Crash24 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που διεξήχθησαν από το Ινστιτούτο Μεταφορών του Texas A&M (TTI) αποκαλύπτουν ότι τα ηλεκτρικά οχήματα (EV) μπορεί να θέτουν νέες προκλήσεις για την οδική ασφάλεια. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι υπάρχουσες υποδομές ασφαλείας, όπως τα προστατευτικά κιγκλιδώματα, ενδέχεται να μην είναι επαρκείς για την αντιμετώπιση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των ηλεκτρικών οχημάτων σε περίπτωση σύγκρουσης. Ο Greg Winfree, Διευθυντής του TTI, επισημαίνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα ζυγίζουν 20% έως 30% περισσότερο από τα αντίστοιχα συμβατικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, η θέση της μπαταρίας στα ηλεκτρικά οχήματα δημιουργεί ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ ο χώρος στο μπροστινό μέρος του οχήματος χρησιμοποιείται για αποθήκευση αντί για τον κινητήρα. Οι δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποιήθηκαν στην πανεπιστημιούπολη RELLIS το περασμένο καλοκαίρι έδειξαν ότι ένα Tesla Model 3 διέσπασε το προστατευτικό κιγκλίδωμα με την ίδια δύναμη που χρησιμοποιήθηκε σε επιτυχημένες δοκιμές πρόσκρουσης στο παρελθόν με συμβατικά οχήματα. Ο Winfree δήλωσε χαρακτηριστικά: "Πολλοί έμειναν με το στόμα ανοιχτό μετά από αυτή τη δοκιμή πρόσκρουσης." Η σημασία των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων για την οδική ασφάλεια είναι αδιαμφισβήτητη. Σύμφωνα με το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας του Τέξας, οι συγκρούσεις λόγω εξόδου από το οδόστρωμα είναι ο πιο συχνός τύπος ατυχήματος στην πολιτεία και ευθύνονται για το 40% των θανάτων σε τροχαία. Ο Winfree εκτιμά ότι τα προστατευτικά κιγκλιδώματα έχουν σώσει δεκάδες χιλιάδες ζωές παγκοσμίως από την εγκατάστασή τους. Το TTI τονίζει την ανάγκη για άμεση δράση από τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Ο Winfree θέτει το ερώτημα: "Πώς μπορούμε είτε να ενισχύσουμε τις υπάρχουσες υποδομές, είτε να σχεδιάσουμε την επόμενη γενιά τεχνολογιών που θα προστατεύουν όλα τα οχήματα;" Η προσαρμογή των οδικών υποδομών στις αλλαγές των χαρακτηριστικών των οχημάτων δεν είναι κάτι καινούριο. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αυτής της δοκιμής πρόσκρουσης είναι από τα πιο δραματικά που έχει δει ποτέ το ινστιτούτο. Ο Winfree υπογραμμίζει ότι το ζήτημα αφορά τόσο τις ομοσπονδιακές όσο και τις πολιτειακές αρχές, καθώς αυτοί είναι οι ιδιοκτήτες των οδών όπου εγκαθίστανται οι τεχνολογίες οδικής ασφάλειας. Το TTI τονίζει ότι υποστηρίζει τα ηλεκτρικά οχήματα και αναγνωρίζει τα περιβαλλοντικά οφέλη τους. Ωστόσο, επισημαίνει ότι δεν πρέπει να παραβλέπονται οι επιπτώσεις στην ασφάλεια, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διεξάγονται αυτές οι δοκιμές. Παρόμοιες έρευνες διεξάγονται και σε άλλα πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένου του Πανεπιστημίου της Νεμπράσκα, υποδεικνύοντας την αυξανόμενη ανησυχία για το θέμα στην επιστημονική κοινότητα. Το TTI έχει προγραμματίσει περαιτέρω δοκιμές πρόσκρουσης με διαφορετικά μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων για το επόμενο έτος, με στόχο τη συλλογή περισσότερων δεδομένων για την αντιμετώπιση αυτής της νέας πρόκλησης στην οδική ασφάλεια. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου δικιο εχει. ειδικα στην αμερικη που ειχανε ελαφρια οχηματα εχουν παθει ζημια με τα ηλεκτρικα. περσυ στο ίδιο τεστ ριξανε ενα escalade και το σταματησε κανονικα. 1 15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Με άλλα λόγια τα ηλεκτρικά λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους την τρυπάνε την μπάρα ασφαλείας σaν να είναι σουβλάκι,το tesla στο βίντεο του TTI την πέρασε σαν να μην υπήρχε. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magicnumbers Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Όταν τα νεότερα βενζίνης έφτασαν 850-900 κιλά κ ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2 τόνους σχεδόν με όλο το βάρος στον πατο λογικό να υπάρχουν θέματα,ακόμα κ στον τρόπο που θα σταματήσουν.Ισως οι μπαριερες είναι επικίνδυνες όχι απλα ανεπαρκείς.. Για την ώρα είναι η Χρυσή πανάκεια της αυτοκίνησης κ χαιρει ευλογίας από παντού δίχως κριτική η οποία είναι αμβλυμενη,οπότε δύσκολα να "εμφανιστούν" θέματα ποσο μάλλον να λυθούν. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αντικειμενικός Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 3 minutes ago, magicnumbers said: Όταν τα νεότερα βενζίνης έφτασαν 850-900 κιλά κ ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2 τόνους σχεδόν με όλο το βάρος στον πατο λογικό να υπάρχουν θέματα,ακόμα κ στον τρόπο που θα σταματήσουν.Ισως οι μπαριερες είναι επικίνδυνες όχι απλα ανεπαρκείς.. Για την ώρα είναι η Χρυσή πανάκεια της αυτοκίνησης κ χαιρει ευλογίας από παντού δίχως κριτική η οποία είναι αμβλυμενη,οπότε δύσκολα να "εμφανιστούν" θέματα ποσο μάλλον να λυθούν. 850-900 κιλά; θες να μας πεις ποιο αυτοκινητο ειναι αυτο να γελασουμε λιγο; Διοτι το model 3 ειναι ενα ευρυχωρο οικογενειακο αυτοκινητο 450 ίππων με 500+ λιτρα αποθηκευτικου χωρου. Αν το πιασουμε και αλλιως, η αγορα εχει πλημμυρησει SUV, τα οποια ειναι ιδιου βαρους με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο. Εχετε παντως φαντασια... 9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lost2 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) τα ηλεκτρικά οχήματα ζυγίζουν 20% έως 30% περισσότερο...... "Πολλοί έμειναν με το στόμα ανοιχτό μετά από αυτή τη δοκιμή πρόσκρουσης." Με τη φυσική μάλλον δεν τα πήγαιναν και πολύ καλά για να έμειναν με ανοιχτό το στόμα, Ε ή το άρθρο τα παρα λεει λίγο ; Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου από lost2 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klausx Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Καλά στην Ελλάδα τα πιο πολλά θα βγουν σκραπ στις άπειρες διασταυρώσεις χωρίς ορατότητα που τα ακούς να έρχονται σε stealth mode. 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 51 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Όταν τα νεότερα βενζίνης έφτασαν 850-900 κιλά κ ένα ηλεκτρικό ζυγίζει 2 τόνους σχεδόν με όλο το βάρος στον πατο λογικό να υπάρχουν θέματα,ακόμα κ στον τρόπο που θα σταματήσουν.Ισως οι μπαριερες είναι επικίνδυνες όχι απλα ανεπαρκείς.. Για την ώρα είναι η Χρυσή πανάκεια της αυτοκίνησης κ χαιρει ευλογίας από παντού δίχως κριτική η οποία είναι αμβλυμενη,οπότε δύσκολα να "εμφανιστούν" θέματα ποσο μάλλον να λυθούν. 850 -900 κιλά λέει!!!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magicnumbers Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Αντικειμενικός είπε 850-900 κιλά; θες να μας πεις ποιο αυτοκινητο ειναι αυτο να γελασουμε λιγο; Διοτι το model 3 ειναι ενα ευρυχωρο οικογενειακο αυτοκινητο 450 ίππων με 500+ λιτρα αποθηκευτικου χωρου. Αν το πιασουμε και αλλιως, η αγορα εχει πλημμυρησει SUV, τα οποια ειναι ιδιου βαρους με ενα αντιστοιχο ηλεκτρικο. Εχετε παντως φαντασια... Είσαι κ αντικειμενικός τρομαρα σου model 3 1836 κιλά λέει. Που είδες ίδιο βάρος δε ξερω ένα octavia είναι 1400 κιλα μόνο 436 παραπάνω δηλ. Η αμβλυμενη κριτική που γράφω πάνω ευχαριστώ. 35 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε 850 -900 κιλά λέει!!!! Παραδοσιακά βενζίνης παιδιά μαζέψτε τα μαχαίρια μη χαιρεστε Picanto 836 punto 830 Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από magicnumbers 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 10 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Είσαι κ αντικειμενικός τρομαρα σου model 3 1836 κιλά λέει. Που είδες ίδιο βάρος δε ξερω ένα octavia είναι 1400 κιλα μόνο 436 παραπάνω δηλ. Η αμβλυμενη κριτική που γράφω πάνω ευχαριστώ. Παραδοσιακά βενζίνης παιδιά μαζέψτε τα μαχαίρια μη χαιρεστε Picanto 836 punto 830 To picanto και το punto είναι τα παραδοσιακά (νεώτερα έγραψες πριν) βενζίνης; https://www.encycarpedia.com/kia/20-picanto-1-0-t-gdi-hatch 1030 kg https://www.cars-data.com/en/fiat-punto/curb-weight 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MTX Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Επίσης κατά τι σύγκρουση φλέγονται ευκολότερα λόγο τον μπαταριών και δεν σβήνουν με τίποτα , πρέπει να έρθει εξειδικευμένο σώμα τις πυροσβεστικής με ειδική κουβέρτα , με λίγα λόγια αν γλίτωσες τις σύγκρουσης σε πρώτη φάση και είσαι μέσα αναίσθητος δεν βγαίνεις ζωντανός για κανένα λόγο 10 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magicnumbers Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε To picanto και το punto είναι τα παραδοσιακά (νεώτερα έγραψες πριν) βενζίνης; https://www.encycarpedia.com/kia/20-picanto-1-0-t-gdi-hatch 1030 kg https://www.cars-data.com/en/fiat-punto/curb-weight Νε τι; αρεσκεσαι εις την κολοκυθιαν; Απτο λινκ σου The Curb weight is 1065 kg, 1105 kg, 1050 kg, 1005 kg, 990 kg, 850 kg, 835 kg, 950 kg, 1015 kg, 915 kg, 840 kg, 1001 kg, 976 kg, 875 kg, 1000 kg, 846 kg, 864 kg, 832 kg Που καθεται η μπιλια στα 1050 η στα 832; να ταφησουμε 900 για σενα; 9 λεπτά πριν, MTX είπε Επίσης κατά τι σύγκρουση φλέγονται ευκολότερα λόγο τον μπαταριών και δεν σβήνουν με τίποτα , πρέπει να έρθει εξειδικευμένο σώμα τις πυροσβεστικής με ειδική κουβέρτα , με λίγα λόγια αν γλίτωσες τις σύγκρουσης σε πρώτη φάση και είσαι μέσα αναίσθητος δεν βγαίνεις ζωντανός για κανένα λόγο Α μη τα γραφεις αυτα ουε κ αλοιμονο θα πλακώσουν οι ακριβοδικαιοι με 37 μελετες οτι απλα δεν σκαει ποτε η μπαταρία - problem solved. 6 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Νε τι; αρεσκεσαι εις την κολοκυθιαν; Απτο λινκ σου The Curb weight is 1065 kg, 1105 kg, 1050 kg, 1005 kg, 990 kg, 850 kg, 835 kg, 950 kg, 1015 kg, 915 kg, 840 kg, 1001 kg, 976 kg, 875 kg, 1000 kg, 846 kg, 864 kg, 832 kg Που καθεται η μπιλια στα 1050 η στα 832; να ταφησουμε 900 για σενα; Οπότε πήρες το πιο ελαφρύ για να υποστηρίξεις την αποψη σου. Το νεώτερο μοντέλο κάτω απο τόνο ειναι του 2012 .Τα 832 που λες είναι του 1994.Δεν το λες και νεώτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magicnumbers Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Οπότε πήρες το πιο ελαφρύ για να υποστηρίξεις την αποψη σου. Το νεώτερο μοντέλο κάτω απο τόνο ειναι του 2012 .Τα 832 που λες είναι του 1994.Δεν το λες και νεώτερο. Πηρα το ρεαλιστικοτερο συναρτησει της Ελλάδας με 20ετη σχεδον στολο. Ακομα κ του 12. Citroen C1 τριπορτο first gen 790 2005 με 890 μας κανει; η θες 2nd gen με 854kg αφου το καναμε υπερατου τη φαση https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_C1 Πες μου λιγο τωρα αν εισαι 85-90 κιλα κ πας στα 100 θα σε νοιαξει το ιδιο αποτι αν πας στα 180; γιατι για τετοια κλιμακα μιλαμε. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου από magicnumbers Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 1 λεπτό πριν, magicnumbers είπε Πηρα το ρεαλιστικοτερο συναρτησει της Ελλάδας με 20ετη σχεδον στολο. Ακομα κ του 12. Citroen C1 τριπορτο first gen 790 2005 με 890 μας κανει; η θες 2nd gen με 854kg αφου το καναμε υπερατου τη φαση https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_C1 Οπότε δεν είναι τα νεώτερα αλλά όλα τα μοντέλα.Ακόμα και 20 ετών ή και παραπάνω.Φυσικά υπάρχουν και αμάξια μεγαλύτερου μεγέθους πχ https://www.cars-data.com/en/volkswagen-golf/curb-weight https://www.cars-data.com/en/opel-astra/curb-weight https://www.cars-data.com/en/toyota-corolla/curb-weight που για να βρεις κάτω απο τόνο πας στον προηγούμενο αιώνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα