Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sablj είπε

Ευχαριστώ.

Θέλω να αξιολογήσω από τις υπάρχουσες επιλογές, και με τη δεδομένη συντήρηση, αν συμφέρει σε σχέση με το να αλλάζεις συχνά δίσκους, λάστιχα, κα στο δικίνητο.

Το Panda πώς πάει σε αξιοπιστία στην τετρακίνητη εκδοχή του;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Σημ. Δεν χρειάζεται να ψαχτείς τώρα να ποστάρεις φωτογραφίες με νεροφαγώματα στη Βάρη ή ανηφόρες στα "ορεινά" του Περάματος καθώς νομίζω ότι πολλοί λίγο πολύ τα γνωρίζουμε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υπάρχει "ευρεία γκάμα οδηγών που τα χρειάζεται". Αν αλλάξεις στην πρόταση το "χρειάζεται" με το "γουστάρει" ίσως το θέμα να αρχίσει να φλερτάρει με τον ρεαλισμό

Δεν θα κάνεις εσύ υποδείξεις εδώ μέσα τί θα συζητάμε και τί θα τεκμηριώνουμε.

Παραποιείς πράγματα. Δεν έγραψα ότι τα χρειάζεται η ευρεία γκάμα οδηγών. Έγραψα ότι η ευρεία γκάμα οδηγών που τα χρειάζεται, δηλαδή από αυτούς που τα χρειάζονται (και όχι δηλαδή από αυτούς που τα γουστάρουν), τα χρειάζονται για λόγους προσβασιμότητας σε ειδικά σημεία αστικών περιοχών. Το έγραψα για να τεκμηριώσω την αναζήτησή μου, όχι τί πιστεύω για τους οδηγούς που δεν τα χρειάζονται, αλλά τα γουστάρουν. Για να τεκμηριώσω τί μοντέλα ψάχνω και αν μπορεί να βοηθήσει κανείς. Ότι δεν θέλω για να διασχίζω βουνό για αναψυχή.

Στη γειτονιά μου έχουμε γίνει φίλοι με συνεργεία για δίσκους και για ελαστικά. Αν, δε, κλείσει η μία πρόσβαση που καις ελαστικά και δίσκους, από την άλλη όδευση δεν διασχίζεις χωρίς τετρακίνητο γιατί έχει κλίση άνω του 30% σε φθαρμένο τσιμέντο. Άλλοι δρόμοι γύρω είναι χώμα.

Αναζητώ λοιπόν, λύσεις, αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος για τέτοιο περιβάλλον.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, kostasgr78 said:

Θα μπορούσα να παραθέσω 12τομη εγκυκλοπαίδεια με φωτογραφίες δρόμων, εκτός Αθηνών, στις 10 μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, με δρόμους που δεν διασχίζονται από δικίνητο, σε ακτίνα 10χλμ από το κέντρο της εκάστοτε πόλης. Μιλάμε για δρόμους για να πάει κανείς στο σπίτι του, όχι στο «χωράφι παραέξω».

 

Κολοκύθια 

εχω ζησει (με 2κινητο) σε Κοζανη,Χαλκιδα,Θεσσαλονικη, Μυτιληνη, Αλεξανδρουπολη, Σερρες, πουθενα δεν υπαρχει αυτο που λες. Πουθενα

πες οτι θες να παρεις 4χ4 επειδη γουσταρεις, μην μας λες οτι ειναι απαραιτητο να πας σπιτι σου στα Σερρας πχ γιατι σπαει το δικινητο

που ειναι η γειτονια σου που εχει τοσο σοβαρο θεμα?

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Δημοσ.

Έχει κάθε δικαίωμα ο καθένας να διαφωνεί 100% με αυτό που γράφω.

Αν θέλει κάποιος μπορεί να βοηθήσει στη συζήτηση για τις επιλογές 4x4 κάτω των 30000 ευρώ για το περιβάλλον που περιέγραψα.

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Στη γειτονιά μου έχουμε γίνει φίλοι με συνεργεία για δίσκους και για ελαστικά. Αν, δε, κλείσει η μία πρόσβαση που καις ελαστικά και δίσκους, από την άλλη όδευση δεν διασχίζεις χωρίς τετρακίνητο γιατί έχει κλίση άνω του 30% σε φθαρμένο τσιμέντο. Άλλοι δρόμοι γύρω είναι χώμα.

Αναζητώ λοιπόν, λύσεις, αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος για τέτοιο περιβάλλον.

Όλη η υπόλοιπη συζήτηση είναι εκτός θέματος και τζάμπα να καταναλώνουμε φαιά ουσία.

Θέλω να δω αν η επιλογή 4x4 για τις συνθήκες που περιέγραψα είναι λειτουργική για τα δύσκολα σημεία ανηφόρας >30% σε φθαρμένο τσιμέντο και τους χωματόδρομους κλίσης και ταυτόχρονα και χαμηλότερου κόστους από τη συχνή αλλαγή ελαστικών και δίσκων σε δικίνητο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Αν θέλει κάποιος μπορεί να βοηθήσει στη συζήτηση για τις επιλογές 4x4 κάτω των 30000 ευρώ για το περιβάλλον που περιέγραψα.

Βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά. Κοίτα τα 3 Suzuki ανάλογα με τις ανάγκες και τους χώρους που θέλεις

Suzuki Ignis Allgrip

Suzuki Vitara

Suzuki S-Cross

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Όλη η υπόλοιπη συζήτηση είναι εκτός θέματος και τζάμπα να καταναλώνουμε φαιά ουσία.

Εχεις ξεκινησει ενα τοπικ που στη βαση του ειναι λαθος και σε ενοχλει που βγαινει εκτος θεματος;

Δεν υπαρχει "αστικη ή περιαστικη" περιοχη που χρειαζεσαι 4χ4 για να πας σπιτι σου, εκτος κι αν το σπιτι σου ειναι αυθαιρετο σε καμια πλαγια του υμηττου. Αυτο που λες ειναι απλα δικαιολογια για τον αλλο που θελει να παρει 4χ4 για τη μοστρα αλλα ντρεπεται να πει οτι το παιρνει για τη μοστρα, λες και οι αλλοι τριγυρω ειναι χαπατα και δεν το καταλαβαινουν.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάρα πολλές υποθέσεις αρκετών για περιοχές που αγνοούν και με ύφος εξυπνάδας λες και γνωρίζουν το 100% του γεωμορφολογικού αναγλύφου όλων των αστικών/περιαστικών περιοχών της χώρας.

10 ώρες πριν, Nabuko είπε

Βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά. Κοίτα τα 3 Suzuki ανάλογα με τις ανάγκες και τους χώρους που θέλεις

Suzuki Ignis Allgrip

Suzuki Vitara

Suzuki S-Cross

Ευχαριστώ θα τα δω, έχεις τυχόν εικόνα από την αξιοπιστία των μηχανικών μερών των 4κίνητων εκδοχών τους;

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

έχεις τυχόν εικόνα από την αξιοπιστία των μηχανικών μερών των 4κίνητων εκδοχών τους;

Δυστυχώς όχι απλά ξέρω ότι είναι από τις πιο αξιόπιστες μάρκες

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πάω στη Suzuki να ρωτήσω.

Οι τιμές των Ignis και Vitara είναι αρκετά ελκυστικές.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.

Τελικα ακομα δε μαθαμε ποια ειναι αυτη η περιφημη γειτονια, και γιατι αποφευγεις συστηματικα να την αναφερεις. Να δουμε εστω αν εχουμε κανει τοσο μεγαλο λαθος βρε αδερφε.

  • Like 5
Δημοσ.

Ειμαι κι εγω πραγματικα περιεργος για τη γειτονια με το τοσο μεγαλο προβλημα.. εχω προσωπικη εμπειρια, στο χωριο το σπιτι μου ειναι εντελως εκτος και παω απο χωματοδρομο.. αλλά εκτος απο αυτο εχω βγει αμετρητες φορες σε χωματοδρομους/κατσικοδρομους πανω σε βουνα με το accent μου, εχω κανει πολλα χλμ σε χιονια με λαστιχα all season χωρις να χρειαστω αλυσιδες, μεχρι και σαν αγροτικο εχει δουλεψει αυτο το αμαξι σε οργωματα.. η μονη δυσκολια που εχει αντιμετωπισει ως δικινητο ειναι σε πολλη λασπη! Ποτε αλλοτε! Σιγουρα ενα τετρακινητο ειναι πιο ανετο σε πιο αγριες συνθηκες γενικοτερα, και σιγουρα εφοσον υπαρχει η επιθυμια κ η δυνατοτητα αξιζει η αγορα του, αλλα οχι οτι ειναι επιτακτικη αναγκη για τσιμεντοδρομους και δρομους με λακουβες κ νεροφαγωματα..

παντως για την ερωτηση, απο γουστο και μονο, δν εχω εικονα για τα καινουρια μοντελα, θα κοιτουσα σε vitara..

Δημοσ.

Eχετε οδηγήσει 4χ4 ?

Η ασφάλεια που προσφέρει είναι το κάτι άλλο

Σημαδεύεις την στροφή, πατάς γκάζι, μπαίνεις-βγαίνεις, τρένο

Είχα για 4-5 χρόνια 2λιτρο σκόντα 4χ4 στέισον βάγκον

Για να μεταφέρω με ασφάλεια την οικογένεια

Ταξιδιάρικο και στα βουνά (Παρνασό-Καρπενήσι), άνετο ταξίδι και προσπέρασμα με 5,5 άτομα (το 0,5 μωρό με καρότσι)

Δεν χρειάζεσαι απαραίτητα λακούβες, φτάνει ένα -3C βράδυ σε στροφή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά ξεκινήστε από τα βασικά. Άλλο 4 wheel drive, άλλο all wheel drive. Αυτές είναι οι 2 μεγάλες κατηγορίες και έχουν και υποκατηγορίες ανάλογα με την υλοποίηση. Τελευταία αρχίζει να εμφανίζεται και νέα κατηγορία όπως το Yaris Cross που είναι τετρακίνητο αλλά ένας άξονας παίρνει κίνηση από τον θερμικό κινητήρα και ο άλλος από τον ηλεκτρικό. Κάθε υλοποίηση έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Αν το ζητούμενο είναι η εκκίνηση σε ανηφόρα και ο καμένος συμπλέκτης, ένα αυτόματο με μετατροπέα ροπής είναι η καλύτερη λύση ίσως και σε συνδυασμό με hill hold, ιδίως αν χρειάζεσαι να κάνεις όπισθεν σε ανηφόρα να μπεις σε πάρκινγκ κλπ. Όλα τα αμάξια έχουν πλέον traction control ως μέρος του stability control  oπότε τα καμένα λάστιχα δεν πρέπει να είναι θέμα. Η τετρακίνηση δεν χρειάζεται αλλά κακό δεν κάνει αν θέλεις να την πληρωσεις στην αρχή και να την πληρώνεις σε κάθε χιλιόμετρο με την πιο μεγάλη κατανάλωση απλά και μόνο που υπάρχει από το βάρος που κουβαλάς. Επισης πριν αγοράσεις να μάθεις πως δουλεύει το κάθε σύστημα να σιγουρευτείς ότι θα κάνει αυτό που νομίζεις  γιατί είναι διαφορετικά ακόμη και μέσα στην ίδια κατηγορία.
 

Ίσως να μάθεις κάποιες  απλες τεχνικές από οδήγηση εκτός δρόμου να σου φανούν πιο χρήσιμες. 

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...