Προς το περιεχόμενο

Νέα έρευνα δείχνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν επανεξέταση των μέτρων οδικής ασφάλειας


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Τι διαφορά έχουμε ας πούμε με τους Ιταλικούς δρόμους όπου μετατρέπει την Ελλάδα ένα ιδιαίτερο σύνολο διερεύνησης;

Έχει η Ιταλία διευρυμένη ηλεκτροκίνηση;

Νομίζω η στατιστική που παίρνεις είναι λαθος γιατί είναι ένα μέρος ενός υποσυνολου που μεταβάλλεται κ δεν ξέρεις πως θα συμπεριφερθεί όταν αυξηθούν τα μεγέθη έως τον κορεσμό τους. 

Δε δοκιμαζουμε αν παει απτό α στο β. Δοκιμαζουμε τις συνθήκες κ τις υποδομές που δεν υφίστανται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Έχει η Ιταλία διευρυμένη ηλεκτροκίνηση;

Νομίζω η στατιστική που παίρνεις είναι λαθος γιατί είναι ένα μέρος ενός υποσυνολου που μεταβάλλεται κ δεν ξέρεις πως θα συμπεριφερθεί όταν αυξηθούν τα μεγέθη έως τον κορεσμό τους. 

Δε δοκιμαζουμε αν παει απτό α στο β. Δοκιμαζουμε τις συνθήκες κ τις υποδομές που δεν υφίστανται.

Δεν θα πάω στο μάθημα στατιστικής ξανά. Έχει η Νορβηγία 30% σε ηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Δεν θα πάω στο μάθημα στατιστικής ξανά. Έχει η Νορβηγία 30% σε ηλεκτρικά.

Μη πας. Άμα βλεπεις παραλληλισμό Νορβηγίας με Ελλαδα ποιος είμαι γω να πω οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Μη πας. Άμα βλεπεις παραλληλισμό Νορβηγίας με Ελλαδα ποιος είμαι γω να πω οχι

Έχεις ξεχάσει τι έχεις πει πιο πίσω ή κάνεις πως έχεις ξεχάσει;

Αναφορά σε κείμενο

Ποσοστιαία ακριβώς δεν έχει νόημα. Ηλεκτρικά έχει κ απτό 1900 κ τα παράτησαν τι λέει αυτό; Πρέπει να φτάσεις να βγαίνεις Κηφισό κ ναναι τίγκα 2τοννα Τέσλα 8 το πρωί για να πεις πως συμπεριφέρονται σε τράκες. Α κ να ελέγξεις την αντοχή της γέφυρας που ξαφνικα θάχει 2πλασιο φορτίο😅

Ξεπερνάμε το γεγονός ότι θα πέσει η γέφυρα με 30% max βάρος περαιτέρω. Θεωρώ πως κάνεις πλάκα. Όσον αφορά την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στο τρακάρισμα, που υπάρχει αυτή η τιτανομέγιστη διαφορά μεταξύ Ελλάδας και Νορβηγίας όπου πέρνοντας τα δεδομένα της Νορβηγίας δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την Ελλάδα;

Εξήγησε μας αν είναι να ενημερώσουμε την EuroNCAP να δίνει ειδική πιστοποίηση και διαφορετική βαθμολογία για την χώρα μας.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Έχεις ξεχάσει τι έχεις πει πιο πίσω ή κάνεις πως έχεις ξεχάσει;

Ξεπερνάμε το γεγονός ότι θα πέσει η γέφυρα με 30% max βάρος περαιτέρω. Θεωρώ πως κάνεις πλάκα. Όσον αφορά την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στο τρακάρισμα, που υπάρχει αυτή η τιτανομέγιστη διαφορά μεταξύ Ελλάδας και Νορβηγίας όπου πέρνοντας τα δεδομένα της Νορβηγίας δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για την Ελλάδα;

Εξήγησε μας αν είναι να ενημερώσουμε την EuroNCAP να δίνει ειδική πιστοποίηση και διαφορετική βαθμολογία για την χώρα μας.

 

Τώρα δε θα τα γράφω 2 φορές βαριέμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 12/10/2024 at 00:06, magicnumbers said:

Είσαι κ αντικειμενικός τρομαρα σου model 3 1836 κιλά λέει. Που είδες ίδιο βάρος δε ξερω ένα octavia είναι 1400 κιλα μόνο 436 παραπάνω δηλ. Η αμβλυμενη κριτική που γράφω πάνω ευχαριστώ.

Παραδοσιακά βενζίνης παιδιά μαζέψτε τα μαχαίρια μη χαιρεστε

Picanto 836 punto 830

οχι θα συγκρινουμε ενα αμαξι 2024 με 450 αλογα και χωρους λιμουζινας, με το πικαντο για να νιωσεις εσυ δικαιωμενος. τριψε τα ματια και μετα ανοιξε τα και ισως δει οτι εγω ειμαι αντικειμενικος. και ειναι φυσιολογικο ενας ανθρωπος να κανει λαθος. αν το συνεχιζει ομως, υπαρχει θεμα...

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Αντικειμενικός είπε

οχι θα συγκρινουμε ενα αμαξι 2024 με 450 αλογα και χωρους λιμουζινας, με το πικαντο για να νιωσεις εσυ δικαιωμενος. τριψε τα ματια και μετα ανοιξε τα και ισως δει οτι εγω ειμαι αντικειμενικος. και ειναι φυσιολογικο ενας ανθρωπος να κανει λαθος. αν το συνεχιζει ομως, υπαρχει θεμα...

Να σουπω αντικειμενικε για κιλα μιλαμε τα κιλα παιζουν ρόλο στη μπαριερα οχι η χρονολογια μου βαλές το model 3 για οικογενειακό 1850 κιλα 450 πάνω από ένα octavia κ 700 από το βαρύτερο πόλης κ σε πείραξε το πικαντο που είναι 200 πάνω κάτω όσο όλα στον τόνο.

Μη τη γυρνας τη μπιφτεκα οπως σε βολευει με τα ηλεκτρικα. 

Επεξ/σία από magicnumbers
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Να σουπω αντικειμενικε για κιλα μιλαμε τα κιλα παιζουν ρόλο στη μπαριερα οχι η χρονολογια μου βαλές το model 3 για οικογενειακό 1850 κιλα 450 πάνω από ένα octavia κ 700 από το βαρύτερο πόλης κ σε πείραξε το πικαντο που είναι 200 πάνω κάτω όσο όλα στον τόνο.

Μη τη γυρνας τη μπιφτεκα οπως σε βολευει με τα ηλεκτρικα. 

Σου έδειξα πιο πάνω την διαφορά αλλά σ' αρέσει να τα φουσκώνεις. Προφανώς μετράνε τα κιλά όπως προφανώς μετράει και το τι προδιαγραφές έχει ένα όχημα για να μην φτάσει στην μπαριέρα και τις προδιαγραφές έχει αφού φτάσει στην μπαριέρα.

Γι αυτό και λέμε να συγκρίνεις όμοια πράγματα. Σύγκρινε Punto ΜΕΚ με dacia spring, Golf με BYD Dolphin ή ID3 και τότε ναι μπορούμε να κάνουμε συζήτηση. Ξέχασα όμως ... σε κουράσαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Σου έδειξα πιο πάνω την διαφορά αλλά σ' αρέσει να τα φουσκώνεις. Προφανώς μετράνε τα κιλά όπως προφανώς μετράει και το τι προδιαγραφές έχει ένα όχημα για να μην φτάσει στην μπαριέρα και τις προδιαγραφές έχει αφού φτάσει στην μπαριέρα.

Γι αυτό και λέμε να συγκρίνεις όμοια πράγματα. Σύγκρινε Punto ΜΕΚ με dacia spring, Golf με BYD Dolphin ή ID3 και τότε ναι μπορούμε να κάνουμε συζήτηση. Ξέχασα όμως ... σε κουράσαμε.

Φίλε μίλανε τα κιλα κ η φυσική. Έχεις ~1000 απτή μία έχεις >1800 απτην άλλη. Σαρεσει η οχι τι να γίνει έτσι είναι δε θα σε ρωτήσουν οι υποδομές κ οι μπαριερες ηλικία μοντέλο μεκ η ψεκ. Λίγο αντικειμενικοί να είμαστε ελεος έχετε καταντήσει γραφικά υποκειμενικοί ούτε σε γκρουπ ηλεκτροκίνησης ναμασταν δυιλιζετε τον κωνωπα άλλα καταπίνετε την καμηλο

Είχαμε τα ηλεκτρικά που δεν εκρήγνυνται τώρα δεν τρακαρουν κ όλας,επόμενο στάδιο να έχουν κ αντιβαρύτητα ξερω γω😅

Επεξ/σία από magicnumbers
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Φίλε μίλανε τα κιλα κ η φυσική. Έχεις ~1000 απτή μία έχεις >1800 απτην άλλη. Σαρεσει η οχι τι να γίνει έτσι είναι δε θα σε ρωτήσουν οι υποδομές κ οι μπαριερες ηλικία μοντέλο μεκ η ψεκ. Λίγο αντικειμενικοί να είμαστε ελεος έχετε καταντήσει γραφικά υποκειμενικοί ούτε σε γκρουπ ηλεκτροκίνησης ναμασταν δυιλιζετε τον κωνωπα άλλα καταπίνετε την καμηλο

Είχαμε τα ηλεκτρικά που δεν εκρήγνυνται τώρα δεν τρακαρουν κ όλας,επόμενο στάδιο να έχουν κ αντιβαρύτητα ξερω γω😅

Η φυσική δεν έχει κανένα πρόβλημα εσύ έχεις πρόβλημα με την κατανόηση της. Μια βόλτα απ' την EuroNCap θα σε κάνει να προβλήματιστείς γιατί τα βαρύτερα αυτοκίνητα όπως model 3 ή Ovtavia είναι ασφαλέστερα απ' ότι ένα Panda.

Από κει και πέρα όπως καλά λες τώρα για την αντοχή της μπαριέρας έχει σημασία το βάρος και όχι αν είναι ηλεκτρικό ή ΜΕΚ. Στο προηγούμενο μήνυμα ακριβώς σου έδειξα δύο μοντέλα που είναι στα 1000 κιλά που είναι σαφώς ελαφρότερα από πολλά ΜΕΚ. Από κει και πέρα όμως εσύ συνεχίζεις να λες ότι τα ηλεκτρικά κατά κανόνα είναι βαριά. Φάσκεις και αντιφάσκεις.

Επεξ/σία από manolis940
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

δύο μοντέλα που είναι στα 1000 κιλά που είναι σαφώς ελαφρότερα από πολλά ΜΕΚ. Από κει και πέρα όμως εσύ συνεχίζεις να λες ότι τα ηλεκτρικά κατά κανόνα είναι βαριά. Φάσκεις και αντιφάσκεις.

Δύο κ κατά κανόνα. Αυτό μετράει. Ήδη οι υποδομές τύπου μπαριερας είναι παλιές ανεπαρκείς κ ανύπαρκτες σε πολλά σημεία,ειδικα επαρχιακού δικτύου. 

Επεξ/σία από magicnumbers
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Δύο κ κατά κανόνα. Αυτό μετράει. Ήδη οι υποδομές τύπου μπαριερας είναι παλιές ανεπαρκείς κ ανύπαρκτες σε πολλά σημεία,ειδικα επαρχιακού δικτύου. 

Προφανώς δεν θα σου γράψω εδώ μία λίστα με όλα τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν και το βάρος τους γιατί έχεις την πεποίθηση στο μυαλό σου ότι ένα model 3 είναι 1900 κιλά. Προφανώς δεν έχεις ούτε την διάθεση ούτε να το κατανοήσεις ότι κάνεις λάθος όσον αφορά την διαφορά βάρους στην ίδια κατηγορία αυτοκινήτου αλλά ούτε και την διάθεση να κάνεις ένα απλό googlaρισμα ή να ανοίξεις ένα link από αυτά που σερβίραμε στο πιάτο και να δεις τα πραγματικά κιλά ενός αυτοκινήτου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...