Προς το περιεχόμενο

Φτηνό αυτοκίνητο=ταλαιπωρία;


jim_66

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, μιας και όσο ο χρόνος περνάει και οι αντοχές μειώνονται θα ήθελα μια γνώμη για ένα παλαιό, μεταχειρισμένο όχημα. Πρόκειται να χρησιμοποιείται για πολύ λίγες διαδρομές τις βροχερές/ κρύες μέρες αντί για μηχανάκι που αποτελεί το κύριο μέσο μετακίνησης. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες βλάβες θα εμφανίζονται, αλλά δεδομένου ότι αν ελεγχθεί σε ένα συνεργείο και επαληθευτούν τα λεγόμενα του πωλητή ( ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αντιστοιχία με το βιβλίο service) και δεν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα θα λέγαμε πως είναι μια αγορά ρίσκου 50-50? Η εμφάνιση- επιδόσεις δεν λαμβάνονται υπόψη καθώς και για την ασφάλεια του το συγκεκριμένο γνωρίζω ότι πολλοί το αποκαλούν ακόμη και  "φέρετρο". Εντός αστικού ιστού θα κινείται με μικρές ταχύτητες αλλά έτσι κι αλλιώς με το μηχανάκι κινούμαι που ήδη ξέρω ότι δεν έχω πολλές ελπίδες σε μία καλή σύγκρουση. Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως; Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 259
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, jim_66 είπε

Καλησπέρα σας, μιας και όσο ο χρόνος περνάει και οι αντοχές μειώνονται θα ήθελα μια γνώμη για ένα παλαιό, μεταχειρισμένο όχημα. Πρόκειται να χρησιμοποιείται για πολύ λίγες διαδρομές τις βροχερές/ κρύες μέρες αντί για μηχανάκι που αποτελεί το κύριο μέσο μετακίνησης. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες βλάβες θα εμφανίζονται, αλλά δεδομένου ότι αν ελεγχθεί σε ένα συνεργείο και επαληθευτούν τα λεγόμενα του πωλητή ( ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αντιστοιχία με το βιβλίο service) και δεν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα θα λέγαμε πως είναι μια αγορά ρίσκου 50-50? Η εμφάνιση- επιδόσεις δεν λαμβάνονται υπόψη καθώς και για την ασφάλεια του το συγκεκριμένο γνωρίζω ότι πολλοί το αποκαλούν ακόμη και  "φέρετρο". Εντός αστικού ιστού θα κινείται με μικρές ταχύτητες αλλά έτσι κι αλλιώς με το μηχανάκι κινούμαι που ήδη ξέρω ότι δεν έχω πολλές ελπίδες σε μία καλή σύγκρουση. Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως; Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

Το συγκεκριμένο είναι από τα πιο αξιόπιστα κ εύκολα μηχανικά αυτοκίνητα της αγοράς. Έλεγχο σε αντιπροσωπεία ή αξιόπιστο μηχανικο και σε έναν φανοποιο και αν είναι εντάξει προχωράς.

Πάντως το θεωρώ αρκετά ακριβό για αυτά που προσφέρει, δες και εδώ τον εξοπλισμό του https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_Saxo , αλλά από την άλλη η γενική συντήρηση του θα είναι πολύ οικονομική (ασφάλεια, σέρβις, ανταλλακτικά) οπότε αν όντως είναι σε καλή κατάσταση αξίζει για αυτοκίνητο πόλης.

Με 2.000 πάντως μπορείς να βρεις κάτι καλύτερο με air condition τουλάχιστον. Αλλά όσο πιο πολύπλοκο γίνεται κάτι, τόσα πιο πολλά προβλήματα ίσως βγούνε στο μέλλον.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jim_66 είπε

Καλησπέρα σας, μιας και όσο ο χρόνος περνάει και οι αντοχές μειώνονται θα ήθελα μια γνώμη για ένα παλαιό, μεταχειρισμένο όχημα. Πρόκειται να χρησιμοποιείται για πολύ λίγες διαδρομές τις βροχερές/ κρύες μέρες αντί για μηχανάκι που αποτελεί το κύριο μέσο μετακίνησης. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες βλάβες θα εμφανίζονται, αλλά δεδομένου ότι αν ελεγχθεί σε ένα συνεργείο και επαληθευτούν τα λεγόμενα του πωλητή ( ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αντιστοιχία με το βιβλίο service) και δεν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα θα λέγαμε πως είναι μια αγορά ρίσκου 50-50? Η εμφάνιση- επιδόσεις δεν λαμβάνονται υπόψη καθώς και για την ασφάλεια του το συγκεκριμένο γνωρίζω ότι πολλοί το αποκαλούν ακόμη και  "φέρετρο". Εντός αστικού ιστού θα κινείται με μικρές ταχύτητες αλλά έτσι κι αλλιώς με το μηχανάκι κινούμαι που ήδη ξέρω ότι δεν έχω πολλές ελπίδες σε μία καλή σύγκρουση. Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως; Το ταξί ενδεχομένως να βγαίνει και πιο οικονομικό αλλά θα ήθελα μια γνώμη για το παρακάτω αυτοκίνητο. Ευχαριστώ.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41738482-citroen-saxo

Δεν υπάρχει φθηνό = ταλαιπωρία αλλά μεταχειρισμένο ανεξαρτήτως χρημάτων και πρώτα έξοδα. Μόνο τα λάστιχα που συνήθως είναι για αλλαγή κάνουν 200 ευρώ.
Μόνο για κρύο / βροχές μπορείς να πληρώνεις ΚΤΕΟ/ασφάλεια/Τέλη = 360-450 ευρώ ανάλογα τα κυβικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου ειχαμε 3 απο αυτα στην δουλεια. ενα μου ειχε κανει εντυπωση. οικονομικα μεχρι εκει που δεν παει. με κινηση μεσα στην πολη και ρελαντι εβγαζε ανετα 850 χλμ με ενα γεμισμα! απλο αυτοκινητο, οχι ευκολο στην επισκευη (τα γαλλικα εχουν πολλες παραξενιες), φθηνα ανταλλακτικα, αξιοπιστο αλλα μεχρι εκει. αυτα εβγαιναν με εναν αεροσακο αλλα χωρις abs. αυτα που ειχαμε εμεις ειχαν κλιματισμο. παμε στα μειον τωρα. το κρατημα στον δρομο ηταν αστειο, εφευγε για την πλακα. ελαφρυ αυτοκινητο, δεν ειχε κρατηματα, η ενεργητικη ασφαλεια ηταν για την πλακα. τωρα εαν το θελεις για μεσα για την πολη, τι να πω, νομιζω οτι δεν πληρει τα σημερινα στανταρ ασφαλειας. δεν μιλαμε για τα στανταρ πριν 20-25 χρονια, μιλαμε για σημερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με  2000-2500   αγοραζεις   ATOS  πρωην   νοικιαρικο  απο  κρητη  με  80,000-90,000 χλμ

και  νισσαν  μικρα  επισης.

Ηταν  απο  τα  πλεον  αξιοπιστα  καποτε.

 

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Με  2000-2500   αγοραζεις   ATOS  πρωην   νοικιαρικο  απο  κρητη  με  80,000-90,000 χλμ

και  νισσαν  μικρα  επισης.

Ηταν  απο  τα  πλεον  αξιοπιστα  καποτε.

Αξιοπιστία σε νοικιάρικο ΔΕΝ υπάρχει, το πλήρωσα ακριβά και το έμαθα, όπως και τα χιλιόμετρα που αναφέρεις είναι απίθανο να τα βρεις σε αυτήν την τιμή.

Σαν αυτοκίνητα γενικά αξιόπιστα μηχανικά αλλά με άθλια ως επικίνδυνη οδική συμπεριφορά, ειδικά το atos που είναι ένας κουβάς με ρόδες.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jim_66 είπε

Αλήθεια αυτό το όχημα έχει abs και έστω 1 αερόσακο ή τίποτα τελείως;

Από την φωτο διακρίνω αερόσακο μόνο οδηγού. Το ABS έγινε υποχρεωτικό στην Ευρώπη από τον 7ο του 2004 οπότε μάλλον δεν έχει. Στην περιγραφή αναφέρει ότι διαθέτει και κλιματισμό κάτι πολύ σημαντικό σήμερα.

Είχα ίδιο αγορασμένο καινούργιο για περίπου δυο χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα με αποδεκτή οδική συμπεριφορά αλλά κουραστικό για τους επιβάτες σε πολύωρα ταξίδια. Για την χρήση που το θέλεις και μέχρι 1.000€  (ανάλογα με την κατάστασή του +/- 200€)  αξίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, northjohn είπε

ειδικά το atos που είναι ένας κουβάς με ρόδες.

Βάλε στον ίδιο κουβά και το accent εκείνης της εποχής. Δεν έχω οδηγήσει χειρότερα αμάξια.

  • Like 4
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην αξιολογείτε τη δική σας ζωη και των συνεπιβατων σας τόσο φθηνά.

Λειτουργικοί αερόσακοι,  abs , σωστός κλωβος που θα παραμείνει άθικτο πρέπει να θεωρούνται must.

 

Επεξ/σία από aionnou
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, micos000 είπε

Βάλε στον ίδιο κουβά και το accent εκείνης της εποχής. Δεν έχω οδηγήσει χειρότερα αμάξια.

Accident μη σου πω... καμια σχεση ως αξιοπιστια (επειδη και τα 2 κουβαδες είναι) με το παλιοτερο αξεντ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tutuyo είπε

δεν υπαρχει περιπτωση τα χλμ που γραφει να ειναι αληθινα

Φυσικά και μπορεί να είναι αληθινά. 7000χλμ τον χρόνο είναι κάτι το φυσιολογικό. Και γω τόσα κάνω κάθε χρόνο

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...