Witcher1st Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Εδω τι ακριβως εννοει; Οτι αν το αγορασεις μεσω Web, δλδ αγορα με καρτα, θα ειναι σα να στο δινουν με τιμη χωρις Φ.Π.Α ;; Πως ειναι δυνατον κατι τετοιο;; Επισης, να φανταστω δε μπορεις να κανεις αγορα με τιμολογια και τιμη web; Αν οχι, τοτε δεν αξιζει. Απο το skroutz με τιμολογιο βγαινει στα 430 αυτο που ψαχνω. Εκτος αν δεν μπορεις να αγορασεις ουτε απο το skroutz χωρις ΦΠΑ. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2024 από Witcher1st
Arkin Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 Ναι κάτι κάνουν και δίνουν τιμή χωρίς ΦΠΑ σε ιδιώτες που δεν δικαιούνται απαλλαγή φπα. Δεν ξέρω πόσο νόμιμο είναι αλλά κερδίζει και ο πελάτης και το κατάστημα.
Witcher1st Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 12 minutes ago, Arkin said: Ναι κάτι κάνουν και δίνουν τιμή χωρίς ΦΠΑ σε ιδιώτες που δεν δικαιούνται απαλλαγή φπα. Δεν ξέρω πόσο νόμιμο είναι αλλά κερδίζει και ο πελάτης και το κατάστημα. Επειδή είμαι άσχετος. Ο αδερφός της γυναίκας έχει γνωστό που μπορεί να αγοράσει χωρίς ΦΠΑ. Η αγορά γίνεται στα στοιχεία του και με δικές του κάρτες; Δλδ δεν μπορεί να γίνει στα στοιχεία του και να βάλω την πιστωτική μου κάρτα; Ρωτάω επειδή έχω Πειραιώς και μπορώ να βάλω 12 δόσεις σε οποιαδήποτε αγορά κάνω.
Arkin Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2024 2 ώρες πριν, Witcher1st είπε Επειδή είμαι άσχετος. Ο αδερφός της γυναίκας έχει γνωστό που μπορεί να αγοράσει χωρίς ΦΠΑ. Η αγορά γίνεται στα στοιχεία του και με δικές του κάρτες; Δλδ δεν μπορεί να γίνει στα στοιχεία του και να βάλω την πιστωτική μου κάρτα; Ρωτάω επειδή έχω Πειραιώς και μπορώ να βάλω 12 δόσεις σε οποιαδήποτε αγορά κάνω. Δεν γίνεται όχι. Θα πρέπει να φαίνεται ότι η αγορά έγινε από την επιχείρηση. Από λογαριασμό επιχείρησης δηλαδή και συγκεκριμένα όψεως. Σε ενδεχόμενο έλεγχο αν βρουν ότι η αγορά έγινε από άλλη κάρτα ή λογαριασμό το πρόστιμο είναι μεγάλο. 1