Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το YouTube φαίνεται να προχωρά σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων στην πλατφόρμα του.

Συγκεκριμένα χρήστες παρατήρησαν πρόσφατα την εξαφάνιση του χρονομέτρου αντίστροφης μέτρησης που εμφανιζόταν πριν την επιλογή παράλειψης (skip) των διαφημίσεων.

Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming βίντεο έχει εδώ και καιρό υιοθετήσει διάφορες μορφές διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων των προτεινόμενων βίντεο με χορηγία και των διαφημιστικών τμημάτων που προηγούνται ή διακόπτουν τα βίντεο. Παρόλο που οι διαφημίσεις διατηρούν το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου δωρεάν για τους θεατές, συχνά αποτελούν πηγή ενόχλησης, ιδιαίτερα όταν εμφανίζονται σε διπλή σειρά.

Μέχρι πρόσφατα, το YouTube επέτρεπε στους χρήστες να παραλείψουν τις διαφημίσεις μετά από μερικά δευτερόλεπτα, εμφανίζοντας ένα χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης μέχρι να εμφανιστεί το κουμπί "Παράλειψη". Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα, χρήστες σε υπολογιστές παρατήρησαν ότι ένα γκρι ορθογώνιο κάλυπτε το κουμπί "Παράλειψη" μέχρι να μπορεί να χρησιμοποιηθεί, χωρίς να εμφανίζεται το κυκλικό χρονόμετρο αντίστροφης μέτρησης.

youtube-mobile-skip-hidden-anim.gif.992420328d07307566003d4f5a09bf13.gif

Αρχικά, υπήρχαν υποψίες ότι επρόκειτο για μια περιορισμένη δοκιμή. Ωστόσο, φαίνεται ότι η αλλαγή αυτή επεκτείνεται σε μεγαλύτερο αριθμό χρηστών. Άλλος χρήστης αναφέρει παρόμοια συμπεριφορά στην εφαρμογή του YouTube για Android, με τη διαφορά ότι δεν υπήρχε το μπλοκάρισμα με το ορθογώνιο, αλλά απλώς απουσίαζε το χρονόμετρο.

Η κίνηση αυτή του YouTube φαίνεται να είναι σκόπιμη, με στόχο να οδηγήσει τους χρήστες να πιστέψουν ότι μια διαφήμιση δεν μπορεί να παραλειφθεί, καθώς δεν θα βλέπουν αρχικά το κουμπί "Παράλειψη". Ωστόσο, η ξαφνική εμφάνιση του κουμπιού στη συνέχεια μπορεί να τραβήξει άμεσα την προσοχή του χρήστη. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το YouTube δεν έχει αλλάξει ακόμη τη γραμμή αναπαραγωγής για τα διαφημιστικά τμήματα, η οποία εξακολουθεί να εμφανίζει τη διάρκεια του μέρους που δεν μπορεί να παραλειφθεί.

Παρόλο που αυτή η αλλαγή μπορεί να φαίνεται μικρή, έχει τη δυνατότητα να γίνει μια τυπική συμπεριφορά του YouTube στο μέλλον. Προς το παρόν, δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με αυτή την αλλαγή, κάτι που μπροεί να σημαίνει ότι βρισκόμαστε εν μέσω μιας εκτεταμένης δοκιμής και τίποτα περισσότερο. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση του YouTube εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική της πλατφόρμας για την προώθηση διαφημίσεων, η οποία περιλαμβάνει και άλλες πρωτοβουλίες όπως η εμφάνιση διαφημίσεων κατά την παύση του περιεχομένου και η αυστηρότερη στάση απέναντι σε επεκτάσεις μπλοκαρίσματος διαφημίσεων (ad blockers) και εφαρμογές που παρακάμπτουν τις διαφημίσεις.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ρε Youtube τι νομιζεις οτι ολοι εχουνε απλετο χρονο στην διαθεση τους ε? Αμα εχεις μια ωρα και θελεις να δεις πχ 10 βιντεο και σου χωσει 10 επι δυο διαφημησεις του ενος λεπτου το λιγοτερο πανε 20 λεπτα σε διαφημησεις και στο κινητο δεν εχουμε ολοι  απεριοριστα Μb μας τρως και εκει το 40% ε γαμησετα τοτε πληρωνουμε και απο πανω για να της βλεπουμε .. 

  • Like 10
Δημοσ.

Κανονικά εμεις ως creators με τοσες αλλαγές στον αριθμό κι τον χρόνο διαφημίσεων θα έπρεπε να βλεπουμε μεγαλύτερα ποσα στους λογαριασμους μας, αναλογικά με τους μήνες πριν τα μέτρα αυτά... Φευ, όνειρα θερινής νυκτός. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δώσε κάθε 20 διαφημίσεις premium συνδρομή 4 ώρες... και θα δεις πόσο ανάρπαστες θα γίνουν οι διαφημίσεις! Εγώ πρέπει να σας λέω κάθε φορά τι να κάνετε? ☺️

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Haha 10
Δημοσ.

Όλοι κάνουμε αμέσως παράβλεψη, αν νομίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα εκβιάσουν να αγοράσουμε τα προιόντα τους χειρότερα θα το κάνουν.

  • Like 4
Δημοσ.

Ublock origin+sponsored block σε υπολογιστη+idontcareabout cookies 

Revanced+adguard premium για android/ios

Smartyoutube για τηλεορασεις

 

  • Like 11
  • Thanks 4
  • Haha 2
Δημοσ.

παράκληση: μην αρχίσετε πάλι να μας λέτε πως το παρακάμπτετε! Το έχουμε καταλάβει μετά από τόσα θέματα για αυτό.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostafunk είπε

Ρε Youtube τι νομιζεις οτι ολοι εχουνε απλετο χρονο στην διαθεση τους ε? Αμα εχεις μια ωρα και θελεις να δεις πχ 10 βιντεο και σου χωσει 10 επι δυο διαφημησεις του ενος λεπτου το λιγοτερο πανε 20 λεπτα σε διαφημησεις και στο κινητο δεν εχουμε ολοι  απεριοριστα Μb μας τρως και εκει το 40% ε γαμησετα τοτε πληρωνουμε και απο πανω για να της βλεπουμε .. 

εάν θες αγοράζεις,  όταν είσαι σε χωράφια άλλου αποδέχεσαι τους όρους του διαφορετικά πηγαίνεις αλλού . 

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Tsoukos87 είπε

Πλεον το ΥΤ εχει ξεπερασει σε διαφημισεις ακομα και το STAR οταν βαζει καποια ταινια..

Και φαντάσου ότι θέλει πολλή προσπάθεια για να το καταφέρει κανείς αυτό!

  • Like 2
Δημοσ.

Γιατί δεν το βγάζουν τελείως , επίσης να μην μπορείς να κλείσεις τον ήχο και να ακούς με το έτσι θέλω! Ίσως και να εμφανίζονται 2-3 φουσκωτοι να σε βάζουν στην καρέκλα και να σου κρατάνε το κεφάλι να τη βλέπεις

  • Like 1
  • Haha 9

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...