kostakis81 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 5 λεπτά πριν, northjohn είπε Το είχα κι εγώ, ευτυχώς μόνο για δυο μήνες, και δεν συμφωνώ με την άποψή σου. Το αμάξι είναι Κουβάς με επικίνδυνη οδική συμπεριφορά ειδικά σε δρόμους με στροφές και τρομερή αστάθεια σε συνθήκες με ισχυρούς ανέμους ,για να μην επεκταθούμε σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Το ότι πήγες Ιταλία και Θεσσαλονίκη με αυτό 9εθνική οδό δηλαδή)δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές, άλλοι γυρνάνε την Ευρώπη με σκαραβαίο του 1950,κάποιοι με yugo και παλαιότερα ερχόταν οι Πολωνοί για διακοπές με Wartburg 353,αυτοκίνητα παγκοσμίως αναγνωρισμένα ως επικίνδυνοι κουβάδες. OTAN λες επικυνδυνη οδικη συμπεριφορα σε στροφες τι ακριβος εννοεις ? ρωταω γιατι οταν πηγαινεις με τα ακρηβη ορια ταχυτητας δεν υπαρχει περιποτωση να φυγει κανενα αυτοκινητο ουτε εκατοστο ... οταν λες ανεμω τι εννοεις .? τυφωνα και εσυ να πηγαινεις με 200 να πουμε ? ακομα και στην αττικη οδο με 100 δεν κουναει το αυτοκινητο και αν πας με 80 τοτε ειναι βιδωμενο ... προσπαθω να καταλαβω ? σου εφυγε ποτε αυτοκινητο σε στροφη οαν πηγαινεσ με 30-40 χιλιομετρα ? αν ναι τοτε παρε το ρεκορ γκινες . εκτος και εαν αναζητας στοφεσ με ατοσ στα 120 χιλιομνετρα . οκ δεν ειναι σχεδιασμενο το συγκεκριμενο για τετοια ... για βολτουλες εδω και εκει μια χαρα κανει και ειναι και πρακτικα αθραυστο ... δεν χαλαει με τιποτα 4 1
northjohn Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, kostakis81 είπε προσπαθω να καταλαβω ? σου εφυγε ποτε αυτοκινητο σε στροφη οαν πηγαινεσ με 30-40 χιλιομετρα ? Μην προσπαθείς ΔΕΝ θα καταλάβεις.
kostakis81 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου ειχα ατος πολλα χρονια Μόλις τώρα, northjohn είπε Μην προσπαθείς ΔΕΝ θα καταλάβεις. προφανος εσυ ψαχνεις σε ενα ατος οδηγικη συμπεριφορα φεραρι ...
northjohn Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, kostakis81 είπε προφανος εσυ ψαχνεις σε ενα ατος οδηγικη συμπεριφορα φεραρι ... Σοβαρά τώρα πιστεύεις όσα γράφεις; Συγγνώμη αν σου έθιξα το atos αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα όπως μπορείς να διαπιστώσεις από τις αντιδράσεις εδώ μέσα. Πριν αρχίσεις τις ειρωνείες οδήγησε ένα atos σε κάποιο νησί με ισχυρούς ανέμους,( π.χ.Λήμνο) και σε δρόμο με στροφές (π.χ Πήλιο) και πες μου πόσες διορθώσεις έκανες στο τιμόνι για να μην τουμπάρεις, οδηγώντας κανονικά χωρίς να δημιουργείς πρόβλημα με μποτιλιαρισμένους πίσω σου. Στην ευθεία με 80 χλμ. όλα τα αυτοκίνητα είναι το ίδιο ασφαλή, αν η χρήση είναι μόνο αυτή καμία αντίρρηση για atos,σκαραβαίο κ.λ.π
MauroPaltoudias Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 27 minutes ago, northjohn said: . Το ότι πήγες Ιταλία και Θεσσαλονίκη με αυτό 9εθνική οδό δηλαδή)δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές, άλλοι γυρνάνε την Ευρώπη με σκαραβαίο του 1950,κάποιοι με yugo και παλαιότερα ερχόταν οι Πολωνοί για διακοπές με Wartburg 353,αυτοκίνητα παγκοσμίως αναγνωρισμένα ως επικίνδυνοι κουβάδες Μην ξεχνάμε ένα και βασικό πράγμα : μιλάω για το 1999-2000. Δηλαδή, 24-25 χρόνια πίσω. Οπότε, για ποιά παθητική και ενεργητική ασφάλεια μιλάμε ακριβώς ; Του τότε; (υπήρχε άραγε ενεργητική, πλην του abs; ) Εάν διαβάσεις παραπάνω έγραψα επί λέξει "με τις όποιες παραχωρήσεις". Εν προκειμένω (ήτοι στο παρόν νήμα), αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο πόλης (και δη παλιό). Εάν τα πράγματα ήταν τόσο τραγικά όπως τα περιγράφεις, καμία επιχείρηση τύπου rent a car δεν Θα ρισκαρε να επενδύσει σε "κουβάδες". Ήταν ένα αυτοκίνητο σταθμός° το γεγονός ότι πούλησε τόσα πολλά κομμάτια (προφανώς επειδή κόστιζε και 9.000.000δρχ. φουλ κομπλέ, έπαιξε τον ρόλο του και αυτό) λέει πολλά. Με το lantra και το accent η Hyundai συστήθηκε. Με το ATOS καθιερώθηκε στην Ευρώπη. Προφανώς και δεν υποστηρίζω ότι ήταν αυτοκίνητο που σου προσέφερε παθητική και ενεργητικη ασφάλεια, αλλά ας μην είμαστε τόσο υπερβολικοι. 100.000χλμ. σε 6 χρόνια, εγώ προσωπικά ούτε τουμπαρα, ούτε ανατράπηκε το όχημα, ούτε κάτι αντίστοιχο. Από την άλλη, ουδεμία αξιωση είχα να πηγαίνω με 120χλμ/ω στην Ε.Ο., ούτε να τραβάω χειρόφρενα στις στροφές, ούτε να μπαίνουν 5 και με τα 53-55 άλογα να πηγαίνω κύριος. 1
johnnieinlab Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, malakudi είπε Πρώτον δεν έκανες καμία συμφωνία με το κράτος. Το κράτος αποφασίζει για το καλό των πολλών. Αν το καλό των πολλών είναι να μη κυκλοφορούν τα σαπάκια, θα το κάνει. Ήδη το κάνουν κάποιες πόλεις. Δε θα σε ρωτήσουν. Η ελευθερία σου τελειώνει εκεί που αρχίζει η δική μου. Το δικαίωμά μου στην υγεία είναι μεγαλύτερο από το δικαίωμά σου να οδηγάς σαπάκι 20ετίας ή να καπνίζεις τσιγάρο. Είτε σου αρέσει είτε όχι, έτσι είναι. Οπότε απλώς θέλουμε ένα κράτος που θα επιβάλλει το ορθό του πράγματος με τον ένα ή άλλο τρόπο. Πουθενά δεν είπα να το αλλάζεις κάθε 7 χρόνια, ήμουν πολύ σαφής, αυτοκίνητα 18+ ετών (πριν το Euro4) και ειδικά για diesel όσα δεν έχουν DPF, άρα πριν 13 χρόνια. Τώρα οι απειλές εναντίον του κράτους για αν το κάνει απλώς με κάνουν και γελάω, τους ξέσκισαν όλους στα μνημόνια και δε διαμαρτυρήθηκε κανείς, θα διαμαρτυρηθούν για το σαπάκι 20ετίας; Θα τους δώσουν και 2 χιλιαρικάκια για απόσυρση και θα πουν και ευχαριστώ. Κάνεις λάθος, στη δημοκρατία η ελευθερία σου φτάνει μέχρι εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Θεωρώ απίθανο να είναι 2 εκατομμύρια τα οχήματα που αναφέρω. 6,5 είναι όλα Η επιβολή αυτή θα πρέπει να δίνει μια πραγματική εναλλακτική στον ιδιοκτήτη που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει καινούριο. Το κάπνισμα είναι άστοχο παράδειγμα καθώς δεν είναι αναγκαίο για κάποιον να καπνίζει για να μεταβεί στην εργασία του, να πάει τα παιδιά του στο σχολείο, τη μάνα του στο γιατρό. Έχει ήδη θεσμοθετηθεί ο τακτικός έλεγχος στα ΚΤΕΟ με όρια για τις εκπομπές καυσαερίων και την μηχανική επάρκεια του στόλου. Δεν χρειάζεται επιπλέον νομοθεσία για να καλύψει την απαίτησή σου. Η παλαιότητα δεν αποτελεί κριτήριο, λογικότατα κατά την άποψή μου, καθώς έα κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο 15ετίας μπορεί να είναι λιγότερο ασφαλές και περισσότερο ρυπογόνο από ένα καλοσυντηρημένο 25ετίας. Αν το ίδιο αποφασίσουν να κάνουν στο σπίτι σου; Αν σε αναγκάζουν να πληρώνεις για τον εκσυγχρονισμό και την αντικατάσταση του λέβητα, του ψυγείου, πλυντηρίου, ακόμα και ολόκληρου του κτιρίου, κάθε 30 χρόνια; Και οκ, αν έχεις. Τι θα συμβεί αν είσαι πχ μακροχρόνια άνεργος πολύτεκνος κτλ; Οι συγκυρίες της ζωής είναι πολλές: δε εξαρτώνται όλα από την ικανότητα και την προνοητικά του καθενός, άσε που στην κοινωνία που ζούμε θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει πρόνοια και ανοχή γι αυτούς που δεν είναι των ίδιων δυνατοτήτων, είτε για γενετικούς είτε για κοινωνικούς λόγους. Υπονοώ ότι μιλάς από την σκοπιά των βολεμένων και εχόντων. Είσαι διατεθειμένος να τσοντάρεις ώστε να αναβαθμίσει ο γείτονας το σαπάκι του για την "ελευθερία" σου ή απλώς απαιτείς το κράτος να επιβάλλει τη θέλησή σου σε όλους τους άλλους; ("για το καλό όλων", αλλά από τη δική σου σκοπιά) Η πιθανή μακροπρόθεσμη επιδείνωση της υγείας σου βαραίνει περισσότερο από την κατάσταση στην οποία θα επέλθουν αυτοί που στερούμενοι ένα όχημα θα αδυνατούν να επιβιώσουν; Η ελευθερία σου φτάνει μέχρι εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου και αυτό πάει προς όλες τις κατευθύνσεις! 2 2
kostakis81 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 40 λεπτά πριν, northjohn είπε Σοβαρά τώρα πιστεύεις όσα γράφεις; Συγγνώμη αν σου έθιξα το atos αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα όπως μπορείς να διαπιστώσεις από τις αντιδράσεις εδώ μέσα. Πριν αρχίσεις τις ειρωνείες οδήγησε ένα atos σε κάποιο νησί με ισχυρούς ανέμους,( π.χ.Λήμνο) και σε δρόμο με στροφές (π.χ Πήλιο) και πες μου πόσες διορθώσεις έκανες στο τιμόνι για να μην τουμπάρεις, οδηγώντας κανονικά χωρίς να δημιουργείς πρόβλημα με μποτιλιαρισμένους πίσω σου. Στην ευθεία με 80 χλμ. όλα τα αυτοκίνητα είναι το ίδιο ασφαλή, αν η χρήση είναι μόνο αυτή καμία αντίρρηση για atos,σκαραβαίο κ.λ.π το θεμα με τους μποτιλιαρισμενους καλυτερα να μην το συζητησουμε . οποτε παω απο πεντελη νεα μακρη στο βουνο θελουν ολοι να τρεχουν σαν τρελοι και εγω που κινουμε φυσιολογικα ειμαι αυτος που κανει κινηση .. το οτι σε ελεινους δρομους τησ λιμνου που σχεδιαστηκαν για αλογα και καρα ολοι θελουν να τρεχουν και αν πηγαινεισ νορμαλ με 50 60 δεν το θιεωρω πιχειρημα ... οπως ειπα ειχα ατος και μια χαρα ποτε δεν φοβηθηκα μην τουμπαρω ουτε να φυγω απο στροφη ... ουτε εχω δει καν ατυχημα με τουμπαρισμενα που δεν πηγαιναν με 200 τουλαχιστον ...ειναι ενα μικρο αυτοκινητο πολησ και μεχρη εκει . αν θελεισ γκαζι πας σε αλλη κατηγορια ... 3
northjohn Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 17 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Μην ξεχνάμε ένα και βασικό πράγμα : μιλάω για το 1999-2000. Δηλαδή, 24-25 χρόνια πίσω. Οπότε, για ποιά παθητική και ενεργητική ασφάλεια μιλάμε ακριβώς ; Του τότε; (υπήρχε άραγε ενεργητική, πλην του abs; ) Υπήρχε φυσικά στα περισσότερα Ευρωπαϊκά, ενεργητική δεν ήταν μόνο το abs αλλά και οι ρεπρίζ ,η απόσταση φρεναρίσματος, οι επιταχύνσεις κ.λ.π (π.χ fiat punto 1.2 με 80 ίππους) 21 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Εάν διαβάσεις παραπάνω έγραψα επί λέξει "με τις όποιες παραχωρήσεις". Εν προκειμένω (ήτοι στο παρόν νήμα), αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο πόλης (και δη παλιό). Εάν τα πράγματα ήταν τόσο τραγικά όπως τα περιγράφεις, καμία επιχείρηση τύπου rent a car δεν Θα ρισκαρε να επενδύσει σε "κουβάδες". Σε όλα θα κάνει παραχωρήσεις αλλά στο atos τις περισσότερες.'Οσο για τις επιχειρήσεις rent a car και τις «επενδύσεις» που κάνουν πάρε το παράδειγμα με τις γουρούνες και τους δεκάδες νεκρούς για να καταλάβεις τι τους ενδιαφέρει: το φθηνότερο και μόνο με δυο τρείς εξαιρέσεις. 24 λεπτά πριν, johnnieinlab είπε Η παλαιότητα δεν αποτελεί κριτήριο, λογικότατα κατά την άποψή μου, καθώς έα κακοσυντηρημένο αυτοκίνητο 15ετίας μπορεί να είναι λιγότερο ασφαλές και περισσότερο ρυπογόνο από ένα καλοσυντηρημένο 25ετίας. Συμφωνώ απόλυτα ,αρκεί το παλιό να είχε προδιαγραφές ασφαλείας όταν ήταν καινούργιο. 27 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Προφανώς και δεν υποστηρίζω ότι ήταν αυτοκίνητο που σου προσέφερε παθητική και ενεργητικη ασφάλεια, αλλά ας μην είμαστε τόσο υπερβολικοι. 100.000χλμ. σε 6 χρόνια, εγώ προσωπικά ούτε τουμπαρα, ούτε ανατράπηκε το όχημα, ούτε κάτι αντίστοιχο. Από την άλλη, ουδεμία αξιωση είχα να πηγαίνω με 120χλμ/ω στην Ε.Ο., ούτε να τραβάω χειρόφρενα στις στροφές, ούτε να μπαίνουν 5 και με τα 53-55 άλογα να πηγαίνω κύριος. Ούτε εγώ τούμπαρα και σίγουρα ούτε χειρόφρενα τραβούσα στις στροφές. Αυτό που λέω είναι ότι οι επιλογές είναι πολλές και δεν χρειάζεται να καταλήξει στην χειρότερη βάζοντας αυτοπεριορισμούς μόνο και μόνο για να πάρει atos! 1
2MM Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 32 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Ήταν ένα αυτοκίνητο σταθμός° το γεγονός ότι πούλησε τόσα πολλά κομμάτια (προφανώς επειδή κόστιζε και 9.000.000δρχ. φουλ κομπλέ, έπαιξε τον ρόλο του και αυτό) λέει πολλά. Με το lantra και το accent η Hyundai συστήθηκε. Με το ATOS καθιερώθηκε στην Ευρώπη 9 εκατομμυρια δραχμες ?? Καποιο λαθος κανεις. Καπου στα 3 θα ειχε 1
northjohn Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 6 λεπτά πριν, kostakis81 είπε οπως ειπα ειχα ατος και μια χαρα ποτε δεν φοβηθηκα μην τουμπαρω ουτε να φυγω απο στροφη ... ουτε εχω δει καν ατυχημα με τουμπαρισμενα που δεν πηγαιναν με 200 τουλαχιστον ...ειναι ενα μικρο αυτοκινητο πολησ και μεχρη εκει . αν θελεισ γκαζι πας σε αλλη κατηγορια ... Όπως σου είπα από την αρχή ΔΕΝ θα καταλάβεις και δεν κατάλαβες. 1
aionnou Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, kostakis81 είπε πες τα ρε φιλε .. οντος ετσι ειναι . πηρεσ καινουργιο με γεια σου αφησε εμας ομωσ στην ησυχια μας .. μας τα πριξατε Μα δε πριξαμε κανένα.. άλλοι έρχονται και μας σπάνε τις μπάλες ότι έχουμε κάνει λάθος , έχουνε πάρει λαλακια κτλπ. Εγώ εκτός του tesla έχω υβριδικό πετρέλαιο suv, golf gti (βενζίνη τι άλλο ) και ιστορικό Lancia Fulvia 1.6HF. Το μόνο που με ευχαριστεί να οδηγώ πλέον είναι το ηλεκτρικό.. γούστο μου και δικαίωμα μου. ΥΓ αχ φλεξαρα 2
tzotzo Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 1 hour ago, northjohn said: Πριν αρχίσεις τις ειρωνείες οδήγησε ένα atos σε κάποιο νησί με ισχυρούς ανέμους,( π.χ.Λήμνο) και σε δρόμο με στροφές (π.χ Πήλιο) και πες μου πόσες διορθώσεις έκανες στο τιμόνι για να μην τουμπάρεις, οδηγώντας κανονικά χωρίς να δημιουργείς πρόβλημα με μποτιλιαρισμένους πίσω σου. φιλαρακι μου είχα ατος την εποχη που ειxε βγει στο σινεμα το fast and furious, και 20 χρονων. Αυτα που λες δεν ισχυουν σε καμμια περιπτωση. ουτε τουμπαρει ουτε ασταθεια ουτε τιποτα απο αυτα που περιγραφεις. Δεν ειναι ανετο, δεν ειναι σβέλτο, δεν εχει τα εξτρα ενος πιο συγχρονου, αλλα για να κανει 10-20 χλμ απο και προς την δουλεια ειναι οτι πρεπει. Εχω φιλο εχει Α4, S3, και Maserati και πηγαινει στη δουλεια με ενα φτωχικο accent. Δεν σπαει δεν χαλαει. 5
Ntinaras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Γιατί κάποιοι που την πήραν μας έχουν ζαλίσει τα ............... Δεν έχω ακούσει κανέναν να λεει εγώ έχω νέο ψυγείο να σας πάρουν τα δικά σας που είναι παλιά. Ή εγω έχω νέα κουφώματα πρέπει να σας βγάλουν τα δικά σας γιατί έτσι..... Εγω παλι δεν εχω ακουσει κανεναν να γκρινιαζει 24/7 για τα καινουρια ψυγεια που βγηκαν, και να λεει οτι ειναι πουστρηλικι οπως εγραψε ο αλλος απο κατω σου. 1
MauroPaltoudias Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 54 minutes ago, northjohn said: Σε όλα θα κάνει παραχωρήσεις αλλά στο atos τις περισσότερες.'Οσο για τις επιχειρήσεις rent a car και τις «επενδύσεις» που κάνουν πάρε το παράδειγμα με τις γουρούνες και τους δεκάδες νεκρούς για να καταλάβεις τι τους ενδιαφέρει: το φθηνότερο και μόνο με δυο τρείς εξαιρέσεις Μα δεν αναφέρομαι στο θέμα της ασφάλειας αλλά της αξιοπιστίας ενός οχήματος. 53 minutes ago, 2MM said: 9 εκατομμυρια δραχμες ?? Καποιο λαθος κανεις. Καπου στα 3 θα ειχε Ναι, έκανα λάθος στη διατύπωσή μου : εννιά χιλιάδες ευρώ, ήτοι 3.000.000 δρχ. (5.500.000δρχ. είχε το lantra που είχαμε το 1997, προφανώς και δεν στέκουν τα 9.000.000δρχ. για atos 😉) 54 minutes ago, northjohn said: Υπήρχε φυσικά στα περισσότερα Ευρωπαϊκά, ενεργητική δεν ήταν μόνο το abs αλλά και οι ρεπρίζ ,η απόσταση φρεναρίσματος, οι επιταχύνσεις κ.λ.π (π.χ fiat punto 1.2 με 80 ίππους) Αυτά που ανέφερες, δεν λογίζονται ως ενεργητική. Ενεργητικη (με σημερινό παράδειγμα) είναι η κάμερα παρακολουθησης πορείας, το adaptive, η διόρθωση του τιμονιού κ.λπ. Παθητική από την άλλη, είναι το σασί και η εν γένει συμπεριφορά του "κλωβου" σε πιθανή σύγκρουση (βαθμός παραμόρφωσης κ.ο.κ.). Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου από MauroPaltoudias
piiii Δημοσ. 14 Οκτωβρίου Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, malakudi είπε Όχι δεν είναι δικαίωμά σου, και στην τελική δε θα σου απαγορεύσει κανείς να το οδηγάς, απλώς θα έχεις τέλη κυκλοφορίας 1000-2000 ευρώ για τις επανορθώσεις της μόλυνσης που προκαλείς και έτσι θα είναι ασύμφορο να το έχεις άλλο. Επιπλέον ήδη υπάρχουν περιορισμοί σε πόλεις στην Ευρώπη για ρυπογόνα οχήματα, https://www.wri.org/insights/zero-emission-zones-lessons-cities Μάθαμε τώρα οι δικαιοματιστές τα βαφτίζουμε όλα φασιστικά. Θα επαναλάβω λοιπόν, φασιστικό είναι να μου επιβάλλεις τη βρώμα από τα σαπάκια σου. Να προσέχευσε να υπάρχουμε ακόμα εμείς με τα σαπάκια όπως τα ονομάζεις, ασχέτως αν τα έχουμε στην πένα για την ηλικία τους να τροφοδοτούμε το σύστημα με φράγκα, γιατί έτσι και γίνει ασύμφορο όντως και παραδώσουμε πινακίδες, ξαφνικά το ηλεκτρικό σου θα γίνει "ρυπογόνο" για το κράτος και θα έρθουν να τα εισπράξουν απο σένα. Μερικές φορές καλά είναι να βλέπουμε και το δάσος και όχι μόνο το "προσωπικό" στην περίπτωση δέντρο μπροστά μας. 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα