Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το παλικάρι είπε ότι σκέφτεται να πάρει αμάξι με 2χιλιαρικα. Όσοι μιλάνε για σαραβαλα και οικολογία να του βρουν euro 5 σε αυτά τα λεφτά η να του δώσουν τα υπόλοιπα. Θα κάψει ο Χ υπουργός και ζαμπλουτος όσα εγώ σε όλη μου την ζωή για να πάρει το ελικόπτερο και το τζέτ για καφέ στο Παρίσι αλλά εγώ πρέπει να χρεωθώ για οικολογικό αυτοκίνητο και μετά να μου τη λένε που πήρα δάνειο ενώ δεν το σήκωνε η τσέπη μου. Ενσυναίσθηση μηδέν...

  • Like 22
  • Thanks 5
  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Στο παρελθόν το πετρέλαιο απαγορευόταν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη! Ήταν τότε φασιστικό; Δεν είδα κανένα να διαδηλώνει; Η κυβέρνηση νομοθετεί! Εάν νομοθετήσει στο να είναι ασύμφορο να κατέχει παλιάς τεχνολογίας όχημα θα είναι φασιστικό; Εάν δεν μπορείτε να έχετε να σύγχρονο όχημα δεν είναι και το τέλος του κόσμου υπάρχουν ΜΜΜ όπως και για ακούς συμπολίτες μας!

ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟς οφειλει να εχει συνεχεια και ειρμο .. δεν μπορει να σου λεει παρε αυτοκινητο και να σου παιρνει τελει ταξινομισεως και ξαφνικα να ερχετε να σου λεει τερμα πετατο ... εγω κυριε εκανα επενδυση και πρεπει να το κρατησω το αμαξι 50 χρονια για να αποσβεσω .. εσυ σαν κρατος πρεπει να το λες απο την αρχη .. οπωσ το ελεγε στα παλαια πετρελαια ... τωρα λεει παρτε .. πωσ θα ερθει να τα καταργησει ετσι ξαφνηκα ? μπορει να πει απο εδω και περα . οσοι προλαβαν θα κυκλοφορουν οσο αντεχουν τα αυτοκινητα τους ... τα ΜΜΜ ειναι αλλη συζητηση και δεν βολευουν οικογενειες με παιδια . μονο ανεργους συνταξιουχους και γενικα να εισαι μονος σου , η να βολευει να πηγαινεισ στη δουλεια.. αν εχεισ προγρΑΜΜα να πας το παιδι εδω εκει παραπαερα δεν μπορεισ να περιμενεισ ποτε θ ΕΡΘΕΙ ΤΟ βθσ και εαν εχει κινηση η κιφησιας ...

ομοιως και μ τ ατελει κυκλοφοριας .. δεν τα αλλαζουν και ας λενε . οι κλιμακες απο 2000-εως 2006 ειναι στανδαρτ ,,,τοσα μετα εχει απο τοτε εως τοτε και παει λεγοντας ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είπε ο φουκαράς να πάρει ενα παλιό αμαξάκι να πηγαίνει  στην δουλειά οταν έχει καταιγίδες και παγωνίες. Βγήκανε τα κομπιουτεράκια να μετράνε τα διοξείδια, μόνο εγκληματίες δεν είπανε τους οδηγούς με αμάξια 20 ετιας,  λες και στο εξωτερικό δεν έχουν τα 'beater cars" για παρκάρισμα οπου ναναι η να μην τρώνε κρυο το χειμώνα.

Ειναι βέβαιοι οτι τα ΜΜΜ βολευουν.. ειναι απόλαυση να αλλάζεις δυο λεωφορεία μετα απο βραδινη βάρδια, περιμένοντας τα να ερθουν μαζι με 'αλλους 100 στριμωγμενους επιβάτες, χάνοντας καμια  εξτρα ωρα απο το χρονο τους, χωρια την ταλαιπωρια.

Στην πόλη μου μονο λεωφορεία εχουμε και το πρωτο ξεκινάει στις 6, πως πας στην πρωινή βάρδια, δεν ειναι όλοι στο 9-5. Περνάει το αστικο απο εκει, και αν περναει μηπως πρεπει να περπατισεις κανα 2 χιλιομετρα. Να παλευεται ο καιρός πας με το μηχανάκι ας ειναι και μεγάλη αποσταση. Αμα εχει ο αλλος το saxo και το seicento καλοδιατηρημενο και παει τις δύσκολες μερες του χειμωνα  στην δουλεία, δεν χαλασε και ο κοσμος.

Το θέμα ειναι αν αξίζει οικονομικα  το κόστος/συντήρηση Vs μηχανακι και ταλαιπωρια.

 

Επεξ/σία από Apaleytos80
  • Like 12
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, malakudi είπε

Γιατί η οικονομική αδυναμία του Χ (που φυσικά μπορεί να βρει μεταχειρισμένο Euro4) πρέπει να είναι παραπάνω από την υγεία μου; Δε το καταλαβαίνω αυτό. Ότι είναι πριν το Euro4, δηλαδή αυτοκίνητα πάνω από 18 ετών, πρέπει να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους τουλάχιστον στα αστικά κέντρα.

Σήκω και φύγε από την πόλη αν θες να διαφυλάξεις την υγεία σου.Δεν θα αφήσουν τα οχήματα τους μισό εκατομμύριο άτομα επειδή δεν μπορούν να αγοράσουν νεότερα.

Θες αύριο το πρωί να πέσει η μόλυνση στο μισό ; Υποχρεωτική τηλεργασια όπου είναι εφικτό , αλλά κάτι κομπλεξικοι που το παίζουν αφεντικά,θέλουν στη γαλέρα τον εργαζόμενο.

Επεξ/σία από leolipop
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Lunar said:

Με τη νοοτροπία μερικών καταλαβαίνεις γιατί κατρακυλάει συνεχώς η χώρα...

Επειδή φαινεται οτι είναι δύσκολο να το καταλάβετε κάποιοι: Ο Μ.Ο. ηλικίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα δεν έχει πάει εκεί επειδή αγαπάνε τα σαράβαλά τους. Έχει πάει εκεί επειδή τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει τρελά και παράλληλα η αγοραστική δύναμη της κοινωνίας έχει μειωθεί.
Ειναι ανήθικο για εμένα να επιβάλεις αντικίνητρα για παλιο αμάξι, όταν δεν βοηθάς με κανένα τρόπο την αγορά νεου (δεν μιλαώ για ηλεκτρικά που το 95% τους ξεκινάνε απο τα 30k και άρα απλησίαστα για το μέσο πορτοφόλι.

Ειμαι 100% υπέρ του να προωθήσουμε νέες, πιο καθαρές και ενεργειακά αποδοτικές λύσεις. Αλλά αυτό να γίνει με βοήθεια στους αδύναμους, όχι να τους βάλουμε να πληρώνουν χιλιάρικα κάθε χρόνο μέχρι να απελπιστούν και να πετάξουν τα αυτοκίνητά τους.

Το αυτοκίνητο πλέον είναι μέσα στην καθημερινότητα όλων μας. Δεν μπορούμε ξαφνικά να γυρίσουμε ένα διακόπτη και να το κάνουμε να απευθύνεται μόνο σε πλούσιους.
ΑΛΛΑ ακόμα και αν το κάναμε αυτό, ένα σοβαρό κράτος (εδώ γελάμε), θα έφτιαχνε υποδομές σε ΜΜΜ ώστε να υπάρχουν αξιοπιστες εναλλακτικές. Όσοι χρησιμοποιούν ΜΜΜ για να πάνε στη δουλειά τους, καταλαβαίνουν για τι χάλια μιλάμε...

To θέμα, επιπρόσθετα, είναι πως δεν είναι απαραίτητα πιο φιλικό προς το περιβάλλον να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 5-7 χρόνια ούτε τα βαρύτερα, ηλεκτρικά αυτοκίνητα (απαιτώντας μεγαλυτερα λάστιχα, που λόγω βάρους πιθανώς τα φθείρουν και γρηγορότερα, πέρα από τη μόλυνση για παραγωγή τους ) συνιστούν μαγική λύση

Όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας ένα ηλεκτρικό ή αλλάζοντας αυτοκίνητα περιοδικά σε λίγο χρόνο έχει εκπληρώσει τη συμβολή του στη προστασία του περιβάλλοντος, απλώς πλήρωσε για να αγοράσει - ακριβά - μια ήσυχη συνείδηση ακολουθώντας το καταναλωτικό μάρκετιγκ, ακόμη κι αν τελικά κάνει περισσότερο κακό παρά καλό

Επεξ/σία από definitio
  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 hours ago, Ntinaras said:

Δε χρειαζεται τα τελη να μπουνε στη βενζινη. 

Αρκει να βγουν και να γραφουν τους παντες για τα παντα.

Μονο τα παρανομα παρκαρισμενα να γραψουν, ξεχρεωσαμε ως κρατος.

Και μετα δεν θα ξαναβγει κυβερνηση.

Το κράτος σε γενικες γραμμες δεν θελει το καλό μας. 

Καθε πρωι στην ωρα αιχμης, την στηνει η τροχαια στην Αττικη Οδο, μπλοκο κανονικο και γραφει οχηματα που κινουνται στη ΛΕΑ.
Αυτό εχει ως αποτελεσμα να δημιουργειται τεραστιο μποτιλιαρισμα.
Και επικινδυνο ειναι γιατι δημιουργειται αποτομη κινηση, και γινονται καραμπολες

και επιβαρυντικο για το περιβαλλον ειναι να καθονται σταματημενα χιλιαδες οχηματα. Ολα αυτα σε εναν ιδιωτικο δρομο που μέχρι προτινος πληρωνες 2,80 για να χρησιμοποιησεις, προφανως για να κανεις πιο γρήγορα.

Απλα ζητηματα που λυνονται με τις ήδη υπάρχουσες καμερες.

Και γραφει τωρα καποιος να ελεγχει το κρατος για ρύπους οταν δεν μπορει να λυσει πιο απλα ζητηματα.
Επισης δεν μπορεις να μιλας για σοβαρο ελεγχο οταν η παραβαση για καρτα καυσαεριων κοστιζει 35€

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, definitio είπε

To θέμα, επιπρόσθετα, είναι πως δεν είναι απαραίτητα πιο φιλικό προς το περιβάλλον να αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 5-7 χρόνια ούτε τα βαρύτερα, ηλεκτρικά αυτοκίνητα (απαιτώντας μεγαλυτερα λάστιχα, που λόγω βάρους πιθανώς τα φθείρουν και γρηγορότερα, πέρα από τη μόλυνση για παραγωγή τους ) συνιστούν μαγική λύση

Όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας ένα ηλεκτρικό ή αλλάζοντας αυτοκίνητα περιοδικά σε λίγο χρόνο έχει εκπληρώσει τη συμβολή του στη προστασία του περιβάλλοντος, απλώς πλήρωσε για να αγοράσει - ακριβά - μια ήσυχη συνείδηση ακολουθώντας το καταναλωτικό μάρκετιγκ, ακόμη κι αν τελικά κάνει περισσότερο κακό παρά καλό

Σωστός. Συν ότι έχουν γίνει μόδα όλα τα SUVοειδή. Που καίνε περισσότερο και πιάνουν και περισσότερο χώρο!!! 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, cpc464 είπε

επειδη το παρακολουθώ το θεμα το newsAuto ξεκινα και τα υπολοιπα αναμεταδιδιουν.Κλικ μπαιτ αρθρο συνεχεια .Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει θεμα αλλα οτι σιγουρα τα μισα απο οσα λεει ειναι μπαρουφες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Τι συγκρινεις τωρα ομως? Ελλαδα με ΗΠΑ? μηλα με πορτοκαλια

Οταν το αφηγημα μας δεν στεκει, ξαφνικα ταυτιζουμε μια συγκριση ως "μηλα με πορτοκαλια" ενω και τα 2 αφορουν χωρες. 

12 ώρες πριν, MikhailBakurin είπε

Αν κάποιος δε μπορεί να διασφαλίσει ότι το όχημά του είναι ασφαλές, συντηρημένο και σύγχρονο αρκετά ώστε να μπει όχι μόνο ο ίδιος, αλλά και τα παιδιά του, να μην έχει αυτοκίνητο.

sorry to break it to you, αλλα την ασφαλεια την οριζει ο ιδιος οδηγος, και οχι ο καθε ασχετος σε ενα φορουμ. Τελευταια παντως, τις στουκες τις κανουν "καλα" αμαξια. Αν δεν σου αρεσει η εικονα των παλιων αυτοκινητων στον Κηφισο, μπορεις να πας στο Μανχαταν 

8 ώρες πριν, malakudi είπε

Μπερδεύετε τις εκπομπές CO2 με τους ρύπους από τα αυτοκίνητα μέσα στο αστικό ιστό που ζούμε. Δεν είναι το ίδιο. Τα παλιά αυτοκίνητα (προ Euro4) μολύνουν υπερβολικά το χώρο στον οποίο ζούμε. Τι σχέση έχει η Κίνα ή το πόσο μολύνει το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος στη Πτολεμαϊδα (εκτός φυσικά για όσους μένουν στη Πτολεμαϊδα);

8 ώρες πριν, malakudi είπε

Εγώ έχω ηλεκτρικό, δεν έχω πρόβλημα. Καταργείστε τα όλα τα ΜΕΚ, even better.

 Οποτε να καταργηθουν τα παλια αυτοκινητα εκει που κινεισαι εσυ, αλλα ας τρωνε παραπανω μολυνση στην Πτολεμαιδα για να εχει ρευμα το δικο σου τεσλα. 🤣

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 12/10/2024 at 16:06, jim_66 said:

Καλησπέρα σας, μιας και όσο ο χρόνος περνάει και οι αντοχές μειώνονται θα ήθελα μια γνώμη για ένα παλαιό, μεταχειρισμένο όχημα. Πρόκειται να χρησιμοποιείται για πολύ λίγες διαδρομές τις βροχερές/ κρύες μέρες αντί για μηχανάκι που αποτελεί το κύριο μέσο μετακίνησης. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες βλάβες θα εμφανίζονται, αλλά δεδομένου ότι αν ελεγχθεί σε ένα συνεργείο και επαληθευτούν τα λεγόμενα του πωλητή ( ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αντιστοιχία με το βιβλίο service) και δεν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα θα λέγαμε πως είναι μια αγορά ρίσκου 50-50? Η εμφάνιση- επιδόσεις δεν λαμβάνονται υπόψη καθώς και για την ασφάλεια του το συγκεκριμένο γνωρίζω ότι πολλοί το αποκαλούν ακόμη και  "φέρετρο". Εντός αστικού ιστού θα κινείται με μικρές ταχύτητες αλλά έτσι κι αλλιώς με το μηχανάκι κινούμαι που ήδη ξέρω ότι δεν έχω πολλές ελπίδες σε μία καλή σύγκρουση. Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως; Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

ημουν σε παρομοιο διλημμα πριν 2-3 χρονια με μπατζετ 1-2κ. Μαντεψε; πηρα και εγω σαξο 3 θυρο για να πεταω εργαλεια και να πηγαινω κεντρο Αθηνας (μιας και ειναι μικρουλι χωραει παντου). Η χειροτερη αποφαση που πηρα σε θεμα ιχ.

Αυτο δεν ειναι ιχ ειναι κατι σα ιχ και οπως κατι συμφουρητες μου εγραψαν και ειχαν δικιο ειναι σκοτωστρα, Αν εισαι πανω απο 1.85 θα εχεις και προβλημα στο μπες βγες. Ειχα τη πλουσια εκδοση (τρομαρα μου) και τα μισα λειτουργουσαν. Το μονο που δεν επιδιορθωσα ηταν το...καλοριφερ!

Που να αρχισω και που να τελειωσω, και δεν εχει να κανει με το δικο μου σαξο, τα ανταλλακτικα που βαζει η σιτροεν σε αυτο το μοντελο ειναι φτηνιαρικα με προφανες λογο να ριξει το κοστος. Να σκεφτεις καποια στιγμη μου χαλασε ο πισω...αξονας (και οδηγουσα νορμαλ, σχεδον παπουδιστικα!). Αν δε πιαναν τα χερια μου θα πληρωνα ανετα 2-3κ σε επιδιορθωσεις, εδωσα μονο 600 ευρ(!). Για να μη γραφω εδω τα προβληματα που βγαζει οποιος θελει πμ.

Καλυτερα να πας σε μια κορολα 1996-2001 με το 1300 μοτερακι (φθηνα) σε κανενα φιατακι πουντο (1200 cc) κανενα twingo (ο βλακας το πουλησα για να παρω τη $#ια το σαξο) ή μικρα (πηρα micra 1200 χαοτικη διαφορα μηχανικα και σε χωρους).

τρομαξα να το πουλησω παρολο που ειχα επιδιορθωσει τα περισσοτερα και οσοι ερχοντουσταν εδιναν 500-600 ευρ (για να καταλαβεις τι παιζει)

 

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Like 3
Δημοσ.
12 ώρες πριν, tzotzo είπε

Και μετα δεν θα ξαναβγει κυβερνηση.

Το κράτος σε γενικες γραμμες δεν θελει το καλό μας. 

Καθε πρωι στην ωρα αιχμης, την στηνει η τροχαια στην Αττικη Οδο, μπλοκο κανονικο και γραφει οχηματα που κινουνται στη ΛΕΑ.
Αυτό εχει ως αποτελεσμα να δημιουργειται τεραστιο μποτιλιαρισμα.
Και επικινδυνο ειναι γιατι δημιουργειται αποτομη κινηση, και γινονται καραμπολες

και επιβαρυντικο για το περιβαλλον ειναι να καθονται σταματημενα χιλιαδες οχηματα. Ολα αυτα σε εναν ιδιωτικο δρομο που μέχρι προτινος πληρωνες 2,80 για να χρησιμοποιησεις, προφανως για να κανεις πιο γρήγορα.

Απλα ζητηματα που λυνονται με τις ήδη υπάρχουσες καμερες.

Και γραφει τωρα καποιος να ελεγχει το κρατος για ρύπους οταν δεν μπορει να λυσει πιο απλα ζητηματα.
Επισης δεν μπορεις να μιλας για σοβαρο ελεγχο οταν η παραβαση για καρτα καυσαεριων κοστιζει 35€

Σοβαρολογεις τωρα?

Τους τυπους που πανε ΛΕΑ πρεπει να τους παιρνουν πινακιδες και διπλωμα για 1 χρονο, να στρωσουν χαρακτηρα.

Το τεραστιο μποτιλιαρισμα το δημιουργουν ακριβως αυτοι που πανε στη ΛΕΑ.

Γιατι οταν τελειωνει η ΛΕΑ, χωνονται μπροστα στα αλλα αυτοκινητα που ειναι στη δεξια λωριδα, με αποτελεσμα να τους φρεναρουν.

Και η αττικη οδος δεν ειναι ιδωτικος δρομος.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κανονικά θα έπρεπε το κράτος να δίνει σε όλους που θέλουν να αλλάξουν αμάξι επιδότηση και όχι μόνο για τα ηλεκτρικά. Δηλαδή για ηλεκτρικό έχει 9000 ευρώ συν 2000 ευρώ εάν έχεις αμάξι για απόσυρση. Εάν κάποιος δεν θέλει να δώσει τα λεφτά για ηλεκτρικό ή δεν έχει πάρκινγκ και γενικά δεν τον βολεύει και δεν το θέλει δεν θα έπρεπε να πάρει τουλάχιστον τα 2000 ευρώ και να πάρει ότι αμάξι θέλει? Ρητορικό ερώτημα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα χλμ παντως ειναι πολυ σχετικα. Οχι οτι αποκλειεται βεβαια καποιος να τα πειραξει.

Εγω σε 5 χρονια εκανα ~50.000 χλμ, οι δικοι μου που πανε μεχρι το μαρκετ και Κρητη μια φορα στα 2 χρονια, πηραν νεο Polo TSI το 2014, ακομα λιγοτερα απο 35.000χλμ εχει.

Επεξ/σία από jimakos234
Δημοσ.
12 hours ago, tzotzo said:

Και μετα δεν θα ξαναβγει κυβερνηση.

Το κράτος σε γενικες γραμμες δεν θελει το καλό μας. 

Καθε πρωι στην ωρα αιχμης, την στηνει η τροχαια στην Αττικη Οδο, μπλοκο κανονικο και γραφει οχηματα που κινουνται στη ΛΕΑ.
Αυτό εχει ως αποτελεσμα να δημιουργειται τεραστιο μποτιλιαρισμα.
Και επικινδυνο ειναι γιατι δημιουργειται αποτομη κινηση, και γινονται καραμπολες

και επιβαρυντικο για το περιβαλλον ειναι να καθονται σταματημενα χιλιαδες οχηματα. Ολα αυτα σε εναν ιδιωτικο δρομο που μέχρι προτινος πληρωνες 2,80 για να χρησιμοποιησεις, προφανως για να κανεις πιο γρήγορα.

Απλα ζητηματα που λυνονται με τις ήδη υπάρχουσες καμερες.

Και γραφει τωρα καποιος να ελεγχει το κρατος για ρύπους οταν δεν μπορει να λυσει πιο απλα ζητηματα.
Επισης δεν μπορεις να μιλας για σοβαρο ελεγχο οταν η παραβαση για καρτα καυσαεριων κοστιζει 35€

Πραγματικά δηλαδή σου πήρε πολύ χρόνο να σκεφτείς όλα αυτά και να τα γράψεις;

Δηλαδή σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης το Εκαβ, η πυροσβεστική, η αστυνομία θα πρέπει να είναι κολλημένοι στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, επειδή εσυ και κάποιοι αχαρακτηριστοι οδηγοι δεν μπορούν να καταλάβουν τα αυτονόητα;

Το να κρέμεται η ζωή ενός συμπολίτη μας από μια  κλωστή και το κάθε δευτερόλεπτο να μετράει, μπορείς να το καταλάβεις; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...