Προς το περιεχόμενο

Shigeru Miyamoto: Γιατί η Nintendo αποφεύγει την Τεχνητή Νοημοσύνη


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών έχει αγκαλιάσει την τεχνητή νοημοσύνη (AI), τόσο στην ανάπτυξη παιχνιδιών όσο και σε εργαλεία που επιτρέπουν τη δημιουργία περιεχομένου από τους χρήστες.

Ωστόσο, ο διάσημος σχεδιαστής παιχνιδιών της Nintendo, Shigeru Miyamoto, δηλώνει ότι η εταιρεία του προτιμά να ακολουθήσει μια διαφορετική κατεύθυνση όσον αφορά την AI τεχνολογία.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στους The New York Times, ο Miyamoto εξήγησε ότι η απόφαση της Nintendo δεν είναι απλά αντίδραση προς την κατεύθυνση που ακολουθούν οι άλλες εταιρείες. «Μπορεί να φαίνεται ότι απλώς πάμε αντίθετα για χάρη της αντίθεσης, αλλά στην πραγματικότητα προσπαθούμε να βρούμε τι κάνει τη Nintendo ξεχωριστή», είπε ο Miyamoto. «Γίνεται πολύς λόγος για την AI, και όταν συμβαίνει αυτό, όλοι αρχίζουν να ακολουθούν την ίδια κατεύθυνση, αλλά η Nintendo προτιμά να πάει σε διαφορετική κατεύθυνση».

Η δήλωση του Miyamoto έρχεται λίγους μήνες μετά από μια πιο "περίεργη" θέση που πήρε ο πρόεδρος της Nintendo, Shuntaro Furukawa, σε συνάντηση με επενδυτές τον Ιούλιο. «Η γενετική AI, που έχει γίνει μεγάλο θέμα πρόσφατα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δημιουργικούς τρόπους, αλλά αναγνωρίζουμε ότι μπορεί επίσης να δημιουργήσει ζητήματα με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας», είχε δηλώσει τότε ο Furukawa.

Η αποφυγή της γενετικής AI θα οδηγήσει σίγουρα τη Nintendo σε μια «διαφορετική κατεύθυνση» από πολλές μεγάλες εταιρείες παιχνιδιών. Η Electronic Arts, για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης Ημέρας Επενδυτών, μίλησε εκτενώς για την αλγοριθμική AI και το πώς μπορεί να κάνει την ανάπτυξη παιχνιδιών πιο αποτελεσματική. Η Microsoft, η οποία έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στην OpenAI, έχει δεσμευτεί να ενσωματώσει τα chatbots Copilot σε παιχνίδια όπως το Minecraft για να προσφέρει συμβουλές στους παίκτες. Η Nvidia, από την άλλη, προωθεί το μοντέλο ACE της γενετικής AI για τη δημιουργία εντελώς ανεξάρτητων NPCs στα παιχνίδια.

Η Nintendo, ωστόσο, συχνά διστάζει να ακολουθήσει τις τάσεις της τεχνολογικής βιομηχανίας. Αν και το 2016 η Nintendo είχε δηλώσει ότι εξετάζει την εικονική πραγματικότητα (VR), γρήγορα έγινε σαφές ότι η εταιρεία δεν ενδιαφερόταν να ακολουθήσει τη Sony στον χώρο του VR (με την εξαίρεση του χάρτινου Labo VR). «Αν κοιτάξετε τα VR headsets, αμφιβάλλω ότι μπορούν να προσελκύσουν το ευρύ κοινό», είχε δηλώσει το 2018 ο γενικός διευθυντής της Nintendo France, Philippe Lavoué. «Και τι καινοτομία θα φέρναμε σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές μας; Αν κάνουμε ακριβώς το ίδιο με τους άλλους, είμαστε καταδικασμένοι να αποτύχουμε γιατί είμαστε μικρότεροι από αυτούς».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Quote

Η Nintendo, ωστόσο, συχνά διστάζει να ακολουθήσει τις τάσεις της τεχνολογικής βιομηχανίας. Αν και το 2016 η Nintendo είχε δηλώσει ότι εξετάζει την εικονική πραγματικότητα (VR), γρήγορα έγινε σαφές ότι η εταιρεία δεν ενδιαφερόταν να ακολουθήσει τη Sony στον χώρο του VR (με την εξαίρεση του χάρτινου Labo VR). «Αν κοιτάξετε τα VR headsets, αμφιβάλλω ότι μπορούν να προσελκύσουν το ευρύ κοινό», είχε δηλώσει το 2018 ο γενικός διευθυντής της Nintendo France, Philippe Lavoué. «Και τι καινοτομία θα φέρναμε σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές μας; Αν κάνουμε ακριβώς το ίδιο με τους άλλους, είμαστε καταδικασμένοι να αποτύχουμε γιατί είμαστε μικρότεροι από αυτούς».

Τα λένε αυτά επειδή ζηλεύουν τη συντριπτική επιτυχία της VR κάσκας του Playstation, το (πάλαι ποτέ) αριστούργημα Xbox Kinect κλπ.

Τι να μας πει η Nintendo από κονσόλες, ούτε παιχνίδια δεν ξέρουν να βγάζουν.

ps: 16 μέρες ακόμα για το Super Mario Party Jamboree, ε ρε λιώσιμο που έχει να πέσει.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Haha 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε μια εποχή που η AI έχει γίνει τάση και έχει αγκαλιαστεί από παντού και κατ επέκταση και από την πλειοψηφία της gaming βιομηχανίας, προσωπικά χαίρομαι που η Nintendo δηλώνει δια στόματος του σπουδαίου και επιδραστικού δημιουργού θρυλικών πλέον διασκεδαστικών παιχνιδιών, πως δεν επιλέγει να ακολουθήσει την πλειονότητα της gaming βιομηχανίας, αλλά συνεχίζει να χαράσσει μόνη της τον δικό της δρόμο...

Πάρτε και μια φωτογραφία του σπουδαίου Miyamoto san με master sword & hylian shield έτσι για το καλό...

HH_Shigeru_Miyamoto.webp.45f561939451b9eea9b6ec21023d42a0.webp

 

Επεξ/σία από tombyraider13
  • Like 22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ για όσους δεν γνωρίζουν το Μάριο καρτ 8 έχει πουλήσει 62.90 Εκατομμύρια κοπιες (Που σαν παραγωγή δε νομίζω ότι τους κόστισε και πολύ)

Και πανάκριβες παραγωγές όπως το last of us 2 Με το ζόρι πιάνουν τα 10 εκατομμύρια

 

αν μη τι άλλο ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν στη Nintendo

 

 

Επεξ/σία από 6xXx6
  • Like 20
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί απλά δεν χρειάζεσαι ΑΙ όταν βγάζεις remake το ίδιο παιχνίδι again and again.Και από την στιγμή που κάνει τρελές πωλήσεις ένας τεμπέλικος τίτλος όπως το Mario party (τεμπέλικος γιατί οποιοσδήποτε άλλος θα έβγαζε είτε update για χάρτες,ένα store για χάρτες ή εξτρα features ...αλλά γιατί να το κάνεις αυτό βγάζεις ένα ολόκληρο παιχνίδι με ένα μικρό polish full price και παρτο στο κεφάλι.Εδω περιμένουμε το καινουργιο μαριο παρτι για να επαναφέρει το μοτιον που είχε στο πρώτο και να έχει άλλη μια πεντάδα χάρτες)δεν υπάρχει και καμία πίεση να αλλάξουν

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, cpc464 said:

Καλά την βλέπω να γυριζει στις ρίζες της την Nintendo,πάλι τράπουλες.

Γιατί?

27 minutes ago, enlightened said:

Γιατί κοστίζει και η ninty είναι γνωστή τσιγκούνα

Και γιατί λένε πως με χρήση ΑΙ θα πέσει το κόστος? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ΑΙ ως τεχνολογία κακή δεν είναι.
Κακή είναι η χρήση σε σημείο redudancy υπαλλήλων.
Σαν εργαλείο, 110% μέσα. Αλλά αν οι μέτοχοι νομίζουν θα σώσουν μισθά 100-200 υπαλλήλων, κούνια που τους κούναγε.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσο "ρομαντικο" και αν ακουγεται αυτο που θα πω....
Η τεχνη πρεπει να εχει ψυχη και μονο ενα ον με ψυχη μπορει να βαλει κομματι της ψυχης του μεσα σε κατι που δημιουργησε.

Οταν κατι φταχνετε χωρις ψυχη/αγαπη αυτο το νιωθεις στο τελικο αποτελεσμα. 

Επεξ/σία από Zengar Zombolt
  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 minutes ago, NickTG said:

Γιατί?

Και γιατί λένε πως με χρήση ΑΙ θα πέσει το κόστος? 

Αυτό ακριβώς.. Με την ΑΙ όλοι μειώνουν το κόστος ειδικά στα δημιουργικά επαγγέλματα, ο άλλος λέει τσιγκουνεύεται να πληρώσει γιαυτο δεν το κάνει...Οτι του έρθει του καθένα λέει, δεν τους πάει καν το μυαλό ότι κάποιοι θέλουν να συνεχίσουν να υπηρετούν το πάθος τους και όχι να το ξεπουλήσουν για μεγαλύτερα κέρδη. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...