Προς το περιεχόμενο

Η Tesla καταργεί το οικονομικότερο Model 3 από τη γκάμα της


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 hours ago, Eloy said:

Drive stalk εννοεί τα πλήκτρα ταχυτήτων που απο πλήκτρα σε κάποια μοντέλα τα έχουν μεταφέρει στο touch screen. Tο ίδιο έκαναν και στα φλας (turn signal)...  Τελικά η μεταφορά στην οθόνη αποδεικνύεται μη πρακτική - ειδικά όταν πρέπει να κάνεις κάποια πράγματα γρήγορα...

Κάποια σχόλια...

https://www.reddit.com/r/TeslaLounge/comments/18vgbp4/any_plans_to_bring_back_turn_signal_and_drive/

Όντως μετέφεραν τον επιλογέα drive στην οθόνη. Επίσης έχει και κουμπάκια στην οροφή για έκτακτη ανάγκη αλλά μπορεί όποιος θέλει να χρησιμοποιεί αυτά τα κουμπιά αν δε βολεύεται με την οθόνη τόσο πολύ.. 

Τα φλας δεν μεταφέρθηκαν στην οθόνη. Μεταφέρθηκαν στο τιμόνι υπό μορφή κουμπιου. Είναι οκ, αλλά όχι αν θες να ανάψεις φλας ενώ στρίβεις σε κυκλικό κόμβο.

 

Για το υπόλοιπο της είδησης είναι προφανές το θέμα ότι απλά είναι θέμα δασμών και εμπορικου πολεμου με τους κινεζους. Πλέον δε τους συμφέρει να βάζουν τη συγκεκριμενη μπαταρια (CATL η BYD)..άλλωστε είναι το οικονομικό μοντέλο άρα οποιαδήποτε αύξηση στο κόστος είναι θεμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον, το φθηνότερο μοντέλο της σειράς είναι το Model 3 RWD Long Range, με τιμή εκκίνησης στα 42.490 δολάρια (49.490€ στην Ελλάδα).

Παγκοσμίος 1 δολαριο= 0,9063ευρώ, 42490χ0,9063=38508ευρώ. Γιατί 49490 και όχι 38508 οεο.Το δολάριο στην Ελλάδα είναι πιο ακριβό από αλλού????  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, toxoths73 είπε

Πλέον, το φθηνότερο μοντέλο της σειράς είναι το Model 3 RWD Long Range, με τιμή εκκίνησης στα 42.490 δολάρια (49.490€ στην Ελλάδα).

Παγκοσμίος 1 δολαριο= 0,9063ευρώ, 42490χ0,9063=38508ευρώ. Γιατί 49490 και όχι 38508 οεο.Το δολάριο στην Ελλάδα είναι πιο ακριβό από αλλού????  

Το αμαξι δεν φτιαχνεται στην ελλαδα, οποτε πρεπει να βαλεις και τα υπολοιπα εξοδα. Συν τους φορους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Το αμαξι δεν φτιαχνεται στην ελλαδα, οποτε πρεπει να βαλεις και τα υπολοιπα εξοδα. Συν τους φορους.

ΑΑΑΑ δηλαδή φταίει το ότι δεν φτιάχνεται εδώ και έχει και φόρους (φόρους γιατί? "πράσινο" δεν είναι) για αυτό είναι 11000+ευρω πάνω. Δηλαδή να είμαι χαρούμενος που αγοράζω πχ ελαιόλαδο φθηνό που φτιάχνε στην Ελλάδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, toxoths73 είπε

ΑΑΑΑ δηλαδή φταίει το ότι δεν φτιάχνεται εδώ και έχει και φόρους (φόρους γιατί? "πράσινο" δεν είναι) για αυτό είναι 11000+ευρω πάνω. Δηλαδή να είμαι χαρούμενος που αγοράζω πχ ελαιόλαδο φθηνό που φτιάχνε στην Ελλάδα?

Εδω καθε πολιτεια των ΗΠΑ εχει διαφορετικη φορολογια, περιμενεις να ερθει στην ιδια τιμη με την Ελλαδα?

Μηπως να εχουμε και την ιδια τιμη στη βενζινη με το Ιραν?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ερθει συσκευασμενο το λαδι απο ιταλια η ισπανια εχει αλλο prestige και στην ελλαδα εχουμε λεφτα  :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν θέλεις να πλασάρεις προϊόν «πολυτελείας» αλλά δεν θέλεις να φαίνονται οι αδυναμίες του, δεν το προορίζεις για τις μάζες.  Τα προσιτά μοντέλα θα εμφανίσουν λάθη και ελαττώματα με αποτέλεσμα την πτώση. Οπότε κρατάς τα πανάκριβα που με λιγότερες πωλήσεις έχεις περισσότερα κέρδη και λιγότερο κόσμο να γκρινιαζει. 
Εξάλλου η Τεσλα κοιτάει το συνολικό κέρδος κι όχι αριθμό πωλήσεων για να μπορεί  να λέει ότι βρίσκεται  στο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μη μου πείτε τώρα παπατζες ότι «πουλάει» κλπ, σε πόλη 60.000 μένω κι έχει 4-5 

Επεξ/σία από gregory22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...