Προς το περιεχόμενο

Νέα έρευνα δείχνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν επανεξέταση των μέτρων οδικής ασφάλειας


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που διεξήχθησαν από το Ινστιτούτο Μεταφορών του Texas A&M (TTI) αποκαλύπτουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) μπορεί να θέτουν νέες προκλήσεις για την οδική ασφάλεια.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι υπάρχουσες υποδομές ασφαλείας, όπως τα προστατευτικά κιγκλιδώματα, ενδέχεται να μην είναι επαρκείς για την αντιμετώπιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των ηλεκτρικών οχημάτων σε περίπτωση σύγκρουσης.

Ο Greg Winfree, Διευθυντής του TTI, επισημαίνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα ζυγίζουν 20% έως 30% περισσότερο από τα αντίστοιχα συμβατικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, η θέση της μπαταρίας στα ηλεκτρικά οχήματα δημιουργεί ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ ο χώρος στο μπροστινό μέρος του οχήματος χρησιμοποιείται για αποθήκευση αντί για τον κινητήρα.

Οι δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποιήθηκαν στην πανεπιστημιούπολη RELLIS το περασμένο καλοκαίρι έδειξαν ότι ένα Tesla Model 3 διέσπασε το προστατευτικό κιγκλίδωμα με την ίδια δύναμη που χρησιμοποιήθηκε σε επιτυχημένες δοκιμές πρόσκρουσης στο παρελθόν με συμβατικά οχήματα. Ο Winfree δήλωσε χαρακτηριστικά: "Πολλοί έμειναν με το στόμα ανοιχτό μετά από αυτή τη δοκιμή πρόσκρουσης."

Η σημασία των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για την οδική ασφάλεια είναι αδιαμφισβήτητη. Σύμφωνα με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας του Τέξας, οι συγκρούσεις λόγω εξόδου από το οδόστρωμα είναι ο πιο συχνός τύπος ατυχήματος στην πολιτεία και ευθύνονται για το 40% των θανάτων σε τροχαία. Ο Winfree εκτιμά ότι τα προστατευτικά κιγκλιδώματα έχουν σώσει δεκάδες χιλιάδες ζωές παγκοσμίως από την εγκατάστασή τους.

image.png.45d3737deb252d6eb796dfd8d73bd0b4.png

Το TTI τονίζει την ανάγκη για άμεση δράση από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Ο Winfree θέτει το ερώτημα: "Πώς μπορούμε είτε να ενισχύσουμε τις υπάρχουσες υποδομές, είτε να σχεδιάσουμε την επόμενη γενιά τεχνολογιών που θα προστατεύουν όλα τα οχήματα;"

Η προσαρμογή των οδικών υποδομών στις αλλαγές των χαρακτηριστικών των οχημάτων δεν είναι κάτι καινούριο. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αυτής της δοκιμής πρόσκρουσης είναι από τα πιο δραματικά που έχει δει ποτέ το ινστιτούτο. Ο Winfree υπογραμμίζει ότι το ζήτημα αφορά τόσο τις ομοσπονδιακές όσο και τις πολιτειακές αρχές, καθώς αυτοί είναι οι ιδιοκτήτες των οδών όπου εγκαθίστανται οι τεχνολογίες οδικής ασφάλειας.

Το TTI τονίζει ότι υποστηρίζει τα ηλεκτρικά οχήματα και αναγνωρίζει τα περιβαλλοντικά οφέλη τους. Ωστόσο, επισημαίνει ότι δεν πρέπει να παραβλέπονται οι επιπτώσεις στην ασφάλεια, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διεξάγονται αυτές οι δοκιμές.

Παρόμοιες έρευνες διεξάγονται και σε άλλα πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένου του Πανεπιστημίου της Νεμπράσκα, υποδεικνύοντας την αυξανόμενη ανησυχία για το θέμα στην επιστημονική κοινότητα. Το TTI έχει προγραμματίσει περαιτέρω δοκιμές πρόσκρουσης με διαφορετικά μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων για το επόμενο έτος, με στόχο τη συλλογή περισσότερων δεδομένων για την αντιμετώπιση αυτής της νέας πρόκλησης στην οδική ασφάλεια.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

δικιο εχει. ειδικα στην αμερικη που ειχανε ελαφρια οχηματα εχουν παθει ζημια με τα ηλεκτρικα. περσυ στο ίδιο τεστ ριξανε ενα escalade και το σταματησε κανονικα. 

  • Like 1
  • Haha 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με άλλα λόγια τα ηλεκτρικά λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους την τρυπάνε την μπάρα ασφαλείας σaν να είναι σουβλάκι,το tesla στο βίντεο του TTI την πέρασε σαν να μην υπήρχε.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τα νεότερα βενζίνης έφτασαν 850-900 κιλά κ ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2 τόνους σχεδόν με όλο το βάρος στον πατο λογικό να υπάρχουν θέματα,ακόμα κ στον τρόπο που θα σταματήσουν.Ισως οι μπαριερες είναι επικίνδυνες όχι απλα ανεπαρκείς..

Για την ώρα είναι η Χρυσή πανάκεια της αυτοκίνησης κ χαιρει ευλογίας από παντού δίχως κριτική η οποία είναι αμβλυμενη,οπότε δύσκολα να "εμφανιστούν" θέματα ποσο μάλλον να λυθούν.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, magicnumbers said:

Όταν τα νεότερα βενζίνης έφτασαν 850-900 κιλά κ ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2 τόνους σχεδόν με όλο το βάρος στον πατο λογικό να υπάρχουν θέματα,ακόμα κ στον τρόπο που θα σταματήσουν.Ισως οι μπαριερες είναι επικίνδυνες όχι απλα ανεπαρκείς..

Για την ώρα είναι η Χρυσή πανάκεια της αυτοκίνησης κ χαιρει ευλογίας από παντού δίχως κριτική η οποία είναι αμβλυμενη,οπότε δύσκολα να "εμφανιστούν" θέματα ποσο μάλλον να λυθούν.

850-900 κιλά; θες να μας πεις ποιο αυτοκινητο ειναι αυτο να γελασουμε λιγο; Διοτι το model 3 ειναι ενα ευρυχωρο οικογενειακο αυτοκινητο 450 ίππων με 500+ λιτρα αποθηκευτικου χωρου. Αν το πιασουμε και αλλιως, η αγορα εχει πλημμυρησει SUV, τα οποια ειναι ιδιου βαρους με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο. Εχετε παντως φαντασια...

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα ηλεκτρικά οχήματα ζυγίζουν 20% έως 30% περισσότερο......

 

"Πολλοί έμειναν με το στόμα ανοιχτό μετά από αυτή τη δοκιμή πρόσκρουσης."

 

Με τη φυσική μάλλον δεν τα πήγαιναν και πολύ καλά για να έμειναν με ανοιχτό το στόμα, Ε ή το άρθρο τα παρα λεει λίγο ;

Επεξ/σία από lost2
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Όταν τα νεότερα βενζίνης έφτασαν 850-900 κιλά κ ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2 τόνους σχεδόν με όλο το βάρος στον πατο λογικό να υπάρχουν θέματα,ακόμα κ στον τρόπο που θα σταματήσουν.Ισως οι μπαριερες είναι επικίνδυνες όχι απλα ανεπαρκείς..

Για την ώρα είναι η Χρυσή πανάκεια της αυτοκίνησης κ χαιρει ευλογίας από παντού δίχως κριτική η οποία είναι αμβλυμενη,οπότε δύσκολα να "εμφανιστούν" θέματα ποσο μάλλον να λυθούν.

850 -900 κιλά λέει!!!!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αντικειμενικός είπε

850-900 κιλά; θες να μας πεις ποιο αυτοκινητο ειναι αυτο να γελασουμε λιγο; Διοτι το model 3 ειναι ενα ευρυχωρο οικογενειακο αυτοκινητο 450 ίππων με 500+ λιτρα αποθηκευτικου χωρου. Αν το πιασουμε και αλλιως, η αγορα εχει πλημμυρησει SUV, τα οποια ειναι ιδιου βαρους με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο. Εχετε παντως φαντασια...

Είσαι κ αντικειμενικός τρομαρα σου model 3 1836 κιλά λέει. Που είδες ίδιο βάρος δε ξερω ένα octavia είναι 1400 κιλα μόνο 436 παραπάνω δηλ. Η αμβλυμενη κριτική που γράφω πάνω ευχαριστώ.

35 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

850 -900 κιλά λέει!!!!

Παραδοσιακά βενζίνης παιδιά μαζέψτε τα μαχαίρια μη χαιρεστε

Picanto 836 punto 830

Επεξ/σία από magicnumbers
  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Είσαι κ αντικειμενικός τρομαρα σου model 3 1836 κιλά λέει. Που είδες ίδιο βάρος δε ξερω ένα octavia είναι 1400 κιλα μόνο 436 παραπάνω δηλ. Η αμβλυμενη κριτική που γράφω πάνω ευχαριστώ.

Παραδοσιακά βενζίνης παιδιά μαζέψτε τα μαχαίρια μη χαιρεστε

Picanto 836 punto 830

To picanto και το punto είναι τα παραδοσιακά (νεώτερα έγραψες πριν) βενζίνης; 

https://www.encycarpedia.com/kia/20-picanto-1-0-t-gdi-hatch 1030 kg

https://www.cars-data.com/en/fiat-punto/curb-weight 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης κατά τι σύγκρουση φλέγονται ευκολότερα λόγο τον μπαταριών και δεν σβήνουν με τίποτα , πρέπει να έρθει εξειδικευμένο σώμα τις πυροσβεστικής με ειδική κουβέρτα , με λίγα λόγια αν γλίτωσες τις σύγκρουσης σε πρώτη φάση και είσαι μέσα αναίσθητος δεν βγαίνεις ζωντανός για κανένα λόγο

  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

To picanto και το punto είναι τα παραδοσιακά (νεώτερα έγραψες πριν) βενζίνης; 

https://www.encycarpedia.com/kia/20-picanto-1-0-t-gdi-hatch 1030 kg

https://www.cars-data.com/en/fiat-punto/curb-weight 

Νε τι; αρεσκεσαι εις την κολοκυθιαν;

Απτο λινκ σου

The Curb weight is 1065 kg, 1105 kg, 1050 kg, 1005 kg, 990 kg, 850 kg, 835 kg, 950 kg, 1015 kg, 915 kg, 840 kg, 1001 kg, 976 kg, 875 kg, 1000 kg, 846 kg, 864 kg, 832 kg

Που καθεται η μπιλια στα 1050 η στα 832; να ταφησουμε 900 για σενα; 

9 λεπτά πριν, MTX είπε

Επίσης κατά τι σύγκρουση φλέγονται ευκολότερα λόγο τον μπαταριών και δεν σβήνουν με τίποτα , πρέπει να έρθει εξειδικευμένο σώμα τις πυροσβεστικής με ειδική κουβέρτα , με λίγα λόγια αν γλίτωσες τις σύγκρουσης σε πρώτη φάση και είσαι μέσα αναίσθητος δεν βγαίνεις ζωντανός για κανένα λόγο

Α μη τα γραφεις αυτα ουε κ αλοιμονο θα πλακώσουν οι ακριβοδικαιοι με 37 μελετες οτι απλα δεν σκαει ποτε η μπαταρία - problem solved.

 

  • Like 6
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

Νε τι; αρεσκεσαι εις την κολοκυθιαν;

Απτο λινκ σου

The Curb weight is 1065 kg, 1105 kg, 1050 kg, 1005 kg, 990 kg, 850 kg, 835 kg, 950 kg, 1015 kg, 915 kg, 840 kg, 1001 kg, 976 kg, 875 kg, 1000 kg, 846 kg, 864 kg, 832 kg

Που καθεται η μπιλια στα 1050 η στα 832; να ταφησουμε 900 για σενα; 

Οπότε πήρες το πιο ελαφρύ για να υποστηρίξεις την αποψη σου.

Το νεώτερο μοντέλο κάτω απο τόνο ειναι του 2012 .Τα 832 που λες είναι του 1994.Δεν το λες και νεώτερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Οπότε πήρες το πιο ελαφρύ για να υποστηρίξεις την αποψη σου.

Το νεώτερο μοντέλο κάτω απο τόνο ειναι του 2012 .Τα 832 που λες είναι του 1994.Δεν το λες και νεώτερο. 

Πηρα το ρεαλιστικοτερο συναρτησει της Ελλάδας με 20ετη σχεδον στολο. Ακομα κ του 12. 

Citroen C1 τριπορτο first gen 790 2005 με 890 μας κανει; η θες 2nd gen με 854kg αφου το καναμε υπερατου τη φαση

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_C1

Πες μου λιγο τωρα αν εισαι 85-90 κιλα κ πας στα 100 θα σε νοιαξει το ιδιο αποτι αν πας στα 180; γιατι για τετοια κλιμακα μιλαμε.

Επεξ/σία από magicnumbers
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, magicnumbers είπε

Πηρα το ρεαλιστικοτερο συναρτησει της Ελλάδας με 20ετη σχεδον στολο. Ακομα κ του 12. 

Citroen C1 τριπορτο first gen 790 2005 με 890 μας κανει; η θες 2nd gen με 854kg αφου το καναμε υπερατου τη φαση

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_C1

Οπότε δεν είναι τα νεώτερα αλλά όλα τα μοντέλα.Ακόμα και 20 ετών ή και παραπάνω.Φυσικά υπάρχουν και αμάξια μεγαλύτερου μεγέθους πχ https://www.cars-data.com/en/volkswagen-golf/curb-weight 

https://www.cars-data.com/en/opel-astra/curb-weight 

https://www.cars-data.com/en/toyota-corolla/curb-weight

που για να βρεις κάτω απο τόνο πας στον προηγούμενο αιώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...