Crash24 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Η Tesla -αποσύρει τουλάχιστον από την αγορά των ΗΠΑ- το οικονομικότερο μοντέλο της σειράς Model 3, το Standard Range με κίνηση στους πίσω τροχούς, το οποίο είχε τιμή κάτω των 40.000 δολαρίων (41.490€ στην Ελλάδα). Η είδηση αυτή έρχεται παράλληλα με την ανακοίνωση της εταιρείας για αύξηση των παραδόσεων οχημάτων στο τρίτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Πλέον, το φθηνότερο μοντέλο της σειράς είναι το Model 3 RWD Long Range, με τιμή εκκίνησης στα 42.490 δολάρια (49.490€ στην Ελλάδα). Η διαφορά τιμής με το καταργούμενο μοντέλο ανέρχεται στα 3.500 δολάρια, ωστόσο προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία. Συγκεκριμένα, το Long Range υπόσχεται εμβέλεια 629 χλμ με μία πλήρη φόρτιση, έναντι 513 χλμ. του Standard Range. Στην ιστοσελίδα της Tesla που αφορά την Ελλάδα, το φθηνότερο μοντέλο είναι ακόμα διαθέσιμο, κάτι που ενδεχομένως να αλλάξει στο άμεσο μέλλον. Η απόσυρση του Standard Range Model 3 σηματοδοτεί το τέλος του πιο προσιτού μοντέλου της Tesla, το οποίο πλησίαζε περισσότερο στην υπόσχεση του Elon Musk για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή 35.000 δολαρίων. Το συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποιούσε φθηνότερες μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος (LFP) που κατασκευάζονταν στην Κίνα. Η απόφαση της Tesla έρχεται σε μια περίοδο που η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό και πτώση των πωλήσεων σε ετήσια βάση. Τα τελευταία χρόνια, η Tesla έχει προχωρήσει σε πολλαπλές αυξομειώσεις τιμών στα μοντέλα της, προσπαθώντας να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Η εταιρεία έχει ιστορικό κατάργησης συγκεκριμένων εκδόσεων των μοντέλων της χωρίς προειδοποίηση. Νωρίτερα φέτος, σταμάτησε να προσφέρει το Cybertruck RWD, την οικονομικότερη έκδοση του γωνιώδους ηλεκτρικού της pickup, που είχε τιμή 60.990 δολάρια. Παρά την κατάργηση του Standard Range Model 3, η Tesla φέρεται να εργάζεται πάνω σε ένα νέο, οικονομικότερο όχημα με προγραμματισμένη κυκλοφορία το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Δεν είναι ακόμη σαφές αν πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο ή για μια πιο απλοποιημένη εκδοχή του Model 3. Ωστόσο, παραμένει άγνωστο πώς η Tesla θα μπορέσει να απλοποιήσει περαιτέρω το όχημα για να το καταστήσει πιο προσιτό, δεδομένου ότι τα νεότερα μοντέλα ήδη στερούνται βασικών στοιχείων όπως οι μοχλοί οδήγησης και φλας. Μάλιστα, μια πιο απλή έκδοση του Model 3 στο Μεξικό αποδείχθηκε ακριβότερη από τις αντίστοιχες εκδόσεις των ΗΠΑ. Σύμφωνα με πληροφορίες του Electrek, η απόφαση για την κατάργηση του Standard Range Model 3 ενδέχεται να σχετίζεται με την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης Biden να αυξήσει τους δασμούς στις κινεζικές μπαταρίες, ημιαγωγούς και κρίσιμα ορυκτά. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
enlightened Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Ίσως για να μην καννιβαλίσει το Model 2. Αλλά αν παίξει στην τιμή του 3 τότε δεν έχει νόημα 2
thanasaki Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι τα παντα ακριβαινουν χρονο με τον χρονο και δεν φαινεται να υπαρχει φως στο τουνελ.Μαλλον οι κινεζοι πλεον εχουν πλησιασει το δυτικο βιοτικο επιπεδο με αποτελεσμα οι τιμες να εχουν ανεβει στο θεο. 5 1
stivaks72 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Δημοσ. 3 Οκτωβρίου "τα νεότερα μοντέλα ήδη στερούνται βασικών στοιχείων όπως οι μοχλοί οδήγησης". Τί είναι οι μοχλοί οδήγησης;
kostasgr78 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 9 λεπτά πριν, stivaks72 είπε "τα νεότερα μοντέλα ήδη στερούνται βασικών στοιχείων όπως οι μοχλοί οδήγησης". Τί είναι οι μοχλοί οδήγησης; Είναι σε όλους γνωστό ότι ως σήμερα οδηγούσαμε τα αυτοκίνητα με joysticks. 🤣 1 22
magicnumbers Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Δημοσ. 3 Οκτωβρίου Παλια ειχες τα γερμανικα ως τα σουπερ ακριβα ποιοτικα κ για φτηνα τα ιταλικα ρώσικα. Σημερα εχουν γινει ολα ισωμα φτηνιαρικα κ πανακριβα.Αν ειχαν μια ελπιδα τα ηλεκτρικά ναναι προσιτα με τους Κινέζους,φορτωνουν ακομα κ τα ανταλλακτικα τους με δασμους κ αερα καρτελοποιωντας την αγορα. Αντι για καπιταλισμός κορπορατισμος. 3 4
basilis_k6 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 5 θυρο Model2 στα 4 μετρα με 30κ και δεν θα θυμαται κανενας το M3 sr 3
Αντικειμενικός Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Καταργήθηκε από την αμερικανική αγορά, διότι παράγεται στην Κίνα και επιβλήθηκαν δασμοί 100%. Συνεπώς η τιμή του ήταν πλέον πιο μεγάλη από το Long Range τετρακίνητο μοντέλο. Ετσι το αντικατεστησαν με το RWD LR, το οποίο έχει NMC μπαταρίες και παράγεται αλλού. 10 1
SpidermanGR Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Ωω τη λες!! ήθελα να το αγοράσω... κρίμα Δεν θα το αγοράσω τελικά 5
Dr_Pepper Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, stivaks72 είπε "τα νεότερα μοντέλα ήδη στερούνται βασικών στοιχείων όπως οι μοχλοί οδήγησης". Τί είναι οι μοχλοί οδήγησης; Για να καταλάβω και εγώ μετέφρασα το κείμενο στα αγγλικά, το έδωσα στο copilot (ΑΙ) και ψάχναμε μαζί για παρόμοια κείμενα μιας και δεν το αντέγραψαν απο το link που έβαλαν στο κείμενο (electrek.co) Με λίγο κόπο βρήκα τελικά όμως την πηγή που μετέφρασαν (ή τουλάχιστον ένα άλλο site που το αντέγραψε η πηγή τους ή η πηγή τους αντέγραψε απο αυτό το site τεσπα δεν έχει σημασία) Tesla to stop selling its cheapest EV model amid rising import costs (interestingengineering.com) Το επίμαχο σημείο με την περίεργη μετάφραση ειναι αυτό: Αναφορά σε κείμενο One of the challenges Tesla faces in making a more affordable car is how much more they can simplify their vehicles. Recent models, for instance, have already removed traditional drive and turn signal stalks, relying instead on touchscreen controls. Λογικό είναι τελικά, είναι ξένο εξάρτημα για εμάς αυτό το drive stalk (αλλά βοηθάει που τσουβαλιάζει τόσο το "driving" όσο και το "turn signal" σε stalks αν ξέρεις τι ειναι το turn signal λοιπόν ευκολότερα μετά σου έρχεται το άλλο και ας μην το έχουμε εδώ) Με λίγα λόγια για τα ματζαφλάρια δεξιά και αριστερά στο τιμόνι λέει όπως τον διακόπτη/μοχλό για φλας. Στην αμερική τώρα έχουν (σαν τον διακόπτη για φας ή για τους υαλοκαθαριστήρες, μικρή μεγάλη σκάλα κτλ) και ένα λεβιεδάκι δίπλα στο τιμόνι που αλλάζει στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτών (που έχει το 99% εκει) την θεση σε όπισθεν, πάρκινγ, νεκρά, και drive (ούτε και εγώ εν ξέρω πως το λένε στην πιάτσα αυτό κάνα γυφτογαλλικό θα ειναι drive δηλαδή να πάει "κανονικά" μπροστά και να βάλει 1η,2α,3η,4η,5η κτλ μόνο του) Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από Dr_Pepper 12
Eloy Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 43 minutes ago, Dr_Pepper said: ... Λογικό είναι τελικά, είναι ξένο εξάρτημα για εμάς αυτό το drive stalk (αλλά βοηθάει που τσουβαλιάζει τόσο το "driving" όσο και το "turn signal" σε stalks αν ξέρεις τι ειναι το turn signal λοιπόν ευκολότερα μετά σου έρχεται το άλλο και ας μην το έχουμε εδώ) ... Drive stalk εννοεί τα πλήκτρα ταχυτήτων που απο πλήκτρα σε κάποια μοντέλα τα έχουν μεταφέρει στο touch screen. Tο ίδιο έκαναν και στα φλας (turn signal)... Τελικά η μεταφορά στην οθόνη αποδεικνύεται μη πρακτική - ειδικά όταν πρέπει να κάνεις κάποια πράγματα γρήγορα... Κάποια σχόλια... https://www.reddit.com/r/TeslaLounge/comments/18vgbp4/any_plans_to_bring_back_turn_signal_and_drive/ Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από Eloy
oldnew Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Αυτά κερδίζει η Γερμανία με την ΕΕ. Αν δεν υπήρχε, ολη η ευρωπη κινέζικα ηλεκτρικά θα αγόραζε. Τωρα βαράνε ενα 40% δασμούς στα Κινέζικα, και έχει μια ελπίδα να πωλήσει και η Γερμανία με 0 δασμούς. Αν και δεν τη βλέπω καλά ούτε έτσι. Εξακολουθούν να συμφέρουν τα κινέζικα. Αλλα δε βαριέσαι, στη χειρότερη θα γίνει 100% οι δασμοί στα κινέζικα για να πωλήσει και η Γερμανία (και λοιποί Ευρώπαιοι). 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Εκτός από φθηνότερο θέλουμε και μικρότερο τεσλα. Οποτε σκέφτομαι για τεσλα ηλεκτρικό βλέπω τι μαούνες είναι και μου φεύγει η ιδέα. 1 hour ago, oldnew said: Αυτά κερδίζει η Γερμανία με την ΕΕ. Αν δεν υπήρχε, ολη η ευρωπη κινέζικα ηλεκτρικά θα αγόραζε. Τωρα βαράνε ενα 40% δασμούς στα Κινέζικα, και έχει μια ελπίδα να πωλήσει και η Γερμανία με 0 δασμούς. Αν και δεν τη βλέπω καλά ούτε έτσι. Εξακολουθούν να συμφέρουν τα κινέζικα. Αλλα δε βαριέσαι, στη χειρότερη θα γίνει 100% οι δασμοί στα κινέζικα για να πωλήσει και η Γερμανία (και λοιποί Ευρώπαιοι). Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν να μην μπουν δασμοί στα κινέζικα, γιατί φοβούνται ότι και οι κινέζοι θα κάνουν το ίδιο και θα καταστραφούν αφού η κίνα είναι το 1/3 της αγοράς των αυτοκινήτων τους. 6
oldnew Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, Evangelos Anagnostou said: θα καταστραφούν αφού η κίνα είναι το 1/3 της αγοράς των αυτοκινήτων τους. Δεν το ήξερα αυτό. Πολύ εντυπωσιακό ακούγεται ότι έχει τόσο μεγάλο ποσοστό πωλήσεων στην Κίνα. Πάντως το μέλλον των πωλήσεων Γερμανίκων αυτοκινήτων στην Κίνα διαγραφεται κατάμαυρο, ασχέτως τι πουλάει τώρα. Οπότε στο μέλλον θα παμε άνετα στο σενάριο που γράφω των τεράστιων δασμών στα Κινέζικα για να πουλάει η Γερμανία τουλάχιστον στην Ευρώπη. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου από oldnew 1
Black Demis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Δημοσ. 4 Οκτωβρίου Λογικά για να βγει model 2 κοντά στην τημη του έτσι δεν θα κανιβαλιζουν ένα το άλλο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα