Προς το περιεχόμενο

Το YouTube διαβεβαιώνει: Το κουμπί παράλειψης διαφημίσεων παραμένει


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρόσφατες αλλαγές στην εμφάνιση διαφημίσεων του YouTube προκάλεσαν συζητήσεις και ανησυχίες μεταξύ των χρηστών αυτή την εβδομάδα.

Ορισμένοι χρήστες ανέφεραν δυσκολίες στην παράκαμψη των διαφημίσεων, με αναφορές για μαύρα ορθογώνια που καλύπτουν το κουμπί παράλειψης στην έκδοση για υπολογιστές και απουσία χρονομέτρου αντίστροφης μέτρησης στη mobile έκδοση.

Ωστόσο, το YouTube διαβεβαιώνει ότι δεν αφαιρεί το κουμπί παράλειψης διαφημίσεων. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, Oluwa Falodun, "Το YouTube δεν κρύβει το κουμπί παράλειψης. Στις διαφημίσεις που μπορούν να παραλειφθούν, το κουμπί εμφανίζεται μετά από 5 δευτερόλεπτα αναπαραγωγής, όπως πάντα."

Ο Falodun εξήγησε ότι οι αλλαγές που παρατηρούν οι χρήστες αποτελούν μέρος μιας προσπάθειας "μείωσης των στοιχείων στο πρόγραμμα αναπαραγωγής διαφημίσεων" με στόχο να προσφέρουν στους θεατές "μια πιο καθαρή εμπειρία" που θα τους επιτρέπει να "εμπλακούν βαθύτερα με τη διαφήμιση". Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες ενδέχεται να δουν το χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης για την παράλειψη μιας διαφήμισης να εμφανίζεται ως γραμμή προόδου στο κάτω μέρος της οθόνης, τόσο στην έκδοση για υπολογιστές όσο και στην έκδοση για mobile συσκευές.

youtube-mobile-skip-hidden-anim.webp.f3cb9b46b0652474dc093863f961129b.webp

Παρά τις διαβεβαιώσεις της εταιρείας, οι αλλαγές αυτές εντάσσονται σε μια ευρύτερη στρατηγική του YouTube για την επέκταση και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Για παράδειγμα, η εταιρεία έχει αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις στην οθόνη παύσης και έχει αφαιρέσει ορισμένους ελέγχους διαφημίσεων για τους δημιουργούς περιεχομένου.

Επιπλέον, το YouTube έχει εντείνει τις προσπάθειές του για την καταπολέμηση της χρήσης προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων. Η εταιρεία φαίνεται να ωθεί τους χρήστες προς την επί πληρωμή υπηρεσία YouTube Premium ως λύση για την αποφυγή διαφημίσεων, αν και το κόστος αυτής της υπηρεσίας έχει αυξηθεί σταδιακά και δραματικά.

Με βάση πρόσφατα στατιστικά στοιχεία, το YouTube έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως παγκοσμίως, γεγονός που καθιστά τις αλλαγές στη διεπαφή διαφημίσεων της πλατφόρμας ιδιαίτερα σημαντικές για ένα τεράστιο κοινό.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Crash24 said:

Ο Falodun εξήγησε ότι οι αλλαγές που παρατηρούν οι χρήστες αποτελούν μέρος μιας προσπάθειας "μείωσης των στοιχείων στο πρόγραμμα αναπαραγωγής διαφημίσεων" με στόχο να προσφέρουν στους θεατές "μια πιο καθαρή εμπειρία" που θα τους επιτρέπει να "εμπλακούν βαθύτερα με τη διαφήμιση".

 

Μου βγήκε ο καφές από τη μύτη με το γέλιο που έριξα 😆

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κακός παραμένει το κουμπί παράλειψης. Ιδιωτική εταιρία είναι και όχι κρατικά χρηματοδοτούμενη. Ειδάλλως να συμφωνήσουμε να την πληρώνουμε από τους φόρους μας σε όσους δεν αρέσουν οι διαφημίσεις, αλλά δεν θέλουν και να πληρώνουν συνδρομή.  

Επεξ/σία από Fotoalexandros
  • Like 1
  • Confused 7
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Fotoalexandros είπε

Κακός παραμένει το κουμπί παράλειψης. Ιδιωτική εταιρία είναι και όχι κρατικά χρηματοδοτούμενη. Ειδάλλως να συμφωνήσουμε να την πληρώνουμε από τους φόρους μας σε όσους δεν αρέσουν οι διαφημίσεις, αλλά δεν θέλουν και να πληρώνουν συνδρομή.  

Νομίζεις δεν το έχουν σκεφτεί? :lol: Προφανώς και δεν τολμάνε να το πράξουν γιατί θα είναι η ταφόπλακα της πλατφόρμας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πως προσεγγίζουν το θέμα των διαφημίσεων εκεί στο YouTube, πάντως εμένα τόσα χρόνια μου πλασάρονται ΑΣΧΕΤΕΣ εντελώς διαφημίσεις σε σχέση και με αυτά που ψάχνω ενώ είμαι logged in και ενώ έχω history κλπ ενεργοποιημένα.

Οι πιο κουραστικές διαφημίσεις ever.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βαλετε δεν βαλετε κουμπι δεν μας ενδιαφερει καθολου Ublock origin μεχρι ο κοσμος να τελειωσει οσο και να παρακαμπτετε τα adblocks τοσο εμεις θα βρισκουμε τροπο δεν ειμαστε μαλακες, αρκετα λεφτα βγαλατε.

Επεξ/σία από TaxiarhisGR
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ εγώ πέτυχα τέτοιες διαφημίσεις που δεν είχαν σκιπ και μάλιστα μια ήταν 1.30 λεπτά και είπα τι σκατά δλδ. Νόμιζα ότι τo λουσε το adblock αλλά από τι φαίνεται...

όσο για τις διαβεβαιώσεις, εμείς Ελλάδα ξέρουμε καλά το "Σας διαβεβαιώνω ότι..." από τους πολιτικούς.

Πάλι καλά έχω σταματήσει να μπαίνω YouTube.

Επεξ/σία από atypicalcoder
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κυρ Oluwa, μας είπε την μπαρούφα του για βελτιστοποίηση της εμπειρίας διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Ποια βελτιστοποίηση;;; Που οι διαφημίσεις μόνο εξατομικευμένες δεν είναι;;; Που δείχνουν ότι ναναι άσχετο με το εκάστοτε προβαλλόμενο video ανά 5λεπτο-10λεπτο;;; Το έχουν παραχέσει με τις διαφημίσεις...

Η απάντηση είναι απλή, βάζουμε ublock origin στο pc, revanced στο κινητό και smarttube στην tv. Και αφήστε τον κυρ Oluwa να τραγουδάει για βελτιστοποίηση διαφημίσεων. Βελτιστοποίηση θα ήταν να μην υπάρχει τρεις την ώρα καταιγισμός διαφημίσεων σε κάθε video, που στο τέλος ξεχνάς το τι έβλεπες με τόσες διαφημίσεις...

a-meme-about-youtube-ads-v0-uevdzgbhm0ic1.webp.235a0fdb5a47af47a002bdb60c9d5ca6.webp

Επεξ/σία από tombyraider13
  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν γίνουν άνθρωποι στο you tube να βάζουν τις διαφημίσεις σε μικρά banner κάτω δεξιά όπως έκαναν παλιά τοτε και εγώ θα βλέπω με ublock+firefox,βγάζεις απο το data που αναλύεις, βγάζεις ποσοστό απο τον παραγωγό του βίντεο,και θέλεις και διαφημίσεις κάθε 5 λεπτά,έ δεν νομίζεις πως το παρατραβάς?.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Fotoalexandros είπε

Κακός παραμένει το κουμπί παράλειψης. Ιδιωτική εταιρία είναι και όχι κρατικά χρηματοδοτούμενη. Ειδάλλως να συμφωνήσουμε να την πληρώνουμε από τους φόρους μας σε όσους δεν αρέσουν οι διαφημίσεις, αλλά δεν θέλουν και να πληρώνουν συνδρομή.  

Ο καπιταλισμός λειτουργεί και αντίστροφα. Αν χαλάσεις το προιόν που προσφέρεις και στην προκειμένη το παρακάνεις και σπας μπάλες κάθε τόσο με τις διαφημίσεις εκβιάζοντας συνδρομές τότε ο κόσμος στρέφεται αλλού και μένεις με τις διαφημίσεις στο χέρι και ψάχνεις μετά τις κρατικές επιδοτήσεις για να επιβιώσεις σαν επιχείρηση... :D 

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά όμως οι διαφημίσεις σε κάνουν και να μισήσεις το προϊόν και κάποιες φορές το κανάλι το οποίο επέλεξε κάθε δέκα λεπτά να βάλει διαφήμιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, Fotoalexandros είπε

Κακός παραμένει το κουμπί παράλειψης. Ιδιωτική εταιρία είναι και όχι κρατικά χρηματοδοτούμενη. Ειδάλλως να συμφωνήσουμε να την πληρώνουμε από τους φόρους μας σε όσους δεν αρέσουν οι διαφημίσεις, αλλά δεν θέλουν και να πληρώνουν συνδρομή.  

Φαντάζομαι όταν βλέπεις τηλεόραση και βάζει διαφημίσεις δε σηκώνεσαι να κάνεις κάτι άλλο ή αλλάζεις κανάλι, έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...