dimitrissa Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Καλησπέρα σε όλους , παιδιά έχω αγοράσει το 2022 τηλεόραση Samsung απο γνωστή αλυσίδα. Μετά απο ένα 6μηνο χάλασε το panel και μου την επισκευάσανε μέσα σε 23 μέρες. Μόλις την παρέλαβα, σε μια βδομάδα πάλι το ίδιο θέμα με επισκευή. Τώρα, μετά απο 2 χρόνια ξανά το ίδιο θέμα. Έχω premium 5ετη εγγυήση και απλά έχω ζητήσει αντικατάσταση. Με έχουν κουράσει τόσο πολύ με τις καθυστερήσεις που δε θέλω να ξανά μπω στην αλυσίδα τους αλλά ομοίως και στη Samsung. Θα μπορούσα να προβώ σε κάποια διαδικασία πχ συνήγορο του καναλωτή ή οτιδήποτε για να μου δώσουν μια αντικατάστασης αυτή τη φορά ή ένα πιστωτικό; Ευχαριστώ πολύ!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα