Προς το περιεχόμενο

Φτηνό αυτοκίνητο=ταλαιπωρία;


jim_66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostakis81 είπε

παλι τα ιδια ρε φιλε .. λοιπον φερε μου ενα 20κ να βαλω και εγω τα 2 που εχω για μαξι και να παρω καινουργιο εθρο 6 .

ολο μαγκιες με τε λεφτα των αλλων ομως ... και εγω λεω οτι οσοι εχουν τετοιεσ φασιστηκες αποψης οπωσ αυτη που εκφραζεις θα πρεπει να μην βλεπουν το φως και να ειναι σε μπουντρουμι .. σου αρεσει αυτο?

θα πρεπει να μιλησουμε σε ρεαλιστικη βαση και οχι με ευχολογιο ...

Ένα όχημα με βγαλμένο το DPF πρέπει να κυκλοφορεί ή όχι; Αν όχι, γιατί να κυκλοφορούν τα diesel προ euro5 που δεν έχουν καν DPF; Μιλάμε για 13+ ετών αυτοκίνητα για diesel, 18+ ετών για βενζίνη.

Φασιστικό είναι να θες να αναπνέω το καρκίνο που βγάζει το σαπάκι 20+ ετών. Δεν είπα να αλλάξουν όλοι σε καινούριο, αλλά αυτοκίνητα προ Euro4 δε πρέπει να κυκλοφορούν. Δε χρειάζεσαι 20k για να πάρεις ένα μεταχειρισμένο Euro5 diesel ή ένα μεταχειρισμένο Euro4 βενζίνη. Δεν είναι δικαίωμά σου να μολύνεις την ατμόσφαιρα, είναι δικαίωμά μου να μην αναπνέω τους ρύπους σου.

Επεξ/σία από malakudi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Δεν είναι δικαίωμά σου να μολύνεις την ατμόσφαιρα, είναι δικαίωμά μου να μην αναπνέω τους ρύπους σου.

Είναι δικαίωμα μου να οδηγαω 20ετιας αμάξι (βασικά το δικό μου seat cordoba θα κλείσει τα 30 σε λίγο 🤭), είναι επιλογή σου να κάθεσαι δίπλα και να εισπνέεις 

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ καρκίνο θα βγάλουμε όλοι μας ανακυκλώνοντας κάθε 5-6 χρόνια, αμάξια που είναι μια χαρά, παρά να τα κρατάμε 20 και 30 χρόνια καλοσυντηρημένα, κι ας έχουν ένα 10% παραπάνω κατανάλωση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ένα όχημα με βγαλμένο το DPF πρέπει να κυκλοφορεί ή όχι; Αν όχι, γιατί να κυκλοφορούν τα diesel προ euro5 που δεν έχουν καν DPF; Μιλάμε για 13+ ετών αυτοκίνητα για diesel, 18+ ετών για βενζίνη.

...

Θεωρητικά γιατί στο πρώτο έχεις καταργήσει (tamper που λέει και η νομοθεσία) συστήματα που είχε για να είναι νόμιμο, ενώ στο δεύτερο είσαι ακρίβως όπως ήταν όταν πήρε έγκριση τύπου για κυκλοφορία.

Για τα υπόλοιπα, η νομοθεσία δίνει το δικαίωμα στην κάθε χώρα/δήμο να έχει απαγορεύσεις για παλιότερα οχήματα με σκοπό την βελτίωση ή μάλλον την μη χειροτέρεψη της ποιότητας του άερα (σαν τον δακτύλιο, το έχουν και άλλες πόλεις).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ένα όχημα με βγαλμένο το DPF πρέπει να κυκλοφορεί ή όχι; Αν όχι, γιατί να κυκλοφορούν τα diesel προ euro5 που δεν έχουν καν DPF; Μιλάμε για 13+ ετών αυτοκίνητα για diesel, 18+ ετών για βενζίνη.

Φασιστικό είναι να θες να αναπνέω το καρκίνο που βγάζει το σαπάκι 20+ ετών. Δεν είπα να αλλάξουν όλοι σε καινούριο, αλλά αυτοκίνητα προ Euro4 δε πρέπει να κυκλοφορούν. Δε χρειάζεσαι 20k για να πάρεις ένα μεταχειρισμένο Euro5 diesel ή ένα μεταχειρισμένο Euro4 βενζίνη. Δεν είναι δικαίωμά σου να μολύνεις την ατμόσφαιρα, είναι δικαίωμά μου να μην αναπνέω τους ρύπους σου.

Μήπως είσαι και vegan?

Επεξ/σία από pace
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, malakudi είπε

Ένα όχημα με βγαλμένο το DPF πρέπει να κυκλοφορεί ή όχι; Αν όχι, γιατί να κυκλοφορούν τα diesel προ euro5 που δεν έχουν καν DPF; Μιλάμε για 13+ ετών αυτοκίνητα για diesel, 18+ ετών για βενζίνη.

Φασιστικό είναι να θες να αναπνέω το καρκίνο που βγάζει το σαπάκι 20+ ετών. Δεν είπα να αλλάξουν όλοι σε καινούριο, αλλά αυτοκίνητα προ Euro4 δε πρέπει να κυκλοφορούν. Δε χρειάζεσαι 20k για να πάρεις ένα μεταχειρισμένο Euro5 diesel ή ένα μεταχειρισμένο Euro4 βενζίνη. Δεν είναι δικαίωμά σου να μολύνεις την ατμόσφαιρα, είναι δικαίωμά μου να μην αναπνέω τους ρύπους σου.

εχεις αδικο ... απο την στιγμη που το κρατος μου επετρεψε να αγορασω ενα αυτοκινητο ειναι δηκαιωμα μου να το κρατησω οσο θελω εφοσων το συντηρω... αυτα που λες εσυ ειναι φασισμος ... 

για να ειχεσ δικιο θα επρεπε το κρατος να πει την στιγμη που αγοραζα . ψιτ φιλε το αμαξι θα το κρατησης 15 χρονια μονο μετα θα πρεπει να το πεταξεις... 

αν το ηξερα 1 δεν θα το αγοραζα ,2 θα εκανα τα κουμαντα μου (μονο βασικο λιπαντικο σερβισ και τιποτα παραπερα)

αν θελει το κρατος να κανει κατι τετοιο ασ το κανει απο εδω και περα να δουμε πωσ θα κανουν βουτια η πωλησεισ αυτοκινητων ... σιγα μην αγορασω κατι που εχει ημερωμηνια ληξεις τα 15 χρονια ...

αυτα θα πρεπει να τα πει και στους οπαδους τησ ρομα με τα ντατσουν βεβαια ετσι ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kostakis81 είπε

εχεις αδικο ... απο την στιγμη που το κρατος μου επετρεψε να αγορασω ενα αυτοκινητο ειναι δηκαιωμα μου να το κρατησω οσο θελω εφοσων το συντηρω... αυτα που λες εσυ ειναι φασισμος ... 

για να ειχεσ δικιο θα επρεπε το κρατος να πει την στιγμη που αγοραζα . ψιτ φιλε το αμαξι θα το κρατησης 15 χρονια μονο μετα θα πρεπει να το πεταξεις... 

αν το ηξερα 1 δεν θα το αγοραζα ,2 θα εκανα τα κουμαντα μου (μονο βασικο λιπαντικο σερβισ και τιποτα παραπερα)

αν θελει το κρατος να κανει κατι τετοιο ασ το κανει απο εδω και περα να δουμε πωσ θα κανουν βουτια η πωλησεισ αυτοκινητων ... σιγα μην αγορασω κατι που εχει ημερωμηνια ληξεις τα 15 χρονια ...

αυτα θα πρεπει να τα πει και στους οπαδους τησ ρομα με τα ντατσουν βεβαια ετσι ?

Όχι δεν είναι δικαίωμά σου, και στην τελική δε θα σου απαγορεύσει κανείς να το οδηγάς, απλώς θα έχεις τέλη κυκλοφορίας 1000-2000 ευρώ για τις επανορθώσεις της μόλυνσης που προκαλείς και έτσι θα είναι ασύμφορο να το έχεις άλλο. Επιπλέον ήδη υπάρχουν περιορισμοί σε πόλεις στην Ευρώπη για ρυπογόνα οχήματα, https://www.wri.org/insights/zero-emission-zones-lessons-cities

Μάθαμε τώρα οι δικαιοματιστές τα βαφτίζουμε όλα φασιστικά. Θα επαναλάβω λοιπόν, φασιστικό είναι να μου επιβάλλεις τη βρώμα από τα σαπάκια σου.

 

13 λεπτά πριν, NT1G είπε

Θεωρητικά γιατί στο πρώτο έχεις καταργήσει (tamper που λέει και η νομοθεσία) συστήματα που είχε για να είναι νόμιμο, ενώ στο δεύτερο είσαι ακρίβως όπως ήταν όταν πήρε έγκριση τύπου για κυκλοφορία.

Για τα υπόλοιπα, η νομοθεσία δίνει το δικαίωμα στην κάθε χώρα/δήμο να έχει απαγορεύσεις για παλιότερα οχήματα με σκοπό την βελτίωση ή μάλλον την μη χειροτέρεψη της ποιότητας του άερα (σαν τον δακτύλιο, το έχουν και άλλες πόλεις).

 

Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ, είναι θέμα πολιτικής απόφασης να βάλουμε παραπάνω την υγεία των πολιτών από την κυκλοφορία των ρυπογόνων οχημάτων στα αστικά κέντρα.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/10/2024 στις 9:43 ΠΜ, MikhailBakurin είπε

Η ζώη σου και / ή η μόνιμη αναπηρία σου κοστίζει τόσο;

Των συνεπιβατών σου, που άντε, εσύ ας πούμε ''φταις'', αλλά εκείνοι σε τίποτα;

 

Πιο ανώμαλος πεθαίνεις με τέτοιες απόψεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/10/2024 στις 5:06 ΜΜ, jim_66 είπε

Καλησπέρα σας, μιας και όσο ο χρόνος περνάει και οι αντοχές μειώνονται θα ήθελα μια γνώμη για ένα παλαιό, μεταχειρισμένο όχημα. Πρόκειται να χρησιμοποιείται για πολύ λίγες διαδρομές τις βροχερές/ κρύες μέρες αντί για μηχανάκι που αποτελεί το κύριο μέσο μετακίνησης. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες βλάβες θα εμφανίζονται, αλλά δεδομένου ότι αν ελεγχθεί σε ένα συνεργείο και επαληθευτούν τα λεγόμενα του πωλητή ( ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αντιστοιχία με το βιβλίο service) και δεν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα θα λέγαμε πως είναι μια αγορά ρίσκου 50-50? Η εμφάνιση- επιδόσεις δεν λαμβάνονται υπόψη καθώς και για την ασφάλεια του το συγκεκριμένο γνωρίζω ότι πολλοί το αποκαλούν ακόμη και  "φέρετρο". Εντός αστικού ιστού θα κινείται με μικρές ταχύτητες αλλά έτσι κι αλλιώς με το μηχανάκι κινούμαι που ήδη ξέρω ότι δεν έχω πολλές ελπίδες σε μία καλή σύγκρουση. Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως; Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

Έχει αερόσακο οδηγού και abs. Θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι λειτουργούν όμως...

Επειδή έχουμε ένα ίδιο στην οικογένεια, θα σου πω τι θα αντιμετωπίσεις μέχρι τις 200000 αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά και αν είναι συντηρημένο. Φρένα πίσω θα χρειαστούν επισκευή, θα τρυπήσει το ψυγείο καλοριφέρ και θα τρέχει μέσα στην καμπίνα το αντιψυκτικό, δίσκο πλατό (πολύ σχετικό αυτό) & εξάτμιση (αν δεν έχει σαπίσει ήδη).

Τα φανάρια δε συνάδουν με την ηλικία του οχήματος ( γυαλίζουν πολύ), θα πρέπει να δεις αν είναι καινούρια ή καθαρισμένα και οι προφυλακτήρες στο 2003 έβγαιναν στο χρώμα του αυτοκινήτου και όχι άβαφοι (αν θυμάμαι καλά) οπότε μάλλον είναι αλλαγμένοι.

Πολύ καλό έλεγχο σε συνεργείο για να δεις ελλείψεις που έχει και πόσα άλλα χρήματα θα χρειαστείς για να το μαζέψεις.

Για να μην θέλει ούτε ευρώ είναι μάλλον απίθανο. 

Κατά τα άλλα είναι πολύ οικονομικό σε καύσιμο και βρίσκεις ανταλλακτικά και στα περίπτερα (που λέει ο λόγος).

Επεξ/σία από pace
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όχι δεν είναι δικαίωμά σου, και στην τελική δε θα σου απαγορεύσει κανείς να το οδηγάς, απλώς θα έχεις τέλη κυκλοφορίας 1000-2000 ευρώ για τις επανορθώσεις της μόλυνσης που προκαλείς και έτσι θα είναι ασύμφορο να το έχεις άλλο. Επιπλέον ήδη υπάρχουν περιορισμοί σε πόλεις στην Ευρώπη για ρυπογόνα οχήματα, https://www.wri.org/insights/zero-emission-zones-lessons-cities

Μάθαμε τώρα οι δικαιοματιστές τα βαφτίζουμε όλα φασιστικά. Θα επαναλάβω λοιπόν, φασιστικό είναι να μου επιβάλλεις τη βρώμα από τα σαπάκια σου.

 

το να βαζεις 2000 τελει κυκλοφοριας ειναι εμμεση απαγορευση .. και θα παει καλα στο στε αν τολμισουν να ψηφησουν ποτε κατι τετοιο εκτρωμα ...

μαλλον εχεισ μπερδευτει λιγο ,. εσυ το παιζεισ δηκαιωματιστης με τα τρελα του δεν θελω να αναπνεω την βρωμμα σου και τα κουλα που μας λες ...

αν δεν σου αρεσει αλλαξε πολη η πληρωσε μου καινουργιο αφου το κρατος εχει συνεχεια και οταν αγορασα το αυτοκινητο μου δεν μου ειπε τιποτα σχετικο . αρα εχω δηκαιωμα να το κρατησω οσο γουσταρω συμβαλοντας βεβεια και στο περιβαλλον αφου κρατωντας το αυτοκινητο μου 30 χρονια ενω θα επρεπε οπως λεσ να το αλλαζω καθε 7 .. θα ειχα αλλαξει 4 αυτοκινητα με οτι αποτυπωμα εχουν αυατα για να κατασκευαστουν ...

απο την στιγμη που δωσαμε τα χερια με το κρατος αυτο θα πρεπει να κρατησει τη συμφωνια που εκανε με εμενα ...που μεταξυ μας θα το κανει αλλα λεμε τωρα στην περιπτωση που κανει πως κουνιετε θα τους παμε δικαστικα μεχρι να σβησει ο ηλιος ...

αν θελει ας το κανει απο τωρα αλλα παλι κοτα θα δηλωσει μεταξυ μας .. κανενας δεν θαλει να του επιβαλει κανενα κρατος το τη θα κανει με την περιουσια του ...

ο καθε νομος πρεπει να ισχυει με τα δεδωμενα που ισχιουν την ημερωμηνια που κατασκευαστηκε ενα αυτοκινητο και αγοραστηκε .. και ποτε αναδρομικα οπως πας να επιβαλεισ εσυ 

14 λεπτά πριν, malakudi είπε

Όχι δεν είναι δικαίωμά σου, και στην τελική δε θα σου απαγορεύσει κανείς να το οδηγάς, απλώς θα έχεις τέλη κυκλοφορίας 1000-2000 ευρώ για τις επανορθώσεις της μόλυνσης που προκαλείς και έτσι θα είναι ασύμφορο να το έχεις άλλο. Επιπλέον ήδη υπάρχουν περιορισμοί σε πόλεις στην Ευρώπη για ρυπογόνα οχήματα, https://www.wri.org/insights/zero-emission-zones-lessons-cities

Μάθαμε τώρα οι δικαιοματιστές τα βαφτίζουμε όλα φασιστικά. Θα επαναλάβω λοιπόν, φασιστικό είναι να μου επιβάλλεις τη βρώμα από τα σαπάκια σου.

 

Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ, είναι θέμα πολιτικής απόφασης να βάλουμε παραπάνω την υγεία των πολιτών από την κυκλοφορία των ρυπογόνων οχημάτων στα αστικά κέντρα.

στην δημοκρατια που ζουμε δικιο εχουν οι πολλοι και αν πεισ σε 2 εκκατομυρια οχηματα να πεταχτουν τοτε δεν θα βρεισ ουτε την ψηφο σου στησ εκλογες αφου καθε αυτοκινητο σερνει 3-4 ψηφους μαζιι του ...

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

το να βαζεις 2000 τελει κυκλοφοριας ειναι εμμεση απαγορευση .. και θα παει καλα στο στε αν τολμισουν να ψηφησουν ποτε κατι τετοιο εκτρωμα ...

μαλλον εχεισ μπερδευτει λιγο ,. εσυ το παιζεισ δηκαιωματιστης με τα τρελα του δεν θελω να αναπνεω την βρωμμα σου και τα κουλα που μας λες ...

αν δεν σου αρεσει αλλαξε πολη η πληρωσε μου καινουργιο αφου το κρατος εχει συνεχεια και οταν αγορασα το αυτοκινητο μου δεν μου ειπε τιποτα σχετικο . αρα εχω δηκαιωμα να το κρατησω οσο γουσταρω συμβαλοντας βεβεια και στο περιβαλλον αφου κρατωντας το αυτοκινητο μου 30 χρονια ενω θα επρεπε οπως λεσ να το αλλαζω καθε 7 .. θα ειχα αλλαξει 4 αυτοκινητα με οτι αποτυπωμα εχουν αυατα για να κατασκευαστουν ...

απο την στιγμη που δωσαμε τα χερια με το κρατος αυτο θα πρεπει να κρατησει τη συμφωνια που εκανε με εμενα ...που μεταξυ μας θα το κανει αλλα λεμε τωρα στην περιπτωση που κανει πως κουνιετε θα τους παμε δικαστικα μεχρι να σβησει ο ηλιος ...

αν θελει ας το κανει απο τωρα αλλα παλι κοτα θα δηλωσει μεταξυ μας .. κανενας δεν θαλει να του επιβαλει κανενα κρατος το τη θα κανει με την περιουσια του ...

Πρώτον δεν έκανες καμία συμφωνία με το κράτος. Το κράτος αποφασίζει για το καλό των πολλών. Αν το καλό των πολλών είναι να μη κυκλοφορούν τα σαπάκια, θα το κάνει. Ήδη το κάνουν κάποιες πόλεις. Δε θα σε ρωτήσουν.

Η ελευθερία σου τελειώνει εκεί που αρχίζει η δική μου. Το δικαίωμά μου στην υγεία είναι μεγαλύτερο από το δικαίωμά σου να οδηγάς σαπάκι 20ετίας ή να καπνίζεις τσιγάρο. Είτε σου αρέσει είτε όχι, έτσι είναι. Οπότε απλώς θέλουμε ένα κράτος που θα επιβάλλει το ορθό του πράγματος με τον ένα ή άλλο τρόπο.

Πουθενά δεν είπα να το αλλάζεις κάθε 7 χρόνια, ήμουν πολύ σαφής, αυτοκίνητα 18+ ετών (πριν το Euro4) και ειδικά για diesel όσα δεν έχουν DPF, άρα πριν 13 χρόνια.

Τώρα οι απειλές εναντίον του κράτους για αν το κάνει απλώς με κάνουν και γελάω, τους ξέσκισαν όλους στα μνημόνια και δε διαμαρτυρήθηκε κανείς, θα διαμαρτυρηθούν για το σαπάκι 20ετίας; Θα τους δώσουν και 2 χιλιαρικάκια για απόσυρση και θα πουν και ευχαριστώ.

 

9 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

στην δημοκρατια που ζουμε δικιο εχουν οι πολλοι και αν πεισ σε 2 εκκατομυρια οχηματα να πεταχτουν τοτε δεν θα βρεισ ουτε την ψηφο σου στησ εκλογες αφου καθε αυτοκινητο σερνει 3-4 ψηφους μαζιι του ...

Κάνεις λάθος, στη δημοκρατία η ελευθερία σου φτάνει μέχρι εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Θεωρώ απίθανο να είναι 2 εκατομμύρια τα οχήματα που αναφέρω. 6,5 είναι όλα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, malakudi είπε

Πρώτον δεν έκανες καμία συμφωνία με το κράτος. Το κράτος αποφασίζει για το καλό των πολλών. Αν το καλό των πολλών είναι να μη κυκλοφορούν τα σαπάκια, θα το κάνει. Ήδη το κάνουν κάποιες πόλεις. Δε θα σε ρωτήσουν.

Η ελευθερία σου τελειώνει εκεί που αρχίζει η δική μου. Το δικαίωμά μου στην υγεία είναι μεγαλύτερο από το δικαίωμά σου να οδηγάς σαπάκι 20ετίας ή να καπνίζεις τσιγάρο. Είτε σου αρέσει είτε όχι, έτσι είναι. Οπότε απλώς θέλουμε ένα κράτος που θα επιβάλλει το ορθό του πράγματος με τον ένα ή άλλο τρόπο.

Πουθενά δεν είπα να το αλλάζεις κάθε 7 χρόνια, ήμουν πολύ σαφής, αυτοκίνητα 18+ ετών (πριν το Euro4) και ειδικά για diesel όσα δεν έχουν DPF, άρα πριν 13 χρόνια.

Τώρα οι απειλές εναντίον του κράτους για αν το κάνει απλώς με κάνουν και γελάω, τους ξέσκισαν όλους στα μνημόνια και δε διαμαρτυρήθηκε κανείς, θα διαμαρτυρηθούν για το σαπάκι 20ετίας; Θα τους δώσουν και 2 χιλιαρικάκια για απόσυρση και θα πουν και ευχαριστώ.

 

Κάνεις λάθος, στη δημοκρατία η ελευθερία σου φτάνει μέχρι εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Θεωρώ απίθανο να είναι 2 εκατομμύρια τα οχήματα που αναφέρω. 6,5 είναι όλα

αν ριξεις μια ματια γυρο σου στα αυτοκινητα θα καταλαβεισ ποσσα ειναι και ειναι πολλα ... και που εισαι εχω και εγω καινουργιο αυτοκινητο αλλα εχω και παλιο ... και θα μαυρισω στην καλπη οποιον μου επιβαλει να πεταξω το παλιο ...

το Ελληνικο κρατος δεν προκειτε ενα κανει κατι τετοιο .. γιατι οντος εκανα συμφωνια οταν το αγορασα και δεν παιζουν ευκολα αναδρομικη ισχυ σε νομοθεσιες και αν παιξουν ακπευτουν σε δικαστηριο .. αν θελει το κρατος να το κανει απο τουδε και στο εξης οχι ομως αναδρομικα ...

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΕΥΧΕΣΑΙ γιατι αν ξεκινησουμε απαγορευσεις σε αυτοκινητα μετα θα επεκταθουν και στα σπιτια ,σε παλιες ποληκατηκιεσ και γενικα σε οτιδηποτε ειναι παλιο και τοτε θα ψαχνουμε ολοι σπηλια να κρυφτουμε 

βρηκα αυτο και το παραθετω 

 

Πότε έρχεται το… τέλος;

 

Το 2026 σύμφωνα με την μελέτη του ACEA θα εξαφανιστούν από τους ευρωπαϊκούς δρόμους τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 1 ωστόσο τα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 2 θα ξεπερνούν τα 17 εκατ. μονάδες! Τα Euro2 οχήματα αναμένεται να αποσυρθούν από την κυκλοφορία το 2030…

Το διάστημα 2030 έως 2034 αναμένεται να τεθούν εκτός κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 3 τα οποία θα ανέρχονται σε 19,1 εκατ. μονάδες το 2030 και θα έχουν μειωθεί σε 5,2 εκατ. οχήματα το 2033 με την ολοκληρωτική απόσυρσή τους έως το 2034.

 

Από το 2034 έως το 2038 αναμένεται να έχουν αποσυρθεί από τους ευρωπαϊκούς δρόμους τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro 4. Ειδικότερα το 2034 αναμένεται να κυκλοφορούν 17,8 εκατ. οχήματα ενώ το 2038 ο αριθμός τους υπολογίζεται σε μόλις 2,9 εκατ. μονάδες και το 2039 προβλέπεται η πλήρης απόσυρσής τους από τους δρόμους.

Το 2039 προβλέπεται ότι ξεκινά η απόσυρση των αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5 από τους ευρωπαϊκούς δρόμους. Ειδικότερα το 2039 θα κυκλοφορούν 14,4 εκατ. αυτοκίνητα ενώ το 2042 ο αριθμός τους θα έχει περιοριστεί σε 5,3 εκατ. μονάδες.

Το 2043 προβλέπεται να μην κυκλοφορεί κανένα αυτοκίνητο που πληροί την οδηγία ρύπων Euro5 και όλος ο στόλος των οχημάτων δηλαδή πάνω από 323 εκατ. αυτοκίνητα να πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6 τα οποία και διατηρούνται στην κυκλοφορία έως το 2050!

αρα τα 35 χρονια μου μοιαζουν μια χαρα .... ουτε εθξηση στα τελει ουτε τιποτα ..βεβαια τοτε θα το εχω με πινακιδες ιστορικες χαχαχα

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Φασιστικό είναι η επιδότηση για τα ηλεκτρικά.

Για ποιο λόγο; Σε τι διαφέρει από άλλες επιδοτήσεις της πράσινης οικονομίας; Φ/Β, αλλαγή παλιών συσκευών, αναβάθμιση ενεργειακής κλάσης κτιρίων κτλ κτλ;

21 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

αν ριξεις μια ματια γυρο σου στα αυτοκινητα θα καταλαβεισ ποσσα ειναι και ειναι πολλα ... και που εισαι εχω και εγω καινουργιο αυτοκινητο αλλα εχω και παλιο ... και θα μαυρισω στην καλπη οποιον μου επιβαλει να πεταξω το παλιο ...

το Ελληνικο κρατος δεν προκειτε ενα κανει κατι τετοιο .. γιατι οντος εκανα συμφωνια οταν το αγορασα και δεν παιζουν ευκολα αναδρομικη ισχυ σε νομοθεσιες και αν παιξουν ακπευτουν σε δικαστηριο .. αν θελει το κρατος να το κανει απο τουδε και στο εξης οχι ομως αναδρομικα ...

ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΕΥΧΕΣΑΙ γιατι αν ξεκινησουμε απαγορευσεις σε αυτοκινητα μετα θα επεκταθουν και στα σπιτια ,σε παλιες ποληκατηκιεσ και γενικα σε οτιδηποτε ειναι παλιο και τοτε θα ψαχνουμε ολοι σπηλια να κρυφτουμε 

βρηκα αυτο και το παραθετω 

 

Πότε έρχεται το… τέλος;

 

Το 2026 σύμφωνα με την μελέτη του ACEA θα εξαφανιστούν από τους ευρωπαϊκούς δρόμους τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 1 ωστόσο τα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 2 θα ξεπερνούν τα 17 εκατ. μονάδες! Τα Euro2 οχήματα αναμένεται να αποσυρθούν από την κυκλοφορία το 2030…

Το διάστημα 2030 έως 2034 αναμένεται να τεθούν εκτός κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 3 τα οποία θα ανέρχονται σε 19,1 εκατ. μονάδες το 2030 και θα έχουν μειωθεί σε 5,2 εκατ. οχήματα το 2033 με την ολοκληρωτική απόσυρσή τους έως το 2034.

 

Από το 2034 έως το 2038 αναμένεται να έχουν αποσυρθεί από τους ευρωπαϊκούς δρόμους τα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro 4. Ειδικότερα το 2034 αναμένεται να κυκλοφορούν 17,8 εκατ. οχήματα ενώ το 2038 ο αριθμός τους υπολογίζεται σε μόλις 2,9 εκατ. μονάδες και το 2039 προβλέπεται η πλήρης απόσυρσής τους από τους δρόμους.

Το 2039 προβλέπεται ότι ξεκινά η απόσυρση των αυτοκινήτων που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5 από τους ευρωπαϊκούς δρόμους. Ειδικότερα το 2039 θα κυκλοφορούν 14,4 εκατ. αυτοκίνητα ενώ το 2042 ο αριθμός τους θα έχει περιοριστεί σε 5,3 εκατ. μονάδες.

Το 2043 προβλέπεται να μην κυκλοφορεί κανένα αυτοκίνητο που πληροί την οδηγία ρύπων Euro5 και όλος ο στόλος των οχημάτων δηλαδή πάνω από 323 εκατ. αυτοκίνητα να πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6 τα οποία και διατηρούνται στην κυκλοφορία έως το 2050!

αρα τα 35 χρονια μου μοιαζουν μια χαρα .... ουτε εθξηση στα τελει ουτε τιποτα ..βεβαια τοτε θα το εχω με πινακιδες ιστορικες χαχαχα

 

Αυτά τα στοιχεία ήταν δικό μου επιχείρημα για το ότι δύναται να τεθεί απαγόρευση χρονική. Το ότι είναι πιο μέσα στο χρόνο δε λέει κάτι, εσύ υποστήριζες πως αφού το αγόρασες δικαιούσαι να το οδηγείς για πάντα. Κατά πως φαίνεται δεν ισχύει το για πάντα λοιπόν. Επίσης το παραπάνω μιλάει για γενική απόσυρση. Στα αστικά κέντρα είναι πολύ πιθανό να επιβληθούν zero emission zones πολύ πολύ νωρίτερα και τότε δε θα μπορείς να το κυκλοφορείς παρά μόνο για εκτός αστικής μετακίνησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, malakudi είπε

Για ποιο λόγο; Σε τι διαφέρει από άλλες επιδοτήσεις της πράσινης οικονομίας; Φ/Β, αλλαγή παλιών συσκευών, αναβάθμιση ενεργειακής κλάσης κτιρίων κτλ κτλ;

Γιατί κάποιοι που την πήραν μας έχουν ζαλίσει τα ...............

Δεν έχω ακούσει κανέναν να λεει εγώ έχω νέο ψυγείο να σας πάρουν τα δικά σας που είναι παλιά. Ή εγω έχω νέα κουφώματα πρέπει να σας βγάλουν τα δικά σας γιατί έτσι.....

  • Like 6
  • Thanks 2
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...