Προς το περιεχόμενο

Τέλος εποχής για τo HoloLens: Η Microsoft σταματά την παραγωγή χωρίς διάδοχο στον ορίζοντα


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Microsoft διακόπτει την παραγωγή των HoloLens 2, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής στον τομέα της επαυξημένης πραγματικότητας.

Σύμφωνα με αναφορές του UploadVR, η εταιρεία θα συνεχίσει να παρέχει ενημερώσεις ασφαλείας και διορθώσεις λογισμικού μέχρι το τέλος του 2027, αλλά η κατασκευή νέων συσκευών έχει ήδη σταματήσει.

Η πορεία του HoloLens ξεκίνησε το 2015, όταν η Microsoft παρουσίασε την πρώτη έκδοση, υποσχόμενη να φέρει την επανάσταση στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας. Τέσσερα χρόνια αργότερα, το 2019, κυκλοφόρησε το HoloLens 2 με βελτιωμένα χαρακτηριστικά, όπως ευρύτερο οπτικό πεδίο, παρακολούθηση ματιών και ανώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, τα τελευταία δύο χρόνια, η πορεία του προϊόντος φαίνεται να έχει συναντήσει σημαντικά εμπόδια. Το 2022, ο Alex Kipman, επικεφαλής του προγράμματος HoloLens, αποχώρησε από την εταιρεία μετά από καταγγελίες για ανάρμοστη συμπεριφορά. Στη συνέχεια, τον Ιανουάριο του 2023, η Microsoft προχώρησε σε αλλαγές στο "χαρτοφυλάκιο υλικού" της, με απολύσεις που επηρέασαν τις ομάδες συσκευών. Η ομάδα του HoloLens 2 δεν έμεινε ανεπηρέαστη, καθώς υπέστη περαιτέρω μειώσεις προσωπικού νωρίτερα φέτος.

Παρά τις φήμες για ένα πιθανό HoloLens 3, η Microsoft φαίνεται να έχει εγκαταλείψει αυτά τα σχέδια. Ωστόσο, η εταιρεία έχει υπαινιχθεί ότι θα προβεί σε "ουσιαστική αναβάθμιση" του hardware όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για μελλοντικές εξελίξεις.

Παράλληλα, η Microsoft έχει στρέψει την προσοχή της στον στρατιωτικό τομέα. Η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασία με την Anduril Industries, μια εταιρεία στρατιωτικής τεχνολογίας που ιδρύθηκε από τον Palmer Luckey, δημιουργό του Oculus VR. Στόχος της συνεργασίας είναι η βελτίωση των κρανών μικτής πραγματικότητας IVAS που χρησιμοποιεί ο στρατός των ΗΠΑ.

Το αρχικό κράνος IVAS, βασισμένο στην τεχνολογία HoloLens, ξεκίνησε δοκιμές το 2021. Διαθέτει ενσωματωμένους αισθητήρες θερμικής και νυχτερινής όρασης σε μια οθόνη head-up. Ο στρατός των ΗΠΑ έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να δαπανήσει έως και 21,9 δισεκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του 10ετούς συμβολαίου του προγράμματος IVAS.

Τα τελευταία χρόνια, η Microsoft εργάζεται για τη διόρθωση προβλημάτων στο κράνος IVAS, με περαιτέρω δοκιμές προγραμματισμένες για τις αρχές του 2025. Αυτή η στροφή προς τις στρατιωτικές εφαρμογές υποδηλώνει μια αλλαγή στρατηγικής για την εταιρεία, καθώς φαίνεται να εστιάζει σε πιο εξειδικευμένες και υψηλής αξίας αγορές.

Η διακοπή παραγωγής του HoloLens 2 σηματοδοτεί το τέλος μιας σημαντικής προσπάθειας της Microsoft στον τομέα της επαυξημένης πραγματικότητας για καταναλωτές και επιχειρήσεις. Ωστόσο, η συνεχιζόμενη υποστήριξη μέχρι το 2027 και η πιθανή μελλοντική αναβάθμιση του υλικού δείχνουν ότι η εταιρεία δεν έχει εγκαταλείψει εντελώς αυτόν τον τομέα.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η παραγωγή του αρχικού μοντέλου HoloLens αναμένεται να διακοπεί στις 10 Δεκεμβρίου, σηματοδοτώντας το οριστικό τέλος της πρώτης γενιάς αυτής της τεχνολογίας.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιος το περίμενε ότι η microsoft θα εγκατέλειπε ένα προϊόν της. Δεν το έχει ξανακάνει... 😛

ΥΓ. Η είδηση θα ήταν πως έβγαλε νέα έκδοση.

 

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, mariosCS είπε

Καλό ήταν το holo lens. Εφαρμογές δεν είχε (όχι applications. Εννοώ εφαρμογές σε καθημερινά πράγματα)

Επαγγελματικά έχει άπειρες χρήσεις για πάρα πολλούς τομείς, διαφήμιση δεν είχε. Η Microsoft απλά και ωραία, το έφτιαξε, δε της βγήκε εμπορικά και έφτιαξε το δεύτερο μοντέλο για να το πλασάρει στον αμερικανικό στρατό, έβγαλε τα σπασμένα και καλό παράδεισο hololens.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, mariosCS said:

Καλό ήταν το holo lens. Εφαρμογές δεν είχε (όχι applications. Εννοώ εφαρμογές σε καθημερινά πράγματα)

Another one bites the dust... Εφαρμογές δεν είχε γιατί δεν υπήρχε αγοραστικό/καταναλωτικό ενδιαφέρον για χρήση στην καθημερινότητα.

Με το vr ποτέ δεν κατάλαβα γιατί να απομονώνει κάποιος το κεφάλι του απο το περιβάλλον και να κάνει παντομίμα (ασε που μπορεί να τον πονάει και ο ώμος του) οταν μπορεί να κάνει τα ίδια αραχτός σταυροπόδι μπροστά σε μια οθόνη κουνόντας μόνο 2 δάχτυλα στο ποντίκι και με την φραπεδιά και το τσιγάρο στο άλλο χέρι... Προσωπικά, μέχρι και τις touch οθόνες περιττές και κουραστικές τις βρίσκω... Κάτι γυαλιά που είδα τελευταία (της Xiaοmi ?) ή κάτι σε αυτό το φορμάτ, μπορούν να έχουν κάποια ελπίδα αν είναι στην σωστή τιμή και δεν χρειάζεται να χορεύεις ζεμπέκικο για να κάνεις την δουλειά σου..

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ακόμα αποτυχία για την ποια ξοδεύτηκαν ποσά που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για κοινωνικούς σκοπούς κι όχι για πατάτες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έσβησε ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία....Ελπίζω να μην κάνει καμμιά καινούρια έκπληξη εάν δεν τα πάει καλά με το XBOX X και S.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...