magicnumbers Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Ποσοστιαία κάνουμε τις συγκρίσεις. Να υπενθυμίσουμε για άλλη μια φορά ότι Ηλεκτρικά έχουμε στην αγορά απ' το 2011 Ποσοστιαία ακριβώς δεν έχει νόημα. Ηλεκτρικά έχει κ απτό 1900 κ τα παράτησαν τι λέει αυτό; Πρέπει να φτάσεις να βγαίνεις Κηφισό κ ναναι τίγκα 2τοννα Τέσλα 8 το πρωί για να πεις πως συμπεριφέρονται σε τράκες. Α κ να ελέγξεις την αντοχή της γέφυρας που ξαφνικα θάχει 2πλασιο φορτίο😅 5 λεπτά πριν, manolis940 είπε Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν συγκρίνεται αντίστοιχα αυτοκίνητα με ηλεκτρικά. Πχ το να μου συγκρίνεις Octavia με model 3 το βλέπω. Να μου συγκρίνεις Χ6 με model X ας πούμε ότι το βλέπω επίσης. Να γίνεται σύγκριση c1 με model 3 ή model X είναι τόσο κουφό όσο να γίνεται και του c1 με το X6. Αφου δεν υπαρχει εύρος οχημάτων αντίστοιχων επιδόσεων ως ένα μικρό ηλεκτρικό. Ποιο να βαλουμε το αμι? Ωραία δε το πιανουν καν για αμάξι τετράτροχο το λένε με τα 40 τελική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoskatos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Για άλλη μια φορά κουκουρούκου έρευνα. Οι μπαριερες δεν έχουν την λογική του αδιαπεραστου αλλά του αποτρεπτικου για νορμάλ ταχύτητες και οχήματα. Εννοείται μια γεμάτη νταλίκα που ζυγίζει 40 τόνους δεν θα την σταματήσει μια μπαριερα, σίγουρα θα ελαττώσει την ορμή της . Αν ήταν αδιαπέραστη θα είχαμε χειρότερα αποτελέσματα. Οι υπάρχουσες υποδομές είναι μια χαρά είτε επιλέξεις ηλεκτρικό είτε συμβατικό. Το θέμα και η ουσία για την προστασία και την ασφάλεια όλων μας είναι είναι να ρίξουν μεγαλύτερο βάρος στην παιδεία και την οδηγική συνείδηση των οδηγών. Εκεί πέρα πάσχουμε σε όλον τον κόσμο. Η τάση των τελευταίων ετών με χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την ώρα της οδήγησης ακόμα και με μικρότερες ταχύτητας εντός αστικού ιστού είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Οι χλεχλεδες ας πούμε της ΕΕ ψηφίζουν νέους κανονισμούς ρύπων και προδιαγραφών κάθε χρόνο για τα αυτοκίνητα ( ασχέτως αν τα αυτοκίνητα ευθύνονται στο ελάχιστο για το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης) αλλά εγκρίνουν οχήματα που είναι τίγκα στις οθόνες εντός του οχήματος. Το αυτοκίνητο είναι μέσο μεταφοράς,όχι gadget. Ας πιέσουν για καλύτερη παιδεία στα σχολεία όσο αφορά την οδήγηση. Δεν το κάνουν όμως. 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Ποσοστιαία ακριβώς δεν έχει νόημα. Ηλεκτρικά έχει κ απτό 1900 κ τα παράτησαν τι λέει αυτό; Πρέπει να φτάσεις να βγαίνεις Κηφισό κ ναναι τίγκα 2τοννα Τέσλα 8 το πρωί για να πεις πως συμπεριφέρονται σε τράκες. Α κ να ελέγξεις την αντοχή της γέφυρας που ξαφνικα θάχει 2πλασιο φορτίο😅 Αφου δεν υπαρχει εύρος οχημάτων αντίστοιχων επιδόσεων ως ένα μικρό ηλεκτρικό. Ποιο να βαλουμε το αμι? Ωραία δε το πιανουν καν για αμάξι τετράτροχο το λένε με τα 40 τελική. Τώρα πρέπει να κάνουμε μαθήματα για το πως δουλεύει η στατιστική και η επιστήμη και τι είναι η ποσοστιαία σύγκριση; Δεν έχεις δει ποτέ σύγκριση που να αναφέρει ότι "x στους 1000 ισχύει το συγκεκριμένο ενδεχόμενο"; Είναι η Ελλαδίτσα μας το μέτρο σύγκρισης για όλα ή βλέπεις την Ελλάδα όπως βλέπουν οι εξωγίνοι την αμερική στις ταινίες; Γιατί δεν βάζεις την ΕΕ για παράδειγμα που περίπου το 10% των οχημάτων είναι ηλεκτρικά; Πως δεν υπάρχουν μικρά ηλεκτρικά; Που ζείτε στο 2011; BYD Dolphin παρόμοιο με Golf ; Το ZHIDOU D2 όχι πολύ γνωστό αλλά είναι κάτω από 1000kg. Να ξεκινήσω και εγώ τον διάλογο του παραλόγου και να λέω ότι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο είναι πιο ελαφρύ; Edit: Dacia spring Επίσης μικρό στα 1000kg https://www.dacia.co.uk/hybrid-and-electric-range/spring-city-car/compare-specifications.html Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από manolis940 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ethereum Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) η κινητική ενέργεια που αποκτά ένα Τέσλα 1800 κιλών με μια μέτρια ταχύτητα στα 80 χιλιόμετρα είναι χιλιάδες Joules , οτιδήποτε βρεθεί μπροστά του θα το κόψει σαν βούτυρο , συγκεκριμένα σύμφωνα με το Copilot ανέρχεται σε 444.444 Joules με ατομική μάζα 4.9451E-15 μετατρέπουν το κινούμενο βάρος του αυτοκινήτου πάνω απο 8.000 κιλά που πρέπει να σταματήσουν , καλή τύχη με το φρενάρισμα Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από ethereum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 12 λεπτά πριν, ethereum είπε η κινητική ενέργεια που αποκτά ένα Τέσλα 1800 κιλών με μια μέτρια ταχύτητα στα 80 χιλιόμετρα είναι χιλιάδες Joules , οτιδήποτε βρεθεί μπροστά του θα το κόψει σαν βούτυρο , συγκεκριμένα σύμφωνα με το Copilot ανέρχεται σε 444.444 Joules . Αφθέρετο αυτό που λες. Αρχικά πιο Tesla είναι 1800 κιλά; Με πιο όχημα άλλο το συγκρίσεις; Η μόνη σου σταθερά είναι τα 80 χιλιόμετρα. Να βάλουμε δύο παρόμοια οχήματα και να κάνουμε μια σύγκριση; https://www.carsized.com/en/cars/compare/skoda-octavia-2019-estate-vs-tesla-model-3-2017-sedan/front/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ethereum Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου τι εννοείς ότι το Τεσλα δεν είναι βαρύ ? ένα model 3 2024 τόσο ζυγίζει χωρίς τους επιβάτες , αλλά και στο παράδειγμά σου που είναι παλιό του 2017 πάλι το Τεσλα φτάνει τα 1700 κιλά βαλε και τους επιβάτες , παίρνουμε τον μέσο όρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, ethereum είπε τι εννοείς ότι το Τεσλα δεν είναι βαρύ ? ένα model 3 2024 τόσο ζυγίζει χωρίς τους επιβάτες , αλλά και στο παράδειγμά σου που είναι παλιό του 2017 πάλι το Τεσλα φτάνει τα 1700 κιλά βαλε και τους επιβάτες , παίρνουμε τον μέσο όρο Είπα εγώ ότι δεν είναι βαρύ ή πιο βαρύ από ένα ΜΕΚ; Είπα ότι η σύγκριση σου είναι αφθέρετη. Πάρε δύο αυτοκίνητα ίδια κατηγορία και κάνε μία σύγκριση. Θέλεις με η χωρίς οδηγό; Με ή χωρίς επιβάτες; Στα 30 ή 80 km/h; Αλλά το πετάμε ένα ξερό νούμερο χωρίς συγκεκριμένες παραμέτρους και χωρίς να το συγκρίνουμε με άλλα παρόμοια δεδομένα δεν λέει κάτι. Θα την έκανα εγώ την σύγκριση για σένα έστω και μέσα στο co pilot αλλά δεν μου έχεις δώσει τα βασικά. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από manolis940 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ethereum Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 4 λεπτά πριν, manolis940 είπε Είπα εγώ ότι δεν είναι βαρύ ή πιο βαρύ από ένα ΜΕΚ; Είπα ότι η σύγκριση σου είναι αφθέρετη. Πάρε δύο αυτοκίνητα ίδια κατηγορία και κάνε μία σύγκριση. Θέλεις με η χωρίς οδηγό; Με ή χωρίς επιβάτες; Στα 30 ή 80 km/h; Αλλά το πετάμε ένα ξερό νούμερο χωρίς συγκεκριμένες παραμέτρους και χωρίς να το συγκρίνουμε με άλλα παρόμοια δεδομένα δεν λέει κάτι. Θα την έκανα εγώ την σύγκριση για σένα έστω και μέσα στο co pilot αλλά δεν μου έχεις δώσει τα βασικά. μάλλον δεν με κατάλαβες , δεν μ'ενδιαφέρει η σύγκριση με άλλο αυτοκίνητο , στο συγκεκριμένο άρθρο εξετάζουμε την ενίσχυση της οδοποιιας ασφαλείας , μπάρες κτλπ και την αναβάθμιση της σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το Τεσλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
link_z Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, ethereum είπε η κινητική ενέργεια που αποκτά ένα Τέσλα 1800 κιλών με μια μέτρια ταχύτητα στα 80 χιλιόμετρα είναι χιλιάδες Joules , οτιδήποτε βρεθεί μπροστά του θα το κόψει σαν βούτυρο , συγκεκριμένα σύμφωνα με το Copilot ανέρχεται σε 444.444 Joules με ατομική μάζα 4.9451E-15 μετατρέπουν το κινούμενο βάρος του αυτοκινήτου πάνω απο 8.000 κιλά που πρέπει να σταματήσουν , καλή τύχη με το φρενάρισμα Τι είναι η ατομική μάζα ρε φίλε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, magicnumbers είπε Το κόστος αγοράς τους δεν μπορεί να υποστηριχθεί απτον μέσο πολίτη. Εξού κ η επιδότηση των 9.000 ευρώ βλέπεις για ηλεκτρικά βρίσκουν αμέσως,αλλά για επιδότηση παιδιού έχει μόνο 2000. Οι προτεραιότητες κ τα κίνητρα είναι προφανή. Δεν είμαι ενάντια σαφώς είναι κέρδος η μη ορυκτόκίνηση στο κέντρο κ πέριξ αλλά με τρόπο αυταποδεικτο όχι το άσπρο μαύρο Αντε παλι με την επιδοτηση. Αρχικα η επιδοτηση προερχεται απο τα δικαιωματα ρυπων. Οποτε δεν την πληρωνει η σουλα στο μενιδι που εχει να πληρωσει εφορια απο το 2004. Επισης, η επιδοτηση ειναι πανω κατω ισα με τον φπα του οχηματος, εκτος κι αν ειναι καποιο ακριβο αμαξι που τοτε η επιδοτηση ειναι πολυ μικροτερη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 50 λεπτά πριν, ethereum είπε μάλλον δεν με κατάλαβες , δεν μ'ενδιαφέρει η σύγκριση με άλλο αυτοκίνητο , στο συγκεκριμένο άρθρο εξετάζουμε την ενίσχυση της οδοποιιας ασφαλείας , μπάρες κτλπ και την αναβάθμιση της σε σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το Τεσλα Όχι αυτό ακριβώς κατάλαβα. Ότι σε ενδιαφέρει τι ισχύει με ένα υπέρβαρο tesla που λογικά του έχεις βάλει μέσα και 100kg τσουβαλάκια μπετό + οδηγό και δεν σε ενδιαφέρει τι ισχύει με τα υπόλοιπα οχήματα που αν τα συγκρίνεις θα δεις ότι η απόκλιση δεν είναι τραγικά μεγάλη η διαφορά. Είναι 20% με 30% όπως αναφέρει και το άρθρο παραπάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JcD Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 3 hours ago, magicnumbers said: Κ το accent 1000. Κ το C1 εως του 2022 στα 854. Μέχρι τα 2000 έχεις άλλο ένα αμάξι σε βάρος. Το κόστος αγοράς τους δεν μπορεί να υποστηριχθεί απτον μέσο πολίτη. Εξού κ η επιδότηση των 9.000 ευρώ βλέπεις για ηλεκτρικά βρίσκουν αμέσως,αλλά για επιδότηση παιδιού έχει μόνο 2000. Οι προτεραιότητες κ τα κίνητρα είναι προφανή. Δεν είμαι ενάντια σαφώς είναι κέρδος η μη ορυκτόκίνηση στο κέντρο κ πέριξ αλλά με τρόπο αυταποδεικτο όχι το άσπρο μαύρο Ταλαιπωρία είναι παιδιά, πήρε πρόσφατα φίλος στο Ηράκλειο το jeep, έχει λέει κάπου 400χλμ αυτονομία αλλά στα Χανιά δεν θα ξαναέρθει γιατί δεν θέλει να ψάχνει σημεία φόρτισης κλπ. Σίγουρα σε πόλεις μεγάλου μεγέθους θα κάνουν καλό τα ηλεκτρικά όσον αφορά στην ρύπανση αλλά στην Ελλάδα ειδικά δεν υπάρχει και η υποδομή ακόμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manolis940 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, JcD είπε Ταλαιπωρία είναι παιδιά, πήρε πρόσφατα φίλος στο Ηράκλειο το jeep, έχει λέει κάπου 400χλμ αυτονομία αλλά στα Χανιά δεν θα ξαναέρθει γιατί δεν θέλει να ψάχνει σημεία φόρτισης κλπ. Σίγουρα σε πόλεις μεγάλου μεγέθους θα κάνουν καλό τα ηλεκτρικά όσον αφορά στην ρύπανση αλλά στην Ελλάδα ειδικά δεν υπάρχει και η υποδομή ακόμα. Αυτά είναι τα αρνητικά του ηλεκτρικού. Αν και είναι πλέον πολλά τα σημεία φόρτισης δεν είναι τόσο πολλά όσο τα βενζινάδικα. Από κει και πέρα το jeep φαντάζομαι το Avenger που αγόρασε είναι μία απ' τις χειρότερες επιλογές ηλεκτρικού εκεί έξω. Ούτε αυτονομία έχει, ούτε καλές επιδόσεις κινητήρα και πονάει ακόμη περισσότερο από κάθε άλλο ηλεκτρικό. Αν η διαδρομή τώρα Ηράκλειο Χανιά την έκανε συχνά ίσως είναι και λάθος επιλογή. Αν έρχεται 2 φορές τον χρόνο (εγώ κάπου τόσο πάω) δεν είναι και τόσο τραγικό να βρει σημείο φόρτισης ακόμη και DC. Από κει και πέρα κάθε νέα τεχνολογία έρχεται με τα αρνητικά της. Δες για παράδειγμα το smartphone που κάθε μέρα θέλει φόρτιση σε σχέση με το nokia 3330 που ήθελε μια φορά την εβδομάδα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 20 λεπτά πριν, manolis940 είπε Αυτά είναι τα αρνητικά του ηλεκτρικού. Αν και είναι πλέον πολλά τα σημεία φόρτισης δεν είναι τόσο πολλά όσο τα βενζινάδικα. Από κει και πέρα το jeep φαντάζομαι το Avenger που αγόρασε είναι μία απ' τις χειρότερες επιλογές ηλεκτρικού εκεί έξω. Ούτε αυτονομία έχει, ούτε καλές επιδόσεις κινητήρα και πονάει ακόμη περισσότερο από κάθε άλλο ηλεκτρικό. Αν η διαδρομή τώρα Ηράκλειο Χανιά την έκανε συχνά ίσως είναι και λάθος επιλογή. Αν έρχεται 2 φορές τον χρόνο (εγώ κάπου τόσο πάω) δεν είναι και τόσο τραγικό να βρει σημείο φόρτισης ακόμη και DC. Από κει και πέρα κάθε νέα τεχνολογία έρχεται με τα αρνητικά της. Δες για παράδειγμα το smartphone που κάθε μέρα θέλει φόρτιση σε σχέση με το nokia 3330 που ήθελε μια φορά την εβδομάδα. Μονο που για το κινητό δεν χρειάζεται να ψάχνεις ειδικούς φορτιστές αλλά βρίσκεις παντού.Στα παλιά κινητά ,πριν usb , υπήρχε πρόβλημα συμβατότητας καθώς ειχαν διαφορετικά βύσματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magicnumbers Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Τώρα πρέπει να κάνουμε μαθήματα για το πως δουλεύει η στατιστική και η επιστήμη και τι είναι η ποσοστιαία σύγκριση; Δεν έχεις δει ποτέ σύγκριση που να αναφέρει ότι "x στους 1000 ισχύει το συγκεκριμένο ενδεχόμενο"; Είναι η Ελλαδίτσα μας το μέτρο σύγκρισης για όλα ή βλέπεις την Ελλάδα όπως βλέπουν οι εξωγίνοι την αμερική στις ταινίες; Γιατί δεν βάζεις την ΕΕ για παράδειγμα που περίπου το 10% των οχημάτων είναι ηλεκτρικά; Πως δεν υπάρχουν μικρά ηλεκτρικά; Που ζείτε στο 2011; BYD Dolphin παρόμοιο με Golf ; Το ZHIDOU D2 όχι πολύ γνωστό αλλά είναι κάτω από 1000kg. Να ξεκινήσω και εγώ τον διάλογο του παραλόγου και να λέω ότι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο είναι πιο ελαφρύ; Edit: Dacia spring Επίσης μικρό στα 1000kg https://www.dacia.co.uk/hybrid-and-electric-range/spring-city-car/compare-specifications.html Τα byd ηρθαν χτες ξερω γω,αν εχει κ κανα 2 στον πλανήτη αντιστοιχα οκ. Ειναι το 10% ικανό ποσοστο; Μιλαμε για ρεαλισμο με ρεαλισμο οχι ψαρευοντας μια.ειδηση εδω κ μια εκει. Ακόμα κ ετσι ομως στο τελος της μέρας για την Ελλάδα θα μιλησουμε,σε ελληνικό δρόμο κινούνται με τις εδω συνθηκες κ πυροσβεστικη δύναμη. Οχι 1 στην Αγγλία κ 2 στη Γερμανία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα