Προς το περιεχόμενο

Φτηνό αυτοκίνητο=ταλαιπωρία;


jim_66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, piiii είπε

Να προσέχευσε να υπάρχουμε ακόμα εμείς με τα σαπάκια όπως τα ονομάζεις, ασχέτως αν τα έχουμε στην πένα για την ηλικία τους να τροφοδοτούμε το σύστημα με φράγκα, γιατί έτσι και γίνει ασύμφορο όντως και παραδώσουμε πινακίδες, ξαφνικά το ηλεκτρικό σου θα γίνει "ρυπογόνο" για το κράτος και θα έρθουν να τα εισπράξουν απο σένα.

Μερικές φορές καλά είναι να βλέπουμε και το δάσος και όχι μόνο το "προσωπικό" στην περίπτωση δέντρο μπροστά μας.

https://www.energygame.gr/elektrokinisi/383669/ilektrika-ochimata-me-forous-tha-kalyfthei-trypa-110-dis/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κανα 2-3 χρήσιμα ποστ απο πρώην ιδιοκτητές saxo, τώρα για όλα τα αλλα... Ας συνεχίσω στο ιδιο κλίμα 😁.

Τα πρώτα μου 2 χρόνια στην δουλειά( 2 δεκαετιες+ πριν ) πηγαινα με ενα Lada 2105. Ναι δεν ήτανε "αμαξι" αλλα δεν έτρεχα, κρατούσα εξτρα αποστάσεις και το προσεχα(λαστιχα, φρενα κτλ). Ουτε με άφησε, ουτε παγωνίες/βρόχες έφαγα, μηδεν ατυχήματα. Εμασα χρήματα και πήρα κατι πολύ καλυτερο. Το τελευταιό μου αμάξι,  μαζι με αλλους τυχερούς μας τα έπνιξε ο Daniel, ακόμα δεν εχω πάρει αλλο. Όπως και αλλα πράγματα στην ζωη τα εκτιμάς οταν δεν τα εχεις πλεον, ακομα και τα "κουβαδάκια"...

Δεν τα κραταει ο κόσμος αμάξια 20-25 χρονων απο βιτσιο, δεν του φτανουν για κατι καλυτερο (προτεραιότητες). Στην Ελλάδα 2.0 ζούμε, απο  αγοραστική  δυναμη πάσχουμε, στην φαγωμάρα ομως ειμαστε πρωταθλητές...

  • Like 12
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2024 στις 11:47 ΠΜ, Dinos1973 είπε

22 χρονων αυτοκινητο, ημαρτον ουτε στην Αφρικη! εαν υπηρχε σοβαρο κρατος σε αυτη την χωρα θα ειχε κανει την κυκλοφορια οχηματων +15 ετιας ασυμφορη οικονομικα!!! και θα εδινε σοβαρα κινητρα για την αγορα νεου! βεβαια την ενοχλουν τα πλαστικα καλαμακια και ποτηρια και οχι το ντουμανι, και η υπερκαταναλωση καυσημων τον παλαιων οχηματων!!!!

Ενώ τα καινούρια κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά όπως π.χ. χάλυβα, ανακυκλωμένα πλαστικά μέχρι και εγκεφάλους, αισθητήρες, πλακέτες κ.α. που κοστίζουν μια περιουσία για την αγορά τους και ζητούν ανάλογα χρήματα για τα service τους και τη μετέπειτα συντήρηση είναι άψογα... Επίσης να μην μιλήσουμε για το συγκεκριμένο χρονικό όριο ζωής των ηλεκτρονικών συστημάτων τα οποία για να αντικατασταθούν ζητούν από εκατοντάδες ως χιλιάδες ευρώ... Φθάνει με τους υπερτιμημένα νέα οχήματα... υπάρχουν και τίμια μεταχειρισμένα σε πολύ καλές τιμές αν είναι σωστά συντηρημένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2024 στις 12:34 ΜΜ, agap είπε

ολος ο στολος αυτοκινητων στην Ελλάδα ειναι κατα μεσο ορο ως γνωστο 17.2 ετων ...αν φουσκωσουν τρομερα τα τελη σε ολο αυτον τον κοσμο να ειστε σιγουροι οτι κανεις δεν θα πληρωσει στην Ελλαδα...αντε να ανεβουνε κανα 20 με 50 ευρω στα πολλα κυβικα για τα παλια κατι ποιο ορθολογιστικο...δεν εχει δυνατοτητα πολυς κοσμος να παρει καινουριο αυτοκινητο με τους μισθους και την ακριβεια που παιζει εξω

δεν ειναι σωστο να τιμωρουνται οι φτωχοι που δεν εχουν δυνατοτητα για καινουριο - το καινουριο κανει 20000 ευρω για μια οικογενεια πρεπει να δωθουν κινητρα αποσυρσης κλπ οπως και πριν 30 χρονια

Ας παραδοθούν ηλεκτρονικά πινακίδες από εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα και θα δούμε από που θα εισπράξει το ελληνικό δημόσιο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thessgr είπε

Ρε παιδιά, ωραία η συζήτηση αλλά... ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; Αυτό ρώτησε ο άνθρωπος!!!

😁

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41714832-peugeot-206

Εγώ λέω να πάρει αυτό που φαίνεται σε καλύτερη κατάσταση! :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2024 στις 4:43 ΜΜ, malakudi είπε

Για να μη ρυπαίνουν 3-4 φορές παραπάνω από ένα πρόσφατο; Θα πρέπει να ανεχόμαστε τη βρώμα των παλιών οχημάτων και την επιβάρυνση στην υγεία όλων επειδή κάποιοι δε μπορούν να αγοράσουν νέο;

Ενώ στα καινούργια Diesel που αφαιρείται μέσω επαναπρογραμματισμου και αλλαγή χαρτογράφησης το σύστημα Adblue και το φίλτρο Dpf από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου γιατί κοστίζουν χιλιάδες ευρώ για την αντικατάσταση τους έχουμε τον ορισμό της οικολογικής συνείδησης...

Στις 13/10/2024 στις 4:59 ΜΜ, malakudi είπε

Φασισμός είναι να θες να μου μολύνεις την ατμόσφαιρα που αναπνέω, όχι το ανάποδο. Φασισμός είναι να γουστάρεις να καπνίζεις τους καρκινοσωλήνες παντού, αδιαφορώντας για τον δίπλα σου. Για το 2ο λοιπόν επιβλήθηκαν νόμοι, ορισμένα ζώα φυσικά ακόμα κάνουν ότι γουστάρουν. Ε κάποια στιγμή θα επιβληθεί η λογική και για τα παλιά αυτοκίνητα.

Φασισμός είναι επίσης να επιβάλεις υποχρεωτικά ότι θέλεις εσύ εις βάρος των άλλων 

Στις 13/10/2024 στις 5:33 ΜΜ, malakudi είπε

Γιατί η οικονομική αδυναμία του Χ (που φυσικά μπορεί να βρει μεταχειρισμένο Euro4) πρέπει να είναι παραπάνω από την υγεία μου; Δε το καταλαβαίνω αυτό. Ότι είναι πριν το Euro4, δηλαδή αυτοκίνητα πάνω από 18 ετών, πρέπει να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους τουλάχιστον στα αστικά κέντρα.

Όπως και στα ηλεκτρικά σε κλειστούς χώρους στάθμευσης και σε πλοία που δεν γνωρίζεις πότε θα βραχυκυκλωσουν θα πάρουν φωτιά και θα ανατιναχθουν... πλείστα τα παραδείγματα 

Στις 13/10/2024 στις 9:45 ΜΜ, definitio είπε

To θέμα, επιπρόσθετα, είναι πως δεν είναι απαραίτητα πιο φιλικό προς το περιβάλλον να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 5-7 χρόνια ούτε τα βαρύτερα, ηλεκτρικά αυτοκίνητα (απαιτώντας μεγαλυτερα λάστιχα, που λόγω βάρους πιθανώς τα φθείρουν και γρηγορότερα, πέρα από τη μόλυνση για παραγωγή τους ) συνιστούν μαγική λύση

Όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας ένα ηλεκτρικό ή αλλάζοντας αυτοκίνητα περιοδικά σε λίγο χρόνο έχει εκπληρώσει τη συμβολή του στη προστασία του περιβάλλοντος, απλώς πλήρωσε για να αγοράσει - ακριβά - μια ήσυχη συνείδηση ακολουθώντας το καταναλωτικό μάρκετιγκ, ακόμη κι αν τελικά κάνει περισσότερο κακό παρά καλό

Επίσης όταν απορρίπτονται οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων που είναι μέσα στα τοξικά υλικά και χημικά στοιχεία στο περιβάλλον να δούμε τι γίνεται 

Στις 12/10/2024 στις 5:06 ΜΜ, jim_66 είπε

Καλησπέρα σας, μιας και όσο ο χρόνος περνάει και οι αντοχές μειώνονται θα ήθελα μια γνώμη για ένα παλαιό, μεταχειρισμένο όχημα. Πρόκειται να χρησιμοποιείται για πολύ λίγες διαδρομές τις βροχερές/ κρύες μέρες αντί για μηχανάκι που αποτελεί το κύριο μέσο μετακίνησης. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες βλάβες θα εμφανίζονται, αλλά δεδομένου ότι αν ελεγχθεί σε ένα συνεργείο και επαληθευτούν τα λεγόμενα του πωλητή ( ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αντιστοιχία με το βιβλίο service) και δεν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα θα λέγαμε πως είναι μια αγορά ρίσκου 50-50? Η εμφάνιση- επιδόσεις δεν λαμβάνονται υπόψη καθώς και για την ασφάλεια του το συγκεκριμένο γνωρίζω ότι πολλοί το αποκαλούν ακόμη και  "φέρετρο". Εντός αστικού ιστού θα κινείται με μικρές ταχύτητες αλλά έτσι κι αλλιώς με το μηχανάκι κινούμαι που ήδη ξέρω ότι δεν έχω πολλές ελπίδες σε μία καλή σύγκρουση. Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως; Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

Αν σε ενδιαφέρει κάνεις έναν ενδελεχή έλεγχο σε μηχανικό και φανοποιο και αν είναι καθαρό ως αυτοκίνητο κάνεις και ανάλογη διαπραγμάτευση στην τιμή και το αγοράζεις. Είχα πριν από χρόνια Saxo στα 1100 κ.ε. πενταπορτο και πέρα από τα καθιερωμένα σέρβις και την ανάλογη συντήρηση ούτε δυσάρεστες εκπλήξεις είχα ούτε και ιδιαίτερα προβλήματα. Έκανα καθημερινά 80 χιλιόμετρα για λόγους εργασίας και ταξίδια άνω των 250 χιλιομέτρων σε απόσταση. Είναι εύχρηστο, έχει άνετες αναρτήσεις, καλούς χώρους για την κατηγορία του και τίμια οδική συμπεριφορά. Εγώ το έδωσα γιατί πήγα σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Μα δεν αναφέρομαι στο θέμα της ασφάλειας αλλά της αξιοπιστίας ενός οχήματος.

 

22 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Αυτά που ανέφερες, δεν λογίζονται ως ενεργητική. Ενεργητικη (με σημερινό παράδειγμα) είναι η κάμερα παρακολουθησης πορείας, το adaptive, η διόρθωση του τιμονιού κ.λπ.
Παθητική από την άλλη, είναι το σασί και η εν γένει συμπεριφορά του "κλωβου" σε πιθανή σύγκρουση (βαθμός παραμόρφωσης κ.ο.κ.).

Από την αρχή είπα ότι είναι αξιόπιστα μηχανικά, η κουβέντα αφορά την οδική ασφάλεια που προσφέρει. 

Ενεργητική ασφάλεια ΔΙΑΧΡΙΝΙΚΑ και όχι μόνο σήμερα, είναι όλα τα συστήματα τα οποία φροντίζουν για την ομαλή και ασφαλή οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου παραδείγματα: 

Ο δυνατός κινητήρας συμβάλλει στην ενεργητική ασφάλεια αφού ευνοεί τα γρήγορα προσπεράσματα χωρίς ο οδηγός να παραμένει για επικίνδυνο διάστημα στο αντίθετο ρεύμα. 

Υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης προσφέρει την απαιτούμενη ακρίβεια χωρίς να ταλαιπωρείται ο οδηγός.

Μια καλά ρυθμισμένη ανάρτηση εκτός από την άνεση που προσφέρει διατηρεί την δυναμική ευστάθεια του αμαξώματος.

Τα δυνατά φρένα συνδράμουν στην μικρή απόσταση ακινητοποίησης όπως και διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ,(ABS), (ASR), (ESP).

Αυτά που αναφέρεις είναι βοηθητικά συστήματα που βοηθούν μεν στην ενεργητική ασφάλεια αλλά ΔΕΝ είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της. Τα βασικότερα είναι: ισχύς - φρένα -ανάρτηση-τιμόνι.

23 ώρες πριν, tzotzo είπε

Δεν ειναι ανετο, δεν ειναι σβέλτο, δεν εχει τα εξτρα ενος πιο συγχρονου, αλλα για να κανει 10-20 χλμ απο και προς την δουλεια ειναι οτι πρεπει.

Εδώ συμφωνούμε απόλυτα, για 10-20 χιλιόμετρα και ειδικά μέσα στην πόλη  είναι καλό, αλλά ποιο δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία; Όπως είπα δεν χρειάζεται να αυτοπεριορίζεται κάποιος όταν με τα ίδια ή λίγο περισσότερα χρήματα παίρνει σίγουρα καλύτερο αυτοκίνητο.

15 λεπτά πριν, northjohn είπε

ΔΙΑΧΡΙΝΙΚΑ

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΆ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 σελίδες και συνεχίζει. Φαντάζομαι ότι μόνο ο TS τα διαβάζει όλα. Λοιπόν φίλος αν δεν το έχεις ήδη αγοράσει γμτ, 

κανε την υπέρβαση δωσε 5=6 Κ και πάρε ένα 2λιτρο Μουράτο να κανεις το κομματι σου. Δωσε λιγη πολυτέλεια στην ζωή σου στο μέτρο του δυνατού. Αξίζει στο καθένα. 

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, northjohn said:

Ενεργητική ασφάλεια ΔΙΑΧΡΙΝΙΚΑ και όχι μόνο σήμερα, είναι όλα τα συστήματα τα οποία φροντίζουν για την ομαλή και ασφαλή οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου παραδείγματα: 

Ενεργητική προστασία νοείται οτιδήποτε δρα (=ενεργεί) μόνο του, προς αποφυγή ατυχήματος.

Παθητική προστασία είναι η εγγενής ιδιότητα που κατέχει το ίδιο το όχημα ως κατασκευή. Σε αυτή την περίπτωση δεν δρα κάτι, αλλά υπάρχει ως χαρακτηριστικό που δύναται να συνδράμει από την ύπαρξη του και μόνον (παθητικά) στην αποτροπή ατυχήματος.

Παντού σε όλο τον κόσμο, αυτή η έννοια επικρατεί. Βγάλε πχ το "προστασία" και βάλε "πυροπροστασία" (κατασκευής). Ενεργητική πυροπροστασια = καταιονιστήρες ( sprinkler), παθητική πυροπροστασία = αντοχή των υλικών - λόγω ιδιοτήτων - της κατασκευής, έναντι πυρκαγιάς (αργή διάδοση φωτιάς).

Αυτά που αναφέρεις εσύ, είναι χαρακτηριστικά της συνολικής διάταξης. Δεν μπορεί να θεωρηθεί το καλό ρεπριζ ως ενεργητική προστασία, ούτε και τα δυνατά φρένα.

50 minutes ago, dkstopo said:

κανε την υπέρβαση δωσε 5=6 Κ και πάρε ένα 2λιτρο Μουράτο να κανεις το κομματι σου.

Με 5-6κ, το μόνο 2λιτρο που βλέπω να αγοράζει είναι Muratti (εάν καπνίζει).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Confused 3
  • Sad 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενεργητικη ασφαλεια/προστασια/πεςτοοπωςθες, ειναι τα χαρακτηριστικα που βοηθανε να αποφυγεις ενα  ατυχημα. Τα καλα φρενα σαφως και ειναι ενεργητικη ασφαλεια , οπως και τα "κρατηματα" , κοκ.... 

  • Like 5
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, 2MM said:

Ενεργητικη ασφαλεια/προστασια/πεςτοοπωςθες, ειναι τα χαρακτηριστικα που βοηθανε να αποφυγεις ενα  ατυχημα. Τα καλα φρενα σαφως και ειναι ενεργητικη ασφαλεια , οπως και τα "κρατηματα" , κοκ.... 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Active_safety

Examples of active safety

edit

Examples of passive safety

edit

220px-Renault_Sc%C3%A9nic_Front_Cut.JPG Front structure of a Renault Scénic 


Ή και εδω αν θες :
 

https://www.quora.com/What-are-the-active-and-passive-safety-of-a-vehicle

Προχωράμε.

 

 

 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τα site που παρεθεσες

The first, mainly in the United States, refers to automobile safety systems that help avoid accidents, such as good steering and brakes

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Ενεργητική προστασία νοείται οτιδήποτε δρα (=ενεργεί) μόνο του, προς αποφυγή ατυχήματος.

Παθητική προστασία είναι η εγγενής ιδιότητα που κατέχει το ίδιο το όχημα ως κατασκευή. Σε αυτή την περίπτωση δεν δρα κάτι, αλλά υπάρχει ως χαρακτηριστικό που δύναται να συνδράμει από την ύπαρξη του και μόνον (παθητικά) στην αποτροπή ατυχήματος.

Παντού σε όλο τον κόσμο, αυτή η έννοια επικρατεί. Βγάλε πχ το "προστασία" και βάλε "πυροπροστασία" (κατασκευής). Ενεργητική πυροπροστασια = καταιονιστήρες ( sprinkler), παθητική πυροπροστασία = αντοχή των υλικών - λόγω ιδιοτήτων - της κατασκευής, έναντι πυρκαγιάς (αργή διάδοση φωτιάς).

Αυτά που αναφέρεις εσύ, είναι χαρακτηριστικά της συνολικής διάταξης. Δεν μπορεί να θεωρηθεί το καλό ρεπριζ ως ενεργητική προστασία, ούτε και τα δυνατά φρένα.

Με 5-6κ, το μόνο 2λιτρο που βλέπω να αγοράζει είναι Muratti (εάν καπνίζει).

αν ανοιξεις το car.gr ΘΑ δεισ οτι με 5-6 κα αγοραζεις μεχρι και πορσε ... και πολλα καλα σπορ αμαξια με πολλα κυβικα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...