Προς το περιεχόμενο

1.0 TSI VAG Group


vadergr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η κατανάλωση είναι αρκετά καλή για το δεδομένο βάρος αυτοκινήτων που κουβαλούν αυτοί οι κινητήρες.

Αυτά που λένε μερικοί ότι δεν πιάνουν τις καταναλώσεις των υβριδικών, αυτονόητα. Ποιός μη υβριδικός κινητήρας θα μπορούσε ποτέ να συγκριθεί με υβριδικό;

Εδώ ακόμα και μέσα στις υβριδικές υλοποιήσεις (αναφέρομαι μόνο στα Full Hybrid), αρκετοί βλέπουν με τα κυάλια την Toyota (αυτό είναι άλλο θέμα όμως προς συζήτηση).

Εντός καθαρά θερμικής γκάμας, θεωρώ ότι σε B-SUV segment κατεβαίνει κανείς αρκετά κάτω σε κατανάλωση αν είναι συνετός στο γκάζι. Στο C-SUV segment αρχίζουν ξεφεύγουν πιο επικίνδυνα τα πράγματα σε καταναλώσεις και είναι δύσκολο να παραμείνεις συνετός όσο και να το προσπαθήσεις με αυτό τον κινητήρα. Μιλάω βάσει εμπειρίας και με τις 2 κατηγορίες στον 1.0, στην τελευταία 5ετία. Μια συνετή οδήγηση σε B-SUV μπορεί να δει στα μάτια υλοποιήσεις υβριδικών που δεν τα πάνε καλά μέσα στην κατηγορία τους.

Να μη ξεχνάμε όμως. Αν έχει κανείς ορέξεις όταν πιάνει τιμόνι, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει σε υψηλές καταναλώσεις χωρίς να το καταλάβει. Θέλουν φροντίδα και προδέρμ, όταν πατάς το γκάζι. 😇

Σχετικά με την αξιοπιστία, η εμπειρία μου ως τώρα είναι ότι στο γκρουπ υπάρχει περισσότερο πρόβλημα με περιφερειακά παρά με μέρη της μηχανής. Γι΄ αυτούς πάλι που λένε ότι το γκρουπ έχει θέμα μετά την 10ετία, θεωρώ ότι έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, είναι επίτηδες σχεδιασμένα τα αυτοκίνητα πλέον, να μη συμφέρει να τα συντηρείς μετά την 10ετία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ ως κάτοχος T-cross 1.0 115ps αυτόματο, αν κ έχω λιγα χιλιόμετρα (10.000χλμ) είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Αρκετά τίμιο γκάζι σε σημείο που δεν το περίμενα. Δεν βάζει φωτιά αλλά κάνεις ταξίδια άνετα, με καλή ηχομόνωση, καλούς χώρους και σχετικα οικονομικά (+- 7lt/100km) αν δεν το πιέζεις. Το αυτόματο κιβώτιο ελπίζω να μην βγάζει κάποιο θέμα και είναι πολύ βολικό και ευχάριστο. Αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος του T-ROC 1.0 από τον Οκτώβριο του 2018, με αισίως 135 χιλ χλμ μέχρι σήμερα. Έχω αλλάξει 2 φορές τακάκια, 1 φορά δισκόπλακες, 1 μπαταρία, καμία συμπλέκτη. Πρόπερσι (στις 60 χιλ) έκανα και μετατροπή σε υγραέριο, λόγω των εξαιρετικά πολλών χιλιομέτρων που έκανα την εποχή εκείνη. Μάλιστα, ήταν το 1ο τέτοιο αυτοκίνητο που έχει βάλει υγραέριο στη χώρα.

B)

Κατανάλωση ανάλογα το πόδι φυσικά, αλλά το ρίχνω μέχρι και 4,5 - 5 λίτρα σε ταξίδι χωρίς πολύ κόπο. Σε συνηθισμένα σενάρια, με την τυπική χρήση μου (λίγο επαρχία, λίγο πόλη κ' κίνηση, λίγο βόλτα το βράδυ σε άδειους δρόμους), έχω μέσο όρο στα 6,2 λίτρα. Σε ζόρια προφανώς θ' ανέβει πολύ, αλλά αυτό είναι αυτονόητο.

Από τον κινητήρα μετά από 6 χρόνια κατοχής και χρήσης είμαι απόλυτα ικανοποιημένος στα πάντα. Κατανάλωση άψογη, δύναμη αρκετή για κάθε χρήση, χαρακτήρας ευχάριστος και απροβλημάτιστος, αξιοπιστία εξαιρετική (μηδέν ζημιές όλο το αυτοκίνητο μέχρι σήμερα).

Φυσικά, όλα τα παραπάνω με κανονική χρήση, κάποιος που θέλει να πηγαίνει τσίτα και να βαράει 180άρια προφανώς δε του κάνει. Εγώ κινούμαι συνήθως με τα όρια (συνηθέστερα κοντά στα 110-120) σε ταξίδι (αν μιλάμε για 2+ λωρίδες), ή με τη ροή της κυκλοφορίας στην πόλη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Haldol said:

 

Κατανάλωση ανάλογα το πόδι φυσικά, αλλά το ρίχνω μέχρι και 4,5 - 5 λίτρα σε ταξίδι

Αμιγως με βενζινη αυτο και με 110-120χλμ στο εθνικο δικτυο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 minutes ago, vadergr said:

Αμιγως με βενζινη αυτο και με 110-120χλμ στο εθνικο δικτυο?

Όχι. Τόσο χαμηλά θα πέσει αν το οδηγήσω λίγο πιο ήρεμα. Το 4,5-άρι που έγραψα ήταν το κατώτατο που πετυχαίνω εύκολα, χωρίς να χρειαστεί να προσπαθώ, αλλά έρχεται αν απλά πηγαίνω χαλαρά. Πάει φυσικά και πιο κάτω, αλλά το θέμα είναι να φτάσεις κάπου άνετα & με ασφάλεια, όχι να... σπάσεις ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης.

Με 110-120 υπολόγιζε +1 λίτρο. Θα 'ταν το λιγότερο εντυπωσιακό να καταναλώνει μέσο όρο 4,5 λίτρα με 110-120 μέση ταχύτητα, αλλά ζυγίζει και 1.500 κιλά το άτιμο!

:P

Με βενζίνη κινούμαστε στο κάτω άκρο, με υγραέριο πάμε λίγο πιο πάνω. Προφανώς όμως δε με συμφέρει οικονομικά να πιάνω το απόλυτα χαμηλό που έρχεται με τη βενζίνη.

Spoiler

Επ' ευκαιρίας, το απόλυτα χαμηλότερό του είναι 3,2 λίτρα, ένα χάραμα που έφυγα από Σταμάτα για Αιγάλεω. Άδειος δρόμος, ψιλο-κατηφόρα στα πιο πολλά σημεία, πήγαινα και με 80-90 ακριβώς επειδή δε με πίεζε κανείς... κι έγραψα κατανάλωση από παπάκι! :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Haldol είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Επ' ευκαιρίας, το απόλυτα χαμηλότερό του είναι 3,2 λίτρα, ένα χάραμα που έφυγα από Σταμάτα για Αιγάλεω. Άδειος δρόμος, ψιλο-κατηφόρα στα πιο πολλά σημεία, πήγαινα και με 80-90 ακριβώς επειδή δε με πίεζε κανείς... κι έγραψα κατανάλωση από παπάκι! :D

Έχω κάνει από τον κόμβο Αττικής Οδού Δουκίσσης Πλακεντίας ως την έξοδο της εθνικής για Λεωφ. Αθηνών με 2.9 l/100km στο display :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειμαι μισο βημα μακρια απο την παραγγελια ενος T-Roc / Q2 1.0/116.

Εκανα test drive και πηγαινε ικανοποιητικα για τα δεδομένα μου (σβελτο και ασφαλες, χωρις να βαζει φωτια στην ασφαλτο) αλλα ειδα αυξημενη την καταναλωση (9+) και λιγο μαζευτηκα (λογικο μαλλον αφου δεν το ειχα συνηθισει).

Με ελαφρυ ποδαρακι δεν θα εχω θέμα, σωστα? Προχωραω αφοβα?

Επεξ/σία από vadergr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, vadergr είπε

Ειμαι μισο βημα μακρια απο την παραγγελια ενος T-Roc / Q2 1.0/116.

Εκανα test drive και πηγαινε ικανοποιητικα για τα δεδομένα μου (σβελτο και ασφαλες, χωρις να βαζει φωτια στην ασφαλτο) αλλα ειδα αυξημενη την καταναλωση (9+) και λιγο μαζευτηκα (λογικο μαλλον αφου δεν το ειχα συνηθισει).

Με ελαφρυ ποδαρακι δεν θα εχω θέμα, σωστα? Προχωραω αφοβα?

Δες αυτό που είχα γράψει.

Φυσιολογικότατο να πιάσεις τα 9+, με δοκιμές πώς πάει. Ρουφάνε καύσιμο για την πλάκα τους αυτές οι συμπιεσμένες διατάξεις, αν δεν παίζει ελαφρύ πόδι.

Στις 10/10/2024 στις 10:37 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Η κατανάλωση είναι αρκετά καλή για το δεδομένο βάρος αυτοκινήτων που κουβαλούν αυτοί οι κινητήρες.

Αυτά που λένε μερικοί ότι δεν πιάνουν τις καταναλώσεις των υβριδικών, αυτονόητα. Ποιός μη υβριδικός κινητήρας θα μπορούσε ποτέ να συγκριθεί με υβριδικό;

Εδώ ακόμα και μέσα στις υβριδικές υλοποιήσεις (αναφέρομαι μόνο στα Full Hybrid), αρκετοί βλέπουν με τα κυάλια την Toyota (αυτό είναι άλλο θέμα όμως προς συζήτηση).

Εντός καθαρά θερμικής γκάμας, θεωρώ ότι σε B-SUV segment κατεβαίνει κανείς αρκετά κάτω σε κατανάλωση αν είναι συνετός στο γκάζι. Στο C-SUV segment αρχίζουν ξεφεύγουν πιο επικίνδυνα τα πράγματα σε καταναλώσεις και είναι δύσκολο να παραμείνεις συνετός όσο και να το προσπαθήσεις με αυτό τον κινητήρα. Μιλάω βάσει εμπειρίας και με τις 2 κατηγορίες στον 1.0, στην τελευταία 5ετία. Μια συνετή οδήγηση σε B-SUV μπορεί να δει στα μάτια υλοποιήσεις υβριδικών που δεν τα πάνε καλά μέσα στην κατηγορία τους.

Να μη ξεχνάμε όμως. Αν έχει κανείς ορέξεις όταν πιάνει τιμόνι, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει σε υψηλές καταναλώσεις χωρίς να το καταλάβει. Θέλουν φροντίδα και προδέρμ, όταν πατάς το γκάζι. 😇

Σχετικά με την αξιοπιστία, η εμπειρία μου ως τώρα είναι ότι στο γκρουπ υπάρχει περισσότερο πρόβλημα με περιφερειακά παρά με μέρη της μηχανής. Γι΄ αυτούς πάλι που λένε ότι το γκρουπ έχει θέμα μετά την 10ετία, θεωρώ ότι έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, είναι επίτηδες σχεδιασμένα τα αυτοκίνητα πλέον, να μη συμφέρει να τα συντηρείς μετά την 10ετία.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι και το Audi A3 τον ίδιο τελικά κινητήρα φοράει, 999cc με 110HP.

2+ χρόνια μετά, 15000Km και κανένα πρόβλημα. Πολύ οικονομικός (έχω 6.3lt/100Km συνολική μέση κατανάλωση, σε ταξίδια το έχω φτάσει και 4.3). 

Το μόνο θεματάκι είναι αυτό που γράφουν και άλλοι, κάτω από τις 1800-2000 στροφές είναι αναιμικός, μόλις μπει το τούρμπο όμως μεταμορφώνεται.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, tasanton said:

Νομίζω ότι και το Audi A3 τον ίδιο τελικά κινητήρα φοράει, 999cc με 110HP.

2+ χρόνια μετά, 15000Km και κανένα πρόβλημα. Πολύ οικονομικός (έχω 6.3lt/100Km συνολική μέση κατανάλωση, σε ταξίδια το έχω φτάσει και 4.3). 

Το μόνο θεματάκι είναι αυτό που γράφουν και άλλοι, κάτω από τις 1800-2000 στροφές είναι αναιμικός, μόλις μπει το τούρμπο όμως μεταμορφώνεται.

 

 

Εδω και κανα τρίμηνο η base εκδοση του ειναι 1500 κυβικα /116 άλογα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, vadergr said:

 

Εδω και κανα τρίμηνο η base εκδοση του ειναι 1500 κυβικα /116 άλογα

Μακάρι να υπήρχε τότε, λογικά λύνει και το θέμα του κομπιάσματος κάτω από τις 1800 στροφές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, vadergr είπε

 

Εδω και κανα τρίμηνο η base εκδοση του ειναι 1500 κυβικα /116 άλογα

1500 πάει 150 κανονικά. Αυτό το 116 τι φάση; το είδα κ εγώ κ το πέρασα για τυπογραφικό…

Λογικά είναι κομμένος στη χαρτογράφηση 150αρης

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, paylidis είπε

1500 πάει 150 κανονικά. Αυτό το 116 τι φάση; το είδα κ εγώ κ το πέρασα για τυπογραφικό…

Λογικά είναι κομμένος στη χαρτογράφηση 150αρης

Γιώργο Μάλλον είναι ο 1000(999)/115(6) 😉 

1500/130(1)στους tgi & 1500/150 στους tsi 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, terry308 είπε

Γιώργο Μάλλον είναι ο 1000(999)/115(6) 😉 

1500/130(1)στους tgi & 1500/150 στους tsi 

Βγαίνει και 1500 με 130 βενζινη. Αλλά όχι όντως αναφέρουν 1500/116…θα γελάσω πολύ αν είναι κανένας ατμοσφαιρικός 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...