Προς το περιεχόμενο

Ιμαντας χρονισμου σε 1.2 opel Peugeot κλπ


stel106

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα επειδή περιμενω εντος ημερών corsa F

Ειναι με τον ιμαντα που περναει μεσα απο τα λάδια

Αλλαξε καποιος προσφατα να μου κοστος αλλαγής περιπου?

 

Γνωριζω το πρόβλημα του συγκεκριμενου κινητηρα και την φασαρια που εχει

Εχθες γνωστος απο Peugeot που μιλησαμε μου ειπε 350 (ρωταω σε περίπτωση που καποιος το εκανε εκτός αντιπροσωπείας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Καλησπερα φίλε. Μαζί με το καρτερ πηγε 380. 

ε να 350 με ειπε εμενα το παιδι απο peugeot 
πολλα ειναι βεβαια αλλα θελει τακτικες αλλαγες κ λαδιων και ιμαντα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stel106 είπε

ε να 350 με ειπε εμενα το παιδι απο peugeot 
πολλα ειναι βεβαια αλλα θελει τακτικες αλλαγες κ λαδιων και ιμαντα

 

Αλλαξα στα 5 χρόνια, σε καινουριο αυτοκίνητο. Νομιζω οτι στο βιβλιο service αναφερει αλλαγη καθε 6 ή 7 χρόνια.

Εγω επειδη αρέσκομαι στις αποτομες επιταχύνσεις, μαλλον επιταχυνα και τη φθορά του υμάντα. Αν οδηγούσα σαν άνθρωπος, θα έπεφτα μεσα στο συνιστώμενο χρόνο.

Κατα τα άλλα, μηδενικά προβλήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως εννοείς καδένα; Γιατί ιμάντα δεν έχω ακούσει ποτέ να περνάει μέσα από τα λάδια.

Μεταχειρισμένο προφανώς θα το πάρεις.

Πόσα χλμ έχει;

Αν έκανε συχνές αλλαγές λαδιών ο προηγούμενος κάτοχος τότε μπορεί άνετα να βγάλει 200.000 χλμ.

Στο Corsa D που έχω με 140.000 χλμ κανένα πρόβλημα έως τώρα με την καδένα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 minutes ago, madboy said:

Μήπως εννοείς καδένα; Γιατί ιμάντα δεν έχω ακούσει ποτέ να περνάει μέσα από τα λάδια.

Και ομως, ιμαντας χρονισμου και αντλιας λαδιου, μεσα στα λαδια. Τα ιδια ισχυουν και  στους EcoBoom της Ford, οπως τους ονομαζουν πλεον κοροϊδευτικα. Θελει ειδικα λαδια, συχνες αλλαγες και οπτικο ελεγχο του ιμαντα. Αν αρχιζει να ξεφτιζει, αμεση αλλαγη…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 minutes ago, SaFiS said:

Και ομως, ιμαντας χρονισμου και αντλιας λαδιου, μεσα στα λαδια. Τα ιδια ισχυουν και  στους EcoBoom της Ford, οπως τους ονομαζουν πλεον κοροϊδευτικα. Θελει ειδικα λαδια, συχνες αλλαγες και οπτικο ελεγχο του ιμαντα. Αν αρχιζει να ξεφτιζει, αμεση αλλαγη…

Άρα έχω μείνει πίσω όσον αφορά αυτούς τους κινητήρες. Δεν γνώριζα την ύπαρξη τους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...