Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα ήρθε μηνυματάκι στο κινητό από την Τράπεζα Πειραιώς ότι θα προβεί σε χρεώσεις για αγορές με κάρτα που έγιναν στις 16 και 17 Αυγούστου και οι οποίες δεν είχαν προωθηθεί σε αυτούς, χωρίς λένε να είναι δική τους ευθύνη αλλά του παρόχου, όπως δηλαδή λένε πάντα.

Πράγματι με χρεώσαν ένα ποσό με ημερομηνία 10/10, για αγορά από κάποια επιχείρηση την οποία θυμάμαι όντως ότι είχα κάνει στις 17 Αυγούστου και μείωσαν το υπόλοιπό μου κατά το ποσό αυτό. Ψάχνοντας το ποσό αυτό στον Αύγουστο στο e-banking δεν το βρήκα πουθενά.

Επειδή όμως τυχαίνει να καταγράφω τα οικονομικά μου αναλυτικά, έχω excel για μήνα Αύγουστο που είχα καταγράψει το ποσό αυτό οπότε σίγουρα το είχαν εμφανίσει στην ανάλυση τουλάχιστον ως δεσμευμένο και επίσης είχα καταγράψει ότι και τότε είχε μειωθεί το υπόλοιπό μου. Δηλαδή με λίγα λόγια, για συναλλαγή 25 ευρώ έχουν αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου 50 ευρώ.

Είδα σε σκόρπια site ότι και άλλοι κάνουν λόγο για διπλές χρεώσεις και προσπαθούν να επικοινωνήσουν με την τράπεζα, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στην αποκατάσταση του προβλήματος. Έστειλα αναλυτικό mail στο email επικοινωνίας της τράπεζας το οποίο γύρισε undeliverable καθώς λέει έχει γεμίσει(!!!). Υποψιάζομαι ότι έχει κατακλυστεί με emails παθόντων.

 Είναι κανάς άλλος από εδώ παθών?

Υ.Γ. Μάλλον πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά γιατί κλέβουν και οι τράπεζες τώρα....

Επεξ/σία από Insane84
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Insane84 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα ήρθε μηνυματάκι στο κινητό από την Τράπεζα Πειραιώς ότι θα προβεί σε χρεώσεις για αγορές με κάρτα που έγιναν στις 16 και 17 Αυγούστου και οι οποίες δεν είχαν προωθηθεί σε αυτούς, χωρίς λένε να είναι δική τους ευθύνη αλλά του παρόχου, όπως δηλαδή λένε πάντα.

Πράγματι με χρεώσαν ένα ποσό με ημερομηνία 10/10, για αγορά από κάποια επιχείρηση την οποία θυμάμαι όντως ότι είχα κάνει στις 17 Αυγούστου και μείωσαν το υπόλοιπό μου κατά το ποσό αυτό. Ψάχνοντας το ποσό αυτό στον Αύγουστο στο e-banking δεν το βρήκα πουθενά.

Επειδή όμως τυχαίνει να είμαι γάτα και να καταγράφω τα οικονομικά μου αναλυτικά, έχω excel για μήνα Αύγουστο που είχα καταγράψει το ποσό αυτό οπότε σίγουρα το είχαν εμφανίσει στην ανάλυση τουλάχιστον ως δεσμευμένο και επίσης είχα καταγράψει ότι και τότε είχε μειωθεί το υπόλοιπό μου. Δηλαδή με λίγα λόγια, για συναλλαγή 25 ευρώ έχουν αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου 50 ευρώ.

Είδα σε σκόρπια site ότι και άλλοι κάνουν λόγο για διπλές χρεώσεις και προσπαθούν να επικοινωνήσουν με την τράπεζα, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στην αποκατάσταση του προβλήματος. Έστειλα αναλυτικό mail στο email επικοινωνίας της τράπεζας το οποίο γύρισε undeliverable καθώς λέει έχει γεμίσει(!!!). Υποψιάζομαι ότι έχει κατακλυστεί με emails παθόντων.

 Είναι κανάς άλλος από εδώ παθών?

Υ.Γ. Μάλλον πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά γιατί κλέβουν και οι τράπεζες τώρα....

Ομοίως χθεσινή χρέωση για συναλλαγή τον Αύγουστο, όπου κατόπιν επικοινωνίας με την τράπεζα χθες με ενημέρωσαν ότι βλέπουν τη διπλοχρεωση και θα πιστωθουν τα χρήματα έως το βράδυ και αφού δεν πιστωθηκαν φυσικά, σε σημερινή επικοινωνία υποστήριξαν ότι είναι μεταχρονολογημενη συναλλαγή και η οποία δεν έχει ξαναχρεωθει. Όμως επειδή κι εγώ ελέγχω καθημερινά τον λογαριασμό μου διαπίστωσα ότι εκείνη την περίοδο τα χρήματα είχαν αφαιρεθεί κανονικά και όχι δεσμευτεί όπως υποστήριξαν αυτοί. Αντε τώρα να βγάλουμε άκρη...δυστυχώς προσπαθώ να δω πως θα το αποδείξω. 

Δημοσ.

Όταν κάνεις πολλές συναλλαγές ανεξέλεγκτα με την κάρτα, αυτά παθαίνεις. Για να μην αναφέρω τις πιθανότητες να ψαρέψουν στοιχεία της κάρτας από eshop. Γι αυτό λέμε να γίνονται οι αναγκαίες συναλλαγές με την κάρτα για το αφορολόγητο (που πλέον με τη δυναότητα iris δεν υπάρχει λόγος) και τα υπόλοιπα με μετρητά.

  • Confused 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Είχα κι εγώ στη euro bank τις προηγούμενες μέρες μεταχειρισμένη χρέωση από αγορά στα μέσα Αυγούστου, η οποία όμως όντως δεν είχε χρεωθεί τότε.

Δημοσ.

Και εμένα μου ήρθε mail 10/10 ότι υπήρξε μεταβολή στο λογαριασμό και προσπαθούσα να καταλάβω τι παίχτηκε. 16/8 είχα πάει και Lidl και ΑΒ, αλλά μόνο στα Lidl έγινε με καθυστέρηση, οπότε δεν φαίνεται να φταίει η τράπεζα ούτε υπήρξε διπλοχρέωση.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, 1comment είπε

Όταν κάνεις πολλές συναλλαγές ανεξέλεγκτα με την κάρτα, αυτά παθαίνεις. Για να μην αναφέρω τις πιθανότητες να ψαρέψουν στοιχεία της κάρτας από eshop. Γι αυτό λέμε να γίνονται οι αναγκαίες συναλλαγές με την κάρτα για το αφορολόγητο (που πλέον με τη δυναότητα iris δεν υπάρχει λόγος) και τα υπόλοιπα με μετρητά.

αν πληρώνεις μέσω wallet μπορείς να τσεκάρεις και απο εκεί τι κινήσεις έχουν γίνει.Τουλάχιστον σε google pay σου δείχνει για κάθε κάρτα τι κινήσεις έχεις κάνει,μάλλον πάει μέχρι 3 μήνες πίσω.

Δημοσ.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει όντως θέμα διότι είναι κι άλλοι παθοντες που υποστηρίζουν ότι έγινε διπλοχρεωση, δεν μπορεί τόσοι άνθρωποι να κάνουν λάθος για το υπόλοιπό τους.Και το θέμα είναι ότι στο σύστημα μέχρι πριν της 10 Οκτώβρη είχε τις συναλλαγές κανονικά δεσμευμένες και μετέπειτα τις εμφάνισε στις 10 του μήνα χωρίς όμως να φαίνεται η επαναφορά στο διαθέσιμο υπολοιπο. Δεν καταλαβαίνω τι έχει γίνει...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, 1comment said:

Όταν κάνεις πολλές συναλλαγές ανεξέλεγκτα με την κάρτα, αυτά παθαίνεις. Για να μην αναφέρω τις πιθανότητες να ψαρέψουν στοιχεία της κάρτας από eshop. Γι αυτό λέμε να γίνονται οι αναγκαίες συναλλαγές με την κάρτα για το αφορολόγητο (που πλέον με τη δυναότητα iris δεν υπάρχει λόγος) και τα υπόλοιπα με μετρητά.

συμφωνω.ολοι με μετρητα

αυξανονται οι πιθανοτητες να βρω πεσμενα λεφτα στο δρομο

τωρα με τις καρτες σπανια βρισκω ενω παλια ειχα βρει και 100 ευρω. 😛

Επεξ/σία από poulinos
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ουτε ολα με μετητα ουτε ολα με καρτα.Παν μετρο αριστο.Τα ακρα μονο προβληματα φερνουν.Ευτυχώς ο Ελληνας ξυπναει σιγα σιγα

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
2 ώρες πριν, elen46 είπε

Δεν καταλαβαίνω τι έχει γίνει...

Καποιος κακοπροαιρετος θα ελεγε οτι εχει γινει σκοπιμα διπλοχρεωση με σκοπο να πιασουν οσους δεν το παρουν χαμπαρι ή δεν ενδιαφερθουν. Εγω δεν τα πιστευω αυτα τα πραματα.

Δημοσ.
On 11/10/2024 at 22:39, Insane84 said:

Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα ήρθε μηνυματάκι στο κινητό από την Τράπεζα Πειραιώς ότι θα προβεί σε χρεώσεις για αγορές με κάρτα που έγιναν στις 16 και 17 Αυγούστου και οι οποίες δεν είχαν προωθηθεί σε αυτούς, χωρίς λένε να είναι δική τους ευθύνη αλλά του παρόχου, όπως δηλαδή λένε πάντα.

Πράγματι με χρεώσαν ένα ποσό με ημερομηνία 10/10, για αγορά από κάποια επιχείρηση την οποία θυμάμαι όντως ότι είχα κάνει στις 17 Αυγούστου και μείωσαν το υπόλοιπό μου κατά το ποσό αυτό. Ψάχνοντας το ποσό αυτό στον Αύγουστο στο e-banking δεν το βρήκα πουθενά.

Επειδή όμως τυχαίνει να καταγράφω τα οικονομικά μου αναλυτικά, έχω excel για μήνα Αύγουστο που είχα καταγράψει το ποσό αυτό οπότε σίγουρα το είχαν εμφανίσει στην ανάλυση τουλάχιστον ως δεσμευμένο και επίσης είχα καταγράψει ότι και τότε είχε μειωθεί το υπόλοιπό μου. Δηλαδή με λίγα λόγια, για συναλλαγή 25 ευρώ έχουν αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου 50 ευρώ.

Είδα σε σκόρπια site ότι και άλλοι κάνουν λόγο για διπλές χρεώσεις και προσπαθούν να επικοινωνήσουν με την τράπεζα, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στην αποκατάσταση του προβλήματος. Έστειλα αναλυτικό mail στο email επικοινωνίας της τράπεζας το οποίο γύρισε undeliverable καθώς λέει έχει γεμίσει(!!!). Υποψιάζομαι ότι έχει κατακλυστεί με emails παθόντων.

 Είναι κανάς άλλος από εδώ παθών?

Υ.Γ. Μάλλον πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά γιατί κλέβουν και οι τράπεζες τώρα....

Άλλο η δέσμευση και άλλο η ανάληψη του ποσού . Εφόσον δεν το βλέπεις στις κινήσεις του λογαριασμού, τότε δεν έφυγαν ποτέ τα λεφτά. Απλά δεσμεύτηκαν με την αγορά και από κάποιο λάθος (αυτό που η Πειραιώς λέει στο μήνυμα ότι δεν ήταν υπαιτιότητά της) έληξε η δέσμευση χωρίς να φύγουν τα λεφτά. Το πήρανε χαμπάρι και απλά έγινε τώρα η ανάληψη.

Δεν είναι κάτι τρομερό, αφού επιβεβαίωσες ότι όντως αφορά αγορά που έκανες και όντως βλέπεις ότι δεν είχαν ξαναπαρθεί τα χρήματα, είναι οκ. Γίνονται συχνά σχετικά τέτοια λάθη, λίγο πολύ σε όλες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...