Προς το περιεχόμενο

Δικαστήριο απορρίπτει αγωγή κατά της Tesla για παραπλάνηση σχετικά με την αυτόνομη οδήγηση


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η ομοσπονδιακή δικαστής Araceli Martinez-Olguin απέρριψε την Τρίτη μια αγωγή κατά της Tesla και του διευθύνοντος συμβούλου της, Elon Musk, σχετικά με ισχυρισμούς για παραπλάνηση μετόχων αναφορικά με την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας υποβοήθησης οδήγησης της εταιρείας.

Σύμφωνα με την απόφαση, οι ενάγοντες δεν κατάφεραν να αποδείξουν ότι ο Musk ενήργησε με "σκόπιμη απερισκεψία" όταν ισχυρίστηκε ότι οι τεχνολογίες Autopilot και Full Self-Driving (FSD) των αυτοκινήτων της Tesla παρέχουν μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση σε σχέση με την παραδοσιακή οδήγηση. Η δικαστής έκρινε ότι πολλοί από τους ισχυρισμούς του Musk σχετικά με τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης μπορούν να χαρακτηριστούν ως "εταιρική υπερβολή" ή υπερεκτιμήσεις για μελλοντικά προϊόντα.

Επιπλέον, η δικαστής χαρακτήρισε ορισμένους ισχυρισμούς ως "δηλώσεις μελλοντικής προοπτικής", καθώς αναφέρονταν σε μελλοντικές προσδοκίες για την τεχνολογία. 

Η απόφαση αποτελεί την πιο πρόσφατη νομική νίκη για την Tesla, η οποία έχει σημειώσει μια σειρά από επιτυχίες στα δικαστήρια σχετικά με την προηγμένη τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης. Πέρυσι, η εταιρεία κέρδισε δύο δίκες ενώπιον ενόρκων, και στις δύο περιπτώσεις οι ενάγοντες ισχυρίζονταν ότι το Autopilot ευθυνόταν για ατυχήματα.

Παρά τις νομικές νίκες, η Tesla εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια σειρά από έρευνες σχετικά με τους ισχυρισμούς της για την αυτόνομη οδήγηση. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται έρευνες από το γραφείο του γενικού εισαγγελέα της Καλιφόρνια και το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ. Επιπλέον, η ανάκληση του Autopilot νωρίτερα φέτος προκάλεσε μια πρόσθετη έρευνα για το αν η εταιρεία πράγματι διόρθωσε τα αρχικά προβλήματα.

Η απόφαση της δικαστού Martinez-Olguin υπογραμμίζει τη λεπτή γραμμή μεταξύ του μάρκετινγκ και των νομικών ευθυνών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ιδιαίτερα όσον αφορά τις αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η αυτόνομη οδήγηση. Ενώ οι εταιρείες έχουν το δικαίωμα να προωθούν τα προϊόντα τους, πρέπει να είναι προσεκτικές ώστε να μην παραπλανούν τους επενδυτές ή τους καταναλωτές.

Η υπόθεση αυτή αναδεικνύει επίσης τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ρυθμιστικές αρχές και το νομικό σύστημα στην προσπάθειά τους να συμβαδίσουν με τις ταχέως εξελισσόμενες τεχνολογίες. Παρά τις νομικές νίκες, η Tesla και ο Elon Musk εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν έντονο έλεγχο για τους ισχυρισμούς τους σχετικά με τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η εταιρεία έχει υπερεκτιμήσει τις ικανότητες των συστημάτων της, θέτοντας δυνητικά σε κίνδυνο όχι μόνο τους οδηγούς και άλλους οδηγούς ή και πεζούς.

Ο Elon Musk αναμένεται να παρουσιάσει το πολυαναμενόμενο πλήρως αυτόνομο ρομποταξί της Tesla στις 10 Οκτωβρίου.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραπλανηση υπαρχει και στην περιπτωση της χρησης του ορου "Full Hybrid" , ενω τα οχηματα δεν μπαινουν στην πριζα .

Τι σοι "φουλ" ειναι εαν δεν πριζωνεται ; Τεσπα και σε αλλες περιπτωσεις γινεται καταχρηση του ορου Full , οπως full extra για

τον εξοπλισμο των αυτοκινητων ,ακομα και οταν ειναι ελλειπης.

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα μέρη μας το full μεταφράζεται ως ντιπ.

Full self driving για ντιπ για ντιπ βλάκες που το πίστεψαν και για ντιπ για ντιπ ιδιώτες δικαστές.

  • Like 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, link_z είπε

Στα μέρη μας το full μεταφράζεται ως ντιπ.

Full self driving για ντιπ για ντιπ βλάκες που το πίστεψαν και για ντιπ για ντιπ ιδιώτες δικαστές.

Αν είσαι καραγκούνης ναι. 

Αν είσαι βλάχος δεν ξέρω αν είναι το ίδιο. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, link_z είπε

Στα μέρη μας το full μεταφράζεται ως ντιπ.

Full self driving για ντιπ για ντιπ βλάκες που το πίστεψαν και για ντιπ για ντιπ ιδιώτες δικαστές.

Καλά δεν ειναι και μούφα στην τωρινή κατάσταση απλά δεν ειναι πλήρως 100%
 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με την SAE(Society of Automobile Enginers) International, τα αυτοκίνητα της Tesla χαρακτηρίζονται ως Automation Level 2 με κατηγοριοποίηση "Partial Automation". Με λίγα λόγια, η Tesla είναι Full Self Driving δηλαδή το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγήσει μόνο του, παίρνοντας πληροφορίες από το περιβάλλον με τους αισθητήρες, και να ελέγξει την πορεία και ταχύτητα του αυτοκινήτου σε όλες τις καταστάσεις, π.χ. φανάρι, στοπ, διασταύρωση, πεζός, με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός εκτελεί όλες τις υπόλοιπες ενέργειες, π.χ. να ελέγχει τον δρόμο, να κοιτάει αν για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να πάρει τον έλεγχο κ.ο.κ.  Η Tesla κατηγοριοποιεί το σύστημα της ως "FSD SUPERVISED", δηλαδή εποπτευόμενη μάθηση της μηχανής. Σε περίπτωση που η κάμερα του Tesla ανιχνεύσει ότι δεν κοιτάς στο δρόμο ή πάει να σε πάρει ο ύπνος ή χαζεύεις στο facebook ή οτιδήποτε άλλο, πατάει τα φρένα και φωνάζει "Take over immidieatly". Με λίγα λόγια, με την επιλογή "FSD SUPERVISED", το αυτοκίνητο ναι μεν μπορεί να οδηγήσει μόνο του, αλλά παραμένει Level 2 που σημαίνει ότι ο οδηγός έχει το 100% της ευθύνης. Πιστεύω ότι η Tesla θα είναι η πρώτη που θα καταφέρει να φτάσει στο Level 3 που θα είναι "Conditional Automation". 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά γίνονται κατά κόρον σε όλα. Χυμός με γεύση φρεσκοστιμμένου πορτοκαλιού, απεριόριστα (με πολιτική ορθής χρήσης), "ελληνική" μπύρα (από πολυεθνική με δική της συνταγή) ειναι μερικά παραδείγματα που θυμάμαι πρόχειρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν ενα αυτοκινητο εχει λιγοτερα ατυχηματα απο οτι με ανθρωπο τοτε ναι ειναι πιο ασφαλες. Το οτι ειναι ασφαλεστερο δεν σημαινει πως τα ατυχηματα ειναι 0. Δεν ξερω απο που βγαζει και ποια στοιχεια βγαζει αυτο το αρνητικο βιας το αρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/10/2024 στις 8:06 ΜΜ, nepomuk είπε

Παραπλανηση υπαρχει και στην περιπτωση της χρησης του ορου "Full Hybrid" , ενω τα οχηματα δεν μπαινουν στην πριζα .

Τι σοι "φουλ" ειναι εαν δεν πριζωνεται ; Τεσπα και σε αλλες περιπτωσεις γινεται καταχρηση του ορου Full , οπως full extra για

τον εξοπλισμο των αυτοκινητων ,ακομα και οταν ειναι ελλειπης.

έχεις μπερδέψει το full hybrid με το plug in hybrid 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, hellghan είπε

έχεις μπερδέψει το full hybrid με το plug in hybrid 

Εμβαθυνα στο θεμα και το ξεμπερδεψα μεσα μου . Ο ανυποπτος ομως ενδιαφερομενος γιατι να μην υποθεσει

οτι  το "full  Hybrid " αφου  ειναι πληρες σημαινει οτι θα πρεπει να πριζωνεται και βαλε  ..  να εχει και το κατι παραπανω .

Πχ μεγαλη μπαταρια , να επιδεχεται ταχυφορτισης , κοκ .Μονον οταν  βουτηξει μεσα στο θεμα γινεται  φανερο  οτι το

Full"  ειναι λειψο , κολοβο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...