού στον κόσμο" και αφετέρου όταν η παραπομπή που ο ίδιος παρέθεσες έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον ισχυρισμό σου.

Οπότε καλή καρδιά, αλλά όταν παραθέτεις κάποια πηγή και λέει το αντίθετο από αυτό που λες εσύ, ε μην σου κάνει εντύπωση που επισημαίνεται, το παράλογο θα ήταν το αντίθετο.

Δεν στέκει πουθενά αυτός ο σύλλογισμος. Για να βγεις να κάνεις προσπέραση και να είσαι ασφαλής δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο η επιτάχυνση. 

 

Εξοπλισμος ενεργητικης ασφαλειας οριζεται ως ο εξοπλισμος που μπορει να αποτρεψει ενα ατυχημα. Το να προσπερασεις ειναι οδηγικη επιλογη, δεν ειναι ενα απροβλεπτο συμβαν.

Αντιθετα η επιβραδυνση ή η επιταχυνση συμβαλει στην ενεργητικη ασφαλεια, οχι αυτονομα αλλα σε συνδυασμο με αλλα συστηματα οπως το esc ή το adaptive cruise control.
 

Επεξ/σία από tzotzo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 20/10/2024 at 16:29, Zaknafein said:

δε όταν αφενός προσπαθείς να μας πείσεις ότι ισχύει "παντού στον κόσμο" και αφετέρου όταν η παραπομπή που ο ίδιος παρέθεσες έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τον ισχυρισμό σου.

Κανένας δεν προσπαθεί να πείσει κανέναν, αυτό μάλλον δεν έχει γίνει κατανοητό (δεύτερο σφάλμα σε χαρακτηρισμό). Απόψεις καταθέτει ο καθένας. Όπως είπα και πριν : σου αρέσει; Επικροτείς. Δεν σου αρέσει;  Προσπερνάς. Τα πράγματα είναι πολύ απλά (ξανά). Εάν επιμένεις, απλώς το κάνεις πιο περίπλοκο.

ΥΓ Ξαναδιάβασε τους συνδέσμους αν θέλεις. Φαίνεται ότι υπάρχει επιλογή αποσπασμάτων. 
 

@tzotzo Χαράς το κουράγιο σου...

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...