Προς το περιεχόμενο

Ιπποι σε KLE 500


jim252532

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Σαν νέος οδηγός με κατοχή διπλώματος Α2 μετά από αρκετή έρευνα και συμβουλές, κατέληξα ότι θέλω να αγοράσω μια KLE 500. Στο car.gr που ψάχνω έχει κάποιες οι οποίες είναι πχ 45 bhp αλλά έχει και άλλες με 50-55 bhp και από όσο γνωριζω το οριο που υπαρχει ειναι στα 48 bhp. 

 

Οποτε θελω να ρωτησω την παρεα αν παρω μια kle με πχ 52 θα εχω θεμα με τον νομο; Δηλαδη θα με κανουν θεμα για 5 ιππους ή δεν θα ασχοληθουν καν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, jim252532 είπε

Οκ ναι θα δω και την άδεια εννοείται. Απλά δεν ξέρω με φαίνεται παράξενο 

δεν ειναι παραξενο γιατι εχει αλλαξει 2-3 μοντελα. το παλιο ηταν πιο δυνατο νομιζω για 2-3 ιππους αλλα δεν τα θυμαμαι και ακριβως τα νουμερα. εσυ μην πας ομως με αυτη τη λογικη. θα βλεπεις την αδεια του μοντελου που πας να δεις απο κοντα και θα ξερεις ακριβως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/10/2024 at 02:18, jim252532 said:

Καλησπέρα σε όλους.

Σαν νέος οδηγός με κατοχή διπλώματος Α2 μετά από αρκετή έρευνα και συμβουλές, κατέληξα ότι θέλω να αγοράσω μια KLE 500. Στο car.gr που ψάχνω έχει κάποιες οι οποίες είναι πχ 45 bhp αλλά έχει και άλλες με 50-55 bhp και από όσο γνωριζω το οριο που υπαρχει ειναι στα 48 bhp. 

 

Οποτε θελω να ρωτησω την παρεα αν παρω μια kle με πχ 52 θα εχω θεμα με τον νομο; Δηλαδη θα με κανουν θεμα για 5 ιππους ή δεν θα ασχοληθουν καν;

Θα σου κάνουν θέμα για μισό ίππο και θα σε πάνε δικαστηκα σαν να οδηγας χωρίς δίπλωμα, αν πχ το όριο είναι 47 και οδηγας με 49 αν συμβεί κάτι ατύχημα πχ τα δικαστήρια τα τα έχεις παντρευτεί για την υπόλοιπη ζωή, τώρα σε έναν απλό έλεγχο για 1 2 3 ίππους δεν το πολύ κοιτάνε, αλλά ποίος σου ο λει ότι αύριο εκεί που οδηγας δεν θα βγει ένας από στοπ και τον χτυπήσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 06/10/2024 at 02:18, jim252532 said:

Οποτε θελω να ρωτησω την παρεα αν παρω μια kle με πχ 52 θα εχω θεμα με τον νομο; Δηλαδη θα με κανουν θεμα για 5 ιππους ή δεν θα ασχοληθουν καν;

1 hour ago, Black Demis said:

Θα σου κάνουν θέμα για μισό ίππο και θα σε πάνε δικαστηκα σαν να οδηγας χωρίς δίπλωμα, αν πχ το όριο είναι 47 και οδηγας με 49 αν συμβεί κάτι ατύχημα πχ τα δικαστήρια τα τα έχεις παντρευτεί για την υπόλοιπη ζωή, τώρα σε έναν απλό έλεγχο για 1 2 3 ίππους δεν το πολύ κοιτάνε, αλλά ποίος σου ο λει ότι αύριο εκεί που οδηγας δεν θα βγει ένας από στοπ και τον χτυπήσεις

Προσαυξάνω!!! Στην ουσία οδηγείς χωρίς δίπλωμα. Σε τυχαίο έλεγχο κατά 90% δε θ' ασχοληθούν καν με τους ίππους, αλλά αν γίνει το οτιδήποτε, θα τρέχεις (και θα πληρώνεις) για πάντα! Ιδίως αν μιλάμε για σοβαρό ατύχημα. Και μη μπεις στη διαδικασία του «σε 'μενα θα τύχει;», διότι δε μιλάμε απλά για ένα πρόστιμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, σε περίπτωση "στραβης" εάν θελήσουν οι ασφαλιστικές να το ξεψαχνισουνε πρακτικά δεν έχεις δίπλωμα.

Τώρα το kle είχε αρκετές εκδόσεις, τσεκαρεις τι είναι δηλωμένα στην άδεια πριν προχωρήσεις σε αγορα.

Εάν κοιτάς για πολύ παλιό, παντως τα 400αρια παραεισαγωγης (δεν βγήκε επίσημα στην Ελλάδα και όλα έχουν έρθει 2ο χέρι από Ιαπωνία)είναι κάτω από τα 45 του διπλώματος(απλά εκεί θέλει προσοχή να δεις ποιας χρονολογίας είναι πραγματικά γιατί στην άδεια κυκλοφορίας αναγράψετε η χρονολογία πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα).

Εμένα μου άρεσε πάντως το πως δούλευε(κινητήρας σχεδιασμένος για gpz κομμένος στην μέση), οπότε στροφαρει πολύ ψηλά για on/off και μου άρεσε που ο ηχος "στριγγλιζε" στις 10000+ σαλ.

Βέβαια δεν είχε ιδιαίτερη ροπή στα χαμηλά εξαιτίας των αποπανω αλλά ήταν πολύ πιο ενδιαφέρων από xt/transalp/bmw f650/pegaso  κοκ της εποχής του που είχαν μονότονο κινητήρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...