Προς το περιεχόμενο

Φτηνό αυτοκίνητο=ταλαιπωρία;


jim_66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, malakudi είπε

Για ποιο λόγο; Σε τι διαφέρει από άλλες επιδοτήσεις της πράσινης οικονομίας; Φ/Β, αλλαγή παλιών συσκευών, αναβάθμιση ενεργειακής κλάσης κτιρίων κτλ κτλ;

αν δεν μου επιβαλεισ το ηλεκτρικο τοτε οκ αν μου το επιβαλεις ομως ειναι φασισμος ... 1 δεν εχω τα λεφτα να παρωβ ηλεκτρικο.2 δεν εχω το χρονο να φορτιζω 1 ωρα για ταξιδη. αν μεινω σε καμι ααττικη οδο η σε κανενα χιονια θα ψωφησω απο το κρυο με το ηλεκτρικο , το ιδιο και το καλοκαιρι που χρειαζομαι το air condition ...

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί κάποιοι που την πήραν μας έχουν ζαλίσει τα ...............

Δεν έχω ακούσει κανέναν να λεει εγώ έχω νέο ψυγείο να σας πάρουν τα δικά σας που είναι παλιά. Ή εγω έχω νέα κουφώματα πρέπει να σας βγάλουν τα δικά σας γιατί έτσι.....

πες τα ρε φιλε .. οντος ετσι ειναι . πηρεσ καινουργιο με γεια σου αφησε εμας ομωσ στην ησυχια μας .. μας τα πριξατε 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Γιατί κάποιοι που την πήραν μας έχουν ζαλίσει τα ...............

Δεν έχω ακούσει κανέναν να λεει εγώ έχω νέο ψυγείο να σας πάρουν τα δικά σας που είναι παλιά. Ή εγω έχω νέα κουφώματα πρέπει να σας βγάλουν τα δικά σας γιατί έτσι.....

Ίσως γιατί τα κουφώματα και τα ψυγεία δεν εκπέμπουν καρκινογόνες ουσίες εκεί που ζούμε

FYI, εγώ δεν έχω πάρει επιδότηση για το ηλεκτρικό μου γιατί το πήρα μεταχειρισμένο από Γερμανία. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε πάρει βέβαια - στη Γερμανία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostakis81 είπε

αν δεν μου επιβαλεισ το ηλεκτρικο τοτε οκ αν μου το επιβαλεις ομως ειναι φασισμος ... 1 δεν εχω τα λεφτα να παρωβ ηλεκτρικο.2 δεν εχω το χρονο να φορτιζω 1 ωρα για ταξιδη. αν μεινω σε καμι ααττικη οδο η σε κανενα χιονια θα ψωφησω απο το κρυο με το ηλεκτρικο , το ιδιο και το καλοκαιρι που χρειαζομαι το air condition ...

πες τα ρε φιλε .. οντος ετσι ειναι . πηρεσ καινουργιο με γεια σου αφησε εμας ομωσ στην ησυχια μας .. μας τα πριξατε 

ΒΤς οσοι ασλλαξαν κουφωματα σε παλια σπιτια εχον βρει μπελαδεσ .. τι μουχλες τι υγρασιες που με τα παλια ξυλινα δεν υπηρχαν .. καθε σπιη εχει σχεδιαστει για την εποχη και τα υλικα του τησ εποχης ... 

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

Ίσως γιατί τα κουφώματα και τα ψυγεία δεν εκπέμπουν καρκινογόνες ουσίες εκεί που ζούμε

FYI, εγώ δεν έχω πάρει επιδότηση για το ηλεκτρικό μου γιατί το πήρα μεταχειρισμένο από Γερμανία. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του είχε πάρει βέβαια - στη Γερμανία.

λαθος κανεις . ξερεις τι ενεργειακο αποτυπομα εχει ενα αλουμινιο πΑΡΑΘΥΡΟ ΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ? σε σχεση με ενα παλιο ξυλινο παντζουρι ? ξερεις τι ενεργεια χρειασθεικε για να λιωσει το μεταλο ?επιδη εισαι μακρεια απο τη μεγαλοπολη και δεν τρως εσυ το καρβουνο που βγαζει το ηλεκτρικο εργοστασιο ?

τα παλια ψυγεια δεν τα μαζεψανε ποτε (αυτα με το φρεον) απλα αποσυρθηκαν απο την αγορα λογο παλαιοτητας να ξερεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, malakudi είπε

Μάθαμε τώρα οι δικαιοματιστές τα βαφτίζουμε όλα φασιστικά. Θα επαναλάβω λοιπόν, φασιστικό είναι να μου επιβάλλεις τη βρώμα από τα σαπάκια σου.

Έχεις πάει ποτέ σου στο εξωτερικό έστω κ για βόλτα;

Πες σε ποια ακριβώς χώρα απαγορεύονται τα παλαιά αυτοκίνητά; Σε ποια χώρα δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα 15-20 ετών;

Όπου κ αν έχω ταξιδέψει ο στόλος είναι ακριβώς όπως στη χώρα μας, με εξαίρεση φτωχότερες χώρες που εκεί κυκλοφορούν ακόμη κ καρα.

Μιλας εσύ για δικαιωματιστες όταν η λογική σου κ ο τρόπος σου είναι τουλάχιστον φασιστικος; 

Με ποιο δικαίωμα κρίνεις κ αποφασίζεις ποιος είναι ή δεν είναι ρυπογόνος; Έχεις απτά στοιχεία που να υποστηρίζουν ότι ένα κακοσυντηρημενο αυτοκίνητο προκαλεί μεγαλύτερη περιβαλλοντικη ζημιά από ένα Τέσλα;

Εγώ δεν έχω τέτοια στοιχεία αλλά μπορώ να καταλάβω ότι και στις 2 περιπτώσεις οι κατασκευαστές έχουν γράψει το περιβάλλον εκεί που δεν πιάνει μελάνι, όπως το έχουν γράψει και όλα τα κράτη που αντί για συγκοινωνίες δίνουν 8000 επιδότηση για να πάρεις καινούριο σαπακι.

Στη χώρα σου που καίγεσαι για τον αέρα που αναπνέεις, έχει εσκεμμένα εγκαταληφθεί ο σιδηρόδρομος κ έχουν επιδοτηθεί τα ΚΤΕΛ που βγάζουν αγνό καυσαέριο. Έχουν φτιαχτεί διόδια ανά 100 χλμ σε δρόμους που κυκλοφορούν μόνο ασυντηρητες νταλίκες από κάθε μεριά του πλανήτη, αντί για εμπορικές αμαξοστοιχίες.

Άσε λοιπόν τις υποδείξεις για τα σαπακια και μιλά με επιχειρήματα αν έχεις.

Τα κόλπα των καναλιών για γερασμένο στόλο οχημάτων κτλ μαρκετινιστικα για να πάει ο κοσμακης να δώσει τα λεφτά του εδώ δεν πιάνουν μορτη μου.

 

  • Like 9
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, bill999r είπε

Έχεις πάει ποτέ σου στο εξωτερικό έστω κ για βόλτα;

Πες σε ποια ακριβώς χώρα απαγορεύονται τα παλαιά αυτοκίνητά; Σε ποια χώρα δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα 15-20 ετών;

Όπου κ αν έχω ταξιδέψει ο στόλος είναι ακριβώς όπως στη χώρα μας, με εξαίρεση φτωχότερες χώρες που εκεί κυκλοφορούν ακόμη κ καρα.

Μιλας εσύ για δικαιωματιστες όταν η λογική σου κ ο τρόπος σου είναι τουλάχιστον φασιστικος; 

Με ποιο δικαίωμα κρίνεις κ αποφασίζεις ποιος είναι ή δεν είναι ρυπογόνος; Έχεις απτά στοιχεία που να υποστηρίζουν ότι ένα κακοσυντηρημενο αυτοκίνητο προκαλεί μεγαλύτερη περιβαλλοντικη ζημιά από ένα Τέσλα;

Εγώ δεν έχω τέτοια στοιχεία αλλά μπορώ να καταλάβω ότι και στις 2 περιπτώσεις οι κατασκευαστές έχουν γράψει το περιβάλλον εκεί που δεν πιάνει μελάνι, όπως το έχουν γράψει και όλα τα κράτη που αντί για συγκοινωνίες δίνουν 8000 επιδότηση για να πάρεις καινούριο σαπακι.

Στη χώρα σου που καίγεσαι για τον αέρα που αναπνέεις, έχει εσκεμμένα εγκαταληφθεί ο σιδηρόδρομος κ έχουν επιδοτηθεί τα ΚΤΕΛ που βγάζουν αγνό καυσαέριο. Έχουν φτιαχτεί διόδια ανά 100 χλμ σε δρόμους που κυκλοφορούν μόνο ασυντηρητες νταλίκες από κάθε μεριά του πλανήτη, αντί για εμπορικές αμαξοστοιχίες.

Άσε λοιπόν τις υποδείξεις για τα σαπακια και μιλά με επιχειρήματα αν έχεις.

Τα κόλπα των καναλιών για γερασμένο στόλο οχημάτων κτλ μαρκετινιστικα για να πάει ο κοσμακης να δώσει τα λεφτά του εδώ δεν πιάνουν μορτη μου.

 

Σε χώρα σε καμία. Σε αστικά κέντρα σε αρκετές. Και θα αυξηθούν τα επόμενα χρόνια.

Δε κρίνω εγώ ποιος είναι ρυπογόνος, το κρίνουν οι κλάσεις Euro που έχουν τα αυτοκίνητα. Ένα Euro3 εκπέμπει 3 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από ένα Euro5 και 6 φορές περισσότερα από ένα Euro6.

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/el/memo_17_2821

Αντιγράφω από το παραπάνω: "Τα πλέον πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι τρεις ατμοσφαιρικοί ρύποι [τα σωματίδια (ΑΣ 2,5), το διοξείδιο του αζώτου (NO2) και το όζον (O3)] ευθύνονται από μόνοι τους για 400.000 πρόωρους θανάτους ετησίως στην ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων περίπου 70.000 θανάτων συνδεόμενων άμεσα με το διοξείδιο του αζώτου (NO2)"

Πες εσύ στους νεκρούς ότι πάνω απ' όλα είναι το δικαίωμα να κυκλοφορείς το ρυπογόνο σαπάκι σου.

Για αυτά που λες για τα ΚΤΕΛ και τα φορτηγά δε μπορώ φυσικά παρά να συμφωνήσω. Πρώτα  αυτά πρέπει να απαγορευτούν και μετά τα ΙΧ. Αλλά ΚΑΙ τα ΙΧ.

 

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, malakudi είπε

Πες εσύ στους νεκρούς ότι πάνω απ' όλα είναι το δικαίωμα να κυκλοφορείς το ρυπογόνο σαπάκι σου

Φίλε θεωρείς ότι το σαπακι προκαλεί περισσότερους θανάτους από τα διάφορα φουγάρα των εργοστασίων; Περισσότερους από τα φουγάρα της Τέσλα;

Λοιπόν ας μιλήσουμε με στοιχεία.

Ενα αυτοκίνητο για να φτιαχτεί απαιτεί

Διοξειδιο του άνθρακα: 6-12 τόνους.

Νοx : 10-30 κιλα

Σωματίδια: 3-5 κιλά

VOCs : 5-10 κιλά

SO2: 3-6 κιλά

 

 

Το σαπακι μου στα 15.000 χλμ αντίστοιχα παράγει

Διοξειδιο του άνθρακα: 2.5 τόνους 

Νοx : 450 - 750 γραμμάρια 

Σωματίδια: 100-200 γραμμάρια 

VOCs : 4.5-9 κιλά

SO2: 600 γραμμάρια 

 

 

 

Συγκεκριμένα για τα euro3 οι τιμές είναι

C02:2.4 kg

NOx: 2.25 kg

PM: 0.75-1.5 kg

SO2: 300-400 gr

 

 

 

Όταν φτιαχτεί το αυτοκίνητο αυτό θα συνεχίσει να εκπέμπει όλες αυτές τις ωραίες ουσίες είτε άμεσα είτε έμμεσα οποιασδήποτε τεχνολογίας και αν είναι. Ακόμη κ με φωτοβολταϊκά να το φορτίζεις πάλι μολυνεις με την κατασκευή των φωτοβολταϊκών και των μπαταριών.

Οπότε μάλλον οι νεκροί θα ήταν υπέρ της ανακύκλωσης ή της βελτίωσης του υπάρχοντος στόλου και όχι υπέρ της απόσυρσης των σαπακιων.

 

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, bill999r είπε

Φίλε θεωρείς ότι το σαπακι προκαλεί περισσότερους θανάτους από τα διάφορα φουγάρα των εργοστασίων; Περισσότερους από τα φουγάρα της Τέσλα;

Λοιπόν ας μιλήσουμε με στοιχεία.

Ενα αυτοκίνητο για να φτιαχτεί απαιτεί

Διοξειδιο του άνθρακα: 6-12 τόνους.

Νοx : 10-30 κιλα

Σωματίδια: 3-5 κιλά

VOCs : 5-10 κιλά

SO2: 3-6 κιλά

 

 

Το σαπακι μου στα 15.000 χλμ αντίστοιχα παράγει

Διοξειδιο του άνθρακα: 2.5 τόνους 

Νοx : 450 - 750 γραμμάρια 

Σωματίδια: 100-200 γραμμάρια 

VOCs : 4.5-9 κιλά

SO2: 600 γραμμάρια 

 

 

 

Συγκεκριμένα για τα euro3 οι τιμές είναι

C02:2.4 kg

NOx: 2.25 kg

PM: 0.75-1.5 kg

SO2: 300-400 gr

 

 

 

Όταν φτιαχτεί το αυτοκίνητο αυτό θα συνεχίσει να εκπέμπει όλες αυτές τις ωραίες ουσίες είτε άμεσα είτε έμμεσα οποιασδήποτε τεχνολογίας και αν είναι. Ακόμη κ με φωτοβολταϊκά να το φορτίζεις πάλι μολυνεις με την κατασκευή των φωτοβολταϊκών και των μπαταριών.

Οπότε μάλλον οι νεκροί θα ήταν υπέρ της ανακύκλωσης ή της βελτίωσης του υπάρχοντος στόλου και όχι υπέρ της απόσυρσης των σαπακιων.

 

Αν και δεν ισχύουν τα νούμερα που γράφετε, δεν έχει σημασία, γιατί οι εκπομπές κατασκευής δεν γίνονται εκεί που ζούμε, στο αστικό περιβάλλον.

6 λεπτά πριν, Sablj είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Βλέποντας τις υπόλοιπες απαντήσεις του και το ύφος του....

1000% είναι!

 

Αν δε περπατάει/κολυμπάει δε το τρώω :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, malakudi είπε

δεν ισχύουν τα νούμερα που γράφετε

Έχεις κανένα επιχείρημα ή πάλι ότι να ναι....;;;

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, bill999r είπε

Έχεις κανένα επιχείρημα ή πάλι ότι να ναι....;;;

Δε θα επιχειρηματολογήσω για τους ρύπους κατασκευής, ρύπους κατασκευής είχε και το παλιό αυτοκίνητο. Σας απάντησα, δεν έχει σημασία ακόμα κι αν ισχύουν, οι εκπομπές κατασκευής δεν σκοτώνουν στις πόλεις. Το ότι σκοτώνουν στις πόλεις οι ρύποι των αυτοκινήτων το αποδέχεστε; Η ΕΕ το αποδέχεται πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, malakudi είπε

Δε θα επιχειρηματολογήσω για τους ρύπους κατασκευής, ρύπους κατασκευής είχε και το παλιό αυτοκίνητο. Σας απάντησα, δεν έχει σημασία ακόμα κι αν ισχύουν, οι εκπομπές κατασκευής δεν σκοτώνουν στις πόλεις. Το ότι σκοτώνουν στις πόλεις οι ρύποι των αυτοκινήτων το αποδέχεστε; Η ΕΕ το αποδέχεται πάντως.

Όχι δεν το αποδέχομαι επειδή εγώ κινούμαι αποκλειστικά εκτός πόλης.

Εσύ αποδέχεσαι ότι η μόλυνση είτε γίνεται στην πόλη είτε στην εξοχή επιβαρύνει τον πλανήτη εξίσου;

Δεν λέω ότι το κέντρο των πόλεων δεν βομβαρδίζεται 1000 φορές περισσότερο αλλά αυτό οφείλεται στον υπερπληθυσμό και στην ανυπαρξία πρασίνου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, bill999r είπε

Όχι δεν το αποδέχομαι επειδή εγώ κινούμαι αποκλειστικά εκτός πόλης.

Εσύ αποδέχεσαι ότι η μόλυνση είτε γίνεται στην πόλη είτε στην εξοχή επιβαρύνει τον πλανήτη εξίσου;

Δεν λέω ότι το κέντρο των πόλεων δεν βομβαρδίζεται 1000 φορές περισσότερο αλλά αυτό οφείλεται στον υπερπληθυσμό και στην ανυπαρξία πρασίνου.

Πιστεύεις εσύ δηλαδή ότι η μόλυνση (ρύπανση) που συζητάτε εσείς εδώ (NOx, pm, CO) επιβαρύνει κάποιον στην Δανία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, bill999r είπε

Όχι δεν το αποδέχομαι επειδή εγώ κινούμαι αποκλειστικά εκτός πόλης.

Εσύ αποδέχεσαι ότι η μόλυνση είτε γίνεται στην πόλη είτε στην εξοχή επιβαρύνει τον πλανήτη εξίσου;

Δεν λέω ότι το κέντρο των πόλεων δεν βομβαρδίζεται 1000 φορές περισσότερο αλλά αυτό οφείλεται στον υπερπληθυσμό και στην ανυπαρξία πρασίνου.

Κινείστε κοντά σε εργοστάσια κατασκευής σύγχρονων αυτοκινήτων; Εκεί θα είχε νόημα να σας απασχολούν οι ρύποι κατασκευής. Anyway

Ο φίλος που ανέφερε πως τα προ Euro4 αυτοκίνητα είναι 2 εκατομμύρια μάλλον έχει δίκιο. Το έψαξα λίγο όλη αυτή την ώρα, έχουμε μόλις 1 εκατομμύριο ταξινομήσεις νέων μετά το 2013 και άλλο ένα εκατομμύριο περίπου ήταν οι ταξινομήσεις από το 2006 ως το 13. Οπότε 2 εκατομμύρια νέα, δε βρήκα ακριβή στοιχεία για τα μεταχειρισμένα εισαγώμενα αλλά πρέπει να είναι κοντά στα 2 εκατομμύριο ακόμα (από τα οποία δεν είναι όλα φυσικά Euro4 ή μεταγενέστερα). Και μας μένουν πάνω από 2 εκατομμύρια που είναι παλιότερα. Συνεπώς αυτό που πρότεινα είναι ανεφάρμοστο, μιλάμε για το 35-40% των αυτοκινήτων. Θεωρούσα πως ήταν λιγότερα από 10%.

Παρ' ολ΄ αυτά, απαγορεύσεις σε αστικά κέντρα θα συμβούν και στη χώρα μας, είναι θέμα χρόνου. Είτε θα είναι zero emission είτε θα επιτρέπονται μόνο τα Euro5-Euro6 και μετά, είναι κάτι που θα συμβεί τόσο για το κέντρο της Αθήνας και πιθανώς και άλλων μεγάλων πόλεων της χώρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/10/2024 στις 5:06 ΜΜ, jim_66 είπε

Καλησπέρα σας, μιας και όσο ο χρόνος περνάει και οι αντοχές μειώνονται θα ήθελα μια γνώμη για ένα παλαιό, μεταχειρισμένο όχημα. Πρόκειται να χρησιμοποιείται για πολύ λίγες διαδρομές τις βροχερές/ κρύες μέρες αντί για μηχανάκι που αποτελεί το κύριο μέσο μετακίνησης. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες βλάβες θα εμφανίζονται, αλλά δεδομένου ότι αν ελεγχθεί σε ένα συνεργείο και επαληθευτούν τα λεγόμενα του πωλητή ( ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αντιστοιχία με το βιβλίο service) και δεν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα θα λέγαμε πως είναι μια αγορά ρίσκου 50-50? Η εμφάνιση- επιδόσεις δεν λαμβάνονται υπόψη καθώς και για την ασφάλεια του το συγκεκριμένο γνωρίζω ότι πολλοί το αποκαλούν ακόμη και  "φέρετρο". Εντός αστικού ιστού θα κινείται με μικρές ταχύτητες αλλά έτσι κι αλλιώς με το μηχανάκι κινούμαι που ήδη ξέρω ότι δεν έχω πολλές ελπίδες σε μία καλή σύγκρουση. Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως; Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

sad.gif

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2024 στις 10:57 ΠΜ, MauroPaltoudias είπε

Είχα ATOS και δεν επιβεβαιώνω. Να ξέρουμε καταρχάς τι παίρνουμε, πόσο το πληρώνουμε και για τι προορίζεται. Μέχρι και ταξίδια στην Ιταλία έκανα με αυτό

Το είχα κι εγώ, ευτυχώς μόνο για δυο μήνες, και δεν συμφωνώ με την άποψή σου. Το αμάξι είναι Κουβάς με επικίνδυνη οδική συμπεριφορά ειδικά σε δρόμους με στροφές και τρομερή αστάθεια σε συνθήκες με ισχυρούς ανέμους ,για να μην επεκταθούμε σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Το ότι πήγες Ιταλία και Θεσσαλονίκη με αυτό 9εθνική οδό δηλαδή)δεν σημαίνει ότι είναι ασφαλές, άλλοι γυρνάνε την Ευρώπη με σκαραβαίο του 1950,κάποιοι με yugo και παλαιότερα ερχόταν οι Πολωνοί για διακοπές με  Wartburg 353,αυτοκίνητα παγκοσμίως αναγνωρισμένα ως επικίνδυνοι κουβάδες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...