Προς το περιεχόμενο

Νέα έρευνα δείχνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν επανεξέταση των μέτρων οδικής ασφάλειας


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οπότε δεν είναι τα νεώτερα αλλά όλα τα μοντέλα.Ακόμα και 20 ετών ή και παραπάνω.Φυσικά υπάρχουν και αμάξια μεγαλύτερου μεγέθους πχ https://www.cars-data.com/en/volkswagen-golf/curb-weight 

https://www.cars-data.com/en/opel-astra/curb-weight 

https://www.cars-data.com/en/toyota-corolla/curb-weight

που για να βρεις κάτω απο τόνο πας στον προηγούμενο αιώνα.

850 900 εως 1100 μιλαμε για την ιδια ταξη μεγεθους ετσι για να εχει καποιο νοημα η συζήτηση στον αναγνωστη κ οχι ανούσιες τρολιστικες flame αντιπαραθεσεις όπως αρεσκονται αρκετα μελη.

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

57 λεπτά πριν, MTX είπε

Επίσης κατά τι σύγκρουση φλέγονται ευκολότερα λόγο τον μπαταριών και δεν σβήνουν με τίποτα , πρέπει να έρθει εξειδικευμένο σώμα τις πυροσβεστικής με ειδική κουβέρτα , με λίγα λόγια αν γλίτωσες τις σύγκρουσης σε πρώτη φάση και είσαι μέσα αναίσθητος δεν βγαίνεις ζωντανός για κανένα λόγο

Την συγκεκριμένη κουβέρτα την έχουν όλα τα πυροσβεστικά ακόμη και τα Ελληνικά. Να κάνω τον κόπο να σου δείξω και στατιστικά οχημάτων που έχουν πάρει φωτιά ή θα πάει χαμένος κόπος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Την συγκεκριμένη κουβέρτα την έχουν όλα τα πυροσβεστικά ακόμη και τα Ελληνικά. Να κάνω τον κόπο να σου δείξω και στατιστικά οχημάτων που έχουν πάρει φωτιά ή θα πάει χαμένος κόπος;

Να αποκτήσουν πρώτα τη διεισδυση σε πλυθυσμο των βενζινοκινητων κ να δουμε σε βαθος χρονου ολα τα απευκταια σεναρια με μετωπικες πλαγιομετωπικες με φορτηγα ανατροπες 200 σε τοιχο κ όλες τις ομορφιες του σύγχρονου καγκουρα πριν εξαγουμε συμπεράσματα; ειδικα οταν θαχει ο καθενας μια μικρη φεραρι 1800-2500 κιλων με 0-100 σε 4"; 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι γεγονος οτι το τυπικο ηλεκτρικο αυτοκινητο, ειναι λιγο πιο βαρυ απο ενα αντιστοιχο τυπικο εσωτερικης καυσης, και οντως εχει πιο χαμηλο κεντρο βαρος.

 

θα ελεγα ομως να ειμαστε προσεκτικοι στο ποιος κανει αυτα τα τεστ και ποιος τα δημοσιοποιει. και ποιον σκοπο εξυπηρετει.

διοτι βλεποντας το βιντεο απο τις "ειδησεις" στο λινκ, αυτο που λειπει ειναι κατι σημαντικο. δεν δειχνουν την συγκρουση ενος συμβατικου αυτοκινητου με την ιδια ταχυτητα/γωνια κλπ κλπ, για να δουμε τις διαφορες πλαι πλαι.

ο τονος με τον οποιο παρουσιαζεται αυτη η "ειδηση' ειναι παρακατω. αν παρεις ηλεκτρικο αυτοκινητο, δεν σε σταματανε οι μπαριερες. μηπως λοιπον αυτη η ειδηση εχει καποιο αλλο σκοπο? να αποτρεψει πιθανους αγοραστες ηλεκτρικου αυτοκινητου?

εγω δεν θα γινω κακος και δε θα αντικρουσω τα συμπερασματα που θελουν να παρουσιασουν. αλλα οφειλω να πω, οτι στο βιντεο αυτο που βλεπω, ειναι ενα τεσλα μοντελ 3 να πεφτει με μεγαλη ταχυτητα και σχετικα οξεια γωνια πανω στην μπαριερα, να την διαπερνα, αλλα οπ οσο μπορω να πω, η μπαριερα δεν μπαινει μεσα στην καμπινα, αλλα η ενεργεια απορροφαται ολη απο την μπροστινη ζωνη παραμορφωσης. και δεν βλεπω το αυτοκινητο να σηκωνεται στον αερα η να γυριζει. 

θελω να πω, χωρις να ειμαι ειδικος, δε νομιζω οτι τα πηγε και ασχημα το αυτοκινητο σε αυτο το τεστ. τωρα αν μετα τη μπαριερα υπαρχει γκρεμος, αλλη ιστορια αυτο. εκει μαλλον, οτι και να οδηγεις τον εχεις πιει

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Την συγκεκριμένη κουβέρτα την έχουν όλα τα πυροσβεστικά ακόμη και τα Ελληνικά. Να κάνω τον κόπο να σου δείξω και στατιστικά οχημάτων που έχουν πάρει φωτιά ή θα πάει χαμένος κόπος;

Μην μπαίνεις στο κόπο έχω δει αρκετά και μονος μου και έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου και για την ώρα κυκλοφορούν τρεις και ο κούκος που να κυκλοφορήσουν εκατομμύρια κιόλας , ένα όχημα με υγραέριο που από θέμα ψυχολογίας λες θα εκραγεί κατά τι σύγκρουση και θα γίνει μπουρλότο είναι πολύ πιο ασφαλές 

Επεξ/σία από MTX
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, magicnumbers said:

Να αποκτήσουν πρώτα τη διεισδυση σε πλυθυσμο των βενζινοκινητων κ να δουμε σε βαθος χρονου ολα τα απευκταια σεναρια με μετωπικες πλαγιομετωπικες με φορτηγα ανατροπες 200 σε τοιχο κ όλες τις ομορφιες του σύγχρονου καγκουρα πριν εξαγουμε συμπεράσματα; ειδικα οταν θαχει ο καθενας μια μικρη φεραρι 1800-2500 κιλων με 0-100 σε 4"; 

Δεν παίζει για πολλά χρόνια ακόμα, αν και αρχίζει να πιέζει και η.κυβερνηση στην Ελλάδα με έξτρα τέλη κυκλοφορίας στα παλιά βενζινοκινητα, νόμος που προσωπικά τον περιμένω πως και πως μπας και ξεπούλησουν τσάμπα κάποιοι τα βενζινοκινητα τους να τα πάρουμε εμείς που δεν θέλουμε 999 κυβικά τρικυλινδρο τούρμπο 90 αλόγων 😄

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, memtsas είπε

θα ελεγα ομως να ειμαστε προσεκτικοι στο ποιος κανει αυτα τα τεστ και ποιος τα δημοσιοποιει. και ποιον σκοπο εξυπηρετει.

Στο insomnia βρήκες να το γράψεις εσύ αυτό;😄

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Klausx said:

Καλά στην Ελλάδα τα πιο πολλά θα βγουν σκραπ στις άπειρες διασταυρώσεις χωρίς ορατότητα που τα ακούς να έρχονται σε stealth mode.

Με την ακοή περνάς τις διασταυρώσεις; Ο τυφλός σαμουράι είσαι; :D

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Όταν τα νεότερα βενζίνης έφτασαν 850-900 κιλά κ ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2 τόνους σχεδόν με όλο το βάρος στον πατο λογικό να υπάρχουν θέματα,ακόμα κ στον τρόπο που θα σταματήσουν.Ισως οι μπαριερες είναι επικίνδυνες όχι απλα ανεπαρκείς..

Για την ώρα είναι η Χρυσή πανάκεια της αυτοκίνησης κ χαιρει ευλογίας από παντού δίχως κριτική η οποία είναι αμβλυμενη,οπότε δύσκολα να "εμφανιστούν" θέματα ποσο μάλλον να λυθούν.

850-900 κιλα ηταν κατι κουβαδες τυπου peugeot 106 και citroen ax που βγηκαν πριν 30-40 χρονια.

Συγχρονο αυτοκινητο με τετοιο βαρος δεν υπαρχει.

Το yaris πχ ειναι καπου 1100Kg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή οι μπαριερες είναι μόνο για ΙΧ οχήματα μέχρι 1000 κιλά. 

Δηλαδή για μια κατηγορία οχημάτων... Μάλιστα. 

Αρα οχήματα όπως φορτηγά, λεοφωρεια με κόσμο κλπ τι κάνουν; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Να αποκτήσουν πρώτα τη διεισδυση σε πλυθυσμο των βενζινοκινητων κ να δουμε σε βαθος χρονου ολα τα απευκταια σεναρια με μετωπικες πλαγιομετωπικες με φορτηγα ανατροπες 200 σε τοιχο κ όλες τις ομορφιες του σύγχρονου καγκουρα πριν εξαγουμε συμπεράσματα; ειδικα οταν θαχει ο καθενας μια μικρη φεραρι 1800-2500 κιλων με 0-100 σε 4"; 

Ποσοστιαία κάνουμε τις συγκρίσεις. Να υπενθυμίσουμε για άλλη μια φορά ότι Ηλεκτρικά έχουμε στην αγορά απ' το 2011

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δηλαδή οι μπαριερες είναι μόνο για ΙΧ οχήματα μέχρι 1000 κιλά. 

Δηλαδή για μια κατηγορία οχημάτων... Μάλιστα. 

Αρα οχήματα όπως φορτηγά, λεοφωρεια με κόσμο κλπ τι κάνουν; 

Προσευχη λογικα.

Οι μπαριερες που εχουμε, ειναι ακαταλληλες για δικυκλα παντως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

850-900 κιλα ηταν κατι κουβαδες τυπου peugeot 106 και citroen ax που βγηκαν πριν 30-40 χρονια.

Συγχρονο αυτοκινητο με τετοιο βαρος δεν υπαρχει.

Το yaris πχ ειναι καπου 1100Kg

Κ το accent 1000. Κ το C1 εως του 2022 στα 854.

Μέχρι τα 2000 έχεις άλλο ένα αμάξι σε βάρος.

3 ώρες πριν, JcD είπε

Δεν παίζει για πολλά χρόνια ακόμα, αν και αρχίζει να πιέζει και η.κυβερνηση στην Ελλάδα με έξτρα τέλη κυκλοφορίας στα παλιά βενζινοκινητα, νόμος που προσωπικά τον περιμένω πως και πως μπας και ξεπούλησουν τσάμπα κάποιοι τα βενζινοκινητα τους να τα πάρουμε εμείς που δεν θέλουμε 999 κυβικά τρικυλινδρο τούρμπο 90 αλόγων 😄

Το κόστος αγοράς τους δεν μπορεί να υποστηριχθεί απτον μέσο πολίτη. Εξού κ η επιδότηση των 9.000 ευρώ βλέπεις για ηλεκτρικά βρίσκουν αμέσως,αλλά για επιδότηση παιδιού έχει μόνο 2000. Οι προτεραιότητες κ τα κίνητρα είναι προφανή.

Δεν είμαι ενάντια σαφώς είναι κέρδος η μη ορυκτόκίνηση στο κέντρο κ πέριξ αλλά με τρόπο αυταποδεικτο όχι το άσπρο μαύρο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Κ το accent 1000. Κ το C1 εως του 2022 στα 854.

Μέχρι τα 2000 έχεις άλλο ένα αμάξι σε βάρος.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν συγκρίνεται αντίστοιχα αυτοκίνητα με ηλεκτρικά. Πχ το να μου συγκρίνεις Octavia με model 3 το βλέπω. Να μου συγκρίνεις Χ6 με model X ας πούμε ότι το βλέπω επίσης. Να γίνεται σύγκριση c1 με model 3 ή model X  είναι τόσο κουφό όσο να γίνεται και του c1 με το X6.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...