Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλη την παρέα.

Εκανα μια παραγγελία από Amazon.de και πληρωμή με prepaid card της Πειραιώς. Το προϊόν δεν έχει  αποσταλεί  ακόμη μιας και έχει estimated delivery τέλη του μήνα και σκέφτομαι να ακύρωση την παραγγελία.Μου έχει ενεργή ακόμα την επιλογή cancel order αλλά δεν ξέρω την διαδικασία, θα προχωρήσει σε εύκολα αν το κάνω; Επίσης το ποσό από την χρεωστική βλέπω ότι έχει δεσμευτεί ήδη, αν πατήσω  cancel order θα αποδεσμευτεί επιστραφεί εύκολα ή θα έχω μπερδέματα; Ρωτάω επειδή είναι αρκετά μεγάλο το ποσό (>1000 ευρώ).

Δημοσ.

Οσο θυμαμαι ειναι αυτοματοποιημένο το συστημα.Δηλαδη θα πατησεις cancel order , θα ακυρωθει η παραγγελια και σε λιγες μερες θα αποδεσμευτούν τα χρηματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Εκεί που ζητάει τον λόγο ακύρωσης ( αν και το αναφέρει προαιρετικά) είναι καλύτερα να επιλέξω κάποιον λόγο ή να μην βάλω τίποτα;

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Εκεί που ζητάει τον λόγο ακύρωσης ( αν και το αναφέρει προαιρετικά) είναι καλύτερα να επιλέξω κάποιον λόγο ή να μην βάλω τίποτα;

Αν θες βάζεις τον λόγο, αν θες δεν βάζεις

Μου έχει τύχει να αποδεσμεύσουν χρήματα σε δευτερόλεπτα, λογικά όμως μπορεί να χρειαστεί και κάποιες μέρες. Αφού σου βγάζει το κουμπάκι πρέπει να εισαι οκ και να γινει γρήγορα, αλλιώς μιλάς με support agent

  • Thanks 1
Δημοσ.

Κάντο τώρα, γιατί αν απενεργοποιηθεί το κουμπί θα πρέπει να μιλήσεις με κάποιον. Πατάς cancel, αν θες βάζεις λόγο, και τέλος. Σε λίγες μέρες θα έχεις τα χρήματα πίσω. Η διαδικασία είναι τελείως αυτοματοποιημένη και «ανώδυνη» - ούτε πρόκειται να σε ρωτήσει κανείς οτιδήποτε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...