vadergr Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Έχει κανείς εμπειρία από τους πρόσφατους (πενταετίας) 1.0 TSI κινητήρες? Ειδικά σε αξιοπιστία και κατανάλωση (σε μικρά suv, t-roc, tcross, kamiq κλπ) Θα πρέπει να με απασχολεί/φοβίζει κάτι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου εχει φίλος μου ibiza Κατανάλωση μέτρια (κακή δεν την λες αλλά ούτε και επιπέδου ενος hybrid δεν φτάνει) αξιοπιστια δεν ξερουμε ακομη εχει 35,000 χιλομετρα μονο καποια περιφεριακα του αμαξου ειχαν βγαλει θεμα λογο κακης ποιοτητας ο κινιτηρας τπτ..... Αλλά ένα πολύ σημαντικό ΜΟΝΟ αυτόματο παρε!!!! το έχει σε χειροκίνητο και καθως αμάξι δεν τραβάει καθόλου στης αρχές στης ανηφόρες και γενικός σταμάτα ξεκίνα είναι ΘΑΝΑΤΟΣ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntonisKo Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Εταιρικό polo με τα 95 άλογα, 5+ ετών με 85Κ μέχρι σήμερα. 0 προβλήματα, μόνο την κανονική του συντήρηση κάθε 15Κ. Κατανάλωση και απόδοση τιμιότατα. Αυτό περί χειροκίνητου και απόδοσης που αναφέρει ο φίλος παραπάνω δεν ισχύει, εφόσον το δουλεύεις στο φάσμα του (πάνω από 1800 στροφές δηλαδή) , είσαι κύριος. Είμαι τόσο πολύ ικανοποιημένος που στην λήξη του leasing θα το κρατήσω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
majunior Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Έχουμε στη δουλειά ένα T-Cross με αυτόν τον κινητήρα, με 25k χλμ (2,5 χρόνια). Χωρίς βλάβες προς το παρόν. Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς για τα κυβικά του έχει πολύ δύναμη και ελαστικότητα. Είναι πολύ οικονομικός. Με κίνηση στην Αθήνα και δυό φορές το μήνα (100km) Αττική Οδό, έχω από τον υπολογιστή long-term κατανάλωση 6.2l/100km. Αυτά με συντηρητική οδήγηση. Προχθές πήγα Λάρισα + Καρδίτσα και γύρισα (700km) και δεν άναψε το φωτάκι της βενζίνης (με 40-41 λίτρα τεπόζιτο). Στο πήγαινε ήμουν με 140, στο γυρισμό με 100-110. Στα 110-120 έχει αυτό το έξτρα που χρειάζεσαι για προσπέραση. Το ότι είναι χειροκίνητο δε μου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα σε σχέση με τον κινητήρα. Αν είσαι πολύ φορτωμένος ή ακραία η ανηφόρα και δεν έχει στροφές ο κινητήρας, θα πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα. Αλλά σοβαρά τώρα πόσο συχνά συμβαίνει αυτό; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Μια χαρα ειναι, δε βαζει φωτιές στην ασφαλτο αλλα ειναι κομπλέ, μεση κατανάλωση βενζίνης σε μικτο κυκλο γυρω στο 6 Απεφυγε αυτοματο μιας και χαλάνε... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vadergr Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Μέλος Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2 hours ago, majunior said: Έχουμε στη δουλειά ένα T-Cross με αυτόν τον κινητήρα, με 25k χλμ (2,5 χρόνια). Χωρίς βλάβες προς το παρόν. Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς για τα κυβικά του έχει πολύ δύναμη και ελαστικότητα. Είναι πολύ οικονομικός. Με κίνηση στην Αθήνα και δυό φορές το μήνα (100km) Αττική Οδό, έχω από τον υπολογιστή long-term κατανάλωση 6.2l/100km. Αυτά με συντηρητική οδήγηση. Προχθές πήγα Λάρισα + Καρδίτσα και γύρισα (700km) και δεν άναψε το φωτάκι της βενζίνης (με 40-41 λίτρα τεπόζιτο). Στο πήγαινε ήμουν με 140, στο γυρισμό με 100-110. Στα 110-120 έχει αυτό το έξτρα που χρειάζεσαι για προσπέραση. Το ότι είναι χειροκίνητο δε μου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα σε σχέση με τον κινητήρα. Αν είσαι πολύ φορτωμένος ή ακραία η ανηφόρα και δεν έχει στροφές ο κινητήρας, θα πρέπει να κατεβάσεις ταχύτητα. Αλλά σοβαρά τώρα πόσο συχνά συμβαίνει αυτό; Στα 120-140 τι κατανάλωση εχεις? Σε λιγο πιο βαρύ αμάξωμα (troc, q2, kamiq, altea) φανταζομαι δεν θα εχει σημαντικα μεγαλύτερη (κατανάλωση). ΥΓ. Ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις ως τώρα. Αν ξερει και καποιος άλλος, ελευθερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
majunior Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Μόλις τώρα, vadergr είπε Στα 120-140 τι κατανάλωση εχεις? Σε λιγο πιο βαρύ αμάξωμα (troc, q2, kamiq, altea) φανταζομαι δεν θα εχει σημαντικα μεγαλύτερη (κατανάλωση). ΥΓ. Ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις ως τώρα. Αν ξερει και καποιος άλλος, ελευθερα. Στο πήγαινε, που ήμουν σε αυτές τις ταχύτητες, ο υπολογιστής έγραψε 6,5. Στο γυρισμό, με 90-110 έπεσε στα 5,7. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
terry308 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2 Ibiza tgi όμως (φυσικό αέριο) ρυθμιζόμενοι στα 90ps 175.000χλμ και οι δύο πάνω κάτω 2018 μοντέλα Όλα καλά Θέλει συνήθεια το γκάζι και οι στροφές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntonisKo Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Επίσης, keep in mind ότι όλα τα tsi θέλουν και λίγο ξύλο ενίοτε για να είναι όλα εντάξει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haris_216 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Κι εγώ είμαι στο γενικό πνεύμα των απαντήσεων που ήδη δόθηκαν (1.0 tsi, 2018, 115hp). Σχετικά νορμάλ κατανάλωση μέσα στην πόλη, αν και έχω καθημερινά πολλές μικρομετακινήσεις που μου χαλάνε τα "νούμερα" (το start/stop το έχω off) και ακόμα πιο ωραία σε ταξίδι. Ειδικά αν δεν το κυνηγάς (σε κάποια μεγάλα ταξίδια προς εξωτερικό με πιάνει η διάθεση για χαλαρότητα και sight seeing) τα νούμερα είναι πολύ χαμηλά. Σημ. Σε τέτοια χαλαρή φάση, τα 900χλμ εμβέλεια την "έχει" άνετα (βάσει του υπολογιστή του) αν και δεν είμαι από αυτούς που θέλουν να "παίζουν" τόσο οριακά για να το τσεκάρω Θέματα μέχρι τώρα (47500χλμ) δεν είχα (knock on wood) Το βασικό μείον (για μένα πάντα) αυτού του μοτέρ είναι ότι είναι "αναιμικό" στις χαμηλές στροφές, το οποίο με ενοχλεί αρκετά σε αστική μετακίνηση, η οποία είναι και η καθημερινότητά μου. Ειδικά όταν μιλάμε για κίνηση εκτός κύριων οδών και μέσα σε στενά (σταμάτα στο STOP, "κόψε" στο στενό, κλπ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Μάκαρος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Πολύ αξιόπιστο μοτέρ. Νεκρό μέχρι τις 1800 που αρχίζει και τουρμπίζει, μετά δεν έχεις κανένα θέμα, εφόσον το δουλεύεις στο φάσμα, 1800 και πάνω. 0 προβλήματα μέχρι τώρα στις 56κ χλμ στην κατοχή μου. Κατανάλωση νορμαλ, δεν θα δεις νούμερα υβριδικών, αλλά είναι τίμιο. Παίζει ρόλο πάντα και το πόδι βέβαια. Αν μένεις σε μεγάλη πόλη, επέλεξε το αυτόματο, θα είναι πολύ ξεκούραστο. Μην ακούς περί ότι τα Dsg χαλάνε κτλ, μιλάμε για ένα αμάξι πόλης που δεν θα φτάσεις την ροπή του στο θεό με αποτέλεσμα να σπάσει το σασμάν. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου από Μάκαρος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) οχι μην παρεις, θα σπασει, θα χαλασει, θα ζοριζεται, θα ανεβαζει θερμοκρασια, δεν θα μπορεις να πας πουθενα, θα το πεταξεις κατσει να περασει καμια 20ετια και βλεπουμε για κανα Σταρλετ δες Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου από tutuyo 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@topos Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Εγώ είχα νοικιάσει ένα arona 110 ps σε ένα ταξίδι στην Ισπανία(1500+ χλμ με 2 ατομα). Οκ, πήγαινε(η αλήθεια είναι πως λόγο specs/ροπης περιμενα κάτι τις περισσότερα).Θεμα με τις χαμηλές στροφές δεν είχα (αλλά γενικά δεν οδηγάω τόσο χαμηλά). Οκ και από οδική συμπεριφορά.Οκ και από χώρους. Μέση κατανάλωση -εαν θυμάμαι καλα- γύρω στα 7lt με ανάλογη ταχύτητα στους επαρχιακούς και ~130-140χλμ στην εθνική(το χα πάρει από φόβο γιατί μου είχαν πει ότι εκεί οι αστυνομικοί κόβουν βόλτες με ελικόπτερα και σε γράφουν για ταχύτητα και δεν το παίρνεις καν γραμμή) Γενικά δεν με απογοήτευσε αλλά δεν μου έκανε κάτι συγκεκριμένο κλικ(σκεφτόμουν τότε να το πάρω καινουργιο) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
majunior Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 3 ώρες πριν, haris_216 είπε Σημ. Σε τέτοια χαλαρή φάση, τα 900χλμ εμβέλεια την "έχει" άνετα (βάσει του υπολογιστή του) αν και δεν είμαι από αυτούς που θέλουν να "παίζουν" τόσο οριακά για να το τσεκάρω Το ρεκόρ μου (πάντα με τα 95 άλογα) είναι 780km, πάλι σε ημερήσιο ταξίδι Αθήνα-Τρίκαλα-Λάρισα-Αθήνα. Με απλή βενζίνη και οδήγηση 90-110. Ο δείκτης έδειχνε ότι είχα φάει και το 95% της ρεζέρβας. Θεωρώ ότι πατούσα και 800 αν ήθελα να το ρισκάρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 22 hours ago, AntonisKo said: Εταιρικό polo με τα 95 άλογα, 5+ ετών με 85Κ μέχρι σήμερα. 0 προβλήματα, μόνο την κανονική του συντήρηση κάθε 15Κ. Κατανάλωση και απόδοση τιμιότατα. Αυτό περί χειροκίνητου και απόδοσης που αναφέρει ο φίλος παραπάνω δεν ισχύει, εφόσον το δουλεύεις στο φάσμα του (πάνω από 1800 στροφές δηλαδή) , είσαι κύριος. Είμαι τόσο πολύ ικανοποιημένος που στην λήξη του leasing θα το κρατήσω. καλα προφανώς αν το δουλεύεις στο φάσμα του 2000 και πανω δεν το κανει........... βεβαια στην Πόλη για να το κάνεις αυτό πρέπει να προσπαθείς συνέχεια σε κάθε ανηφόρα αν σταματήσεις πέφτει πολύ συμπλέκτης...... και όποιος δεν είναι μαθημένος από κάτι τέτοιο θα βριζει θεους και δαίμονες οπως και αν συνηθησες να εχεις 4 και να κοιλαει στο ρελαντι 1000 1200 στρπφες και βαριεσαι να αλλαζεις (πολλοι το κανουμε) εδω δεν παιζει αυτο θα πρεπει να εισαι μονημα με κυβιτο το χερι να κατεβαζεις αυτα ολα τα γλυτωνεις με αυτομματο και εχεις ολοκληρομενο οχημα για χρηση και στην πολη και εξω χωρις να κουραζεσαι μια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα