GnarG Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Σε έναν Canon Pixma MP640 εμφανίζεται το μήνυμα "Ο συλλέκτης μελάνης είναι σχεδόν πλήρης. Πατήστε OK για να συνεχιστεί η εκτύπωση. Επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης". Η αντιπροσωπεία απάντησε πως "Η συσκευή βρίσκεται εκτός διάρκειας υποστήριξης λόγω παλαιότητας και δεν επισκευάζεται λόγω μη διάθεσης ανταλλακτικών από τον κατασκευαστή." Μπορώ να κάνω εγώ κάτι;
highpriest Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Δημοσ. 8 Οκτωβρίου Δυστυχώς όχι. Είναι δεκαπενταετίας μοντέλο. Ίσως στο ίντερνετ να βρεις κάποιον τρόπο μηδενισμού του μετρητή στον εκτυπωτή, ώστε να μην διαβάζει την στάθμη, αλλά νομίζω δεν αξίζει καν τον κόπο. Μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους ίσως. Εξάλλου λογικά έχει σταματήσει και η υποστήριξη σε drivers. 2
georgeole Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Η συγχωρεμένη η μάνα μου, αν διάβαζε τα ανωτέρω, θα έλεγε ό,τι και για τις τηλεκάρτες στη δεκαετία του '90: «Τι πάει να πει "έληξε"; Γάλα είναι;;;;» 1
mezger Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Για το συγκεκριμένο μοντέλο δε μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά αν κατα τ'αλλα σε ικανοποιεί και δουλεύει ΟΚ, το να αλλάξεις τον συλλέκτη δεν είναι και τρομερή υπόθεση - είναι ένα δοχείο με κάτι σφουγγαράκια που απορροφούν το έξτρα μελάνι, με λίγο ξεβίδωμα μπορείς να βάλεις καινούρια σφουγγάρια (πουλάνε πολύ φτηνά) ή οποιοδήποτε αντίστοιχο απορροφητικό υλικό. Το μόνο που μένει μετά είναι να πείσεις τον εκτυπωτή ότι αλλάχτηκε για να μην βγάζει σφάλμα, για αυτό θα πρέπει να ψάξεις πως γίνεται στο συγκεκριμένο μοντέλο - είτε με software, είτε σε κάποιο service menu (δες π.χ. εδώ κάποιους πιθανούς τρόπους). Δεν σου συστήνω να μηδενίσεις τον μετρητή και να μην αλλάξεις τα σφουγγαράκια, στον δικό μου που τα άλλαξα δεν έλεξε ψέματα το μετρητής, ήταν γεμάτα - αν συνέχιζα θα άρχιζαν σε λίγο καιρό να βγαίνουν μελάνια απο παντού.
GnarG Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 20 ώρες πριν, highpriest είπε Δυστυχώς όχι. Είναι δεκαπενταετίας μοντέλο. Ίσως στο ίντερνετ να βρεις κάποιον τρόπο μηδενισμού του μετρητή στον εκτυπωτή, ώστε να μην διαβάζει την στάθμη, αλλά νομίζω δεν αξίζει καν τον κόπο. Μόνο για εκπαιδευτικούς λόγους ίσως. Εξάλλου λογικά έχει σταματήσει και η υποστήριξη σε drivers. ναι εχω βρει, απλά έλεγα αν μπορούσα να καθαρίσω τον συλλέκτη, μπορεί να είναι υπεργηρο σκυλί αλλά ακόμα δουλευει και με αξιοπρέπεια, ευχαριστώ 4 ώρες πριν, georgeole είπε Η συγχωρεμένη η μάνα μου, αν διάβαζε τα ανωτέρω, θα έλεγε ό,τι και για τις τηλεκάρτες στη δεκαετία του '90: «Τι πάει να πει "έληξε"; Γάλα είναι;;;;» έλα μου ντε 3 ώρες πριν, mezger είπε Για το συγκεκριμένο μοντέλο δε μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά αν κατα τ'αλλα σε ικανοποιεί και δουλεύει ΟΚ, το να αλλάξεις τον συλλέκτη δεν είναι και τρομερή υπόθεση - είναι ένα δοχείο με κάτι σφουγγαράκια που απορροφούν το έξτρα μελάνι, με λίγο ξεβίδωμα μπορείς να βάλεις καινούρια σφουγγάρια (πουλάνε πολύ φτηνά) ή οποιοδήποτε αντίστοιχο απορροφητικό υλικό. Το μόνο που μένει μετά είναι να πείσεις τον εκτυπωτή ότι αλλάχτηκε για να μην βγάζει σφάλμα, για αυτό θα πρέπει να ψάξεις πως γίνεται στο συγκεκριμένο μοντέλο - είτε με software, είτε σε κάποιο service menu (δες π.χ. εδώ κάποιους πιθανούς τρόπους). Δεν σου συστήνω να μηδενίσεις τον μετρητή και να μην αλλάξεις τα σφουγγαράκια, στον δικό μου που τα άλλαξα δεν έλεξε ψέματα το μετρητής, ήταν γεμάτα - αν συνέχιζα θα άρχιζαν σε λίγο καιρό να βγαίνουν μελάνια απο παντού. ευχαριστώ
lector Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Δημοσ. 9 Οκτωβρίου Στις 8/10/2024 στις 2:35 ΜΜ, GnarG είπε Μπορώ να κάνω εγώ κάτι; Μερικα ταματα που δουλευει ακομα.
NiKoSmile Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Δημοσ. 10 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Canon εκτυπωτής και άντεξε τόσα χρόνια! Άνοιξε σαμπάνιες! Εγώ είχα τον Canon Pixma MP620 και έκαψε πλακέτα στην πρώτη 5ετία! Εδώ είσαι, δοκίμασε το παρακάτω κόλπο...😁 Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου από NiKoSmile
highpriest Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Στις 9/10/2024 στις 11:38 ΠΜ, GnarG είπε ναι εχω βρει, απλά έλεγα αν μπορούσα να καθαρίσω τον συλλέκτη, μπορεί να είναι υπεργηρο σκυλί αλλά ακόμα δουλευει και με αξιοπρέπεια, Δεν καταλαβες. Το πρόβλημα δεν είναι καν στον συλλέκτη. Λογικά δεν χρειάζεται καν καθάρισμα ή αλλαγή. Το μεγαλύτερο μέρος υγρού έχει εξατμιστεί και ίσως να έχει μείνει κατι σαν λίγο χρωμολάσπη στον πάτο. Είναι πολλά τα χρόνια για να έχει μείνει όντως μελάνι που δεν εξατμίστηκε μέσα Το πρόβλημα είναι ο μετρητής. Αν έχει προγραμματιστεί στις 10.000 σελίδες πχ να σου πετάξει μήνυμα πως γέμισε ο συλλέκτης και να μπλοκάρει την λειτυργία "για προστασία σου" αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να μηδενίσεις τον μετρητή Αν όντως βρήκες app μηδενιστή μετρητή και θέλεις να το τολμήσεις, προχώρα. Μην σε νοιάζει καν ο συλλέκτης. Εκ πείρας σου λέω πως είναι πρακτικα άδειος. Αλλά ακόμη και στην μέση να είναι ή και στα 3/4 γεμάτος πραγματικά, τότε με στατιστικό την χρήση που έκανες 15 χρόνια, θα σου βγάλει άλλα 5 χρόνια. 1
Dark_Nightfall Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Καλησπέρα για να μην ανοίγω νέο θέμα , έχει αντιμετωπίσει κανείς θέμα με Canon εκτυπωτές και windows 11 24H2 ; συγκεκριμένα τα windows βλέπουν τον εκτυπωτή ως scanner με αποτέλεσμα να σκανάρει μεν αλλά να μην εκτυπώνει. Ο εκτυπωτής δούλευε κανονικά στα windows 10 πριν την αναβάθμιση (η λογική λέει φταίνε τα 11).
georgeole Δημοσ. 25 Οκτωβρίου Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 31 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Καλησπέρα για να μην ανοίγω νέο θέμα , έχει αντιμετωπίσει κανείς θέμα με Canon εκτυπωτές και windows 11 24H2 ; συγκεκριμένα τα windows βλέπουν τον εκτυπωτή ως scanner με αποτέλεσμα να σκανάρει μεν αλλά να μην εκτυπώνει. Ο εκτυπωτής δούλευε κανονικά στα windows 10 πριν την αναβάθμιση (η λογική λέει φταίνε τα 11). Πριν λίγες μέρες αναβάθμισα το laptop από τα Windows 10 στα 11 24Η2 και στην ασύρματη σύνδεση με τον Canon (ethernet ==> router ==> laptop) δεν αναγνωρίζει από πού θα γίνεται η τροφοδοσία του χαρτιού. Την κάνω χειροκίνητα από το μηχάνημα για να μπορεί να τυπώσει. Δεν είχα το χρόνο να ασχοληθώ. Πάντως, καλό είναι μετά από καθαρή (πάντα) εγκατάσταση και τα κλασικά updates και ενημερώσεις να μπλοκάρεις την αυτόματη ενημέρωση των drivers των συσκευών από τα windows. 1
georgeole Δημοσ. 27 Οκτωβρίου Δημοσ. 27 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Στις 25/10/2024 στις 8:46 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε Καλησπέρα για να μην ανοίγω νέο θέμα , έχει αντιμετωπίσει κανείς θέμα με Canon εκτυπωτές και windows 11 24H2 ; συγκεκριμένα τα windows βλέπουν τον εκτυπωτή ως scanner με αποτέλεσμα να σκανάρει μεν αλλά να μην εκτυπώνει. Ο εκτυπωτής δούλευε κανονικά στα windows 10 πριν την αναβάθμιση (η λογική λέει φταίνε τα 11). Επανέρχομαι, αγαπητέ φίλε, τώρα που το έψαξα λίγο: Σοβαρούς drivers στα Windows 11 (για το δικό μου μηχάνημα τουλάχιστον, τον CANON i-Sensys LBP226DW) ΔΕΝ έχει ανεβάσει η Canon. Έχει μόνο κάτι generic drivers, για τους οποίους κάνει συχνές αναβαθμίσεις και μάλιστα μόνο στο site της Canon Europe, όχι στο ελληνικό. Λογικό, αφού είναι προβληματικοί. Για να καταλάβεις τι εννοώ, παλιότερα είχα έναν laser Kyocera, ο οποίος, όταν βγήκε στην πιάτσα, είχε drivers για τα Windows 7. Αργότερα, όταν κυκλοφόρησαν τα 10, η Kyocera έβγαλε drivers, οι οποίοι είχαν θέματα. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ανήρτησε ΜΙΑ αναβαθμισμένη έκδοση, η οποία έλυσε το θέμα μια και καλή. Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου από georgeole 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα